Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (217)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (61)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ресурс<.>
Загальна кількість знайдених документів : 149
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
   159.937
   Ф 94


   
    Функціонування творчого мислення в інформаційно-віртуальному просторі суб’єкта [Електроний ресурс] : монографія / В. О. Моляко, Ю. А. Гулько, Н. А. Ваганова [та ін.]; за ред. В. О. Моляко. - Электрон. текстовые дан. - [Б. м. : б. в.], 2021. - 194 с. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Творче мислення--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
творче мислення -- інформаційно-віртуальний простір
Анотація: У монографії подано результати останніх досліджень лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України з проблем функціонування творчого мислення, когнітивного конструювання образів з врахуванням сучасного інформаційного «клімату», який суттєво впливає на розумові процеси на різних вікових рівнях (дошкільники, молодші школярі, старшокласники, студенти). Робота розрахована на зацікавлене сприйняття психологами, педагогами, фахівцями різного профілю.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Моляко, Валентин Олексійович; Гулько, Юлія Анатоліївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, Валентин Олексійович \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
   159.9
   Ч-71


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Психологічні основи розвитку резильєнтності особистості в період пандемії Сovid-19 [Електроний ресурс] : практичний посібник / О. А. Чиханцова, К. В. Гуцол. - Электрон. текстовые дан. - Київ : [б. в.], 2022. - 128 с. - ISBN 978-617-7745-18-0 : Б. ц.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- резильєнтність -- пандемія -- Covid-19
Анотація: У практичному посібнику представлено напрацювання, які спрямовані на виявлення особливостей розвитку резильєнтності особистості у період пандемії Covid-19. Значну увагу приділено практичним аспектам розвитку резильєнтності особистості. Практичний посібник може становити інтерес для психологів-практиків, які займаються розробленням психологічних засобів щодо подолання особистістю негативних наслідків пандемії Сovid-19. Запропоновані авторські тренінги сприятимуть розробці фахівцями власних методик щодо розвитку резильєнтності особистості. Адресовано викладачам психологічних дисциплін закладів вищої освіти, науковцям, аспірантам і студентам, психологам різних психологічних служб та організацій.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гуцол, Кирил Віталійович
Свободных экз. нет
Знайти схожі

3.
   159.9
   П 86


   
    Психолого-організаційні детермінанти забезпечення психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій в умовах соціальної напруженості [Електроний ресурс] : монографія / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, К. В. Терещенко [та ін.]; за ред. Л. М. Карамушки. - Электрон. текстовые дан. - Київ; Львів : [б. в.], 2021. - 278 с. - ISBN 978-617-8116-00-2 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічне здоров'я--працівники освітніх організацій--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
психологічне здоров'я -- забезпечення умов -- працівники освітніх організацій -- Україна
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, представлено результати дослідження проблеми психолого- організаційних детермінант забезпечення психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій в умовах соціальної напруженості. У монографії визначено теоретико- методологічні засади дослідження. Проаналізовано сутність психологічного здоров’я, визначено особливості психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій та обґрунтовано умови та програми його забезпечення, зокрема, в умовах пандемії, пов’язаної з COVID-19. Побудовано концептуальну модель дослідження психолого- організаційних детермінант забезпечення психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій. Розроблено дизайн емпіричного дослідження. Проаналізовано загальний рівень фізичного та психологічного здоров’я, вираженість компонентів психологічного здоров’я персоналу освітніх організацій та їх зв›язок з організаційно- професійними та соціально- демографічними характеристиками персоналу та організаційно- функціональними характеристиками освітніх організацій. Особливу увагу надано аналізу впливу психолого- організаційних детермінант на психологічне здоров’я персоналу освітніх організацій. Зокрема визначено вплив на психологічне здоров’я таких психологічних характеристик освітнього персоналу, як самоефективність, толерантність до невизначеності, креативність, копінг- стратегії, комунікативні характеристики. Окремо розглянуто вплив організаційної напруженості на психологічне здоров’я персоналу освітніх організацій. Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться проблемами забезпечення психологічного здоров’я персоналу організацій в умовах соціальної напруженості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Карамушка , Людмила Миколаївна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Карамушка , Людмила Миколаївна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
   159.953.5
   П 86


   
    Психологічні механізми становлення суб’єктності дорослих у віртуальному просторі [Електроний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон, П. П. Дітюк, І. Г. Коваленко-Кобилянська, Д. С. Мещеряков, М. М. Назар [та ін.]; за ред. М. Л. Смульсон. - Электрон. текстовые дан. - Київ; Львів : [б. в.], 2021. - 180 с. - ISBN 978-617-8116-09-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--становлення суб'єктності--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- становлення суб'єктності
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, викладено концепцію психологічних механізмів становлення суб’єктності дорослих у віртуальному просторі, а також результати відповідного теоретико- експериментального дослідження. Визначено концептуальні засади проєктування та психологічного аналізу функціонування інтернет- ресурсів, спрямованих на становлення суб’єктності дорослих, в умовах групового дистанційного навчання та соціальних мереж. Показано особливості психологічних механізмів становлення професійної суб’єктності і специфіку становлення суб’єктності в старості. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційно- комунікаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Мещеряков, Дмитро Сергійович; Назар, Максим Миколайович; Смульсон , Марина Лазарівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
159.923.2
Д 48


   
    Дискурсивне конструювання досвіду у контексті розвитку особистості [Електроний ресурс] : монографія / [Н. В. Чепелєва, М. Л. Смульсон, С. Ю. Рудницька, О. В.Зазимко, [та ін.]; за ред. Н. В. Чепелєвої . - Электрон. текстовые дан. - Київ : [б. в.], 2022. - 194 с. - ISBN 978-617-7745-14-2 : Б. ц.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
наративна компетентність -- структурно-смислова модель -- наратив -- структурно-смислова модель -- інтелектуальні метакогніції -- структурно-смислова модель -- наративна компетентність
Анотація: Монографія спрямована на висвітлення результатів дослідження дискурсивного конструювання досвіду як вагомої передумови становлення зрілої особистості, її успішної самореалізації в сучасному непередбачувано мінливому світі. Подано обґрунтування можливості розгляду вказаної проблематики в контексті психолого-герменевтичного постнекласичного підходу. Схарактеризовано культурні передумови дискурсивного конструювання досвіду, струтурно-процесуальну та структурно смислову моделі конструювання особистісного досвіду, а також обґрунтовано зв’язок дискурсивного конструювання особистісного досвіду та відповідних інтерпретаційних процесів з інтелектуальними метакогніціями та ментальним моделюванням світу. Розглянуто особливості дискурсивного конструювання досвіду на різних вікових етапах розвитку людини (у молодшому шкільному, підлітковому, юнацькому, дорослому та похилому віці), а також педагогами і користувачами Інтернету. Монографія адресована викладачам вищих навчальних закладів, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Чепєлева , Наталія Василівна; Смульсон , Марина Лазарівна; Рудницька, Світлана Юріївна; Зазимко, Оксана Володимирівна; Чепєлева , Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
   159.922.7
   П 86


   
    Психологічна допомога дітям в умовах воєнного стану [Електроний ресурс] : довідник вихователів дошкільних навчальних закладів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів / Н. В. Пророк, С. Т. Бойко, О. В. Гнатюк, О. І. Купрєєва, В. І. Полякова, О. А. Столярчук, Л. Г. Царенко, О. Ю. Чекстере ; за ред. Н. В. Пророк. - Київ : [б. в.], 2022. - 155 с. - ISBN 978-617-7745-19-7 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічна допомога--Діти в умовах воєнного стану
Кл.слова (ненормовані):
екстремальна ситуація -- діти -- воєнний стан -- стреспосттравматичний стресов -- гостра реакція на стрес -- психологічна травма -- психолого-педагогічна допомога
Анотація: Довідник вихователя і вчителя науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду працівників дошкільних навчальних закладів, вчителів і психологів Києва, Слов’янська та інших міст. Також було узагальнено наукові доробки, присвячені різним аспектам роботи з дітьми, які отримали психічну травму внаслідок військових дій в Україні. У довіднику розглянуто як теоретичні, так і суто практичні проблеми допомоги постраждалим дітям, проаналізовано складні ситуації та дано конкретні рекомендації вихователям, вчителям, батькам. Довідник адресовано вихователям дошкільних навчальних закладів, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним практичним психологам, соціальним працівникам, батькам та широкій педагогічній спільноті.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна; Бойко, С. Т.; Гнатюк, Ольга Владиславівна; Купрєєва, О. І.; Полякова, Віталія Іванівна; Столярчук, Олеся Анатоліївна; Царенко, Л. Г.; Чекстере, Оксана Юріївна; Бойко, С. Т. \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

7.
   155
   А 43


   
    Актуальні проблеми психології особистості на європейському просторі [Текст] : матеріали IX Міжнар. наук.-практ. конф. 15 лют. 2024 року / НАПН України, Мін-во освіти і науки України, Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; міжнар. редкол.: С. Д. Максименко, Dr Beata Anna Piechota [ та ін.] ; за ред. С. Д. Максименка, Л. А. Онуфрієвої. - Київ : [б. в.], 2024. - 190 с. - Бібліогр. в конці ст. - Б. ц.
    Зміст:
Скальська, Л. О. Фактори формування особистості підлітка / Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. - С .44-48. - Бібліогр.: с. 47-48 (4 назви)
Максименко С. Д., Сергій Дмитрович. Від психологічного супроводу (інтервенцій і технології) до психічного здоров'я / С. Д. Максименко , К. С. Максименко. - С .74-78. - Бібліогр.: с. 77-78 (6 назв)
Пастушенко, В. С. Сучасне розуміння благополуччя дитини / В. С. Пастушенко. - С .86-89. - Бібліогр.: с. 89 (2 назви)
Манілов, Ігор Феліксович. Деякі аспекти роботи з ментальними границями в психотерапії / І. Ф. Манілов. - С .168-172. - Библиогр.: с. 172 (2 назви)
Чиханцова, Олена Анатоліївна. Резильєнтність: ресурс людини долати виклики / О. А. Чиханцова. - С .185-189. - Библиогр.: с. 188-189 (10 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості--Україна--Матеріали конференцій
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- міжособистісні взаємини -- Україна


Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \міжнар. редкол.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \міжнар. редкол.\; Piechota, Beata Anna \іжнар. редкол.\; Клімовський, Станіслав \міжнар. редкол.\; Моріс, Віктор Массот \міжнар. редкол.\; Національна академія педагогічних наук України; Міністерство освіти і науки України; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
   159.922.73-053.4
   С 91


   
    Сучасні діти – відображення цінностей дорослого світу [Електронний ресурс] : метод. рек. / Т. О. Пірожено, С. О. Ладивір, К.В. Карасьова та ін.; за ред. Т. О.Піроженко. - Київ ; Кіровоград : [б. в.], 2014. - 120 с. - ISBN 978-966-189-342-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Моральні цінності--Методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
портрет цінностей -- сучасна дитина
Анотація: Методичні рекомендації розкривають зміст дослідницької роботи лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України на тему "Становлення ціннісних орієнтацій дітей дошкільного віку в сучасному соціокультурному середовищі". У матеріалах представлено портрет цінностей сучасної дитини, психологічні та педагогічні питання щодо завдань і умов становлення ціннісних орієнтацій у дошкільному віці. Матеріали спрямовано для обговорення проблемного кола питань становлення базових цінностей дошкільника та їх психолого-педагогічного супроводу батьками і фахівцями дошкільної освіти.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Ладивір, Світлана Олексіївна; Карасьова, Катерина Володимирівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Ірина Іванівна; Токарева, Людмила Дмитрівна; Федорчук, Олена Іванівна; Піроженко, Тамара Олександрівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

9.
   159.91
   П 44


   
    Подолання медико-психологічних наслідків пандемії COVID-19: генетичний підхід [Електроний ресурс] : практ. посіб. / С. Д. Максименко, Л. М. Литвинчук, В. Є. Луньов, Т. І. Мельничук, М. О. Мойзріст, Л. А. Терещенко, Б. М. Ткач; за наук. ред. С. Д. Максименка. - Электрон. текстовые дан. - Київ : [б. в.], 2021. - 106 с. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--пандемія Covid-19--Україна--Практичний посібник
Кл.слова (ненормовані):
пандемія COVID-19 -- психологія особистості -- подолання наслідків
Анотація: Практичний посібник присвячено узагальненню конкретних психологічних проявів, що відображують цілісне системне бачення феномену подолання медико-психологічних наслідків пандемії COVID-19 на засадах генетичного підходу. Зазначено, що пандемія COVID-19 та пов’язаний із нею карантині заходи, нова культура спілкування та страх перед інфекцією спричинили у суспільстві підвищення явищ втоми, погіршення сну, панічних атак, депресії, відчаю, агресії, конфліктності, нетерпимості, суїцидальної поведінки, адикцій, сексуальних девіацій тощо. Такі порушення зменшують загальну продуктивність особистості, негативно впливають на сімейні і професіональні взаємовідносини, спотворюють комунікацію, знижують якість життя в цілому. Ця проблема загрожує національній безпеці і потребує її нагального вирішення. Очевидним є те, що необхідно запропонувати «універсальне» конструктивне рішення даної проблеми. Разом з тим, етно-культуральні аспекти досліджуваної проблеми не визначено в жодному з існуючих досліджень. Практичний посібник узагальнює аналіз концептуальних, теоретико-методологічних й методико-прикладних засад подолання медико-психологічних та культурних наслідків пандемії COVID-19 на основі застосування генетичного підходу академіка С.Д. Максименка. Вперше представлено узагальнення емпіричних результатів лонгітюдного нейро-психологічного дослідження впливу ковідної інфекції на буття громадян України. Концептуалізовано мультимодальний діагностичний підхід до постковідних станів. Узагальнено психодіагностичний інструментарій з виявлення взаємозв’язків та закономірностей психічних і соматичних процесів при виникненні і розвитку наслідків пандемії СOVID-19 Посібник адресовано психологам, лікарям, лікарям-психологам, педагогам, соціальним працівникам, науковцям та студентам вищих навчальних закладів з галузей знань: охорона здоров’я та соціально-поведінкові науки.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.); Литвинчук, Леся Михайлівна; Луньов, Віталій Євгенійович (Нар. 1986 р.); Мельничук, Тетяна Іванівна; Мойзріст, О. М.; Терещенко, Людмила Анатоліївна; Ткач, Богдан Миколайович; Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.) \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

10.
   159.922.73
   С 40


   
    Система ранньої діагностики відхилень в розвитку особистості [Електроний ресурс] : метод. посіб. / за ред. Н. Ю. Максимової . - Электрон. текстовые дан. - Київ; Львів : [б. в.], 2021. - 220 с. - ISBN 978-617-8116-03-3 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія розвитку--особистість--Україна--Методичний посібник
Кл.слова (ненормовані):
психологія розвитку -- відхилення у розвитку -- особистість -- Україна
Анотація: Методичний посібник спрямований на висвітлення результатів прикладного наукового дослідження колективом лабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніх Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Розкрито зміст психологічних чинників девіацій у розвитку особистості в умовах суспільних змін. Обґрунтовано основні вимоги визначення схильності до девіантної поведінки та інструментарію діагностики осіб «групи ризику» соціальної дезадаптації. Розроблені заходи з попередження виникнення девіацій в особистісному розвитку дітей та підлітків, відповідно до їх життєвої ситуації в суспільстві, що змінюється. Результати дослідження будуть корисні для фахівців соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, кримінальної інспекції у справах дітей, закладів соціальної реабілітації для дітей, підлітків та молоді, установ пенітенціарної служби України, психологів та соціальних педагогів освітніх закладів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Максимова, Наталія Юріївна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

11.
   159.9.2
   П 86


   
    Психологічні технології сприяння психологічному благополуччю особистості [Електроний ресурс] : метод. рек. / Л. З. Сердюк, Г. В. Чайка, О. А. Чиханцова ; за ред. Л. З. Сердюк. - Київ; Львів : [б. в.], 2021. - 68 с. - ISBN 978-617-8116-08-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--Психологічне здоров'я--Методичні рекомендації
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічне здоров'я
Анотація: У методичних рекомендаціях висвітлюються теоретичні основи та результати емпіричних досліджень чинників психологічного благополуччя особистості. Представлений емпіричний матеріал виявлення закономірностей, чинників та предикторів психологічного благополуччя особистості. Значна увага приділена практичним аспектам розвитку внутрішніх ресурсів людини, що стимулюють її вроджений потенціал, сприяють знаходженню її життєвих смислів, цілей, перспектив, розуміння своїх можливостей, напрямків саморозвитку, сприяння задоволеності життям та психологічному благополуччю особистості. Запропоновано особистісно орієнтований тренінг, спрямований на розвиток особистісних ресурсів людини, які є психологічною основою досягнення нею позитивних життєвих пріоритетів – самореалізації, задоволеності життям та психологічного благополуччя. Методичні рекомендації адресовані науковцям, які досліджують проблеми саморозвитку, самореалізації, особистісної автономії, самодетермінації, психологічного благополуччя, життєстійкості особистості, психологам, психотерапевтам, керівникам організацій, педагогічним працівникам закладів освіти, аспірантам, студентам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Сердюк , Людмила Захарівна; Чайка, Галина Василівна; Чиханцова, Олена Анатоліївна; Сердюк, Людмила Захарівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

12.
   159.922
   С 74


   
    Сприяння підвищенню життєстійкості фахівців соціономічних професій [Електроний ресурс] : монография / О. М. Кокун, О. М. Корніяка, Н. М. Панасенко та ін.; за ред. О. М. Кокуна. - Электрон. текстовые дан. - Київ; Львів : [б. в.], 2021. - 84 с. - ISBN 978-617-8116-04-0 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Життєстійкість--фахівці соціономічних професій--Україна--Метод. рек.
Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість -- фахівці соціономічних професій -- Україна
Анотація: Методичні рекомендації є прикладним результатом виконання лабораторією вікової психофізіології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України наукового дослідження "Психофізіологічні закономірності життєстійкості фахівців соціономічних професій". В них представлено достатньо широкий спектр практичних заходів, пов’язаних зі сприянням підвищенню життєстійкості фахівців цих професій – від діагностики до практичних рекомендацій, технік та програм. Методичні рекомендації можуть становити інтерес для практичних психологів, керівників установ та організацій, а також для фахівців різних соціономічних професій.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович; Корніяка , Ольга Миколаївна; Панасенко, Наталія Миколаївна; Кокун, Олег Матвійович \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

13.
   159.922
   Е 45


   
    Еколого-психологічні детермінанти суб’єктивного благополуччя особистості [Електроний ресурс] : монографія / Ю. М. Швалб, О. Л. Вернік, О. О. Вовчик-Блакитна, Т. М. Кирпенко, О. В. Павленко, О. В. Рудоміно- Дусятська; за ред. Ю. М. Швалба. - Электрон. текстовые дан. - Київ; Львів : [б. в.], 2021. - 234 с. - ISBN 978-617-8116-08-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--Екологіна культура--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- екологіна культура -- Україна
Анотація: Монографія є результатом виконання співробітниками лабораторії екологічної психології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України трирічної науково-дослідної роботи. У ній висвітлюються питання еколого-психологічної детермінації суб’єктивного благополуччя особистості на основі визначених концептуальних положень, теоретичної моделі та отриманого емпіричного матеріалу. Зміст та обсяг монографії відповідають меті і завданням дослідження, визначених у технічному завданні на виконання фундаментального наукового дослідження, яка завершується в 2021 р. Усі заплановані завдання знайшли своє повне відображення у рукописі монографії. Монографія адресована викладачам ЗВО, екологам, практичним психологам, науковцям-психологам, вчителям, студентам, керівникам установ та організацій, аспірантам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Швалб , Юрій Михайлович; Вернік, Олексій Леонідович; Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна; Кирпенко, Тетяна Михайлівна; Павленко, Оксана Володимирівна; Рудоміно-Дусятська , Олена Володимирівна; Швалб , Юрій Михайлович \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

14.
   159.922
   П 86


   
    Психофізіологічні закономірності життєстійкості фахівців соціономічних професій [Електроний ресурс] : монографія / О. М. Кокун, В. В. Клименко, О. М. Корніяка та ін.; за ред. О. М. Кокуна. - Электрон. текстовые дан. - Київ; Львів : [б. в.], 2021. - 236 с. - ISBN 978-617-8116-02-6 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Життєстійкість--фахівці соціономічних професій--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
життєстійкість -- фахівці соціономічних професій -- Україна
Анотація: Колективна монографія стала основним підсумком виконання лабораторією вікової психофізіології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України наукового дослідження. У теоретичній частині монографії обґрунтовуються провідні теоретико- методологічні засади дослідження професійної життєстійкості особистості. Зокрема, здійснено ґрунтовний теоретичний аналіз феномену життєстійкості як напряму сучасних психологічних досліджень, обґрунтовано зміст та визначення поняття професійної життєстійкості, викладено сучасні психофізіологічні основи професійного самоздійснення особистості. У емпіричній частині монографії викладено психофізіологічні закономірності життєстійкості фахівців соціономічних професій, що стали основним підсумком досліджень за участю 1066 фахівців. Висвітлено та проаналізовано загальні закономірності професійної життєстійкості фахівців соціономічних професій, спільні та відмітні особливості професійної життєстійкості фахівців різних професій, а також докладно розглянуто психофізіологічні закономірності професійної життєстійкості топ-менеджерів комерційних організацій, викладачів коледжу, викладачів закладів вищої освіти, вчителів вищої категорії, журналістів, виховательок дитячих дошкільних закладів, працівників профспілкових організацій, науковців вищої кваліфікації гуманітарного профілю та спортивних тренерів. Завершують монографію основні положення концепції психофізіологічних основ життєстійкості фахівців соціономічних професій. Монографія може становити інтерес для науковців у галузі психології особистості, психології праці, психофізіології, психодіагностики, практичних психологів, викладачів, керівників установ та організацій, аспірантів.


Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович; Клименко, Віктор Васильович; Корніяка , Ольга Миколаївна; Кокун, Олег Матвійович \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

15.
   159.923.2
   С 69


   
    Соціально-психологічні закономірності економічного самовизначення молоді в умовах суспільних змін [Електроний ресурс] : монографія / Н. М. Дембицька, І. К. Зубіашвілі, О. В. Лавренко, Т. І. Мельничук; за ред. Н. М. Дембицької, О. В. Лавренко. - Электрон. текстовые дан. - Київ; Львів : [б. в.], 2021. - 212 с. - ISBN 978-617-8116-01-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--молодь--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- самовизначення -- молодь -- молодь
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень соціально- психологічного змісту, психологічних закономірностей та чинників розвитку економічного самовизначення особистості в період від підліткового до раннього дорослого віку. Спираючись на досягнення вітчизняної та зарубіжної науки в галузі психології, філософії, культурології, педагогіки, автори розробили структурно- цільову модель економічного самовизначення особистості, яка може використовуватись в практиці економічного виховання молоді. Застосування цих розробок дозволить запобігти дії стихійних факторів та сприяти цілеспрямованому становленню тих соціально- психологічних якостей молоді, які забезпечать її гармонійну інтеграцію в сучасні ринкові відносини. Монографія адресована викладачам психології закладів вищої освіти, докторантам, аспірантам, студентам, працівникам у галузі практичної психології, науковцям- психологам, іншим фахівцям, що ведуть науковий пошук у галузі соціальної психології, психології соціалізації особистості, розробляють проблеми економічної культури особистості, її становлення в онтогенезі в різних соціально- економічних умовах.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Дембицька, Наталія Миколаївна; Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна; Лавренко, Ольга Василівна; Мельничук, Тетяна Іванівна; Дембицька, Наталія Миколаївна \ред.\; Лавренко, Ольга Василівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

16.
   159.9.2
   С 17


   
    Самодетермінація психологічного благополуччя особистості [Електроний ресурс] : монографія / Л. З. Сердюк, І. В. Данилюк, В. В. Турбан, О. І. Пенькова, Н. Д. Володарська [та ін.]; за ред. Л. З. Сердюк. - Электрон. текстовые дан. - Київ; Львів : [б. в.], 2021. - 236 с. - ISBN 978-617-8116-06-4 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- Україна -- самодетермінація особистості -- психологічне благополуччя
Анотація: У монографії висвітлюються результати теоретичних та емпіричних досліджень психологічних основ самодетермінації психологічного благополуччя особистості. Представлено емпіричний матеріал виявлення закономірностей, чинників та предикторів якості життя, задоволеності життям та психологічного благополуччя особистості, що сприятиме розвитку її потенціалу, життєвих цілей, перспектив, позитивного самоставлення, віри в свої можливості, усвідомленості життєвого шляху. Практичним аспектом дослідження є виявлення внутрішніх ресурсів психологічного благополуччя особистості, що криються в осмисленні резервів повноцінної реалізації в теперішньому та можливості розвитку своїх самодетермінаційних здібностей в майбутньому. Монографія адресована науковцям, які вивчають проблеми саморозвитку, самореалізації, особистісної автономії, самодетермінації, психологічного благополуччя, життєстійкості особистості, психологам, психотерапевтам, керівникам організацій, педагогічним працівникам закладів освіти, аспірантам, студентам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Сердюк , Людмила Захарівна; Данилюк, Іван Васильович; Турбан, Вікторія Вікторівна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Сердюк , Людмила Захарівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

17.
   159.98
   З-36


   
    Застосування психотерапевтичних технологій у наданні допомоги постраждалим з проявами посттравматичного стресового розладу [Електроний ресурс] / Я. М. Омельченко, З. Г. Кісарчук, Т. С. Гурлєва, Г. П. Лазос [та ін.]; за ред. Я. М. Омельченко. - [Б. м. : б. в.], 2023. - 256 с. - ISBN 978-617-7745-24-1 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психотерапія--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
психотерапія
Анотація: Практичний посібник підготовлений науковцями лабораторії консультативної психології та психотерапії Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. В ньому представлено результати апробації та методичного упорядковування застосування наступних технологій, які спрямовані на роботу з постраждалими у сучасних кризових обставинах, що спричинені воєнними подіями: психотехнології, зорієнтованої на мобілізацію та зміцнення ресурсів, що сприяють психологічній стійкості ветеранів у подоланні проявів ПТСР; технології переосмислення та переживання травмівного досвіду в роботі з ветеранами збройних сил; технології, орієнтованої на розвиток стресостійкості у дружин ветеранів бойових дій, що мають прояви вторинного травматичного стресового розладу; технології розвитку життєстійкості дітей військовослужбовців, що мають прояви ПТСР; технології психотерапевтичної допомоги, побудованої з урахуванням феномену структурної регресії, в роботі з дорослими особами, військовослужбовцями та ветеранами, що мають прояви ПТСР; психотехнології розвитку резільєнтності у фахівців допоміжних професій; технології психологічної допомоги громадянам, орієнтованої на розвиток у них довіри до себе в аспекті протидії деструктивному впливу сучасного інфопростору. Практичний посібник адресований як психологам/психотерапевтам – науковцям і практикам, викладачам вищих навчальних закладів, так і фахівцям інших «допоміжних» професій та волонтерам — усім, хто зайнятий у сфері психологічної та соціально-психологічної допомоги постраждалим внаслідок важких травмівних подій.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Омельченко, Яніна Миколаївна; Кісарчук, Зоя Григорівна; Гурлєва, Тетяна Степанівна; Лазос, Гелена Петрівна; Гребінь, Л.О. ; Журавльова, Н. Ю.; Литвиненко, Людмила Іванівна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

18.
   316.723(477)
   П 86


   
    Психологічні ретроспекції української етнокультурної моделі [Електронний ресурс] : монографія / [В.Т. Куєвда, Т.В. Ковтунович] ; за ред. М.-Л. А. Чепи. - Кіровоград : [б. в.], 2013. - 104 с. - ISBN 978-966-189-222-3 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Етнічна психологія--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні ретроспекції -- ураїнська етнокультурна модель
Анотація: У книзі на широкому фактичному матеріалі розкрито психологічну природу об’єктивації генези української етнокультурної моделі та формування етносвідомості, що виявляється передусім у неусвідомленому процесі інтериоризації міфологічних, архаїчних за своєю природою артефактів культури, складної системи символів як знакових композицій, систем, набуття людиною сукупності етнічних ознак у вигляді мови, догматів віри й вірувань з відповідними стандартами поведінки. Розроблено концепцію моделі етнопсихологічних чинників формування національного потенціалу особистості українців, представлено психологічні механізми успадкування й творення української етнокультурної моделі, підвалинних основ образу світу, етнокультурної психічної реальності. Розрахована на фахівців у галузі історичної та етнічної психології, педагогів, студентів, усіх, хто цікавиться таємницями походження та психологічною сутністю української культури.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Куєвда, Володимир Терентійович; Ковтунович, Т. В.; Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

19.
   37.015.3
   П 86


   
    Психологічні засади організаційного розвитку [Електронний ресурс] : монографія / Карамушка Л. М., Бондарчук О. І. Винославська О. В., за наук. ред. Л. М. Карамушки. - Кіровоград : [б. в.], 2013. - 206 с. - ISBN 978-966-189-206-3 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Організаційний розвиток--Освіта--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні засади -- організаційний розвиток
Анотація: В монографії розкрито теоретико-методологічні засади забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій (зміст, основні складові та рівні організаційного розвитку). На основі емпіричного дослідження проаналізовано основні напрямки та труднощі організаційного розвитку освітніх організацій. Детально проаналізовано психологічні чинники, які впливають на ефективність забезпечення організаційного розвитку освітніх організацій (особливості розвитку конкурентоздатності освітніх організацій, особистісного розвитку менеджерів освіти, особливості підприємницької поведінки персоналу, етнопсихологічних характеристик персоналу та ін.). Представлено систему тренінгів для підготовки персоналу освітніх організацій до забезпечення організаційного розвитку, їхню структуру, основні інтерактивні техніки та організаційні форми використання. Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться проблемами діяльності організацій в умовах організаційного розвитку.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Карамушка , Людмила Миколаївна; Бондарчук, Олена Іванівна; Винославська, Олена Василівна; Івкін , Володимир Миколайович; Креденцер, Оксана Валеріївна; Ковальчук, Олена Степанівна; Лагодзинська, Валентина Іванівна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Філь, Олена Анатоліївна; Карамушка , Л. М. \наук. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

20.
   159.91
   П 86


   
    Психофізіологічне забезпечення становлення фахівця у професіях типу "людина-людина" [Електронний ресурс] : монографія / О. М. Кокун [та ін.] ; наук. ред. О. М. Кокун. - Кіровоград : [б. в.], 2013. - 266 с. - ISBN 978-966-189-195-0 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Професійний розвиток--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- професії типу “людина-людина” -- психофізіологічне забезпечення -- професійна діяльність -- професійна діяльність
Анотація: У монографії викладені теоретико-методологічні засади психофізіологічного забезпечення становлення фахівців професій типу “людина-людина”, встановлені емпіричним шляхом психологічні та психофізіологічні особливості професійного становлення фахівців професій цього типу, а також практичні аспекти психофізіологічного забезпечення становлення фахівців професій типу “людина-людина”. Завершує монографію концепція психофізіологічного забезпечення становлення фахівця у професіях типу “людина-людина”. Монографія може становити інтерес для науковців у галузі психофізіології, психології праці, практичних психологів, керівників установ та організацій, аспірантів, викладачів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович; Клименко, Віктор Васильович; Малхазов , Олександр Ромуальдович; Корніяка, Ольга Миколаївна; Кокун, Олег Матвійович \наук. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
Статистика
за 13.09.2024
Кількість запитів 59868
Кількість відвідувачів 1243
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя