Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (14)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ресоціалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.
159.613.81
М 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максимова, Наталія Юріївна.
    Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх [Текст] / Н. Ю. Максимова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 176-184. - Бібліогр.: с. 182-183 (4 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
громада -- правопорушення -- неповнолітні -- соціальна дезадаптація -- ресоціалізація
Анотація: Розглянуто соціально-психологічний аспект попередження злочинності підлітків та молоді, а сме вплив життєвої ситуації в територіальній громаді та різновиду соціальної дезадаптації неповнолітніх. Розроблено систему профілактики правопорушень неповнолітніх як комплексний підхід, що на рівні громади об'єднує зусилля органів місцевої влади та самоуправління, правоохоронних органів, соціальних служб, освітніх закладів та громадських організацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.923
С 22


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сахно, С. В.
    Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу [Текст] / С. В. Сахно // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ресоціалізація -- психологічний тренінг -- рефлексія -- рефлексивність -- самоаналіз -- засуджені -- провина
Анотація: У статті відображено формування і розвиток рівня рефлексії у засуджених жінок за допомогою психологічного тренінгу в умовах виправної колонії. показано роль рефлексії для ресоціалізації. Наведено приклади тренінгових вправ по підвищенню рівня рефлексії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.
159.98:159.92
Г 52


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гладій, Г. І.
    Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі [Текст] / Г. І. Гладій // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 15-21. - Бібліогр.: с. 20 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- проблемна молодь -- кризові практики мислення -- мислення -- засуджені -- ресоціалізація
Анотація: Проаналізовано стан інтелекту проблемних громадян, які були засуджені за злочин. Розроблено та апробовано програму трансформації асоціального способу мислення та відповідних йому криміногенних практик на просоціальний спосіб життя.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максимова, Н. Ю.
    Соціально-психологічні аспекти реалізації пробаційних програм [Текст] / Н. Ю. Максимова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 61-69. - Бібліогр.: с. 68 (2 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
служба пробації -- особистість -- соціальна дезадаптація -- пробаційні програми -- ресоціалізація
Анотація: Статтю присвячено висвітленню питань діяльності служби пробації. Показано, що складність процесу ресоціалізації передбачає необхідність впровадження в Україні інституту пробації – системи наглядових та соціально-виховних заходів, які застосовуються до осіб, притягнутих до кримінальної відповідальності. Доведено, що розробка форм та методів наглядової пробації, порядок її здійснення потребує серйозного наукового аналізу, психологічного обґрунтування та апробації результатів досліджень на експериментальних майданчиках. Заходи соціально-виховної роботи проводяться з урахуванням оцінки ризиків вчинення повторних кримінальних правопорушень та передбачає диференційований підхід під час надання консультативної, психологічної та інших видів допомоги.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

5.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербина-Прилука, В. М.
    Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації [Текст] / В. М. Щербина-Прилука // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 227-235. - Бібліогр.: с. 233-234 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- девіантна поведінка -- рефлексивність -- девіантні підлітки -- ресоціалізація
Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації. Розглядаються особливості рефлексії девіантних підлітків, рівень розвитку рефлексивності в залежності від соціально-психологічних характеристик особистості підлітків девіантною поведінкою. З’ясовано, що девіантним підліткам притаманний не лише низький рівень розвитку рефлексивності, але також – високий і середній. Однак, особливості рефлексії підлітків з девіантною поведінкою не вичерпуються лише характеристиками рівнів її розвитку, оскільки сам її механізм функціонує інакше ніж у нормативних підлітків, що вкрай важливо враховувати в процес їх ресоціалізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

6.
159.922.73
М 17


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максимова, Наталія Юріївна.
    Різновид злочину як наслідок типу девіацій [Текст] / Н. Ю. Максимова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 116-124 : рис. - Бібліогр.: с.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
злочинність -- девіації -- неповнолітні правопорушники -- ресоціалізація -- творча діяльність -- підлітки -- соціальний супровід -- особистість -- типологія
Анотація: Стаття присвячена висвітленню проблеми ресоціалізації правопорушників. Доведено зв'язок між типом девіації та різновидом кримінального вчинку. Розроблено модель впровадження інноваційних підходів в роботі з неповнолітніми правопорушниками.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

7.
316.614.034-056.49
П 86


   
    Психологічні механізми ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змін [Електронний ресурс] : монографія / Н. Ю. Максимова, А. М. Грись, І. Ф. Манілов [та ін.]; за ред. Н. Ю. Максимової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : [б. в.], 2018. - 272 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712821/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 14.08.2019. - ISBN 978-966-97846-7-4 : Б. ц.
    Зміст:
Максимова, Наталія Юріївна. Теоретико-методологічні підходи до визначення психологічних механізмів ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змін / Н. Ю. Максимова. - С. 7-20
Грись, Антоніна Михайлівна. Трансформація Образу Я як механізм ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою / А. М. Грись. - С. 21-57
Рябовол, Т. А. Формування функції прогнозу як психологічного механізму ресоціалізації підлітківз девіантною поведінкою / Т. А. Рябовол. - С. 58-80
Максим, О. В. Розвиток ціннісних орієнтацій як механізм ресоціалізації девіантів в умовах суспільних змін / О. В. Максим. - С. 81-102
Філоненко, Л. А. Формування соціально спрямованої мотивації як психологічного механізму ресоціалізації підлітківз девіантною поведінкою / Л. А. Філоненко. - С. 103-125
Щербина-Прилука, В. М. Розвиток рефлексії осіб з девіантною поведінкою як механізмїх ресоціалізації в умовах суспільних змін / В. М. Щербина-Прилука. - С. 126-144
Манілов, Ігор Феліксович. Психологічні механізми корекційного сугестивного впливу на осіб з девіантною поведінкою / І. Ф. Манілов. - С. 145-178
Литвинчук, Леся Михайлівна. Психологічні механізми впливу музики на психічні стани девіантів в процесі їх ресоціалізації / Л. М. Литвинчук. - С. 179-215
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ресоціалізація осіб -- девіантна поведінка -- образ Я -- підлітки -- суспільні зміни
Анотація: У колективній монографії, підготовленійнауковцямилабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніхІнституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, розглядаються психологічні механізмиресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змінчерез аналіз особливостей функціонування Образу Я, ціннісно-смислової сфери, рефлексії, мотивації та функції прогнозу.Розроблено теоретичну модель ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою залежно від типу соціальної дезадаптації; визначено змістові та функціональні параметри ресоціалізації, емпірично апробовані принципи, напрями і технології, що базуються на знаннях про механізми ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою. Представлені у монографії результати досліджень дають змогу створити систему ресоціалізації девіантів в умовах суспільних змін.Результати дослідження будуть корисні для науковців, студентів, практичних психологів, викладачів навчальних закладів різних рівнів акредитації, фахівців у галузі ювенальної превенції, соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, закладів соціальної реабілітації для дітей, пенітенціарних закладів, психологів та соціальних педагогів.


Дод.точки доступу:
Максимова, Наталія Юріївна; Грись, Антоніна Михайлівна; Манілов, Ігор Феліксович; Максимової, Наталія Юріївна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


8.
153
А 43


    Філоненко, Л. А.
    Мотиви асоціальної поведінки підлітків-девіантів [Текст] / Л. А. Філоненко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 231
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
підліток-девіант -- мотив -- соціальна дезадаптація -- асоціальна поведінка -- ресоціалізація
Анотація: У статті висвітлено проблему адаптації підлітків до сучасного соціокультурного середовища. Зокрема вказано, що поведінка підлітків, що відхиляється від соціальної норми та має ознаки девіантності, вимагає до себе інтегративного підходу з урахуванням психологічних, соціальних та особистісних факторів. Розглянуто загальнонаукові підходи до опису мотиваційної сфери особистості. Проаналізовано низку поведінкових стереотипних реакцій, що властиві підліткам, які вчиняють соціальні та антигромадські вчинки. Виялено особливості мотивів підлітків-девіантів, що провокують їх до асоціальної поведінки. Це, зокрема, бажання отримати підтримку, хвалення, позитивні емоційні переживання та уникнути осуду, особливо групового, вираженого гніву, фізичного покарання, погроз у відповідному середовищі; завищені претензії до діяльності й поведінки підлітка, зайві обмеження або гіперопіка, неповага до інтересів підлітка з боку дорослих та оточення; обмеження або відсутність можливості міжособистісного спілкування у відповідному середовищі (сім'я, школа тощо). Обгрунтовано необхідність проходження етапу ресоціалізації для підлітків-девіантів та умови ефективності цього процесу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
153
А 43


    Максим, О. В.
    Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів [Текст] / О. В. Максим // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 90-114
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
девіанти -- соціалізація -- десоціалізація -- ресоціалізація -- стадії ресоалізації -- ціннісні орієнтації
Анотація: В статті показано, що формування ціннісних орієнтацій мають різні за змістом особливості: інтеріоризація цінностей, будування ієрархії цінностей, визначення спрямованості, корекція поведінки та формування необхідних ціннісних орієнтацій, забежпечення психологічних, комунікативних та методичничих умов. Психолого-педагогічна програма передбачає роботу з підлітками девіантами, педагогами та психологами, містить комплекс психолого-педагогічних засобів, спрямованих на розвиток структурних компонентів ціннісних орієнтацій, розвиток усвідомлення власної системи цінностей, формування оцінного ставлення підлітків до значущих об'єктів, активізацією процесів самопізнання, реалізацію та відтворення цінностей у поведінці підлітків, розширення уявлень про поняття "цінності". Програму сприяння формуванню ціннісних орієнтацій реалізовано у формі соціально-психологічного тренінгу, який включає міні лекції, техніку "мозкового штурму", групові дискусії, рольові ігри, психодраматичні справи; самостійну роботу у формі творчих домашніх завдань.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
153(06)
А 43


    Максим, О. В.
    Ресоціалізація осіб з викривленням розвитку ціннісних орієнтацій [Текст] / О. В. Максим // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 103-123. - Бібліогр.: С. 120-122 (11 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
девіанти -- соціалізація -- десоціалізація -- ресоціалізація -- стадії ресоціалізації -- ціннісні орієнтації
Анотація: В статті показано, що ресоціалізацію можна розглядати як один із найскладніших соціальних процесів, спрямований на подолання десоціалізації особистості, тобто відновлення особою якостей, необхідних для нормальної життєдіяльності в суспільстві, засвоєння нових цінностей, соціальних ролей і навичок замість втрачених, деформованих або несформованих, переорієнтація соціального спрямування розвитку особистості шляхом включення її у нові, позитивно орієнтовані міжособистісні стосунки й види діяльності. Формування ціннісних орієнтацій мають різні за змістом особливості: інтеріоризація цінностей, будування ієрархії цінностей, визначення спрямованості, корекція поведінки та формування необхідних ціннісних орієнтацій, забезпечення психологічних, комунікативних та методичних умов. Визначено, що формування ціннісних орієнтацій відбувається в єдності трьох психологічних механізмів: інтеріоризації, ідентифікації, інтерналізації. З їх допомогою особистість сприймає цінність, привласнює її, перетворюючи у власну, та будучи засвоєною, транслює через дії, поведінку у вигляді ціннісних орієнтацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 52873
Кількість відвідувачів 644
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя