Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=регресійний аналіз<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Войтович, Марія Володимирівна
Назва : Дослідження психологічних чинників професійного самоздійснення шкільних психологів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 19-30 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-852951761)
Примітки : Бібліогр.: с. 28-29 (9 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздйснення--чинники професійного самоздійснення--регресійний аналіз
Анотація: У статті результати дослідження перевірялися за допомогою регресійного аналізу. Встановлено, що найголовнішими є наступні чинники: самоефективність, самоповага, шкала ціннісних орієнтацій та шкала поглядів на природу людини. Ці чинники впливають на професійне самоздійснення психологів системи середньої освіти.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Корніяка, Ольга Миколаївна
Назва : Визначальні чинники професійного самоздійснення викладача вищої школи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 76-89 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-852951761)
Примітки : Бібліогр.: с. 87-88 (11 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самоздійснення--регресійний аналіз--чинники самоздійснення--професійна компетентність--науково-педагогічна діяльність--фахівці науково-педагогічного профілю
Анотація: У статті розкрито психологічний зміст феномена професійного самоздійснення фахівця. Подано результати визначення за допомогою регресійного аналізу чинників самоздійснення викладача вищої школи у просторі професії.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Савченко, Тетяна Леонідівна
Назва : Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2017. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 17. - С. 118-124 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-852951761)
Примітки : Бібліогр.: с. 123-124 (3 назви)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія праці
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздійснення вчителів--чинники професійного самоздійснення--регресійний аналіз
Анотація: У статті подано результати психодіагностичного дослідження, спрямованого на визначення психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів. Отримані результати були перевірені за допомогою регресивного аналізу.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Войтович, Марія Володимирівна
Назва : Технологія сприяння професійному самоздійсненню практичних психологів галузі середньої освіти
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 28-37 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примітки : Бібліогр.: с. 36-37 (9 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздійснення--чинники професійного самоздійснення--регресійний аналіз--технологія прийняття і відповідальності
Анотація: У статті розглядаються результати психодіагностичного досліження психологічних чинників професійного самоздійснення шкільних психологів. Результати дослідження перевірялися за допомогою регресійного аналізу. Встановлено, що найвагомішими є наступні чинники: самоефективність, самоповага, шкала ціннісних орієнтацій та шкала поглядів на природу людини. Ці чинники впливають на професійне самоздійснення психологів системи середньої освіти, яке є одним із найважливіших форм їхнього життєвого самоздіяснення і характеризується високим рівнем розкриття особистісного потенціалу, розвитком їхніх здібностей, затребуваністю їх ньої професійної кваліфікації, шороким використанням їхнього професійного досвіду тощо. Запропонована ними технологія прийняття і відповідальності в складних професійних і життєвих ситуаціях покликана підтримати фахівців-психологів на шляху професійного самоздійснення.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Савченко, Тетяна Леонідівна
Назва : Підсумки планового дослідження основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2018. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 18. - С. 143-152 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-031277036)
Примітки : Бібліогр.: с. 149-151 (8 назв)
УДК : 159.938
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздійснення вчителів--чинники професійного самоздійснення--регресійний аналіз
Анотація: У статті описуються результати теоретичного і експериментального психодіагностичного дослідження 2016-2018 років, яке було здійснене в межах виконання теми НДР "Психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення фахівців в умовах соціально-економічних перетворень". Наше дослідження було спрямоване на визначення психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів. Отримані дані перевірені за допомогою регресивного аналізу. Встановлено, що найвагомішими виявились чотири чинники: шкала ціннісних орієнтацій, самоефекнивність, зовнішня негативна мотивація, шкала поглядів на природу людини. Безпосередньо вони впливають на професійне самоздійснення вчителів, яке в свою чергу є вершиною самореалізації та розкриття творчого і духовного потенціалу людини. Очевидно, що обрані методики містять показники, які можна розглядати в якості виражених чинників професійного самоздійснення вчителів.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Дубчак, Галина Михайлівна
Назва : Психодіагностична модель прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 33-40 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 38-40 (13 назв)
УДК : 159.9:378-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціономічні професії--стрес--професійна стресостійкість--модель--регресійний аналіз
Анотація: У статті наведені результати розробки психодіагностичної моделі прогнозування рівнів професійної стресостійкості майбутніх фахівців соціономічних професій. Для цього було проведено психологічне дослідження, у якому взяли участь 209 фахівців соціономічних професій. На основі вивчення психологічних особливостей фахівців з різними рівнями стресостійкості була розроблена і апробована психодіагностична модель - алгоритм прогнозування рівнів професійної стресостійкості, який дозволяє з високою точністю передбачити рівень особистісних ресурсів професійної стресостійкості студентів в майбутній професійній діяльності. Показано, що такі показники як когерентність, здійсненність, усвідомленість, стресостійкість можна використовувати в якості психологічних критеріїв для прогнозування професійної стресостійкості студентів, що навчаються за соціономічними професіями, що дозволить обгрунтувати рекомендації з метою оптимізації професійної підготовки фахівців соціономічних професій на етапі професійного відбору та навчання у вузі. Наведено оцінку точності отриманого прогнозу і його ефективності.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Корніяка О. М.
Назва : Основні напрямки психологічного забезпечення професійного самоздійснення викладача вищої школи
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 91-106 (Шифр 15(08)/А 43-127155848)
Примітки : Бібліогр.: с. 102-105 (17 назв)
УДК : 159.946.3-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічне забезпечення--регресійний аналіз--чинники професійного самоздійснення--професійна і комунікативна компетентність--професійна життєстійкість--комунікативний тренінг--фахівці науково-педагогічного профілю
Анотація: У статті окреслено - на підставі результатів регресійного аналізу - визначальні чинники професійного самоздійснення викладача вищої школи. Встановлено, що найбільш вираженим чинником досягнення цим фахівцем високого рівня професійного самоздійснення (загального, внутрішньопрофесійного і зовнішньопрофесійного) виступає показник "креативність у сфері ділового спілкування". Показано основні напрямки, заходи, засоби, форми та етапи психологічного забезпечення процесу професійного самоздійснення фахівця науково-педагогічного профілю.
Знайти схожі

 
Статистика
за 06.08.2024
Кількість запитів 31124
Кількість відвідувачів 1003
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя