Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (195)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Телегей Н.В.
Назва : Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 44-49 (Шифр 15(08)/А 43-647755445)
Примітки : Бібліогр.: С. 47-49 (27 назв).
УДК : 316.6:33
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--інтернет-реклама--таргетингова реклама--самореклама--комунікативні процеси--інтернет-маркетинг--соціальні мережі--блогосфера--психологічний таргетинг
Анотація: В статті здійснено теоретичний аналіз досліджень феномену «інтернет-реклама», як окремого виду реклами, що набуває значної актуальності в сучасному просторі. Доведено, що останнім часом інтернет-реклама стає частиною інформаційного прогресу в сучасному вимірі. Вона має високий ступінь фокусованості на кожного користувача, щільно займає свою нішу в усіх сферах життєдіяльності людини. Показано прогрес розвитку даного явища у новітніх формах та напрямках інтернет-реклами (соціальні мережі, «блогосфера», «таргетингова реклама»). Проаналізовано феномен «інтернет-реклама» з точки зору міждисциплінарного підходу: економічного, маркетингового, соціологічного та психологічного. Підкреслено значущість впливу інтернет-реклами на споживача в психологічному контексті, визначені подальші перспективи досліджень проблеми на теоретичному та емпіричному рівнях.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613:159.937+3/Г 13-818634 рукописний текст
Автор(и) : Гаєвська, Наталія Володимирівна
Назва : Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :209 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-190.
УДК : 316.613:159.937+316.776.33:659.1 + 316.613:159.937 + 316.776.33:659.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична свідомість--типи політичної свідомості--реклама--потреби особистості--рекламні повідомлення--особливості політичної свідомості--дієво-ригідний --дієво-флексибельний--рецептивно-ригідний--рецептивно-флексибельний--рефлексивні механізми--свідомість виборців--рефлексія
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють соціокультурні чинники. Політична свідомість проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.776.33:659.1/В 75 рукописний текст
Автор(и) : Ворначева , Тетяна Рашидівна
Назва : Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-194.
УДК : 316.776.33:659.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Політична реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивно-стильові особливості--політична свідомість--політична реклама--рефлексія--розуміння--політична активність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню провідних чинників сприйняття студентами політичної реклами. У сприйнятті політичної реклами вирішальне значення відіграють соціокультурні й когнітивні чинники. Політична свідомість проявляється як сукупність думок, теоретичних концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта до політики, влади, держави взагалі й специфіку сприйняття ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив виділити наступне: а) взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей студентів може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: активно-авторитарного, активно-толерантного, пасивно-конформного, пасивно-критичного; б) розуміння тексту відбуваєтся щонайповніше студентами з активно-толерантним і пасивно-критичним типом політичної свідомості; в) представники активно-толерантного типу політичної свідомості продемонстрували, порівняно з іншими її типами найвищий ступінь рефлексивності й найбільш виразну тенденцію до об"єктивного сприйняття політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприйняття політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Іванчук С. А.
Назва : Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 68-77 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
УДК : 37.015.31-053.4:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--діти дошкільного віку--економічне виховання--економічна освіта--сталий розвиток--реклама
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання культури споживання у підростаючого покоління громадян України. Автор аналізує рівень усвідомлення педагогами та батьками значущості виховання культури споживання, значення шляхів її формування на етапі дошкільного дитинства.
Знайти схожі

 
Статистика
за 07.08.2024
Кількість запитів 72900
Кількість відвідувачів 954
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя