Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=психічний розвиток дитини<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.946./Ч-46-123132 рукописний текст
Автор(и) : Черезова, Ірина Олександрівна
Назва : Психологічні особливості розвитку писемного мовлення учнів другого класу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Бердянськ, 1996
Кільк.характеристики :145 с.: табл., рис.
Колективи : Бердянський державний педагогічний інститут ім. П. Д. Осипенко (Бердянськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 122-145.
УДК : 37.015.3:159.946.3+37.016:81-028.31 + 37.015.3:159.946.3 + 37.016:81-028.31
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розвиток мовлення-- Мовленнєва діяльність
Вікова психологія-- Учні 2 класу
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): писемне мовлення--психічний розвиток дитини--становлення мовлення--розвиток словникового запасу
Анотація: У дослідженні визначено психологічні особливості розвитку писемного мовлення молодших школярів. Проаналізовано основні етапи передісторії мовленнєвого розвитку дитини. Експериментально апробовано систему вправ, що сприяють збагаченню і активізації словникового запасу учнів, їх мовленнєвого розвитку. Науково обгрунтовані методи і прийоми роботи над словом як один з напрямів стимулювання розумового розвитку учнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7+316.614/У 31 рукописний текст
Автор(и) : Удовенко, Юлія Миколаївна
Назва : Вплив несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :260 с.: табл., рис., мал.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 183-201.
УДК : 159.922.7+316.614
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація-- Психічний розвиток
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--несприятливі умови соціалізації--психологічне насильство--психічний розвиток дитини--я-образ--міжособистісна взаємодія--соціально-психологічна реабілітація
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу несприятливих умов соціалізації на психічний розвиток дитини молодшого шкільного віку. Проаналізовано основні підходи до вивчення закономірностей такого впливу на формування особистості дитини. З'ясовано особливості впливу несприятливих умов соціалізації на рівні емоційної, пізнавальної, мотиваційної сфери, образу-Я та сфери міжособистісної взаємодії. Визначено зміни структурних компонентів психічного розвитку дитини, що виникають під впливом несприятливих умов соціалізації. Розроблено типологію дітей, які зазнали впливу несприятливих умов соціалізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мусіяка Н.І.
Назва : Теорія психічного розвитку дитини Г.С. Костюка та проблема особистісної детермінації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2019. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 26. - С. 225-233 (Шифр 15(08)/А 43-789904387)
Примітки : Бібліогр.: с. 231-233 (11 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): детермінація--особистісна детермінація--особистість--дитина--розвиток--психічний розвиток дитини
Анотація: У статті уперше здійснено аналіз теорії психічного розвитку дитини, створеної Г.С. Костюком, а також у її контексті розглянуто проблему особистісної детермінації. Констатовано, що теорія психічного розвитку дитини, як ключове теоретико-методологічне підгрунтя розуміння сутності особистісної детермінації, була вперше розроблена ученим ще у 40-х рр. ХХ ст. Розкрито ідеї Г.С. Костюка щодо проблеми особистісної детермінації. Здійснено уперше аналіз структури теорії психічного розвитку дитини, що включає означені самим вченим, дванадцять спектрів - "питань розгляду". Встановлено, що стрижневим учений вважає детермінантний, оскільки "психічний розвиток дитини - обумовлений процес", а "питання про умови психічного розвитку дитини є вихідним питанням теорії цього процесу". Г.С. Костюк розкриває такий новий ракурс своєї теорії психічного розвитку дитини як проблему особистісної детермінації, ефективності її становлення і перебігу як внутрішніх потенцій особистісного зростання і саморозвитку.
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 139803
Кількість відвідувачів 1192
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя