Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (195)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=реклама<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.776.33:659.1/В 75 рукописний текст
Автор(и) : Ворначева , Тетяна Рашидівна
Назва : Когнітивні чинники сприйняття студентством політичної реклами : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-194.
УДК : 316.776.33:659.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Політична реклама
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): когнітивно-стильові особливості--політична свідомість--політична реклама--рефлексія--розуміння--політична активність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене виявленню провідних чинників сприйняття студентами політичної реклами. У сприйнятті політичної реклами вирішальне значення відіграють соціокультурні й когнітивні чинники. Політична свідомість проявляється як сукупність думок, теоретичних концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта до політики, влади, держави взагалі й специфіку сприйняття ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив виділити наступне: а) взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей студентів може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: активно-авторитарного, активно-толерантного, пасивно-конформного, пасивно-критичного; б) розуміння тексту відбуваєтся щонайповніше студентами з активно-толерантним і пасивно-критичним типом політичної свідомості; в) представники активно-толерантного типу політичної свідомості продемонстрували, порівняно з іншими її типами найвищий ступінь рефлексивності й найбільш виразну тенденцію до об"єктивного сприйняття політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприйняття політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613:159.937+3/Г 13-818634 рукописний текст
Автор(и) : Гаєвська, Наталія Володимирівна
Назва : Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :209 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-190.
УДК : 316.613:159.937+316.776.33:659.1 + 316.613:159.937 + 316.776.33:659.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична свідомість--типи політичної свідомості--реклама--потреби особистості--рекламні повідомлення--особливості політичної свідомості--дієво-ригідний --дієво-флексибельний--рецептивно-ригідний--рецептивно-флексибельний--рефлексивні механізми--свідомість виборців--рефлексія
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють соціокультурні чинники. Політична свідомість проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Іванчук С. А.
Назва : Аналіз вивчення ставлення педагогів та батьків до проблеми виховання культури споживання у дітей старшого дошкільного віку
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Харків: КЦ ФОП Іванової М. А., 2015. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 11. - С. 68-77 (Шифр 372/А 43-597183944)
Примітки : Бібліогр.: с. 76 (4 назви)
УДК : 37.015.31-053.4:33
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): культура споживання--діти дошкільного віку--економічне виховання--економічна освіта--сталий розвиток--реклама
Анотація: Стаття присвячена проблемі виховання культури споживання у підростаючого покоління громадян України. Автор аналізує рівень усвідомлення педагогами та батьками значущості виховання культури споживання, значення шляхів її формування на етапі дошкільного дитинства.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Телегей Н.В.
Назва : Теоретичний аналіз поняття «інтернет-реклама»: міждисциплінарний підхід
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2019. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 53. - С. 44-49 (Шифр 15(08)/А 43-647755445)
Примітки : Бібліогр.: С. 47-49 (27 назв).
УДК : 316.6:33
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--інтернет-реклама--таргетингова реклама--самореклама--комунікативні процеси--інтернет-маркетинг--соціальні мережі--блогосфера--психологічний таргетинг
Анотація: В статті здійснено теоретичний аналіз досліджень феномену «інтернет-реклама», як окремого виду реклами, що набуває значної актуальності в сучасному просторі. Доведено, що останнім часом інтернет-реклама стає частиною інформаційного прогресу в сучасному вимірі. Вона має високий ступінь фокусованості на кожного користувача, щільно займає свою нішу в усіх сферах життєдіяльності людини. Показано прогрес розвитку даного явища у новітніх формах та напрямках інтернет-реклами (соціальні мережі, «блогосфера», «таргетингова реклама»). Проаналізовано феномен «інтернет-реклама» з точки зору міждисциплінарного підходу: економічного, маркетингового, соціологічного та психологічного. Підкреслено значущість впливу інтернет-реклами на споживача в психологічному контексті, визначені подальші перспективи досліджень проблеми на теоретичному та емпіричному рівнях.
Знайти схожі

 
Статистика
за 29.06.2024
Кількість запитів 17109
Кількість відвідувачів 706
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя