Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2766)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (22)Рідкісна книга (21)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=підручник<.>
Загальна кількість знайдених документів : 176
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
   159.923.2
   П 86


   
    Психологічні вимоги до розроблення навчальної літератури для Нової української школи [Електроний ресурс] : метод. рек. / Л. О. Шатирко [та ін.] ; за наук. ред. С. Д. Максименка. - [Б. м. : б. в.], 2023. - 33 с. - ISBN 978-617-7745-40-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія--навчальні видання--Навчальні видання для загальноосвітніх навчальних закладів
Кл.слова (ненормовані):
освітня літературасензитивні періоди розвитку, соціальна ситуація розвитку, провідна діяльність, психологічні новоутворення, учіннєва діяльність, Нова українська школа (НУШ). -- психологічний анаіз підручника -- психологічна експертиза підручника -- побудова підручника -- психологічні вимоги до навчальної літератури -- розроблення навчальної літератури -- дитиноцентризм -- психічний розвиток учнів -- внутрішня позиція школяра -- компетентність -- освітній простір -- навчальна діяльність -- початкова шкільна дезадаптація -- психологічний супровід -- види навчальної літератури -- навчальна література -- підручник -- навчальний посібник
Анотація: Розробка та впровадження навчальної літератури нового покоління є однією з ключових умов успішного втілення реформи Нової Української школи, створення сучасного й ефективного освітнього простору. Вдосконалення якості навчальної літератури є одним з вагомих засобів підвищення якості загальної середньої освіти. Методичні рекомендації адресовано авторам навчальної літератури для Нової української школи. Рекомендації розроблено з метою підвищення фахової компетентності спеціалістів в галузі створення навчальної книги. Головним завданням методичних рекомендацій є окреслення психологічних вимог щодо побудови навчальної літератури, орієнтирів психологічного аналізу підручника для Нової української школи. Приклади завдань компетентнісного навчання, що містяться у рекомендаціях, доцільно відображувати в підручниках та інших видах навчальної літератури для початкової ланки освіти. Визначені критерії розроблення основних видів навчальної літератури (підручник, посібник «Робочий зошит», наочний посібник), для учнів молодшого щкільного віку, дадуть можливість потенційним авторам значно поліпшити її якість. Методичні рекомендації можуть бути корисними для авторів навчальної літератури, психологів, педагогів, експертів, соціальних працівників.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.; Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
   159.9.015
   П 86


   
    Психологічна складова сучасної навчальної книги: показники і критерії психологічної експертизи: навчальна програма для психологів-експертів [Електроний ресурс] / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. - Київ : [б. в.], 2023. - 13 с. - ISBN 978-617-7745-41-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Навчальна програма
Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В програмі розглядаються питання психолого-методичного забезпечення розроблення та аналізу навчальної літератури для Нової української школи, окреслюється сутність навчальних матеріалів в контексті проблеми навчання та розвитку, гуманістичних цінностей педагогічних завдань в освітньому просторі. Конкретизація та практичне опрацювання концептуальних підходів програми представлено в розділах, присвячених психологічним характеристикам різних видів освітніх матеріалів; особливостям психолого-педагогічної експертизи. Програма має за мету поглиблення уявлень про психологічні складові освітніх матеріалів, створення методологічних підґрунть подальшої розробки навчальних курсів. Окреслені в програмі концептуальні основи допоможуть зрозуміти психологічну сутність діяльності учіння, й на підставі даних виявити новий ракурс у вирішенні головної практичної проблеми освіти – всебічного розвитку особистості в освітньому просторі. Програма може бути корисною в організації підготовки психологів-експертів під час здійснення апробації шкільної навчальної книги. Також може бути цікавою психологам-практикам, педагогам, соціальним працівникам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
153.01
Д 50


   
    Диференційна психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / за заг. ред. С. Д. Максименка. - вид 2-ге, перероб. і доповн. - Київ, 2023. - 572 с. -
УДК
РУБ 153.01
Рубрики: Диференційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
диференційна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименка, С.Д. \за заг. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.98:61](075.8)
М 42


   
    Медична психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів. Т. 1 / за заг. ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2023. - 512 с. -
УДК
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
медична психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименка, С.Д. \за заг. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
152(617.9)
М 42


   
    Медична психологія [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів. Т. 2 / за заг. ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2023. - 520 с. -
УДК
РУБ 152(617.9)
Рубрики: Медична психологія
Кл.слова (ненормовані):
медична психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименка, С.Д. \за заг. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
   159.9.015
   І-70


   
    Інструкція з проведення психологічного аналізу навчальної літератури [Електроний ресурс] : інструкція / Шатирко Л. О., Дзюбко Л. В., Бучма В. В., Гурова О. В. . - Київ : [б. в.], 2023. - 34 с. - ISBN 978-617-7745-42-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія навчання--Інструкція
   Психоаналіз--навчальні видання--Україна--Інструкція

Кл.слова (ненормовані):
підручник -- компоненти структури діяльності учіння -- контрольно-оцінювальний аналіз навчальних дій -- психологічний аналіз -- експертиза навчальних матеріалів -- ціннісно-мотиваційний компонент навчальних дій -- компетентності -- уміння вчитися -- початкова освіта -- освітні матеріали -- учбова діяльність -- навчальна діяльність -- Нова українська школа -- заклади загальної середньої освіти
Анотація: В Інструкції обґрунтовано методологічні настанови психологічного аналізу (парадигма діяльності учіння, психологічна структура діяльності і компетенція уміння вчитись), визначено мету і предмет психологічного аналізу навчальних матеріалів, пояснено структуру системоутворювальної психологічної компетентності «уміння вчитися», виокремлено основні компоненти структури діяльності учіння (ціннісно-мотиваційний, учбових дій та контрольно-оцінювальний), наведено параметри, які розкривають зміст кожного з психологічних компонентів навчальних матеріалів. В якості тренувального матеріалу запропоновано приклади з конкретних підручників, на яких випрацьовується уміння практично розпізнавати представленість певного параметру психологічного аналізу у контексті живої навчальної книги. Інструкція адресована перш за все психологам-експертам, вчителям-експертам та авторам навчальної літератури, але буде корисною всім інтересантам даної теми: вчителям предметникам, методистам, керівникам закладів загальної середньої освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Шатирко, Л. О.; Дзюбко, Людмила Віталіївна; Бучма, В. В.; Гурова, О. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
371.018
Б 61


    Біла, І. М.
    Відповідальне батьківсьтво: соціально-психологічні аспекти [Текст] : підручник / І. М. Біла ; Міністерство освіти і науки України, Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського. - [Київ] : Гельветика, 2020. - 278с. - 45.00 грн.
УДК
РУБ 371.018
Рубрики: Психологія сім'ї
Кл.слова (ненормовані):
батьківство -- відповідальне батьківство


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Таврійський національний університет імені В.І. Вернадського
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
152/034
М17


    Максименко, Сергій Дмитрович.
    Юридична психологія [Текст] : підручник / С. Д. Максименко, В. С. Медведєв. - Київ : Слово, 2018. - 448 с. - ISBN 978-966-194-296-6 : 55.00 грн
УДК
РУБ 152/034
Рубрики: Юридична психологія
Кл.слова (ненормовані):
юридична психологія


Дод.точки доступу:
Медведєв, В.С.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
36
Ф95


    Фурман, Анатолій Васильович.
    Історія соціальної роботи [Текст] : підручник / А. В. Фурман, М. В. Підгурська. - Київ : Академія, 2018. - 160 с. - (alma mater +). - ISBN 978-966-580-540-3 : 35.00 грн.
УДК
РУБ 36
Рубрики: Соціальна робота
Кл.слова (ненормовані):
соціальна робота -- історія соціальної роботи -- соціальна робота в Україні

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Підгурська, Марія Василівна
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

10.
154
О 75


   
    Основи соціальної психології [Текст] : підручник для закладів вищої освіти / [П. П. Горностай та ін.] ; за ред. М. М. Слюсаревського ; НАПН України, Інститут соціальної та політичної психології. - Київ : [Талком], 2018. - 580 с. - 80.00 грн.
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія


Дод.точки доступу:
Горностай та ін.], [П.П.; Слюсаревського, М.М. \за ред.\; НАПН України; Інститут соціальної та політичної психології
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 05.08.2024
Кількість запитів 71730
Кількість відвідувачів 1243
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя