Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (14)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ресоціалізація<.>
Загальна кількість знайдених документів : 34
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-34 
1.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153(06)/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць. Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 18
Вихідні дані : Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018
Кільк.характеристики :348 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
ISSN: 2072-4772
Ціна : 21.00 грн.
УДК : 159.923(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--психологічна допомога
Зміст : Порушення гармонійності сімейних стосунків як чинник відхилень в розвитку особистості дитини/ Л. І. Гаврищак, Н. Ю. Максимова. Психічне здоров'я військовослужбовців збройних сил України як головний фактор успішного виконання бойових завдань в складних та екстремальних умовах / А. О. Грибок. Емоційні чинники самоактуалізації як механізми активізації особистісних ресурсів/ А. М. Грись, М. Ю. Максименко, Т. М. Моторна. Емоційні стилі як детермінанти становлення особистісних рис/ А. М. Грись, О. С. Травенко. Теоретико-методологічні засади формування у майбутніх психологів професійно-мовленнєвої діяльності й комунікативної компетентності/ Г. В. Калмиков. Ресоціалізація осіб з викривленням розвитку ціннісних орієнтацій/ О. В. Максим. Методи розвитку емпатії молодших школярів із труднощами пристосування до соціального середовища/ О. В. Максим, Т. А. Рябовол. Усвідомлення свого життєвого досвіду як індикатор ступеню адаптивності/ М. В. Максимов. Стиль життя особистості: операціоналізація поняття/ Д. В. Місенг. Копінг-ресурси як чинник збереження психічного здоров'я особистості в подоланні кризових станів/ В. В. Оверчук. Досвід розробки технологій розвитку самостійності студента/ М. М. Павлюк. Особливості подружніх конфліктів та їх наслідки/ М. М. Павлюк, Н. М. Архипенко. Психологічні чинники емоційного вигорання у професійній діяльності/ М. М. Павлюк, Д. С. Журавська, Н. Клімишина. Психолого-педагогічні умови ефективності профорієнтаційної діяльності/ М. М. Павлюк, О. Куницька, Д. Журавська. Комунікативно-технологічні засоби врегулювання соціальних конфліктів у просторі освіти/ І. В. Петренко. Технології організації професійної комунікації в соціальній роботі/ Я. М. Раєвська. Експериментальна модель формування прогнозу як механізму ресоціалізації/ Т. А. Рябовол. Особистісні чинники академічної прокрастинації студентів молодших куосів навчання/ Н. В. Ткаченко, Є. С. Косікова. Моделювання процесу формування мотивації досягнення успіху в умовах системних суспільних змін: теоретичний та практичний аспекти/ Л. А. Філоненко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Арнаутова В.В.
Назва : Визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 41. - С. 14-23 (Шифр 15(57.026)/А 43-143932)
Примітки : Бібліогр.: с. 20-22 (13 назв)
УДК : 159.922.7:316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неповнолітні--закриті освітні заклади--соціалізація--ресоціалізація--асоціальна поведінка--дезадаптованість--психологічна корекція
Анотація: В статті наведено обгрунтування методик емпіричного дослідження, соціально-психологічну характеристику вибірки та процедури дослідження щодо визначення соціально-психологічних особливостей ресоціалізації вихованців закритих освітніх закладів. Показано, що у закладі закритого типу посилюється відчуття амбівалентності, в результаті чого коливаються такі конструкти самоствердження як самоаналіз, самопізнання, самоконтроль.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:177.8-0/В 18-723475 рукописний текст
Автор(и) : Варава, Людмила Анатоліївна
Назва : Особливості переживання особистістю почуття самотності у стані соціальної депривації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :189 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-189.
УДК : 159.923.2:177.8-058.17+159.942.5:177.8-058.17 + 159.923.2:177.8-058.17 + 159.942.5:177.8-058.17
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Самотність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): переживання самотності--депривація --стигматизація--група підтримки --група взаємодопомоги--ресоціалізація
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено визначенню особливостей переживання почуття самотності, що стає провідним фактором негативного психологічного стану особистості які виникають в наслідок соціальної депривації (на прикладі ВІЛ-інфікованих). Показано, що переживання почуття самотності представляє собою багатогранне, суб"єктивно значуще утворення, яке може грати як негативне, так і позитивне емоційне забарвлення. Визначено параметри через які характеризуються особливості переживання почуття самотності. Доведено, що в стані соціальної депривації та стигматизації особистості виникає негативне переживання самотності, що відчувається через соціальне відчудження, власну непотрібність для оточуючих, безглуздість особистого існування. Під впливом визначених факторів ВІЛ-інфікована людина попадає в низку негативних особистісних змін. Розроблено програму по ресоціалізації хворих на ВІЛ, що реалізується в послідовній системі психологічної роботи з використанням технологій індивідуального консультування, тренінгів, груп само-та взаємодопомоги.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.98:159.92/Г 52
Автор(и) : Гладій Г. І.
Назва : Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 15-21 (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 20 (6 назв)
УДК : 159.98:159.92
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--проблемна молодь--кризові практики мислення--мислення--засуджені--ресоціалізація
Анотація: Проаналізовано стан інтелекту проблемних громадян, які були засуджені за злочин. Розроблено та апробовано програму трансформації асоціального способу мислення та відповідних йому криміногенних практик на просоціальний спосіб життя.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/Г 57-125244 рукописний текст
Автор(и) : Гошовський , Ярослав Олександрович
Назва : Психолого-педагогічні основи ресоціалізації депривованих підлітків : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :464 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 397-464.
УДК : 159.922.73-053.6+316.614.034+316.614.6-053.6 + 159.922.73-053.6 + 316.614.034 + 316.614.6-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ресоціалізація
Вікова психологія-- Депривовані підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генетичниа психологія--ресоціалізація--депривація--депривовані діти--навчальні установи закритого типу--самоактуалізація--психореабілітація
Анотація: В роботі здійснено аналіз феномена ресоціалізації депривованої особистості. З'ясовано психологічні особливості впливу різновидової депривації на особистісний розвиток підлітків. Вивчено крос-культурні особливості ресоціалізації депривованих підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Трансформація Образу Я як механізм ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психологічні механізми ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змін: монографія/ Н. Ю. Максимова, А. М. Грись, І. Ф. Манілов [та ін.]; за ред. Н. Ю. Максимової. - 2018. - С. С. 21-57. - ISBN 978-966-97846-7-4 (Шифр 316.614.034-056.4/П 86-473559554). - ISBN 978-966-97846-7-4
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712821/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 14.08.2019
УДК : 316.614.034-056.49
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ я--ресоціалізація осіб--девіантна поведінка
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Жигаренко І. Є., Завацький Ю. А., Завацький В. Ю.
Назва : Система соціально-психологічних чинників вторинної соціалізації особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 43. - С. 104-107 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-650838)
Примітки : Бібліогр.: с. 106 (8 назв)
УДК : 316.6:159.922.62
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--ресоціалізація--соціальна адаптація--соціальна ізоляція--особистісно орієнтований підхід
Анотація: У статті наведено результати комплексного дослідження соціально-психологічних особливостей ресоціалізації особистості в умовах соціальної ізоляції, що базується на особистнісно-орієнтованому підході який передбачає урахування індивідуально-типологічних особливостей та рівні її адаптаційного потенціалу, а також різновиду скоєного злочину та режиму утримання.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання :
Автор(и) : Литвинчук, Леся Михайлівна
Назва : Психологічні механізми впливу музики на психічні стани девіантів в процесі їх ресоціалізації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Психологічні механізми ресоціалізації осіб з девіантною поведінкою в умовах суспільних змін: монографія/ Н. Ю. Максимова, А. М. Грись, І. Ф. Манілов [та ін.]; за ред. Н. Ю. Максимової. - 2018. - С. С. 179-215. - ISBN 978-966-97846-7-4 (Шифр 316.614.034-056.4/П 86-473559554). - ISBN 978-966-97846-7-4
Примітки : Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/712821/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 14.08.2019
УДК : 316.614.034-056.49
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музика--девіанти--ресоціалізація
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/М 66-705388 рукописний текст
Автор(и) : Мітіна, Світлана Володимирівна
Назва : Соціально-психологіні чинники становлення особистості бездоглядних підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :217 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 198-217.
УДК : 159.922.73-053.6-058.862
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Бездоглядні підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): бездоглядні підлітки--дисфункційні сім`ї--соціально-психологічні чинники--особистість--типологія--ресоціалізація
Анотація: У ході дослідження з"ясовано, що існує взаємозв"язок між соціальними чинниками та властивостями особистості, які детермінують бездоглядність підлітків. Виявлено, що сім"ї, в яких є ризик бездоглядності підлітків, включають не тільки соціально-неблагополучні. а також і зовні благополучні родини, де наявні конфліктні стосунки або до дітей застосовуються хибні типи виховання. Визначені особливості функціонування структурних компонентів особистості бездоглядних підлітків у сфері самосвідомості, мотиваційній та емоційній сферах. З"ясовано, що основними соціально-психологічними чинниками становлення особистості бездоглядних підлітків є: різновид сімейного неблагополуччя, сприйняття підлітком власної життєвої ситуації й уявлень про своє майбутнє, а також специфіка деформації структурних компонентів його особистості. Побудована типологія бездоглядних підлітків з метою визначення оптимального різновиду соціально-психологічної допомоги та форм їхнього подальшого життєвлаштування. Розроблена та апробована методика експрес-діагностики дає змогу практичним психологам здійснити диференційований підхід щодо ресоціалізації бездоглядних підлітків відповідно до типу їхньої бездоглядності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Максим О. В.
Назва : Особливості розвитку ціннісних орієнтацій девіантів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 90-114 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 37.015.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): девіанти--соціалізація--десоціалізація--ресоціалізація--стадії ресоалізації--ціннісні орієнтації
Анотація: В статті показано, що формування ціннісних орієнтацій мають різні за змістом особливості: інтеріоризація цінностей, будування ієрархії цінностей, визначення спрямованості, корекція поведінки та формування необхідних ціннісних орієнтацій, забежпечення психологічних, комунікативних та методичничих умов. Психолого-педагогічна програма передбачає роботу з підлітками девіантами, педагогами та психологами, містить комплекс психолого-педагогічних засобів, спрямованих на розвиток структурних компонентів ціннісних орієнтацій, розвиток усвідомлення власної системи цінностей, формування оцінного ставлення підлітків до значущих об'єктів, активізацією процесів самопізнання, реалізацію та відтворення цінностей у поведінці підлітків, розширення уявлень про поняття "цінності". Програму сприяння формуванню ціннісних орієнтацій реалізовано у формі соціально-психологічного тренінгу, який включає міні лекції, техніку "мозкового штурму", групові дискусії, рольові ігри, психодраматичні справи; самостійну роботу у формі творчих домашніх завдань.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-34 
 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 54560
Кількість відвідувачів 644
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя