Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (391)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (42)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954/Ш 79 рукописний текст
Автор(и) : Шопіна, Марина Олександрівна
Назва : Образна символіка як чинник розвитку творчого потенціалу молодшого школяра : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :152 с.: табл., рис.
Колективи : Київський міжнародний університет (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 140-152.
УДК : 37.015.3:159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творчий потенціал
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший школяр--творчий потенціал--образна сомволіка--творче мислення--символічне мислення--творча уява--учіннєва діяльність--творчий процес --творча реалізація
Анотація: У дисертації досліджується розвиток творчого потенціалу молодших школярів засобами образної символіки. Розглянуто різні підходи до розуміння понять "творчий потенціал", "інтелектуальний потенціал", "трудовий потенціал", "образна символіка", "розвиток творчої особистості", "творча здібність", "творча обдарованість" тощо, а також їхнє співвідношення. Поняття "творчий потенціал молодшого школяра" із психїологічної точки зору розглядається як синтетична якість дитини молодшого шкільного віку, що характеризує міру її можливостей ставити і виконувати нові завдання у сфері учіннєвої діяльності. Творчий потенціал пов"язується із здатністю учнів часмостійно ставити й розв"язувати в тому чи іншому вигляді значущі проблеми.Його можна представити як сукупність різних можливостей, потенціалів: перетворювальні здібності), аксіологічний (ціннісні орієнтації), комунікативний (морально-психологічні якості), художній (естетичні здібності). Аналіз і систематизація зазначених понять надали можливості на практичному рівні розглянути образну символіку як визначальний чинник на етапі розвитку творчого потенціалу в дітей молодшого шкільного віку. У результаті експериментального дослідження встановлено, що розуміння, використання і сприймання дітьми образної символіки впливає на підвищення ефективності учіннєвої діяльності молодших школярів. Розроблена й апробована спеціальна програма розвитку творчого потенціалу засобами образної символіки для психорозвивальної роботи з молодшими школярами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.947/В 52-363786 рукописний текст
Автор(и) : Вірна, Жанна Петрівна
Назва : Мотиваційно-смислова регуляція у професіоналізації психолога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Луцьк, 2004
Кільк.характеристики :438 с.: табл., рис.
Колективи : Волинський державний університет ім. Лесі Українки (Луцьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 378-415.
УДК : 159.923.2+159.947.5]:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Професіоналізація-- Мотиваційна сфера
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--професійний розвиток--мотиваційно-смислова регуляція--особистіна реалізація--професійна реалізація психолога--мотивація--ціннісні орієнтації
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний аналіз проблеми і обґрунтовано концепт мотиваційно-смислової регуляції особистісної реалізації. З'ясовано специфіку мотиваційно-смислової регуляції процесу професіоналізації особистості. Визначено основні параметри структурно-функціонального та динамічного проявів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації психолога. Розроблено діагностичний метод фіксації та оцінки проявів мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації психолога. Розкрито психологічний зміст та основні закономірності стильового прояву мотиваційно-смислової регуляції професійної реалізації студентів та практикуючих психологів в залежності від рівня їх професійного досвіду та компетентності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922:502/504(0/П 14-042907928 рукописний текст
Автор(и) : Паламарчук, Ольга Миколаївна
Назва : Психологія розвитку екологічно орієнтованої підприємницької діяльності : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :498 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 415-466.
УДК : 159.922:502/504(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Підприємницька діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підприємницька діяльність--соціальна реалізація--особистісна відповідальність--екологічна орієнтація--екологізація--соціальна якість життя--інноваційна професійна діяльність--ціннісні орієнтації--психодіагностика підприємця--екологічно орієнтована діяльність
Анотація: В роботі визначено теоретико-методологічні концепції розвитку екологічно орієнтованої підприємницької діяльності. Розроблено модель розвитку екологічної орієнтації в сучасному способі життя суб'єктів підприємницької діяльності. Досліджено взаємозв'язок екологічно орієнтованого способу життя суб'єктів підприємництва та інноваційної екологічно орієнтованої підприємницької діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Гринів, Оксана Михайлівна
Назва : Детермінанти психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 184-195 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-194 (9 назв)
УДК : 159.923.2:159.922.6:17.023.34
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне благополуччя--рання дорослість--реалізація особистості--чоловіки--жінки--гендерні стереотипи
Анотація: Представлено показники основних сфер реалізації особистості в ранній дорослості. Означено перелік найбільш значущих соціально-психологічних детермінант психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок, серед яких рівень освіти, сімейний стан та місце проживання. Проведено порівняльний аналіз впливу виявлених детермінант на основні параметри психологічного благополуччя сучасних чоловіків і жінок періоду ранньої дорослості.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/К 79
Автор(и) : Кремень В.Г.
Назва : Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати
Вихідні дані : Київ: Грамота, 2005
Кільк.характеристики :448 с.
ISBN, Ціна 966-8066-83-9: 26.00 грн.
УДК : 37:001.895](477)
Предметні рубрики (Галузі знань): Освіта і наука
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освіта--наука --інновації--стратегія--реалізація--результат
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-056.49/П 17-353123556 рукописний текст
Автор(и) : Папуша, Владислав В'ячеславович
Назва : Психолого-педагогічні чинники запобігання віктимній поведінці підлітків : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :20 с.: табл.
Колективи : Національний технічний університет України "КПІ імені Ігоря Сікорського" (Київ), Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.922.73-056.49(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віктимна поведінка--підлітковий вік--чинники--детермінація--внутрішні передумови--реалізація--корекція
Анотація: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми запобігання віктимній поведінці підлітків, зокрема в ній здійснено: е кспериментальне вивчення потенційної віктимності та її реалізації у поведінці підлітків; в иявлено особистісну детермінацію віктимної поведінки підлітків, побудовано факторну конфігурацію індивідуально - психологічних властивостей гіпервіктимних та невіктимних підлітків; проведене експериментальне дослідження впливу дитячо - батьківських стосунків н а віктимність підлітків; описано основні форми прояву насильства в освітньому середовищі школи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено дієвість психолого - педагогічних чинників запобігання віктимній поведінці підлітків; розроблено та апробов ано авторську програму тренінгу психолого - педагогічної корекції і профілактики віктимної поведінки. Емпіричний аналіз змістових характеристик основних типів віктимної поведінки підлітків здійснено за двома, критеріями: реалізованої та потенційної віктимнос ті. Виявлено, що за шкалою «реалізована віктимність» для третини підлітків властиві показники, що значно перевищують норму. З’ясовано, що віктимність у підлітковому віці є складним, багаторівневим утворенням, яке детерміноване нейродинамічними, психодинамі чними і особистісними властивостями. Різна ступінь виразності віктимності пов’язана із різним рівнем сформованості абсолютних показників нейродинамічних, психодинамічних і особистісних властивостей, а також характером взаємозв’язків між ними. Доведено е фек тивність авторської програми психолого - педагогічної корекції і профілактики прояву підлітками віктимної поведінки, яка проявляється у позитивних змінах: кількість досліджуваних з показниками, що відповідають нормі збільшилася з 53,3 % до76,6 %.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-056.49/П 17-332310079 рукописний текст
Автор(и) : Папуша, Владислав В'ячеславович
Назва : Психолого-педагогічні чинники запобігання віктимній поведінці підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :270 с.: табл.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 200-223.
УДК : 159.922.73-056.49(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віктимна поведінка--підлітковий вік--чинники--детермінація--внутрішні передумови--реалізація--корекція
Анотація: Дисертація містить теоретичне узагальнення та нове вирішення проблеми запобігання віктимній поведінці підлітків, зокрема в ній здійснено: експериментальне вивчення потенційної віктимності та її реалізації у поведінці підлітків; виявлено особистісну детермінацію віктимної поведінки підлітків, побудовано факторну конфігурацію індивідуально-психологічних властивостей гіпервіктимних та невіктимних підлітків; проведене експериментальне дослідження впливу дитячо-батьківських стосунків на віктимність підлітків; описано основні форми прояву насильства в освітньому середовищі школи; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено дієвість психолого-педагогічних чинників запобігання віктимній поведінці підлітків; розроблено та апробов ано авторську програму тренінгу психолого-педагогічної корекції і профілактики віктимної поведінки. Емпіричний аналіз змістових характеристик основних типів віктимної поведінки підлітків здійснено за двома, критеріями: реалізованої та потенційної віктимності. Виявлено, що за шкалою «реалізована віктимність» для третини підлітків властиві показники, що значно перевищують норму. З’ясовано, що віктимність у підлітковому віці є складним, багаторівневим утворенням, яке детерміноване нейродинамічними, психодинамічними і особистісними властивостями. Різна ступінь виразності віктимності пов’язана із різним рівнем сформованості абсолютних показників нейродинамічних, психодинамічних і особистісних властивостей, а також характером взаємозв’язків між ними.Доведено ефективність авторської програми психолого-педагогічної корекції і профілактики прояву підлітками віктимної поведінки, яка проявляється у позитивних змінах: кількість досліджуваних з показниками, що відповідають нормі збільшилася з 53,3 % до76,6 %.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:316.6:32(/К 79-369727712 рукописний текст
Автор(и) : Кревська, Ольга Олександрівна
Назва : Мотиваційні чинники професійної самоефективності особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Луцьк, 2018
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки (Луцьк)
Примітки : Бібліогр.: с. 16-17 (13 назв)
УДК : 159.923:316.6:32(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоефективність--професійна самоефективність--мотиваційні чинники--політична реалізація--особистість
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць. Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання. Вип. 10
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :328 с.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 20.00 грн.
УДК : 159.98.953.5(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна теорія і технологія навчання
Зміст : Актуальні проблеми генетичної психології/ С. Д. Максименко. Досвід дитинства і отроцтва як життєві передумови професійного проектування (за автобіографіями видатних учених)/ В. В. Андрієвська. Базовые понятия общей теории задач/ Г. А. Балл. Інновації в організації досліджень та розробок у галузі інформаційно-комунікаційних технологій в освіті у світлі викликів ХХІ сторіччя/ В. Ю. Биков. Психологічні аспекти репетиторства/ О. Л. Вернік. Формування офіцерської честі: психолого-педагогічний аспект/ О. Ф. Волобуєва. На пути к экосистеме образования - некоторые психологические и педагогические аспекты/ Т. Гергей. До концепції Ю. І. Машбиця про упрвління учбовою діяльністю/ П. П. Дітюк. Психологічна система Ю. І. Машбиця: концептуальний підхід до створення теорій учбової діяльності і навчання/ М. Т. Дригус. Естетика старіння і старості/ І. Г. Коваленко-Кобилянська. Реалізація психологічних механізмів навчання через діалогову взаємодію/ О. Ю. Коміссарова. Довизначення реальності в процесі її інтеріоризації/ Л. О. Кондратенко. Структура вольового керування власним життям: психологічний феномен "рівень даності"/ Ю. М. Лотоцька. Адаптивне навчання як ознака сучасних дидактичних систем/ О. І. Ляшенко. Модель суб'єктної активності/ Д. С. Мещеряков. Стоп-кадры памяти/ В. А. Моляко. "Уличный" вектор восприятия в поэтическом фольсклоре/ В. А. Моляко. Продуктивнысть групового дистанцыйного навчання у віртуальному просторі/ М. М. Назар. Думки про дорогу людини/ О. В. Проскура. Выдающиеся гуманисты ХХ века/ О. В. Проскура. Розвиток дорослої людини у сучасному транзитивному світі/ М. Л. Смульсон. Проектування навчання та інтелектуальний розвиток в умовах слухової депривації/ Л. І. Фомічова. Увидеть живое лицо истории (устные истории: свидетельства и свидетели) / Т. А. Чайка. Розв'язання смислових задач як чинник самопроектування особистості/ Н. В. Чепелева. Культурно-психологічні витоки форм освіти/ Ю. М. Швалб.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Коміссарова О. Ю.
Назва : Реалізація психологічних механізмів навчання через діалогову взаємодію
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: збірник наукових праць/ за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8: Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 152-166 (Шифр 15(08)/А 43-987754087)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-166 (16 назв)
УДК : 159.98.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна теорія і технологія навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічні механізми навчання--діалогова взаємодія
Знайти схожі

11.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 15(08)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 6 : Психологія обдарованості. Вип. 16
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019
Кільк.характеристики :406 с.: табл., рис.
ISSN: 2072-4772
Ціна : 28.00 р.
УДК : 159.928(082)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія обдарованості
Зміст : Соціально-психологічне забезпечення як напрямок психологічних досліджень: теоретичний аналіз/ Г. М. Бевз. Теорія і практика роботи з Образом Я у контексті розвитку автономності/ А. М. Грись, М. М. Павлюк. Культурно-діяльнісна концепція дослідження особистості (ретроспективний аналіз досягнень української культурологічної школи)/ В. В. Москаленко. Взаємозв'язок ставлення до себе та до партнера як фактор стабільності шлюбу/ Л. З. Сердюк. Етика та мораль особистості: конфлікт, конітивний дисонанс і толерантність/ В. В. Турбан. Здібності як особистісно-ціннісні ресурси реадаптації жінок із психічними розладами/ О. Л. Музика, О. В. Гончарук. Соматотипи професіограм за іпохондричною ознакою відповідно до результатів дослідження/ І. М. Візнюк. Формування життєстійкості особистості (арт-коучінговий підхід)/ К. П. Гавриловська, Ю. Ю. Дем'янчук. Психологічні особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку/ О. О. Грейліх. Парадокс як принцип побудови евристичного мислення/ О. В. Губенко. Ігрові практики у профілактиці депривації права дитини на особисту власність/ Н. М. Дембицька. Особливості психологічної адаптації студентів-моряків до майбутньої професійної діяльності/ Н. О. Зарембо, М. П. Масліхова, С. В. Мікітіна. Психологічні особливості розвитку творчих здібностей молодших школярів у познавальній діяльності/ В. В. Іванова. Розвиток інформаційної культури у представників соціономічних та технономічних професій/ В. В. Кириченко. Методи активації професійної креативності/ А. М. Крицька. Особливості часової перспективи в просторі самореалізації студентів/ О. І. Купрєєва. Вплив релігійних цінностей на формування моральоно-ціннісної сфери особистості/ В. П. Кутішенко, О. П. Патинок, В. В. Сидоркін. Особистісний контрапункт на перехресті парадигм/ О. В. Мазяр. Онлайн-посередництво: особливості комунікативної технології врегулювання соціальних конфліктів у соціальних інтернет-мережах/ Н. С. Малєєва. Особливості перфекціонізму у юнацькому віці/ Т. О. Мотрук, А. В. Вертель. Аксіогенез і розвиток самоефективності студентів із ознаками обдарованості/ О. О. Музика. Психологічні перешкоди у розвитку здібностей молодших школярів із високим рівнем навчальних досягнень/ Н. О. Никончук, О. О. Музика, І. С. Загурська. / Н. Ф. Портницька, А. А. Портницька, О. М. Савиченко. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси/ Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко, І. М. Тичина. Психологічне благополуччя батьків дітей з інвалідністю: кризи і ресурси/ Н. Ф. Портницька, М. В. Соложенцева, І. М. Тичина. Структура професійної компетентності фахівця з фізичної реабілітації/ Л. Л. Примачок. Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку/ Я. В. Сухенко. Роль психолога в організації діалогічної взаємодії учнів із різними видами обдарованості / Н. А. Харченко. Позитивні впливи комп'ютерних ігр/ Г. В. Чайка. Іншомовна комунікативна компетентність як фактор розвитку особистості/ О. А. Чиханцова. Типологія академічних здібностей дітей молодшого підліткового віку/ О. О. Щербакова. Поняття ірраціональності у наукових розвідках/ Н. Т. Гусєва. Дослідження статевих відмінностей комунікативних умінь учнів основної школи/ З. П. Зеленська. Особливості булінг-структури в підлітковому віці/ К. В. Максьом. Професійна самоідентичність як сладова самосвідомості майбутніх психологів/ С. С. Митрофанова. Типи відношення до хвороби та якість життя підлітків із первинною артеріальною гіпертензією/ О. М. Місюра. Соціально-психологічні особливості професійної діяльності персоналу ДКВС України (державна кримінально-виконавча служба)/ У. В. Настояща. Роль особистісних цінностей образотворчо обдарованих підлітків у адаптації до освітнього середовища / М. А. Сніжна. Запобігання професійного вигорання педагогів державних та приватних шкіл/ В. М. Тесленко. Вплив життєвих втрат на зміну ціннісних смислів психотравмованої особистості/ Н. М. Улько. Психологічних супровід підвищення ефективності професійного самовизначення випускників сільських шкіл/ Л. П. Федоренко. Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки/ А. М. Чорний. Особливості резільєнтності майбутніх медичних сестер у роботі з важкими соматичними хворобами: ціннісно мотиваційний аспект/ О. Т. Шевченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Сухенко Я. В.
Назва : Освітня траєкторія та реалізація особистісного потенціалу педагогічного працівника: особливості взаємозв'язку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 251-261 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: с. 259-261 (14 назв)
УДК : 159.99
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня траєкторія--особистісний потенціал--особистісний розвиток--особистісні змінювання--саморегуляція
Анотація: Стаття присвячена дослідженню взаємозв'язків між ставленням педагогічних представників до власної освітньої траєкторії, їх особистісним потенціалом і розвитком. Підтверджено нелінійний та діалектичний характер взаємозв'язку між даними феноменами. З'ясовано, що освітня траєкторія оцінюється педагогічними працівниками як рутинна переважно в перехідному періоді особистісного розвитку, на стадіях застою та нелоканізованості, коли їх особистісний потенціал розкривається максимально; як дефіцитарна та хаотична - на стадіях травми та постравматичній, коли особистісно-регуляторний потенціал проявляється мінімально; як обтяжлива тактична та профіцитарна - в періоді стабільного особистісного розвитку та помірного вияву особистісного потенціалу.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Марусинець М.М., Губська Є.В.
Назва : Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин]: [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 210-220 (Шифр 15(08)/А 43-075952785)
Примітки : Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
УДК : 159.364.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історична психологія
Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стресостійкість--ветирани ато/оос--індивідуально-психологічні особливості особистості--реалізація--адаптація--психологічна травма--бойовий стрес
Анотація: У статті зроблено спробу розкрити феномен "стресостійкість" як властивість особистості що сприяє ресоціалізації та адаптації ветеранів АТО/ООС до умов мирного життя. Встановлено, що стресостійкість ветеранів має багаторівневу детермінацію, зумовлену як соціальними, професійними, так і особистісними характеристиками. На основі проведеного емпіричного дослідження в розвитку стресостійкості ветеранів АТО/ООС, констатовано, що особи без тяжких поранень мають значно вищий рівень розвитку стресостійкості, ніж ті, які зазнали бойові поранення. Характерними особливостями, які знижують рівень стресостійкості є ситуативна тривожність та підвищений рівень опосередкованої агресії, дратівливість, пошук соціальної підтримки, що дає можливість соціалізуватися до цивільних умов життя.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 153/154/К 21
Автор(и) : Карамушка Л. М.
Назва : Психологічні тренінги для підготовки менеджерів та персоналу освітніх організацій (Реалізація технологічного підходу) : навчальний посібник
Вихідні дані : Б.м., 2022
Кільк.характеристики :144 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія організаційної та соціальної психології, Українська асоціація організаційних психологів та психологів праці
Серія: Організаційна та економічна психологія
Ціна : Б.ц.
УДК : 159.98:[37.07:005.95/.96](076)
Предметні рубрики (Галузі знань): Практична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінг--психологічний тренінг
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.08.2024
Кількість запитів 7249
Кількість відвідувачів 619
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя