Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реакції<.>
Загальна кількість знайдених документів : 13
Показані документи с 1 за 13
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.3:616.89-/Т 48-110650 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді з адиктивною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-197.
УДК : 159.923.3:616.89-00.8.441.3+159.922.73-056.49 + 159.923.3:616.89-00.8.441.3 + 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Адиктивна поведінка-- Нейропсихологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адиктивна поведінка--молодь--акцентуації характеру--самосвідомість--особистісні профілі--міжособистісні взаємини--образ "я"--агресивні реакції
Анотація: В дослідженні отримано цілісну характеристику молоді, схильної до адиктивної поведінки. Виявлено залежність між дисфункцією лівої лобної ділянки мозку і виникненням адиктивної поведінки. Уточнено індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді, що вживає алкоголь і палить з урахуванням вікових та гендерних відмінностей. Запропоновано програми психолпрофілактики адиктивної поведінки молоді.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+37.0/Ч-49-241582 рукописний текст
Автор(и) : Черненький, Юрій Петрович
Назва : Вплив когнітивного стилю вчителя на міжособистісні конфлікти з учнями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 1999
Кільк.характеристики :201 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-191.
УДК : 37.011.3-051+37.013+37.064.2 + 37.011.3-051 + 37.013 + 37.064.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Когнітивний стиль
Педагогічна психологія-- Міжособистісні конфлікти
Вікова психологія-- Учні
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міжособистісний конфлікт--когнітивний стиль--конфліктогенний вчитель--стильова сфера особистості--тип реакції--когнітивна диференційованість--полезалежність
Анотація: В дисертації розкривається зв'язок між когнітивним стилем учителя і його схильністю до міжособистісних конфліктів з учнями. Подано психологічний портрет конфліктогенного вчителя. Розкрито різні форми поведінки вчителів в умовах конфлікту. Дано характеристику різних типів конфліктогенної особистості. Докладно аналізується проблема співвідношення понять особистість і стиль. Проаналізовано такі параметри когнітивного стилю, як залежність від поля, тип реакції і когнітивна диференційованість.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.943/П 39
Автор(и) : Плохіх В. В.
Назва : Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 274-283: рис. (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 282 (9 назв)
УДК : 159.943
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): темпоральний параметр--екстренна дія--час реакції--система діяльності--психічні механізми
Анотація: За результатами експериментального дослідження , в якому досліджувані вирішували спеціальну задачу, що поєднувала звичайну сенсомоторну реакцію та реакцію вибору, було визначено кількісні значення темпорального параметру в чоловічій та жіночій експериментальних підгрупах.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73/З-13
Автор(и) : Завадська Т.
Назва : Деякі індивідуально-психологічні особливості вихователів дитячих садків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Срібна хвиля, 2014. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 10. - С. 54-69: табл. (Шифр 372/А 43-314397128)
Примітки : Бібліогр.: с. 69 (5 назв)
УДК : 159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційне вигорання--темперамент--екстраверти--ригідність--низький темп реакції
Анотація: Досліджуються ознаки синдрому емоційного вигорання та темпераментальні особливості вихователів різного віку та стажу роботи дитячих дошкільних закладів.Визначено кореляційну залежність між емоційністю вихователів та показниками симптомів емоційного вигорання.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 3.316.77/Г 65
Автор(и) : Гончарук, Наталія Миколаївна
Назва : Психологічний аналіз комунікативних реакцій як складових комунікативної поведінки
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 149-158 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 155-156 (13 назв)
УДК : 3.316.77
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--реакції--комунікативні реакції--комунікативні стимули
Анотація: Стаття присвячена теоретичному вивченню підходів до дослідження комунікативних реакцій як форм комунікативної поведінки. Автором з'ясовано зміст категорій "реакція", "комунікативна реакція", які є компонентами комунікативної взаємодії. Комунікацію описано як процес двостороннього обміну думками й інформацією.Відповідно виокремлено дві основні складові процесу комунікації : комунікативний вплив і комунікативну реакцію.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.73/К 88
Автор(и) : Куцан, Олена Іванівна
Назва : Особливості різновидів заздрісності в ранньому юнацькому віці
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 350-362 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 360 (12 назв)
УДК : 159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заздрісність--реакції на успіх--мотивація--успіх--самооцінка--копінг стратегії--ранній юнацький вік
Анотація: Проаналізовано результати емпіричного дослідження особливостей різновидів заздрісності у ранньому юнацькому віці. Заздрощі розглядаються як система відносин особистості до різних сторін об'єктивної дійсності, що визначає соціально-психологічне ставлення особистості до успіху та супроводжується комплексом негативних емоцій. Виявлено типові об'єкти заздрощів. що стосуються матеріальної, соціальної, актуальної діяльності та особистісної сфери.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 16
Вихідні дані : Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017
Кільк.характеристики :258 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 16.00 грн.
УДК : 159.923+364.62](06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Аналіз психопрофілактичних та освітніх програм запобігання насилля у зарубіжних школах/ О. М. Воронкевич. Модель емпіричного дослідження психоемоційної сфери жінки в післяпологовий період/ М. О. Галицька. Потенціал психоаналітичних теорій у пізнанні та розумінні порушень складових образу "Я" соціально дезадаптованих неповнолітніх/ А. М. Грись. Протонаратив як мікромотив з макро поведінкою при самопроектуванні особистості/ І. Л. Гудінова. Суб'єктивне відчуття благополуччя і прийняття вікових змін/ А. О. Зуєва. Попередження та корекція девіантної поведінки у дітей з особливими освітніми потребами/ Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська. Рівень політичної компетентності та ненормативні форми політичної участі/ С. І. Кравченко. Особливості реакції на фрустрацію неповнолітніх засуджених/ Ю. М. Красілова. Профілактика суїцидальної поведінки військовослужбовців/ О. В. Красницька. Формування соціально спрямованих ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів/ О. В. Максим. Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів/ М. В. Максимов. Впровадження апробаційних програм як фактор попередження рецидивної злочинності/ Н. Ю. Максимова. До питання становлення регулятивних функцій професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до роботи з девіантами/ О. Б. Мельничук. Система діагностики соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації/ О. С. Недибалюк. Досвід вивчення понять свобода та самостійність у зарубіжних дослідженнях/ М. М. Павлюк. Механізми психічного захисту в осіб з різною суб'єктивною оцінкою конструктивності життєвого шляху/ Т. Б. Партико. Вплив психологічної травми на розвиток функції прогнозу/ Т. А. Рябовол. Особливості вияву психологічних меж особистості в концепції Ернеста Гартманна/ Т. Б. Соловйова. Психологічні аспекти реадаптації наркозалежної особистості у рвмках програми зменшення шкоди/ С. А. Таточенко. Мотиваційні стимули укріплення ефективності соціально-позитивної поведінки/ Л. А. Філоненко. Вплив рівня тривожності на успішність навчальної діяльності підлітків/ О. В. Чуйко, І. М. Іванова. Модель самореалізації особистості паралімпійця/ О. М. Шамич. Лихослів'я як прояв девіантної поведінки: основи профілактики/ А. В. Шиделко. Проблема девіантної поведінки у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України/ М. С. Ятчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Красілова Ю. М.
Назва : Особливості реакції на фрустрацію неповнолітніх засуджених
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 75-84 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 82-84 (12 назв)
УДК : 159.9; 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неповнолітні засуджені--реакція на фрустрацію--асертивна поведінка--неасертивна поведінка--агресивна поведінка
Анотація: У статті показано, що важливим фактором ресоціалізації є вміння поводити себе адекватно у фруструючих ситуаціях. Виявлено відмінності особливостей поведінкових реакцій на фрустрацію неповнолітніх засуджених та підлітків нормативної групи.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Михальчук Н. О., Примачок Л. Л.
Назва : Психологічні принципи формування компенсаторних реакцій пацієнта у випадку проведення фізичної реабілітації хворих з ішемічним інсультом
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 103-117 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с. 114-116 (12 назв)
УДК : 925:159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фізична реабілітація--ішемічний інсульт--управління психомоторною діяльністю--компенсаторні реакції--компенсаторні механізми--корекція психомоторних розладів
Анотація: У статті виокремлено психологічні особливості корекції психомоторних розкладів у хворих і ішемічним інсультом. Запропоновано психологічні принципи формування загальних копенсаторних реакцій пацієнта у випадку проведення фізичної реабілітації хворих з ішемічним інсультом, а саме: 1) принцип актуалізації дефекту; 2) принцип прогресивної мобілізації компенсаторних механізмів психомоторної діяльності; 3) принцип безперервного зворотнього концентрування компенсаторних механізмів психіки особистості; 4) принцип санкціонування компенсаторних механізмів психіки особистості; 5) принцип відносної стійкості компенсаторних механізмів психіки особистості. Розроблено авторську "Функціональну методику відновлення рухової функції хворих ішемічним інсультом з урахуванням їх психо-фізіологічних особливостей". Основним положенням даної методики є: 1) стабілізація психое-моційного стану пацієнта: зниження рівня тривожності, підвищення мотивації до занять фізичними вправами з курсу фізичної реабілітації; 2) актуалізація стабільного статистичного і динамічного стереотипів пацієнта у всіх вихідних положеннях тулуба; 3) відновлення динамічного стереотипу; 4) фізична реабілітація має проводитися з метою забезпечення безпеки реабілітаційних заходів, уникнення втоми або перенапруги серцево-судинної системи пацієнта і перевищення допустимого рівня навантаження для хворого. Зазначено, що запропонована функціональна методика фізичної реабілітації хворих на ішемічний інсульт, заснована на вказаних вище засадах, є диференційованою, онтогенетично зумовленою, що вирішує завдання моделювання психо-фізіологічного ієрархічного контролю рухової функції з боку нервової системи, яка враховує особливості психо-емоційного стану пацієнта, що актуалізувалися в результаті захворювання.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(06)/П 68
Назва : Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць. Вип. 14
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2011
Кільк.характеристики :928 с.: табл., рис.
ISSN: 2227-6246
Ціна : 56.00 грн.
УДК : 159.9(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна психологія
Зміст : Розвиток особистості - розгортання чи новоутворення?/ С. Д. Максименко. Аналіз властивостей пам'яті та їх специфіки: системний підхід/ Г. В. Гуменюк. Особливості суб'єкт-об'єктних орієнтацій студентської молоді у відносинах власності/ Н. М. Дембрицька. Особливості структури навчальної мотивації у підлітків з різним рівнем навчальних досягнень/ Л. В. Дзюбко. Проблема становления личности в творческом наследии П. Г. Редкина/ М. Т. Дригус. Ставлення до грошей як важливий фактор соціалізації/ І. К. Зубіашвілі. Потреба персоналу держадміністрації в антистресових програмах: рівень вираженості та взаємозв'язок з особистісними характеристиками персоналу/ Л. М. Карамушка, Д. І. Куриця. Вплив механізмів психологічного захисту на особистісну взаємодію підлітків/ Т. М. Кирпенко. Особливості самопізнання молодших школярів з підвищеним розумовим потенціалом/ С. Л. Коробко. Музичний ритм як основа природного фундаменту біоритму людського організму/ Л. М. Литвинчук. Проективна методика "неіснуюча тварина": практичні аспекти/ А. М. Маслюк. Теоретичний огляд проблеми шкільної адаптації обдарованих дітей/ О. М. Мойзріст. Кризи професійного становлення як умова розгортання самореалізації особистості/ В. В. Мосійчук. Система форм інновацій культури як фактор соціалізації юнацтва/ В. В. Москаленко. Психологічні особливості особистісно-професійного саморозвитку практичного психолога/ Н. В. Пророк. Особенности сохранения психического здоровья молодёжи в условиях её профессионального становления в профессиях типа "человек-человек"/ Ю. В. Серёгин. Розвиток національної самосвідомості як завдання української національної освіти/ Л. О. Скальска. Особливості реакції відповіді фахівця на професійну агресію/ Є. В. Тополов. Розвиток позитивної ідентичності старшокласників засобами тренінгу/ Т. М. Яблонська.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 68
Автор(и) : Тополов Є. В.
Назва : Особливості реакції відповіді фахівця на професійну агресію
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 14. - С. 803-809 (Шифр 15(06)/П 68-105019402)
Примітки : Бібліогр.: с. 809 (7 назв)
УДК : 159.9
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Комплієнко І.О.
Назва : Психологічні особливості дезадаптованих взаємостосунків дітей старшого шкільного віку з батьками
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2020. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 27. - С. 143-155 (Шифр 15(08)/А 43-204885885)
Примітки : Бібліогр.: с. 153-155 (15 назв)
УДК : 929.153:178'56-609
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дезадаптивні сімейні взаємостосунки--дезадаптивні реакції--конфлікт--внутрісімейна відчуженість--дитяча залежність--соціальне схвалення--підтримка
Анотація: В статті зазначено, що дезадаптивні сімейні взаємостосунки батьків і дітей старшого шкільного віку характеризуються, як правило, гостротою конфліктів, що виникають, блокуванням їх конструктивного розв'язання, загостренням внутрісімейної відчуженості тощо. Наголошено, що непорозуміння у взаємостосунках батьків і дітей, їхніх оцінках один одного, пріоритетах, стилях життя тощо, нерідко призводять до конфліктів, які травмують тих, кого ми любимо, викликаючи серйозні психічні розлади. Серед причин конфліктів з батьками, на думку старшокласників, найбільш важливими є: різниця набутого особистісно значущого досвіду дітей і дорослих, перш за все - в період дорослішання (у батьків та у дітей багато в чому відрізняється, в тому числі, з огляду на сучасні реалії); відсутність чітких, послідовних етапів переходу від дитячої залежності до дорослої незалежності; відсутність певних правил побудови сімейних взаємостосунків, які значно послаблюють батьківську владу в період переходу дітей від дитинства до юності; психологічні та соціальні відмінності між батьками і дітьми; перевантаження і напруга як результат соціальних і культурних змін, що впливають, в свою чергу, на сімейні взаємостосунки. Доведено, що більшість конфліктів виникають, таким чином, у результаті напруженості, потреби старшокласників у самостійності, а такоже не усвідомленням дітей своєї відповідальності. Значення самостійності нерідко перебільшується молоддю з причин, пов'язаних з особливостями періоду дорослішання (поява нових можливостей, які хочеть випробувати за будь-яких умов. При цьому почуття відповідальності у батьків значно посилюється в зв'язку з зайвими побоюваннями або як свого роду захист власних незадоволених запитів та настановлень. Зазначено, що дезадаптивні реакції старшокласників можуть бути універсальними або спрямованими проти сім'ї, протестними тощо. Нерідко у старшокласників відбувається переоцінка сімейних цінностей в результаті зміни загальних умов життя, коли індивідуальних розвиток особистості дитини не знаходить соціального схвалення та підтримки.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98/Ц 18
Автор(и) : Царенко Л. Г.
Назва : EMDR. Невідкладна допомога : метод. рек.
Вихідні дані : Б.м., 2023
Кільк.характеристики :109 с.
ISBN, Ціна 978-617-7745-29-6: Б.ц.
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна допомога-- особистість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров’я--екстремальні події--невідкладна психологічна допомога--перша психологічна допомога--гострі стресові реакції--психологічна травма
Анотація: Методичні рекомендації присвячено питанню надання невідкладної психологічної допомоги в умовах війни. На основі полівагальної теорії Стівена Порджеса описано типи реагування на стрес і травму, стани, що потребують невідкладної психологічної допомоги. Запропоновано алгоритм невідкладної психологічної допомоги у випадку гострих реакцій на стрес. Методичні рекомендації підготовлено на основі аналізу літературних джерел, матеріалів тренінгів і навчальних семінарів та особистого досвіду роботи авторки як психолога у зоні АТО в 2014–2015 роках та з представниками різних категорій постраждалого населення на онлайн-платформі телемедицини GPNow у 2022–2023 роках. Методичні рекомендації розраховані на практичних психологів, зокрема психологів закладів освіти, силових структур, а також усіх, хто цікавиться питанням саморегуляції та надання психологічної допомоги в умовах війни. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 75258
Кількість відвідувачів 984
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя