Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ранній юнацький вік<.>
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/Л 17
Автор(и) : Лазарук Т. М.
Назва : До проблеми становлення життєвих смислів в ранній юності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 131-139 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 138 (9назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєві смисли--світогляд--цінності--психологічна допомога--діалогічна взаємодія--ранній юнацький вік
Анотація: У статті розглядається поняття життєвих смислів, їх мвсце в свідомості людини, особливості та механізми їх становлення, вплив на характер і життєвий шлях особистості. Розглядається роль педагога та психолога в сприянні становленню ціннісно-смислової сфери. Пропонуються підходи практичної роботи з метою впливу на активізацію процесів формування оптимальних життєвих смислів в ранньому юнацькому віці.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73/К 88
Автор(и) : Куцан, Олена Іванівна
Назва : Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 350-362 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 360 (12 назв)
УДК : 159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заздрісність--реакції на успіх--мотивація--успіх--самооцінка--копінг стратегії--ранній юнацький вік
Анотація: Проаналізовано результати емпіричного дослідження особливостей різновидів заздрісності у ранньому юнацькому віці. Заздрощі розглядаються як система відносин особистості до різних сторін об'єктивної дійсності, що визначає соціально-психологічне ставлення особистості до успіху та супроводжується комплексом негативних емоцій. Виявлено типові об'єкти заздрощів. що стосуються матеріальної, соціальної, актуальної діяльності та особистісної сфери.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928/Г 81
Автор(и) : Гречуха, Ірина Анатоліївна
Назва : Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 311-317 (Шифр 153.6/А 43-826575836)
Примітки : Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
УДК : 159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): літературні здібності--обдарованість--ранній юнацький вік--рефлексія здібностей--творча особистість--розвиток особистості--психологічна підтримка--розвивальна програма
Анотація: Описано результати емпіричного дослідження особливостей розвитку літературних здібностей старшокласників та визначаються основні підходи до розроблення розвивальної програми і програми психологічної підтримки літературно обдарованих старшокласників.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.92:37.03+591./Л 87-147956767 рукописний текст
Автор(и) : Лучків, Віталія Зіновіївна
Назва : Психологічні особливості розвитку асертивності в юнацькому віці : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.92:37.03+591.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): асертивність--асертивні стратегії поведінки--інтегральна емпатія--консонансна емпатія--емпатійна асертивність--ранній юнацький вік--зрілий юнацький вік
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Левицька, Ірина Мирославівна, Попіль, Марія Іванівна
Назва : Концептуальна модель образу фізичного Я дівчат раннього юнацького віку
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 218-228 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 226-228 (13 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ тіла--еталон зовнішньої привабливості--ранній юнацький вік--концептуальна модель образу фізичного я
Анотація: У статті досліджено специфіку розвитку образу фізичного Я особистості в період дорослішання, обгрунтовано сутність поняття "образ фізичного Я" у ранньому юнацькому віці та виділено його функції, виявлено етапи становлення образу тіла; виокремлено структурні компоненти та обгрунтовано їх змістове наповнення. Отримані дані можуть слугувати основою для розробки психологічної моделі розвитку та корекції образу фізичного Я особистості в період дорослішання, підвищення активності молодих людей у прагненні піклуватися про своє здоров'я.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Мамчур І. В.
Назва : Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 147-155. - ISBN 2072-4772 (Шифр 15(08)/А 43-757851191). - ISBN 2072-4772
Примітки : Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
УДК : 159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гра--ігрова діяльність--модель ігрової діяльності--самопізнання--старшокласник--ранній юнацький вік
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми ігрової діяльності: узагальнено провідні положення, особливості ігрової діяльності в ранньому юнацькому віці, розкрито специфіку їх впливу на самосвідомість особистості. Акцентовано увагу саме на дії гри на самопізнання старшокласників. Висвітлено моделі ігрової діяльності в ранньому юнацькому віці, визначено особливості соціально-психологічного тренінгу як вагомого засобу ефективного впливу на процес самопізнання особистості старшокласників.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.21/.22+61/У 68-234679232 рукописний текст
Автор(и) : Уркаєв, Вадим Сергійович
Назва : Психокорекція ігрової адиктивної поведінки в осіб раннього юнацького віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :228 с.: табл. + додатки 96 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-228 (239 назв).
УДК : 159.964.21/.22+615.951]:316.62-056.49-053.6(43.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дітей юнацького віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрова залежність--ігрова адиктивна поведінка--ранній юнацький вік--порушення самовизначення--психологічна залежність--психокорекція--психокорекція ігрової адиктивної поведінки--принципи психокорекції--ефективність психокорекції
Анотація: Під ігровою адиктивною поведінкою розуміється основний дохворобний стан (девіація, премобрід) залежності від азартних ігор. У ранньому юнацькому віці агрова адиктивна поведінка пов'язана з порушенням самовизначення, що проявляється в ряді індивідуально-психологічних особливостей. Вибірка дослідження склала 156 осіб, серед яких 124 юнок та 32 юнаків, віком 16-17 років. Ігрова адиктивна поведінка була присутня у 21 особи, що склало 13,47% вибірки. Для вивчення ігрової адиктивної поведінки в ранньому юнацькому віці використовувалась вибірка з 71 особи - врівноважена за статтю (39 дівчат та 32 хлопці) та частотою присутності в цих групах ігрової адактивної поведінки (12 та 9 випадків, відповідно). Ефективність психокорекційної програми вивчалась на основі порівняння результатів психодіагностики 15 осіб з ігровою адиктивною поведінкою до та після проведення психокорекції. В констатувальній частині дослідження встановлено, що наступні індивідуально-психологічні риси збільшують ймовірність виникнення девіації: психологічна залежність, порушення ідентичності та процесу самоактуалізації, невдоволення рівнем своїх досягнень, відсутність високих значень самооцінки, психологічне неблагополуччя. Ігрова адиктивна поведінка частіше зустрічалась у юнаків які: не мали чітко окреслених цілей життя, мали посередню цілеспрямованість та неповну міру насиченням свого життя. На основі факторного аналізу, підтверджено приналежність виявлоених індивідуально-психологічних особливостей осіб з ігровою адиктивною поведінкою особливостей до порушення самовизначення. Представлена авторська програма психокорекції ігрової адиктивної поведінки, яка передбачає групову роботу раз на тиждень, протягом 17 занять. Доведено, що розроблена програма статистично-достовірно сприяла послабленню деяких аспектів психологічної залежності, розвитку цілісної ідентичності, поліпленню показників самоактуалізації та самооцінки, підвищення рівня осмисленості життя, зменшенню проявів ігрової адиктивної поведінки (у 47% учасників вивчаєма девіація зникла).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.964.21/.22+61/У 41-036178613 рукописний текст
Автор(и) : Уркаєв, Вадим Сергійович
Назва : Психокорекція ігрової адиктивної поведінки в осіб раннього юнацького віку : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2021
Кільк.характеристики :22 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.964.21/.22+615.851]:316.62-056.49-053.6(43.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дітей юнацького віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ігрова залежність--ігрова адиктивна поведінка--ранній юнацький вік--порушення самовизначення--психологічна залежність--психокорекція--психокорекція ігрової адиктивної поведінки--принципи психокорекції--ефективність психокорекції
Анотація: Під ігровою адиктивною поведінкою розуміється основний дохворобний стан (девіація, премобрід) залежності від азартних ігор. У ранньому юнацькому віці агрова адиктивна поведінка пов'язана з порушенням самовизначення, що проявляється в ряді індивідуально-психологічних особливостей. Вибірка дослідження склала 156 осіб, серед яких 124 юнок та 32 юнаків, віком 16-17 років. Ігрова адиктивна поведінка була присутня у 21 особи, що склало 13,47% вибірки. Для вивчення ігрової адиктивної поведінки в ранньому юнацькому віці використовувалась вибірка з 71 особи - врівноважена за статтю (39 дівчат та 32 хлопці) та частотою присутності в цих групах ігрової адактивної поведінки (12 та 9 випадків, відповідно). Ефективність психокорекційної програми вивчалась на основі порівняння результатів психодіагностики 15 осіб з ігровою адиктивною поведінкою до та після проведення психокорекції. В констатувальній частині дослідження встановлено, що наступні індивідуально-психологічні риси збільшують ймовірність виникнення девіації: психологічна залежність, порушення ідентичності та процесу самоактуалізації, невдоволення рівнем своїх досягнень, відсутність високих значень самооцінки, психологічне неблагополуччя. Ігрова адиктивна поведінка частіше зустрічалась у юнаків які: не мали чітко окреслених цілей життя, мали посередню цілеспрямованість та неповну міру насиченням свого життя. На основі факторного аналізу, підтверджено приналежність виявлоених індивідуально-психологічних особливостей осіб з ігровою адиктивною поведінкою особливостей до порушення самовизначення. Представлена авторська програма психокорекції ігрової адиктивної поведінки, яка передбачає групову роботу раз на тиждень, протягом 17 занять. Доведено, що розроблена програма статистично-достовірно сприяла послабленню деяких аспектів психологічної залежності, розвитку цілісної ідентичності, поліпленню показників самоактуалізації та самооцінки, підвищення рівня осмисленості життя, зменшенню проявів ігрової адиктивної поведінки (у 47% учасників вивчаєма девіація зникла).
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.09.2024
Кількість запитів 46578
Кількість відвідувачів 955
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя