Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психосоціальний розвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.27:159.92/К 26-047570 рукописний текст
Автор(и) : Карпа, Мар'яна Ігорівна
Назва : Особливості психосоціального розвитку сиблінгів дітей з психофізичними вадами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :214 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-176.
УДК : 159.922.27:159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Психосоціальний розвиток
Вікова психологія-- Діти з психічними вадами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сиблінгова взаємодія--діти з психофізичними вадами--сиблінги неповносправних дітей--психосоціальна адаптація--самосприйняття--адаптаційні ресурси--психокорекційна робота--психосоціальний розвиток
Анотація: Дисертація містить результати теоретичного та емпіричного дослідження детермінант розвитку особистості у контексті взаємодії з неповносправним сиблінгом. Здійснено експериментальне дослідження самооцінки, складників психоемоційної сфери, рис характеру, психосоціальної адаптації сиблінгів дітей з фізичними вадами. Встановлено, що такі сиблінги переживають значні емоційні та соціальні труднощі. Проаналізовано індивідуально-психологічні та соціально-психологічні чинники, які за цих умов негативно впливають на психологічну адаптацію. Розроблено та апробовано теоретико-методологічні засади профілактичної та корекційної роботи з сиблінгоами молодшого шкільного віку, що містить програму групових занять з батьками та групову психокорекційну роботу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Шаркова С. Ф.
Назва : Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 350-358 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 357 (2 назви)
УДК : 159.9072.43:378.147
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вивчення іноземної мови--полікультурна компетенція--психосоціальний розвиток--спрямованість реакцій--коефіцієнт комформності
Анотація: Автором запропоновано програму розвитку полікультурної компетентності в ході оволодіння навиками іноземної мови. Представлено результати експериментального дослідження, проведеного в багатокультурних за складом групах студентів. Проаналізовано особливості розвитку комунікативно-соціальних навичок студентів контрольних та експериментальних груп за такими параметрами, як тип і спрямованість реакцій, коефіцієнт конформності.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.581/Ш 19-809460873 рукописний текст
Автор(и) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Назва : Теорія і практика психосоціального розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :502 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 410-471.
УДК : 159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Розвиток особистості-- Підлітки-- Юнаки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психосоціальний розвиток--розвиток особистості--віковий розвиток--підлітково-юнацький вік--вікова психологія--отроцтво--дихотомічний аналіз--криза особистості--криза суб'єкта--корекційно-розвивальна робота
Анотація: В роботі здійснено аналіз сутності отроцтва (підлітково-юнацького віку) як психосоціального феномену, соціально-вікової групи й періоду психосоціального розвитку, визначено психосоціальні особливості нового покоління підлітків та юнаків 21 ст. Виявлено загальновікові й індивідуальні особливості та закономірності психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці, його показники, критерії, зміст і результуючі ефекти; визначено типи й моделі психосоціального розвитку сучасної молоді. Визначено основні напрями, рівні та зміст профілактики й корекції неконструктивних моделей психосоціального розвитку сучасної молоді; розроблено, апробовано і перевірено ефективність корекційно-розвивальної програми.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Назва : Континуум особистісно-суб'єктних властивостей як чинник індивідуалізації психосоціального розвитку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 634-645 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психосоціальний розвиток--підлітковий вік--соціальна поведінка--домінантність--індивідуалізм--автономність
Анотація: У статті проаналізовано результати емпіричної операціоналізації конструкта "тип психосоціального розвитку". Окреслено феноменологічну картину індивідуалізації психосоціального розвитку підлітків.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 371.015/Ш 19
Автор(и) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Назва : Теорія та практика психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці : монографія
Вихідні дані : Київ: ТОВ ВНП "Інтерсервіс", 2015
Кільк.характеристики :488 с.
ISBN, Ціна 978-617-696-329-5: 29.00 грн
УДК : 159.922.73-053.6+159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Психосоціальний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічний розвиток--підлітково-юнацький вік--психосоціальний розвиток--емпірична структура--симптоматика і феноменологія--варіативно-типологічний підхід
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Плескач Б. В., Уркаєв В. С.
Назва : Роль соціально-економічних факторів у психологічному становленні людини
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2018. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 14. - С. 153-191 (Шифр 15(08)/А 43-480882333)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-186 (5 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія та психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішньо переміщені особи--психотерапевтичні стосунки--психотерапевтична діада--суб'єктивний образ психотерапевта--перенесення--психосоціальний розвиток
Анотація: В статті представлені результати вивчення впливу суб'єктивного образу психотерапевта та ряду інших аспектів психотерапії на особливості стосунків "клієнт-психотерапевт" у внутрішньо переміщених осіб. Запропоновано алгоритми для діагностики суб'єктивного образу терапевта та міри схожості особистісних рис між клієнтом та спеціалістом на основі диференціалу психосоціального розвитку В. А. Іл'їна. На основі кластерного аналізу виявлено, що вся вибірка клієнтів з числа внутрішньо переміщених осіб, може бути розділена на дві групи за своїми особливостями сприйняття психотерапевта. Клієнти з групи "недооцінка" схильні применшувати якості психотерапевта за шкалами "довіра" та "ідентичність", що вказує на розчарування, через очікування від терапевта прояву особистісної позиції, а також таких рис як оптимістичність, відкритість, директивність. Клієнти з групи "переоцінка" схильні переоцінювати терапевта за шкалами "автономія" та "компетентність", що свідчить про сприйняття терапевта як компетентного професіонала. Показано, що "переоцінка" психотерапевта позитивно впливає на розвиток та підтримання робочого альянсу та ступінь задоволення якістю психотерапії, а "недооцінка" психотерапевта має негативний вплив. Клієнти, з низькими значення за всіма шкалами диференціалу та значеннями за шкалою "компетентність" менше 4.4 балів схильні до "недооцінки". Таким ВПО може бути рекомендовано проходження терапії з терапевтом такої ж статі, як і сам клієнт, при цьому терапевт обов'язково повинен мати схожий рівень психосоціального розвитку (при високому рівнях професійності та адаптивності). За даними нашого дослідження, зазначені організаційні умови отримання психотерапевтичної допомоги внутрішньо переміщеним особам, які схильні до недооцінки, будуть позитивно впливати на робочий альянс.
Знайти схожі

 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 141674
Кількість відвідувачів 912
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя