Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (62)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психолінгвістика<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.
159.946.3:81'23+81'243 (043.3)
К 82


    Крилова-Грек, Юлія Михайлівна.
    Психолінгвістичні особливості перекладу семантичних одиниць іншомовних текстів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / Крилова-Грек Юлія Михайлівна ; науч. рук. Клименко В. В. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2007. - 196 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 180-188. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психолінгвістика--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
СЕМАНТИЧНІ одиниці -- слово -- ПОНЯТТЯ -- СИМВОЛ -- адекватний переклад -- відтворення смислу -- психолінгвістичні здібності -- аналіз тексту
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психолінгвістичних особливостей перекладу семантичних одиниць іншомовних текстів. В роботі розглянуто різні підходи до проблеми перекладу - лінгвістичні, психологічні, психолінгвістичні. Виділено основні семантичні одиниці тексту, розкрито їх функціональну роль у тексті, показано залежність стилю тексту від функцій семантичних одиниць. Запропоновано спосіб визначення функціонального стилю тексту через його семантичні одиниці. Розроблено новий підхід до практики перекладу, що полягає у виявленні психолінгвістичних особливостей основних семантичних одиниць тексту. Розроблено алгоритм перекладу семантичних одиниць для відтворення смислового навантаження тексту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Клименко, Віктор Васильович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.922.73-053.4+159.946.3-053.4
К 17


    Калмикова, Лариса Олександрівна.
    Психологія розвитку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку [Рукопис] : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07 / Калмикова Лариса Олександрівна ; наук. конс. Корніяка О. М. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2011. - 462 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 416-462. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Мовленнєва діяльність--Дисертації
   Вікова психологія--Дошклільники--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
мовленнєва діяльність -- ДОШКІЛЬНИКИ -- ВНУТРІШНЄ МОВЛЕННЯ -- ПСИХОЛІНГВІСТИКА -- ВИСЛОВЛЮВАННЯ -- МОВЛЕННЄВІ операції -- МОВЛЕННЄВА особистість -- навчально-мовленнєва діяльність
Анотація: В роботі здійснено психологічний аналіз проблеми розвитку мовленнєвої діяльності дошкільників. Розроблено цілісну концепцію експериментального дослідження динаміки початкового розвитеку мовленнєвої діяльності дітей дошкільного віку. Побудовано модель онтогенезу мовленнєвої діяльності . Визначено психолінгводіагностичні критерії та показники мовленнєво-діяльнісного розвитку дітей. Розроблено психодидактичну модель цілеспрямованого формування у дошкільників мовленнєвої діяльності. Створено психолого-педагогічну систему формування мовленнєвої діяльності, спрямовану на становлення її суб'єкта і розвиток мовленнєвої особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Корніяка , Ольга Миколаївна \наук. консультант.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
15
П 54


    Поляков, Сергей Эрнестович.
    Феноменология психических репрезентаций [Текст] / С. Э. Поляков. - Москва ; Санкт-Петербург ; Нижний Новгород : Питер, 2011. - 688 с. - (Мастера психологии). - 60.00 грн.
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Психолінгвістика

Кл.слова (ненормовані):
феноменология психических явлений -- психические механизмы формирования понятий -- психическое моделирование реальности

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15
П 54


   
    Рефлексивный подход: от методологии к практике [Текст] : сборник статей / Учреждение Российской академии наук , Институт философии РАН ; под ред. В. Е. Лепского. - Москва : Когито-Центр, 2009. - 447 с. - ISBN 978-5-89353-297-5 :
УДК
РУБ 15
Рубрики: Загальна психологія
   Психолінгвістика

Кл.слова (ненормовані):
феноменология психических явлений -- психические механизмы формирования понятий -- психическое моделирование реальности


Дод.точки доступу:
Лепского, В.Е. \под ред.\; Учреждение Российской академии наук Институт философии РАН
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
151.04
Б 31


    Бацевич, Ф. С.
    Основи комунікативної лінгвістики [Текст] / Ф. С. Бацевич. - Київ : Академія, 2009. - 376 с. - ISBN 978-966-580-302-7 : 26.00 грн.
УДК
РУБ 151.04
Рубрики: Психолінгвістика--Психологія мови
Кл.слова (ненормовані):
природа комунікації -- компоненти комунікації -- форми комунікації -- засоби мовного коду в комунікації -- міжкультурна комунікація -- аналіз комунікативних ситуацій

Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
159.923.2:81'23+81'23(043.5)
Г 97


    Гуцол, Кирил Віталійович.
    Наративна компетентність як чинник самопроектування особистості [Рукопис] : дис. ... д-ра ф-фії: 19.00.05 / К. В. Гуцол ; наук. кер. Н. В. Чепелєва ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 227 с. : табл. + 1 додатки 152 с. - Бібліогр.: с.199-227 (279 назв). -
УДК
Рубрики: Психологія мови
   Психолінгвістика

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- самопроектування -- чинники самопроектування -- здатність особистості до самопроектування -- наративна компетентність -- рівні сформованості наративної компетентності -- тренінг наративної компетентності
Анотація: В дисертації представлено теоретичне узагальнення та нове розв'язання проблеми наративної компетентності особистості, що грунтується на методологічних принципах психологічної герменевтики та полягає в розробці коцепції її тлумачення як чинника самопроектування, створенні процедури її діагностики, обгрунтуванні та апробації програми тренінгу наративної компетентності в контексті розвитку в особистості здатності до самопроектування. Основною метою дослідження є визначення впливу наративної компетентносіт особистості на її здатність до самопроектування. Досягненню цієї мети сприяло вирішення завдань дослідження, у межах яких проаналізовано стан теоретико-методологічної розробленості проблеми здатності особистості до самопроектування; обгрунтовано поняття наративної компетен тності особистості; визначено її змістові та структурні особливості, притерії і рівні сформованості; розроблено й апробовано методичний інструментарій визначення сформованості наративної компетентності та характеристик особистості, що сприяють розвитку її здатності до самопроектування; визначено та експериментально доведено зв'язок між сформованістю наративної компетентності особистості та її здатністю до самопроектування; побудовано структурно-функціональну модель наративної компетентності; розроблено й апробовано програму тренінгу наративної компетентносіт особистості, що сприяє розвитку в неї здатності до самопроектування. Визначено змістові та структурні особливості наративної компетентності. Поглиблено та розширено уявлення про психологічні особливості самопроектування особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепелєва, Наталія Василівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 15.06.2024
Кількість запитів 36068
Кількість відвідувачів 1346
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя