Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (217)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (61)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ресурс<.>
Загальна кількість знайдених документів : 113
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-113 
1.
371.015/6П2
Л 33


    Лебедев, Владлен Николаевич.
    Введение в систему программирования ОС ЕС [Электронный ресурс] / Владлен Николаевич Лебедев, А. П. Соколов. - Москва : Статистика, 1978. - 144 с. - Список лит.: с. 142 (10 назв.). - Б. ц.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
інвентаризація


Дод.точки доступу:
Соколов, А.П.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923.2
Б 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Березко, І. В.
    Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії [Текст] / І. В. Березко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 109-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (6 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
наратив -- життєвий сюжет -- складна життєва ситуація -- ідентичність -- інтерпретативний ресурс
Анотація: Проаналізовано особливості реорганізації особистістю власної ідентичності під час проживання складних життєвих ситуацій. розглянуто алгоритм та стадії зміни наративу, різноманітні прийоми роботи з ідентичністю, до яких вдається особистість під час вирішення життєвих проблем.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.922.7/.8+37.035:33
С 69


   
    Соціально-психологічні закономірності становлення економічної культури молоді [Електронний ресурс] : монография / В. В. Москаленко [и др.] ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 405 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10166/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 26.09.2017. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Економічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
економічна культура -- мололь -- соціально-психологічні закономірності -- економічність -- моральність -- економічна діяльність особистості -- гроші
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії соціальної психології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України, розглядаються соціально-психологічні закономірності становлення економічної культури молоді у вітчизняному освітянському просторі. Спираючись на досягнення вітчизняної та зарубіжної науки в галузі психології, філософії, культурології, педагогіки, автори розкривають особливості та динаміку становлення економічної культури учнівської та студентської молоді. Значну увагу приділено визначенню особливостей співвідношення «економічності» та «моральності» у системі таких взаємопов’язаних та взаємодіючих економіко-психологічних факторів як обізнаність особистості в соціально-економічній сфері; ціннісно-емоційне ставлення до соціально-економічного простору (довкілля та до людей), настановлення на активні форми економічної діяльності особистості.        Проаналізовано особливості типів економічної культури в залежності від віку школярів. Визначено типи монетарної культури старшокласників в залежності від ставлення до грошей. На основі узагальнення отриманих результатів дослідження побудовано структурно-функціональну модель становлення економічної культури молоді, яка може використовуватись в практиці економічного виховання молоді. Монографія адресована психологам – як науковцям, так і практикам, викладачам вищих навчальних закладів, а також усім іншим фахівцям, які працюють у галузі економічного виховання молоді.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Москаленко, Валентина Володимирівна; Лавренко, Ольга Василівна; Дембицька, Наталія Миколаївна; Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна; Говорун, Тамара Василівна; Карамушка, Людмила Миколаївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
159.922.76+316.614.6]-056.49
П 86


   
    Психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища [Електронний ресурс] : монографія / Н. Ю. Максимова , А. М. Грись, І. Ф. Манілов ; за ред. Н. Ю. Максимової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 254 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10062/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Максимова, Наталя Юріївна. Теоретико-методологічні підходи до визначення психологічних механізмів адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища / Н. Ю. Максимова. - С. 7-42
Ткач, Богдан Миколайович. Психологічні механізми формування адаптивних моделей прийняття рішення у соціально дезадаптованих неповнолітніх / Б. М. Ткач. - С. 43-63
Старков, Денис Юрійович. Психологічні механізми підвищення рівня осмисленості життя у соціально дезадаптованих підлітків / Д. Ю. Старков. - С. 64-85
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні механізми адаптації неповнолітніх з неадекватним Образом Я / А. М. Грись. - С .C. 86-118
Максим, О. В. Психологічні механізми соціальної адаптації молодших школярів з порушеннями саморегуляції до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С. 119-144
Рябовол, Т. А. Психологічні механізми соціальної адаптації молодших школярів з відхиленнями в розвитку емпатії / Т. А. Рябовол. - С. 145-170
Щербина-Прилука, В. М. Гармонізація емоційної сфери неповнолітніх як умова їх соціальної адаптації / В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко. - С. 171-185
Манілов, Ігор Феліксович. Психокорекційний сугестивний вплив як складова адаптації неповнолітніх з девіантною поведінкою / І. Ф. Манілов. - С. 186-213
Литвинчук, Леся Михайлівна. Психологічні механізми оптимізації психічного стану засобами музики як технологія роботи з девіантами / Л. М. Литвинчук. - С. 214-242
УДК
Рубрики: Психологія розвитку
Кл.слова (ненормовані):
неповнолітні правопорушники -- ресоціалізація -- творча діяльність -- соціальний супровід -- особистіст -- соціальна адаптація -- психологічна корекція
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніх Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, розглядаються психологічні механізми адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища через аналіз особливостей їх функціонування на прикладі Образу Я, ціннісно- смислової сфери, рефлексії, емпатії, саморегуляції, емоційної сфери. Визначається, що процес соціальної адаптації осіб з девіантною поведінкою передбачає визначення різновиду девіантної поведінки та типу його соціальної дезадаптації безвідносно до поведінкових проявів. Обов’язковою умовою адаптації є включення девіанта у нову систему стосунків та зміни його світосприйняття. Це в свою чергу стане поштовхом до нового ставлення до себе, що є психологічним підґрунтям процесу соціальної адаптації. Результати дослідження будуть корисні не лише для науковців, а і для фахівців соціальних служб для дітей, сім’ї та молоді, кримінальної інспекції у справах дітей, закладів соціальної реабілітації для дітей, підлітків та молоді, установ пенітенціарної служби України, психологів та соціальних педагогів загальноосвітніх шкіл.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова , Наталя Юріївна; Грись, Антоніна Михайлівна; Манілов, Ігор Феліксович; Максимової, Н. Ю. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


5.
159.9.015+159.92
П 86


   
    Психосинергетичні особливості сталих та кризових періодів життя людини [Електронний ресурс] : монографія / М-Л. А. Чепа [и др.]. ; за ред. М-Л. А. Чепа ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 197 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10148/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 26.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович. Можливості синергетичної парадигми в процесі теоретичного осмислення сталих та кризових періодів розвитку людини / М-Л. А . Чепа. - С. 6-15
Маценко, Віктор Федорович. Загальнопсихологічні проблеми становлення індивідуальності людини на кризових та сталих періодах її розвитку / В. Ф. Маценко. - С. 16-48
Маценко, Ж. М. Психологічні особливості виникнення та перебігу кризових тенденцій в процесі розвитку духовності людини / Ж. М. Маценко. - С. 49-83
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Особливості афективної поведінки на сталих та кризових періодах розвитку / А. Д. Терещук. - С. 84-106
Чайка, Галина Василівна. Вплив віртуального простору на ціннісно-смислову сферу особистості в кризові періоди / Г. В. Чайка. - С. 107-137
Пупцева, Тетяна Вікторівна. Психологічні аспекти мотивації особистості в період переживання кризового стану / Т. В. Пупцева. - С. 138-152
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- кризові стани -- синергетичний підхід -- розвиток людини -- індивідуальність -- духовність -- мотивація
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії загальної та етнічної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, досліджено найпоширеніші конфліктогенні ситуації, що спричинюють виникнення кризових явищ у різних складових духовності, визначено типи конфліктів, що виникають внаслідок зазначених вище ситуацій, виявлено негативні кризові явища, що детерміновані різними ти-пами конфліктів. Досліджено динаміку зазначених конфліктів. Виокремлено та розкрито суб’єктивні та об’єктивні чинники виникнення кризових періодів становлення індивідуальності. Розроблено понятійний апарат дослідження. Проведено психологічний аналіз та типологізацію конфліктів, що виникають під час становлення окремих складових особистості. Доведено, що джерелом розвитку особистості є переломні вікові кризи, що вимагають зміни ставлення до себе і свого життя, перебудови системи саморегуляції. З’ясовано, яким чином усвідомлене адекватне бачення власного життя стимулює пошук конструктивних виходів із кризи та мобілізує внутрішні ресурси до певних еволюційних змін в житті. Монографія адресована психологам-науковцям та практичним психологам, викладачам, педагогам, аспірантам, студентам ВНЗ.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович; Маценко, Віктор Федорович; Маценко, Ж. М.; Терещук, Ангеліна Дмитрівна; Бугайова, Наталія Михайлівна; Пупцева, Тетяна Вікторівна; Чайка, Галина Василівна; Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


6.
159.923.2
П 86


   
    Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості [Електронний ресурс] : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 197 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10211/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 26.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Сердюк, Людмила Захарівна. Самотворення та самовдосконалення особистості як цілісний самодетермінований феномен / Л. З. Сердюк. - С. 7-11
Пенькова, Олена Іванівна. Ціннісна регуляція процесу самотворення та самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С. 12-14
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Проблема самовдосконалення особистості як предмет наукового дослідження / Т. М. Яблонська. - С. 14-21
Сердюк, Людмила Захарівна. Методичне забезпечення дослідження / Л. З. Сердюк, Т. М. Яблонська. - С. 21-38
Сердюк, Людмила Захарівна. Ціннісні основи самотворення особистості / Л. З. Сердюк. - С. 39-43
Сердюк, Людмила Захарівна. Самоставлення та механізми його захисту в структурі самотворення особистості / Л. З. Сердюк. - С. 43-54
Володарская, Наталия Дмитриевна. Світоглядні орієнтації як детермінанта самотворення особистості / Н. Д. Володарская. - С. 54-68
Данилюк, Іван Васильович. Етнічна ідентичність як чинник самотворення особистості / І. В. Данилюк. - С. 68-81
Данилюк, Іван Васильович. Вплив соціального контексту на формування етнічної ідентичності особистості / І. В. Данилюк. - С. 81-93
Антоненко, В'ячеслав Володимирович. Самотворення особистості як детермінанта осягнення її морально-естетичного ідеалу та гуманістичного самовираження / В. В. Антоненко. - С. 93-103
Пенькова, Олена Іванівна. Концептуальні підходи до проблеми самовдосконалення особистості у сучасній науці / О. І. Пенькова. - С. 104-107
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Вікові та індивідуально-психологічні особливості як чинники самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці / Т. М. Яблонська. - С. 107-122
Пенькова, Олена Іванівна. Динаміка процесу самовдосконалення у сімейному спілкуванні / О. І. Пенькова. - С. 123-128
Пенькова, Олена Іванівна. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С. 129-134
Пилипенко, Любов Іванівна. Психологічні особливості самотворення особистості як умови її самореалізації / Л. І. Пилипенко. - С. 135-153
Володарская, Наталия Дмитриевна. Психолого-педагогічні засади розвитку світоглядних орієнтацій особистості / Н. Д. Володарская. - С. 154-157
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Психолого-педагогічні умови та методичні засоби активізації самовдосконалення особистості підлітка та юнака / Т. М. Яблонська. - С. 157-160
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні засади формування самовдосконалення особистості у взаємодії сім’ї та школи / О. І. Пенькова. - С. 160-163
Антоненко, В'ячеслав Володимирович. Психологічні засади оптимізації процесу самотворення в морально-естетичній сфері / В. В. Антоненко. - С. 163-170
Пилипенко, Любов Іванівна. Психолого-педагогічні рекомендації стосовно оптимізації самореалізації особистості в навчально-виховному процесі / Л. І. Пилипенко. - С. 170-173
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
самотворення -- самовдосконалення -- саморозвиток -- самореалізація -- ціннісні орієнтації -- світогляд -- самоставлення
Анотація: У монографії висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами монографії розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості самовдосконалення особистості; чинники самотворчих процесів та самовдосконалення особистості, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно-родинних ціннісних орієнтацій, етнічних та міжособистісних взаємин. Монографія адресована науковцям, які займаються проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості, педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, аспірантам, студентам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


7.
005.73
П 86


   
    Психологічні детермінанти розвитку організаційної культури [Електронний ресурс] : монография / Л. М. Карамушка, О. В Креденцер, К. В. Терещенко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 288 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10087/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Карамушка, Людмила Миколаївна. Функції організаційної культури / Л. М. Карамушка, О. С. Ковальчук. - С. 18-21
Креденцер, Оксана Валеріївна. Типи організаційної культури: аналіз основних підходів / О. В Креденцер, К. А. Пенцак. - С. 21-26
Карамушка, Людмила Миколаївна. Психологічні особливості розвитку організаційної культури освітніх організацій / Л. М. Карамушка, А. М. Шевченко. - С. 35-58
Карамушка, Людмила Миколаївна. Зв’язок між рівнем розвитку компонентів і загального показника організаційної культури освітніх організацій та «зовнішніми» детермінантами мікрорівня (організаційно-професійними та соціально-демографічними характеристиками персоналу) / Л. М. Карамушка, О. В. Винославська. - С .C. 89-101
Бондарчук, Олена Іванівна. Роль самоефективності менеджерів організацій у розвитку організаційної культури освітніх організацій / О. І. Бондарчук. - С. 138-167
Івкін, Володимир Миколайович. Ставлення персоналу до змін та проблеми розвитку організаційної культури освітніх організацій / В. М. Івкін. - С. 167-177
Лагодзинська, Валентина Іванівна. Творчий потенціал організації та проблеми розвитку організаційної культури освітніх організацій / В. І. Лагодзинська. - С. 242-252
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна культьура -- освітні організації -- психологічні детермінанти
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, розглядаються психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій. У монографії розкрито теоретико-методологічні засади дослідження психологічних детермінант розвитку організаційної культури освітніх організацій (зміст та структура організаційної культури, основні її типи, психологічні детермінанти розвитку організаційної культури мезо- та мікрорівня). На основі емпіричного дослідження проаналізовано «зовнішні» та «внутрішні» психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій. Детально розглянуто «внутрішні» психологічні детермінанти розвитку організаційної культури освітніх організацій, які мають відношення до діяльності керівників, персоналу та організації в цілому (самоефективність менеджерів, ставлення персоналу до змін, толерантність персоналу, підприємницька активність персоналу, рівень організаційного розвитку, творчий потенціал організації). Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури організацій.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


8.
159.937+159.954]:001.102
П 86


   
    Психологічні закономірності творчого сприймання інформаційних індикаторів реальності [Електронний ресурс] : монографія / В. О. Моляко, І. М. Біла, Н. А. Ваганова ; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 145 с. - Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10364/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 18.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Моляко, В. А. Генетичні індикатори конструювання образів світу / В. А. Моляко. - С. 10-40
Біла, Ірина Миколаївна. Конструювання реальності: зародження та становлення творчого сприймання дійсності / І. М. Біла. - С. 41-51
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Психологічне дослідження сприймання старшими дошкільниками художніх інформаційних структур / Н. А. Ваганова. - С. 52-63
Латиш, Наталія Михайлівна. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами графічної інформації / Н. М. Латиш. - С. 64-69
Медведєва, Надія Віталіївна. Психологічне дослідження сприймання молодшими школярами художніх інформаційних структур / Н. В. Медведєва. - С. 70-80
Найдьонова, Л. М. Особливості сприймання екранної інформації в підлітковому віці / Л. М. Найдьонова. - С. 81-86
Третяк, Тетяна Миколаївна. Творче сприймання старшокласниками техноінформаційних індикаторів реальності / Т. Н. Третяк. - С. 95-106
Кіричевська, Елеонора Всеволодівна. Сприймання релігійної інформації в юнацькому віці / Е. В. Кіричевська. - С. 107-113
Кокарєва, Марія Володимирівна. Сприймання студентами рекламної інформації / М. В. Кокарєва. - С. 114-119
Москаленко, Валентина Володимирівна. Психологічні закономірності становлення соціальних уявлень студентської молоді про успішність людини / В. В. Москаленко. - С. 120-130
УДК
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
сприймання -- творчість
Анотація: В монографії представлені нові дослідження закономірностей творчого сприймання, що продовжують попередні розробки авторського колективу лабораторії психології творчості Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Особливий акцент в аналізі процесів конструювання образно-понятійних систем («образів світу») робиться на генетичних індикаторах, на специфічних стратегічних та тактичних проявах розумової діяльності в умовах хронічного інформаційного дисонансу (надмір або дефіцит інформації). Робота може бути корисною для психологів, педагогів, фахівців інших спеціальностей та студентів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Моляко, В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


9.
159.91:331
П 86


   
    Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення особистсті [Електронний ресурс] : монография / О. М. Кокун, В. В. Клименко, О. М. Корніяка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 297 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10038/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Малхазов, Олександр Ромуальдович. Сучасні психофізіологічні основи професійного самоздійснення особистості / О. Р. Малхазов. - С. 51-62
Дзвоник, Галина Петрівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення топ-менеджерів комерційних організацій / Г. П. Дзвоник. - С. 114-121
Болотнікова, Інга Вікторівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення працівників профспілкових організацій / І. В. Болотнікова. - С. 121-129
Панасенко, Наталія Миколаївна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення лікарів / Н. М. Панасенко. - С .C. 129-143
Завадська, Тетяна Василівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення вихователів ДНЗ / Т. В. Завадська. - С. 148-157
Войтович, Марія Володимирівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти / М. В. Войтович. - С. 170-180
Серьогін, Юрій Володимирович. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення вчителів музичних шкіл / Ю. В. Серьогін. - С. 180-187
Савченко, Тетяна Леонідівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення вчителів середніх загальноосвітніх навчальних закладів / Т. Л. Савченко. - С. 187-193
Гуменюк, Галина Вадимівна. Психофізіологічні закономірності професійного самоздійснення академічних учених / Г. В. Гуменюк. - С. 193-217
Кружева, Тетяна Володимирівна. Психофізіологічні особливості професійного самоздійснення вчених-дослідників / Т. В. Кружева. - С. 217-223
Гомонюк, Володимир Олександрович. Профілактика несприятливих для професійного самоздійснення фахівців явищ / В. О. Гомонюк, В. О. Горбачев. - С. 259-265
УДК
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
психофізіологічні закономірності -- самоздійснення особистості -- професійне самоздійснення
Анотація: Колективна монографія стала основним підсумком виконання лабораторією вікової психофізіології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України трьохрічної науково-дослідної роботи. У її першому розділі обґрунтовуються провідні теоретико- методологічні засади вивчення та розуміння феномену професійного самоздійснення особистості. У другому – наводиться опис організації та методів здійснених емпіричних досліджень, подаються та аналізуються їх результати, узагальнені у вигляді емпіричних психофізіологічних закономірностей професійного самоздійснення. Отримані результати засновуються на значному обсязі емпіричних досліджень, в яких разом взяв участь 761 фахівець різних професій (менеджери, працівники профспілок, лікарі, програмісти, вихователі дошкільних навчальних закладів, вчителі, практичні психологи, науковці тощо). Третій розділ присвячено практичним аспектам сприяння професійному самоздійсненню фахівців із урахуванням специфіки їх професійної діяьності. Завершують монографію основні положення концепції психофізіологічних закономірностей професійного самоздійснення особистості. Монографія може становити інтерес для науковців у галузі психології особистості, психології праці, психофізіології, психодіагностики, практичних психологів, викладачів, керівників установ та організацій, аспірантів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кокун, Олег Матвійович; Клименко, В. В.; Корніяка, Ольга Миколаївна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


10.
159.953.5
І 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] : монографія / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 221 с. - Режим доступу: http: http://lib.iitta.gov.ua/10064/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 25.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Депутат, В. В. Інтелектуальний розвиток учителів у віртуальному освітньому просторі / В. В. Депутат, М. І. Жалдак. - С. 35-39
Лотоцька, Ю. М. Психологічні механізми підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку у віртуальному освітньому просторі / Ю. М. Лотоцька. - С. 40-79
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальний розвиток людей похилого віку у віртуальному просторі / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 80-107
Дітюк, П. П. Проектна діяльність як чинник інтелектуального розвитку дорослих / П. П. Дітюк. - С. 108-136
Назар, Максим Миколайович. Психологічні особливості групової роботи у віртуальному освітньому просторі / М. М. Назар. - С. 137-166
Мещеряков, Д. С. Психологічні підходи до розробки моделі респондента, мотивованого брати участь у дистанційних навчальних курсах / Д. С. Мещеряков. - С. 167-179
Лотоцька, Ю. М Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку / Ю.М Лотоцька [и др.]. - С. 180-192
Інші автори: Іванова О.О, Суворова Т.О, Павловець О.М
УДК
Рубрики: Інтелектуальний розвиток
Кл.слова (ненормовані):
інтелект -- інтернет -- розвиток -- навчання -- освітній простір
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії сучасних інформаційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, викладено концепцію інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному освітньому просторі. Особлива увага спрямована на розробку психолого-педагогічних засад проектування та здійснення продуктивних навчальних курсів у мережі Інтернет, що орієнтуються, з одного боку, на описану структуру інтелекту дорослої людини, її інтелектуальні метакогніції та компетентності, з іншого – на глибоку практичну інтеграцію відповідного навчання з сучасними електронними технологіями, зокрема комунікаційного та мультимедійного спрямувань. Спираючись на фундаментальні тенденції сучасного навчання через мережу Інтернет та розроблені інструменти розбудови віртуальних освітніх середовищ, автори розкривають психологічний зміст дистанційних технологій підвищення якості життя та життєвої успішності, формування комунікативної компетентності, розвитку інтелекту в контексті проектної діяльності, інтелектуальної підтримки людей похилого віку та застосування моделі респондента тощо. Монографія адресована як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон , Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська та ін., Ірина Генріхівна; Смульсон , Марина Лазарівна \за ред.\; Павловець, О. М; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


11.
159.953.5](072)
И 73


   
    Інтелектуальний розвиток дорослих у віртуальному освітньому просторі [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / М. Л. Смульсон [и др.]. ; за ред. М. Л. Смульсон ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 119 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10179/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Смульсон, Марина Лазарівна. Проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 6-12
Смульсон, Марина Лазарівна. Інтелектуально-творчий тренінг дорослих / М. Л. Смульсон. - С. 12-30
Лотоцька, Ю. М. Дистанційний курс «Успіх» / Ю. М. Лотоцька. - С. 30-41
Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна. Інтелектуальна підтримка людей похилого віку / І. Г. Коваленко-Кобилянська. - С. 41-51
Назар, Максим Миколайович. Тренінг спілкування та комунікативної компетентності / М. М. Назар. - С. 51-63
Дітюк, П. П. Проектна діяльність дорослих у дистанційному форматі / П. П. Дітюк. - С. 63-72
Дітюк, П. П. Специфіка мотивації дистанційних респондентів / П. П. Дітюк, Ю. М. Лотоцька. - С. 73-77
Назар, Максим Миколайович. Групова робота у віртуальному освітньому просторі / М. М. Назар. - С. 77-82
Мещеряков, Д. С. Розробка моделі респондента у дистанційних навчальних курсах / Д. С. Мещеряков. - С. 82-90
Лотоцька, Ю. М. Структура експертної системи для дистанційних курсів інтелектуального розвитку / Ю. М. Лотоцька [и др.]. - С. 90-98
Інші автори: Іванова О. В., Суворова Т.О, Павловець О. В.
Смульсон, Марина Лазарівна. Моніторинг інтелектуального розвитку дорослих у віртуальному середовищі / М. Л. Смульсон, В. В. Депутат. - С. 90-98
УДК
Рубрики: Психологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальний розвиток -- розвиток дорослих -- віртуальний простір -- освітній простір
Анотація: Методичні рекомендації, підготовлені фахівцями лабораторії сучасних інформа- ційних технологій навчання Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, присвячено психолого-педагогічним та технологічним засадам проектування дистанційних курсів розвитку інтелекту дорослих. Розкрито основні поняття, пов’язані з віртуальним освітнім простором, чинниками ефективності дистанційного навчання, структурою, розвитком та саморозвитком інтелекту дорослої людини. Описано технології проектування розвивальних середовищ для інтелектуально-творчого тренінгу дорослих, підвищення якості життя дорослих засобами інтелектуального розвитку, інтелектуальної підтримки людей похилого віку, тренінгу спілкування та комунікативної компетентності, а також проектної діяльності дорослих у дистанційному форматі. Методичні рекомендації адресовані як науковцям, так і практикам – психологам, педагогам, проектувальникам та програмістам дистанційного навчання, фахівцям різних галузей, які зацікавлені в осмисленні та активному освоєнні сучасних інформаційних технологій навчання.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Смульсон, Марина Лазарівна; Лотоцька, Ю. М.; Назар, Максим Миколайович; Дітюк, П. П.; Коваленко-Кобилянська, Ірина Генріхівна; Мещеряков, Д. С.; Іванова, Олена Володимирівна; Суворова, Т. О.; Павловець, О. В.; Депутат, В. В.; Смульсон, Марина Лазарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


12.
159.937+159.954.4](072)
О-64


   
    Організація творчого сприймання на різних рівнях [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / В. О. Моляко [и др.]. ; за ред. В. О. Моляко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 57 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10224/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Моляко, Валентин Олексійович. Методологічні засади формування прийомів творчого сприймання / В. О. Моляко. - С. 4-9
Біла, Ірина Миколаївна. Виховання творчого сприймання у дітей дошкільного віку / І. М. Біла. - С. 9-20
Ваганова, Наталія Аркадіївна. Оптимізація сприймання дітьми художніх інформаційних структур / Н. А. Ваганова. - С. 20-27
Латиш, Наталія Михайлівна. Розвиток творчого конструювання у дітей молодшого шкільного віку / Н. М. Латиш. - С. 27-31
Медведєва, Надія Віталіївна. Стимуляція художнього сприймання молодших школярів / Н. В. Медведєва. - С. 31-36
Найдьонова, Л. М. Сприймання екранної інформації в підлітковому віці / Л. М. Найдьонова. - С. 36-39
Третяк, Тетяна Миколаївна. Розвиток творчого сприймання інформації в процесі розв'язування задач / Т. Н. Третяк. - С. 39-42
Кіричевська, Е. В. Розвиток творчого сприймання релігійної інформації в юнацькому віці / Е. В. Кіричевська. - С. 42-45
Кокарєва, Марія Володимирівна. Активізація творчого сприймання студентами рекламної інформації / М. В. Кокарєва. - С. 45-48
Москаленко, В. В. Формування образу успішної людини у студентської молоді / В. В. Москаленко. - С. 48-56
УДК
Рубрики: Психологія сприйняття
Кл.слова (ненормовані):
творче сприймання -- інформаційні індикатори реальності -- перцептивно-конструктологічна культура
Анотація: В даному посібнику на основі спеціальних теоретико-експериментальних досліджень процесів творчого сприймання навколишнього світу у його актуальних та різноманітних проявах подаються рекомендації щодо підвищення загальної культури сприймання з урахуванням вікових та освітніх характеристик (дошкільників, школярів, студентів). Передбачається, що перцептивно-конструктологічна культура становитиме більш адекватний фундамент розуміння суб’єктом інформаційних індикаторів реальності.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Моляко, В. О.; Біла, Ірина Миколаївна; Ваганова, Наталія Аркадіївна; Латиш, Наталія Михайлівна; Медведєва, Надія Віталіївна; Найдьонова, Л.М.; Третяк, Тетяна Миколаївна; Кіричевська, Е. В.; Кокарєва, Марія Володимирівна; Москаленко, В.В.; Моляко , В. О. \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


13.
159.922.76+316.614.6]-056.49](072)
М 54


   
    Методи роботи з девіантами в умовах сучасного соціокультурного середовища [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / Н. Ю. Максимова [и др.]. ; за ред. Н. Ю. Максимової ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 91 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10359/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 03.10.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Максимова, Наталя Юріївна. Соціально-психологічні аспекти застосування методів роботи з адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища / Н. Ю. Максимова. - С. 6-30
Грись, Антоніна Михайлівна. Асоціативні методи роботи з корекції образу Я соціально дезадаптованих неповнолітніх / А. М. Грись. - С. 31-44
Манілов, Ігор Феліксович. Методи психокорекційного сугестивного впливу на соціально дезадаптованих неповнолітніх / І. Ф. Манілов. - С. 45-56
Старков, Денис Юрійович. Використання щоденника самоаналізу у підвищенні рівня осмислення життя девіантів /на прикладі корекції адиктивної поведінки / Д. Ю. Старков. - С. 57-72
Рябовол, Т. А. Методи розвитку емпатії у молодших школярів із труднощами адаптації до соціального середовища / Т. А. Рябовол, О. В. Максим. - С. 73-85
УДК
Рубрики: Патологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адиктивна поведінка -- біхевіоральний підхід -- девіантна поведінка -- довільна регуляція -- мікросоціальне середовище -- рефлексія психологічна корекція
Анотація: У методичних рекомендаціях, підготовлених науковцями лабораторії психології соціально дезадаптованих неповнолітніх Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, висвітлено результати дослідження соціально-психологічних аспектів роботи з адаптації девіантів до сучасного соціокультурного середовища та методів соціально-реабілітаційної роботи. Зокрема, представлено методи корекції негативної соціальної спрямованості особистості, методи формування адаптивних моделей, сугестивні методи, методи розвитку емпатії у молодших школярів із труднощами пристосування до соціального середовища, асоціативні методи корекції Образу Я соціально дезадаптованих неповнолітніх. Актуальність розробки та впровадження методичних рекомендацій щодо адаптації та успішної інтеграції девіантів у суспільство визначається запитом практики навчання та виховання дітей. Психологічні дослідження покликані давати адекватні відповіді на виклики сучасного соціального середовища, наповненого елементами насильства, жорстокості та інших деструктивних явищ, що позначаються на розвитку підростаючої особистості та призводять до різних типів девіантної поведінки. Практична значимість методичних рекомендацій полягає у розширенні методичного арсеналу системи адаптації девіантів та засвоєнню нових стратегій поведінки в умовах системних змін. Методичні рекомендації можуть використовуватися соціальними працівниками, педагогами, психологами у процесі адаптації девіантів до соціокультурного средовища.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максимова , Наталя Юріївна; Грись, Антоніна Михайлівна; Манілов, Ігор Феліксович; Старков, Денис Юрійович; Рябовол, Т. А.; Максим, О. В.; Максимової , Наталя Юріївна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


14.
37.035:336.74(072)
Д 30


    Дембицька, Наталія Миколаївна.
    Становлення економічної культури молоді в умовах шкільної освіти [Електронний ресурс] : методичні рекомендації / Н. М. Дембицька, І. К. Зубіашвілі ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 103 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10167/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 02.10.2017. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Соціальне виховання
Кл.слова (ненормовані):
економічна культура особистості -- шкільна освіта -- особиста власність -- монетарна культура особистості -- економічна соціалізація молоді -- формування економічної культури учнів
Анотація: У методичних рекомендаціях, підготовлених науковцями лабораторії соціальної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, пропонується програма цілеспрямованого формування економічної культури школярів в умовах шкільної освіти, головна мета якої – допомогти ефективно організувати заняття, присвячені вивченню питань, пов’язаних з функціонуванням економічної культури в сучасному суспільстві. У програмі матеріал адаптований для молодших школярів, з урахуванням рівня математичної, загальногуманітарної та психологічної підготовки, а також специфіки дитячого сприйняття. Враховуючи що тематика економічної культури є відносно новою в українській психолого-педагогічній практиці, методичні рекомендації розроблені таким чином, щоб цікаво було не тільки учням, але і, перш за все, учителям. Методичні рекомендації адресовані як науковцям, так і педагогам, психологам і батькам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Зубіашвілі, Ірина Костянтинівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі

15.
159.922.4:316.77(072)
Н 15


   
    Навчально-методичні проблеми розробки сценаріїв реалізації конструктивних функцій етнокультури в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] : посібник / М-Л. А. Чепа [и др.]. ; за ред. М-Л. А. Чепа ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 80 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10060/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович. Методика дослідження наукових шкіл і напрямків у психології / М-Л. А. Чепа, В. В. Шевчук ; . - С. 5-14
Ковтунович, Т. В. Методичне забезпечення емпіричного дослідження етнічної самосвідомості у віртуальному інформаційному просторі / Т. В. Ковтунович. - С. 15-30
Савіна, М. І. Методичне забезпечення дослідження чинників впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості в умовах інформаційного суспільства / М. І. Савіна. - С. 31-49
Солодчук, Світлана Євгенівна. Методичне забезпечення емпіричного дослідження міжетнічної взаємодії в інформаційному суспільстві / С. Є. Солодчук. - С. 50-73
УДК
Рубрики: Етнопсихологія
Кл.слова (ненормовані):
етнос -- етнічна самосвідомість -- гендерні уявлення -- міжетнічна взаємодія -- інформаційне суспільство
Анотація: У посібнику, підготовленому науковцями лабораторії загальної та етнічної психології Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, представлено психодіагностичні методики дослідження психологічних закономірностей реалізації конструктивних функцій етнокультури в інформаційному суспільстві. Розроблено методичний інструментарій активізації конструктивних функцій етнокультури в інформаційному суспільстві. Посібник адресований науковцям-психологам, практичним психологам, викладачам психології вищих навчальних закладів, аспірантам, студентам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович; Савіна, М. І.; Солодчук , Світлана Євгенівна; Ковтунович, Т. В.; Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


16.
37.015.3:159.922
С 77


   
    Становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі [Електронний ресурс] : монографія / Г. О. Балл [и др.]. ; за ред. М. Т. Дригус ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 161 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/11019/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Балл, Георгій Олексійович. Теоретико-методологічні засади вивчення категорії "особистість" в раціогуманістичній перспективі / Г. О. Балл. - С. 6-15
Дригус, Марія Трохимівна. Теоретико-методологічні засади дослідження проблеми психологічних механізмів особистісної ефективності учнів / М. Т. Дригус. - С. 16-32
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідженя оцінкових ставлень як механізму становлення особистісної ефективності учнів / Н. І. Мусіяка. - С. 33-83
Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна. Дослідження рефлексивності як механізму становлення особистісної ефективності учнів / І. В. Яворська-Вєтрова. - С. 84-137
УДК
Рубрики: Педагогіічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- особистісна ефективність -- онтогенез -- психологічні механізми -- рефлексивний механізм -- оцінковий механізм -- мікрогенез
Анотація: Монографію присвячено теоретико-методологічному та експериментальному дослідженню проблеми психологічних механізмів становлення особистісної ефективності учнів в онтогенетичному вимірі. Розкрито теоретико-методологічні засади вивчення категорії “особистість” у раціогуманістичній перспективі, а також здійснено аналіз теоретико-методологічного підґрунтя становлення психологічних механізмів особистісної ефективності школяра. Проаналізовано результати експериментального дослідження особливостей рефлексивності та оцінкових ставлень як механізмів становлення особистісної ефективності школярів. Розглянуто методичні прийоми активізації продуктивного становлення особистісної ефективності учнів. Монографія адресована фахівцям у галузі психології, практичним психологам та вчителям.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Балл , Георгій Олексійович; Дригус, Марія Трохимівна; Мусіяка, Наталія Іванівна; Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна; Дригус, Марія Трохимівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


17.
159.922.4
П 86


   
    Психологічні закономірності реалізації конструктивних функцій етнокультури в інформаційному суспільстві [Електронний ресурс] : монографія / М-Л. А. Чепа [и др.]. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 131 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10057/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович. Можливі сценарії трансформації базових етнокультурних тем українського етносу в умовах системної світової кризи / М-Л. А . Чепа. - С. 6-35
Ковтунович, Т. В. Особливості національної самосвідомості в епоху глобалізації / Т. В. Ковтунович. - С. 36-52
Савіна, М. І. Kонструктивнi чинники впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості в умовах інформаційного суспільства / М. І. Савіна. - С. 53-90
Солодчук, Світлана Євгенівна. Психологічні особливості міжетнічної взаємодії в інформаційному суспільстві / С. Є. Солодчук. - С. 91-114
УДК
Рубрики: Етнопсихологія
Кл.слова (ненормовані):
український етнос -- етнонаціональна самоідентифікація -- національна самосвідомість -- гендерні уявлення -- глобалізація -- інформаційне суспільствоукраїнський етнос -- міжетнічна взаємодія
Анотація: У колективній монографії досліджено психологічні закономірності реалізації конструктивних функцій етнокультури в інформаційному суспільстві, сценарії трансформації базових етнокультурних тем українського етносу в умовах системної світової кризи, роль владної еліти в реалізації конструктивних функцій етнокультури, чинники впливу культури етносу на формування гендерних уявлень особистості, психологічні особливості міжетнічної взаємодії, зміни етнічної самосвідомості та психологічні особливості трансформації духовної культури у віртуальному інформаційному просторі. Актуальність роботи визначається тим, що реальність процесів глобалізації є такою, що має вагомий вплив на долю різних народів, і питання впливу національної культури на можливі сценарії трансформації базових етнокультурних тем українського етносу в умовах світової кризи вимагало детального вивчення. Урахування етнічних сторін життя суспільства сприяє засвоєнню етнокультурних цінностей та вихованню національної толерантності учнівської та студентської молоді, що має вагому соціальну значимість внаслідок пропагування громадянських цінностей в умовах інформаційного суспільства. Монографія адресована психологам – як науковцям, так і практикам, викладачам вищих навчальних закладів, а також усім іншим фахівцям, що працюють у галузі етнічної психології.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович; Савіна, М. І.; Солодчук , Світлана Євгенівна; Ковтунович, Т. В.; Чепа, Мирослав-Любомир Андрійович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


18.
159.923(072)
С 17


   
    Самотворення у розвитку особистості [Електронний ресурс] : науково-методичний посібник / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 93 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10371/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Боришевський, Мирослав Йосипович. Концептуальні засади проблеми самотворення особистості / М. Й. Боришевський. - С. 6-10
Сердюк, Людмила Захарівна. Особистість як суб’єкт самовдосконалення та самотворення / Л. З. Сердюк. - С. 10-15
Сердюк, Людмила Захарівна. Основні психологічні механізми самовдосконалення та самотворення особистості / Л. З. Сердюк. - С. 15-20
Пенькова, Олена Іванівна. Самовдосконалення як механізм самотворення особистості / О. І. Пенькова. - С. 20-24
Володарська, Наталія Дмитрівна. РОЗВИТОК СВІТОГЛЯДНИХ ОРІЄНТАЦІЙ В ПРОЦЕСІ САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ / Н. Д. Володарська. - С. 27-38
Пенькова, Олена Іванівна. СТАНОВЛЕННЯ ПРОЦЕСУ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ УЧНІВ В СИСТЕМІ СІМЕЙНО-ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ / О. І. Пенькова. - С. 41-52
Яблонська, Тетяна Миколаївна. ВІКОВІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ / Т. М. Яблонська. - С. 54-67
Пилипенко, Любов Іванівна. САМОТВОРЕННЯ ОСОБИСТОСТІ У МІЖЛЮДСЬКИХ ВЗАЄМИНАХ ТА ДІЯЛЬНОСТІ / Л. І. Пилипенко. - С. 68-78
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
самотворення -- розвиток особистості -- самовдосконалення -- педагогічний процес -- міжособистісні взаємини -- сімейно-ціннісні орієнтації -- світосляд
Анотація: У науково-методичному посібнику, підготовленому колективом лабораторії психології особистості імені П.Р. Чамати Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами посібника розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості; чинники самотворення та самовдосконалення, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно- родинних ціннісних орієнтацій та міжособистісних взаємин. Зміст посібника має теоретичне і практичне спрямування. В ньому викладені, встановлені авторами психолого-педагогічні умови та, апробовані авторами посібника, засоби активації і розвитку потреб в самотворенні, самовдосконаленні особистості в освітньому середовищі, а також в умовах взаємодії сім’ї та школи. Посібник адресований педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, науковцям, всім, хто цікавиться проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська, Наталія Дмитрівна; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


19.
159.98+37.015.31]:502/504
С 69


   
    Соціально-психологічні засади становлення екологічно орієнтованого способу життя особистості [Електронний ресурс] : монографія / Ю. М. Швалб [и др.]. ; за ред. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 216 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10595/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 28.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Швалб, Юрій Михайлович. Теоретико-методологічні засади поняття простору індивідуальної життєдіяльності / Ю. М. Швалб. - С. 9-16
Швалб, Юрій Михайлович. Психологічна будова зовнішнього простору життєдіяльності / Ю. М. Швалб. - С. 16-45
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Еколого-психологічний зміст поняття спосіб життя соціальних суб’єктів / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С. 45-56
Вернік, Олексій Леонідович. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі цінностей європейського суспільства різних історичних епох / О. Л. Вернік. - С. 57-92
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Психологічна характеристика еколого-орієнтованого способу життя особистост / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С. 93-120
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Становлення екологічно орієнтованого способу життя у дитинстві / О. О. Вовчик-Блакитна. - С. 120-145
Матвієнко, О. В. Екологічна орієнтація у життєвих сценаріях сучасної студентської молоді / О. В. Матвієнко. - С. 145-164
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Психологія формування та розвитку екологічної культури студентської молоді / А. М. Льовочкіна. - С. 164-187
Килимник, О. С. Занепокоєння екологічними негараздами як фактор становлення екологічно орієнтованого способу життя / О. С. Килимник. - С. 187-203
Гарнець, О. М. Особливості формування екологічно орієнтованого способу життя у локальних спільнотах / О. М. Гарнець. - С. 203-207
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
спосіб життя особистості -- екологія -- екологічна психологія
Анотація: Дана монографія являє собою результат виконання співробітниками лабораторії екологічної психології Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України п’ятирічної науково-дослідної роботи. У ній висвітлюються питання визначення соціально-психологічних засад, особливостей виявлення умов і чинників становлення екологічно-орієнтованого життя особистості. У першій частині проаналізовано основні теоретико-методологічні підходи до проблеми, запропоновано оригінальну модель екологічно-орієнтованого способу життя особистості. Здійснено історико-психологічний аналіз становлення екологічних цінностей у європейському суспільстві як фундаменту екологічно-орієнтованого способу життя. Друга частина монографії присвячена конкретним питанням становлення екологічно орієнтованого способу життя, зокрема у дитинстві і юнацькому віці. Монографія розрахована на фахівців у галузі екологічної та соціальної психології, психології особистості, психодіагностики, практичних психологів, а також на викладачів і студентів психологічних факультетів вищих навчальних закладів, аспірантів.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович; Вернік, Олексій Леонідович; Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна; Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна; Швалб, Юрій Михайлович \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


20.
159.922
В 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна.
    Особливості функціонування сім'ї як соціекологічної системи у просторі мегаполісу [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 33-42. - Бібліогр.: с. 41 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мегаполіс -- внутрішній ресурс -- екологічна орієнтованість -- сімейне середовище -- екологічна психологія
Анотація: Представлено результати аналізу проблем, пов'язаних з соціально-психологічними особливостями функціонування сім'ї, що зазнав значної трансформації в період невпинного нарощування кількості міського населення та утворення мегаполісів. Визначено сім'ю як соціекологічну систему , в якій відбувається співдетермінація розвитку всіх її членів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-113 
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 76605
Кількість відвідувачів 1090
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя