Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (195)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Гаєвська Н. В. Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень/Гаєвська Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2007
2.

Ворначева Т. Р. Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами/Ворначева Тетяна Рашидівна ; наук. кер. Максименко С. Д.. - 2006
3.

Іванчук С. А. Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку/С. А. Іванчук // Актуальні проблеми психології. -Харків:КЦ ФОП Іванової М. А., 2015,N Т. 4:Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11.-С.68-77
4.

Телегей Н.В. Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід/Н. В. Телегей // Актуальні проблеми психології. -Київ:Логос, 2019,N Т. 1:Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53.-С.44-49
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 102189
Кількість відвідувачів 1583
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя