Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (217)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (61)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ресурс<.>
Загальна кількість знайдених документів : 113
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-113 
1.
153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 14 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - 250 с. - ISSN 2072-4772. - 15.00 грн.
    Зміст:
Богдан, Л. М. Психологічна готовність як складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери / Л. М. Богдан. - С .5-13. - Бібліогр.: с. 10-11 (11 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків / А. М. Грись, В. О. Голубнюк. - С .14-26. - Бібліогр.: с. 25 (3 назви) : табл.
Ліщина, Н. В. Емоційна спрямованість осіб, що переживають особистісну кризу / Н. В. Ліщина. - С .27-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (14 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Проблема анозогнозії наркологічних хворих як фактор виявлення закономірностей процесів їх реабілітації та ресоціалізації / Л. М. Литвинчук. - С .38-49. - Бібліогр.: с. 48 (8 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Розвиток творчого потенціалу як ресурс позитивної соціалізації / М. В. Максимов. - С .50-60. - Бібліогр.: с. 59 (6 назв)
Максимова, Н. Ю. Соціально-психологічні аспекти реалізації пробаційних програм / Н. Ю. Максимова. - С .61-69. - Бібліогр.: с. 68 (2 назви)
Манилов, И. Ф. Теоретические основы психотерапевтической конфронтационной суггестии: когнитивная психотерапия / И. Ф. Манилов. - С .70-81. - Бібліогр.: с. 79-80 (9 назв)
Мельниченко, Л. М. Соціально-психологічна реабілітація дітей із зони АТО засобами арт-терапії / Л. М. Мельниченко. - С .82-90. - Бібліогр.: с. 88-89 (9 назв)
Мельничук, О. Б. Актуальні питання формування професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери в контексті професійної підготовки до надання первинної психологічної допомоги кризовим клієнтам / О. Б. Мельничук. - С .91-99. - Бібліогр.: с. 97-98 (10 назв)
Некіз, Т. А. Потенціал психодрами у вирішенні конфліктів у студентському віці / Т. А. Некіз. - С .100-108. - Бібліогр.: с. 107-108 (4 назви)
Павлюк, Марія Михайлівна. Суб'єктність у контексті самостійності особистості / М. М. Павлюк. - С .109-119. - Бібліогр.: с. 118-119 (6 назв)
Попелюшко, Роман Павлович. Фактори формування посттравматичних стресових розладів у комбатантів / Р. П. Попелюшко. - С .120-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (5 назв)
Раєвська, Яна Миколаївна. Соціально-психологічний супровід соціальних сиріт / Я. М. Раєвська. - С .130-139. - Бібліогр.: с. 137-138 (8 назв)
Рябовол, Т. А. Дослідження особливостей актуальних страхів сучасних підлітків / Т. А. Рябовол, К. Д. Комарицька. - С .140-151. - Бібліогр.: с. 150 (4 назви)
Соловей, Яніна Григорівна. Ціннісні впливи педагогів, батьків і соціокультурного середовища на становлення музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .152-160. - Бібліогр.: с. 158-160 (12 назв)
Старков, Денис Юрійович. Формування мотивації до терапії у хімічно залежних осіб / Д. Ю. Старков. - С .161-181. - Бібліогр.: с. 178-180 (20 назв) : табл.
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Афективна поведінка особистості в контексті сучасних психологічних досліджень / А. Д. Терещук. - С .182-192. - Бібліогр.: с. 190-191 (7 назв) : табл.
Ткач, Богдан Миколайович. Застосування медитативних практик для корекції девіантної поведінки / Б. М. Ткач. - С .193-204. - Бібліогр.: с. 2-3 (10 назв)
Травенко, О. С. Психологічні механізми емоційної саморегуляції у жінок з доклінічними формами порушення харчової поведінки / О. С. Травенко. - С .205-214. - Бібліогр.: с. 212-213 (13 назв)
Чайка, Галина Василівна. Я-концепція як структурно-динамічний аспект поняття "Я" в працях українських і зарубіжних дослідників / Г. В. Чайка. - С .215-226. - Бібліогр.: с. 223-225 (23 назви)
Щербина-Прилука, В. М. Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації / В. М. Щербина-Прилука. - С .227-235. - Бібліогр.: с. 233-234 (8 назв)
Ярошко, П. М. Розвиток особистісної ідентифікації девіантних підлітків в процесі соціально-психологічної діяльності спортивного підліткового клубу з настільного тенісу / П. М. Ярошко. - С .236-245. - Бібліогр.: с. 243-245 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

2.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Максимов, Микола Володимирович.
    Розвиток творчого потенціалу як ресурс позитивної соціалізації [Текст] / М. В. Максимов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 50-60. - Бібліогр.: с. 59 (6 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- соціалізація -- творчість -- музика -- сприймання -- розвиток -- здібності -- виховання -- дитина
Анотація: У статті розглянуто проблеми розвитку творчого потенціалу як ресурсу позитивної соціалізації. Показано, що сприймання музики є творчою діяльністю. Зараз офіційні інститути соціалізації не завжди виконують свої функції, що призводить до порушень процесу соціалізації. В свою чергу, розвиток потенціалу людини також зараз не є пріоритетом соціальної політики. Зокрема, використання такого потужного ресурсу творчого розвитку особистості як сприймання музики зараз практично відсутнє. Музичне сприйняття характеризується цілим рядом якостей, в яких виявляється його сприятливий, розвиваючий вплив на психіку людини, у тому числі на соціальний інтелект. Доведено, що раннє включення дитини в музичне середовище сприяє розвитку її творчих здібностей й соціалізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

3.
   159.98
   Ц 18


    Царенко, Л. Г.
    EMDR. Невідкладна допомога [Електроний ресурс] : метод. рек. / Царенко Л. Г.; за ред. Н. В. Пророк . - Київ : [б. в.], 2023. - 109 с. - ISBN 978-617-7745-29-6 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічна допомога--особистість--Методичні рекомендаціі
Кл.слова (ненормовані):
психічне здоров’я -- екстремальні події -- невідкладна психологічна допомога -- перша психологічна допомога -- гострі стресові реакції -- психологічна травма
Анотація: Методичні рекомендації присвячено питанню надання невідкладної психологічної допомоги в умовах війни. На основі полівагальної теорії Стівена Порджеса описано типи реагування на стрес і травму, стани, що потребують невідкладної психологічної допомоги. Запропоновано алгоритм невідкладної психологічної допомоги у випадку гострих реакцій на стрес. Методичні рекомендації підготовлено на основі аналізу літературних джерел, матеріалів тренінгів і навчальних семінарів та особистого досвіду роботи авторки як психолога у зоні АТО в 2014–2015 роках та з представниками різних категорій постраждалого населення на онлайн-платформі телемедицини GPNow у 2022–2023 роках. Методичні рекомендації розраховані на практичних психологів, зокрема психологів закладів освіти, силових структур, а також усіх, хто цікавиться питанням саморегуляції та надання психологічної допомоги в умовах війни.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пророк, Н. В. \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

4.
   159.923.2
   Т 35


    Терещенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічна діагностика взаємодії суб’єктів освітнього простору [Електроний ресурс] : метод. рек. / Терещенко Л. А., Кесьян Т. В. - Київ : [б. в.], 2023. - 63 с. - ISBN 978-617-7745-39-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічна діагностика--суб’єкти освітнього простору--Методичні рекомендації
   Психичне здоров'я--діти молодшого шкільного віку--Методичні рекомендації

Кл.слова (ненормовані):
психологічна діагностика -- суб’єкти освітнього простору -- дитячі неврози -- діти молодшого шкільного віку -- психодіагностика невротичних порушень
Анотація: Психологічна діагностика взаємодії суб’єктів освітнього простору є важливою складовою в розвитку навчально-виховного процесу. Вона дозволяє виявити психологічні особливості взаємодії між учнями, вчителями, батьками та іншими учасниками освітнього процесу. Методичні рекомендації розроблено спеціально для фахівців системи освіти. Їх мета – сформувати у спеціалістів теоретичні, методичні та практичні підходи до адекватної взаємодії з дітьми молодшого шкільного віку, які мають різні невротичні прояви у поведінці. Головним завданням методичних рекомендацій є підвищення фахової компетентності у фахівців галузі освіти, формування у них адекватної професійної самооцінки, стійкого прагнення до власного професійного саморозвитку і самореалізації. Методичні рекомендації покликані сформувати у фахівців системи освіти знання: про психологічні причини порушення психічного здоров’я дітей молодшого шкільного віку; про роль соціально-психологічних та біологічних детермінант у виникненні дитячих неврозів; про критерії та ознаки дитячого неврозу; про методи психодіагностики невротичних порушень у молодших школярів. Можуть бути корисними для психологів, педагогів, лікарів та інших фахівців, які працюють з дітьми.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Кесьян, Т. В.
Свободных экз. нет
Знайти схожі

5.
   159.923.2
   П 86


   
    Психологічне діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору в умовах воєнного стану і післявоєнного відновлення країни [Електроний ресурс] : практ. посіб. / Н. В. Пророк, С. Т. Бойко [та ін.] ; за ред. Н. В. Пророк. - Київ : [б. в.], 2023. - 220 с. - ISBN 978-617-7745-28-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психодіагностика--суб’єкти освітнього простору--Практичний посібник
Кл.слова (ненормовані):
адаптаційні розлади, психологічна травма, психологічна діагностика, освіта під час війни, післявоєнне відновлення, інформаційний стрес
Анотація: Практичний посібник науковці Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України підготували на основі практичного досвіду застосування багатьох із представлених методик в Україні, США, Ізраїлі, країнах Західної Європи, Австралії. Ці методики є науково-обґрунтованими, апробованими та схваленими фахівцями. Їх можна використовувати не тільки для діагностування проявів адаптаційних розладів у суб’єктів освітнього простору, а й для проведення скринінгу і психологічного діагностування постраждалих від війни (дорослих і дітей). У посібнику міститься інформація про базові принципи психодіагностики постраждалих осіб і особливості психодіагностичної роботи з цією категорією населення; про психологічну травму і реакції на неї. Практичний посібник адресовано практичним психологам, соціальним працівникам, вчителям загальноосвітніх навчальних закладів. Також він буде корисним вихователям дошкільних навчальних закладів, батькам та широкій педагогічній спільноті.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Пророк, Наталія Василівна; Бойко, С. Т.; Пророк, Наталія Василівна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

6.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Хомич, Галина Олексіївна.
    Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій [Текст] / Г. О. Хомич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 571-578. - Бібліогр.: с. 577-578 (5 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологічна допомога особистості -- особистісний ресурс -- кризове консультування -- психологічна реабілітація -- гуманістична модель -- детермінованість -- індивідуальність -- когнітивні порушення
Анотація: У статті розглядаються організаційні та методологічні засади підготовки психологів до надання спеціалізованої допомоги учасникам бойових дій. Зокрема, розкриваються особливості формування особистісної готовності психолога до роботи з учасниками АТО; систему принципів та механізмів психологічного впливу у процесі професійної взаємодії, окреслені перспективи спеціалізованого навчання. Головна мета психологічних впливів - допомогти бійцю зрозуміти, що він сам здатний взяти відповідальність за своє життя, активізувавши внутрішні сили на погашення негативних наслідків стресової ситуації, зосередитись на нових перспективах, оцінивши особистісний потенціал та власні компетенції.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
   159.9
   Ч-71


    Чиханцова, Олена Анатоліївна.
    Психологічні основи розвитку резильєнтності особистості в період пандемії Сovid-19 [Електроний ресурс] : практичний посібник / О. А. Чиханцова, К. В. Гуцол ; Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології імені Г.С. Костюка. - Київ : [б. в.], 2022. - 128 с. - ISBN 978-617-7745-18-0 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Резильєнтність--особистість--Україна--Практичний посібник
   Психологія особистості--пандемія Covid-19

Кл.слова (ненормовані):
резильєнтність особистості -- Психологія особистості -- пандемія Covid-19 -- модель резильєнтності -- наратив -- самопроєктування
Анотація: У практичному посібнику представлено напрацювання, які спрямовані на виявлення особливостей розвитку резильєнтності особистості у період пандемії Covid-19. Значну увагу приділено практичним аспектам розвитку резильєнтності особистості. Практичний посібник може становити інтерес для психологів-практиків, які займаються розробленням психологічних засобів щодо подолання особистістю негативних наслідків пандемії Сovid-19. Запропоновані авторські тренінги сприятимуть розробці фахівцями власних методик щодо розвитку резильєнтності особистості. Адресовано викладачам психологічних дисциплін закладів вищої освіти, науковцям, аспірантам і студентам, психологам різних психологічних служб та організацій.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Гуцол, Кирил Віталійович
Свободных экз. нет
Знайти схожі

8.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, О. Л.
    Факторно-семантичне моделювання здібних ресурсів особистості для долання ціннісних криз [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 346-355. - Бібліогр.: с. 354 (4 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
факторно-семантичне моделювання -- здібності -- особистісні цінності -- ціннісна підтримки -- ресурс
Анотація: У статті наведено авторську типологію ціннісних криз особистості. Особистісні цінності і здібності розглядаються з точки зору взаємодії життєвої ситуації, потреб і адаптаційних можливостей особистості. Для аналізу причин кризових станів і здібностей як ресурсів, що дозволяють їх долати, пропонується методика моделювання ціннісної свідомості. Описано авторську техніку надання психологічної допомоги, що отримали назву ціннісна підтримка.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
371.015/6П2
Л 33


    Лебедев, Владлен Николаевич.
    Введение в систему программирования ОС ЕС [Электронный ресурс] / Владлен Николаевич Лебедев, А. П. Соколов. - Москва : Статистика, 1978. - 144 с. - Список лит.: с. 142 (10 назв.). - Б. ц.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
інвентаризація


Дод.точки доступу:
Соколов, А.П.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Войтенко, О. В.
    Активізація психологічних ресурсів особистості у ситуації емоційної депривації [Текст] / О. В. Войтенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 62-69. - Бібліогр.: с. 68-69 (7 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистісний ресурс -- внутрішній конфлікт -- екзистенційна тривога -- емоційна депривація -- життєвий сценарій -- психологічний опір -- емпатія
Анотація: У статті розкриваються окремі аспекти активізації психологічних ресурсів особистості у ситуації переживання складної життєвої ситуації. Невротичні порушення в поведінці клієнта часто зумовлені тривалими переживаннями самотносиі, відчуження, безпорадність, відчуттям постійної небезпеки. Психологічний ресурс учасникам бойових дій утворюють специфічні психологічні якості, що виражають сформованість всіх компонентів його особистості. Їх специфічний характер визначається як природними задатками особистості, так і характером діяльності, специфікою об'єкта.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
   159.98
   Ц 65


   
    Ціннісна підтримка розвитку обдарованої особистості в освітньому просторі. Психологічна технологія [Електроний ресурс] : практ. посіб. / О. Л. Музика, Д. К. Корольов, О. О. Музика, Н. О. Никончук [та ін.]; за ред. О. Л. Музики. - Київ : [б. в.], 2023. - 237 с. - ISBN 978-617-7745-27-2 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Обдарованість--особистість--Практичний посібник
   Психологічна допомога--Обдаровані діти--Україна, 21 ст.--Практичний посібник

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- освітній простір -- освітній простір -- особистісні цінності -- ціннісна підтримка -- психологічна технологія
Анотація: У посібнику представлено психологічну технологію ціннісної підтримки обдарованих учнів і студентів. Психолого-технологічні комплекси для кожного вікового періоду складаються з теоретичної моделі, детальних описів діагностичних методик (у тому числі й авторських) та описів технік розвивальних впливів. Для ціннісної підтримки школярів і студентів в умовах дистанційного навчання, пов’язаного з російсько-українською війною, освітянам пропонується е-платформа «Обдарованість ТЕST ONLINE», яка генерує і надсилає досліджуваним індивідуальні інтерпретації результатів із рекомендаціями для саморозвитку. Практичний посібник адресовано психологам-дослідникам, викладачам психології та педагогіки у закладах вищої освіти, студентам, керівникам освітніх установ, психологам в системі освіти, вчителям, батькам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Музика, Олександр Леонідович; Корольов, Дмитро Констянтинович; Музика, Олена Оксентівна; Никончук, Наталія Олександрівна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

12.
   159.922
   І-72


   
    Інструментарій оцінювання готовності дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи [Електроний ресурс] : метод. рек. / Піроженко Т. О., Карабаєва І. І., Соловйова Л. І., Хартман О. Ю. ; за ред. Т. О. Піроженко. - Київ : [б. в.], 2023. - 36 с. - ISBN 978-617-7745-25-8 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Готовність до навчання--діти старшого дошкільного віку
Кл.слова (ненормовані):
готовність до навчання -- діти старшого дошкільного віку
Анотація: У методичних рекомендаціях узагальнено матеріали прикладного наукового дослідження «Готовність дитини старшого дошкільного віку до навчання в умовах реформування української школи», яке виконано співробітниками лабораторії психології дошкільника Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України у 2021-2023 рр. Представлений у методичних рекомендаціях комплекс діагностичних завдань «Чарівні перетворення» в першу чергу запропоновано до застосування практичним психологам, соціальним педагогам, вихователям закладів дошкільної освіти; аналогічним/відповідним фахівцям в закладах загальної середньої освіти, центрах дитячого розвитку, консультування та патронату сімей. Видання буде цікавим для ознайомлення спеціалістам центрів професійного розвитку, методистам, викладачам, студентам педагогічних та психологічних спеціальностей, а також батькам дітей 6-го та 7-го років життя.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Піроженко, Тамара Олександрівна; Карабаєва, Ірина Іванівна; Соловйова, Людмила Іванівна; Хартман, Олена Юріївна
Свободных экз. нет
Знайти схожі

13.
153.6
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 6. Психологія обдарованості. Вип. 11 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 414 с. - ISSN 2072-4772. - 26.00 грн.
    Зміст:
Музика, Олександр Леонідович. Ціннісна детермінація становлення та розвитку обдарованої особистості / О. Л. Музика. - С .6-19. - Бібліогр.: с. 17-18 (18 назв)
Аршава, Ірина Федорівна. Особистісні характеристики музикантів-професіоналів та музикантів-аматорів / І. Ф. Аршава, Е. Л. Носенко, В. Ю. Кутєпова-Бредун. - С .20-30. - Бібліогр.: с. 29-30 (16 назв) : табл.
Бабак, Світлана Віталіївна. Про деякі нейробіологічні аспекти розвитку здібностей та обдарованості / С. В. Бабак. - С .31-40. - Бібліогр.: с. 39 (10 назв)
Видра, Олександр Григорович. Багатовимірний цілісний підхід до психології обдарованості і творчості особистості / О. Г. Видра. - С .41-47. - Бібліогр.: с. 46 (16 назв)
Гейко, Євгенія Вікторівна. Специфіка самоорганізації полісистемної цілісност іособистості результати емпіричного дослідження / Є. В. Гейко. - С .48-58. - Бібліогр.: с. 57-585 (10 назв)
Диса, Олена Вікторівна. Відображення взаємозв'язку діалогічності та креативності мислення у вербальних продуктах творчості / О. В. Диса. - С .59-67. - Бібліогр.: с. 66 (19 назв)
Дідковська, Лариса Іванівна. Особливості Я-концепції творчо обдарованих підлітків / Л. І. Дідковська. - С .68-76. - Бібліогр.: с. 75-76 (8 назв) : рис.
Дригус, Марія Трохимівна. Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі / М. Т. Дригус. - С .77-85. - Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
Загурська, Інна Станіславівна. Референтність як основа розвитку здібностей у молодшому шкільному віці / І. С. Загурська. - С .86-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (15 назв) : рис.
Кириченко, Віктор Васильович. Кризи професійної адаптації: суб'єктно-ціннісний підхід до вивчення / В. В. Кириченко. - С .94-101. - Бібліогр.: с. 100 (6 назв) : рис.
Ковальчук, Юрій Мефодійович. Особистісні здібності: визначення, функціональне призначення, феноменологія / Ю. М. Ковальчук. - С .102-107. - Бібліогр.: с. 107 (6 назв)
Комар, Таїсія Василівна. Психологічні передумови становлення особистісної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напрямку / Т. В. Комар. - С .108-121. - Бібліогр.: с. 120-121 (7 назв)
Корольов, Дмитро Констянтинович. Напрями дослідження цінностей обдарованої особистості в світовій психології / Д. К. Корольов. - С .122-129. - Бібліогр.: с. 127-128 (15 назв)
Купреева, Ольга Іллівна. Психологічні аспекти самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купреева. - С .130-140. - Бібліогр.: с. 139-140 (14 назв) : рис.
Кутішенко, Валентина Петрівна. Роль інтелектуального компоненту у становленні життєвих стратегій юнацтва / В. П. Кутішенко, Н. Г. Пилипенко, С. О. Ставицька. - С .141-150. - Бібліогр.: с. 149 (15 назв) : рис.
Левус, Надія Ігорівна. Роль сім'ї і школи у формуванні Я-концепції обдарованої дитини / Н. І. Левус. - С .151-158. - Бібліогр.: с. 157-158 (9 назв) : рис.
Лупійко, Людмила Василівна. Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами народного фольклору / Л. В. Лупійко. - С .159-165. - Бібліогр.: с. 164-165 (8 назв)
Мазяр, Олег Васильович. Обдарованість як предмет психологічного дослідження на початку ХХ століття / О. В. Мазяр. - С .166-173. - Бібліогр.: с. 171-172 (20 назв)
Малецька, Інна Вячеславівна. Система вмінь у контексті мовнокомунікативної компетенції майбутніх філологів / І. В. Малецька. - С .174-181. - Бібліогр.: с. 180 (7 назв)
Мешко, Олександр Іванович. Розвиток суб'єктності студентів-майбутніх педагогів як аспект становлення їх професійної позиції / О. І. Мешко. - С .182-189. - Бібліогр.: с. 188 (11 назв)
Музика, Олена Оксентівна. Пустощі дітей з ознаками обдарованості як прояви суб'єктної активності / О. О. Музика. - С .190-198. - Бібліогр.: с. 1978 (15 назв) : табл.
Мусіяка, Наталія Іванівна. Дослідження становлення оцінкових ставлень як механізму особистісної ефективності школяра / Н. І. Мусіяка. - С .199-208. - Бібліогр.: с. 207 (8 назв)
Никончук, Наталія Олександрівна. Дослідження рефлексії проградієнтоності здібностей у молодшому шкільному віці / Н. О. Никончук. - С .209-218. - Бібліогр.: с. 218 (3 назви) : табл.
Петренко, Ірина Володимирівна. Застосування технології swot-аналізу для вивчення особливостей діалогічної взаємодії у шкільному середовищі / І. В. Петренко. - С .219-225. - Бібліогр.: с. 225 (6 назв) : рис.
Портницька, Наталія Федорівна. Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко. - С .226-233. - Бібліогр.: с. 232 (14 назв) : табл.
Савченко, Олена Вячеславівна. Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості / О. В. Савченко. - С .234-244. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв) : табл.
Сердюк, Людмила Захарівна. Психологічні особливості мотивації професійного вибору учнів із хронічними соматичними захворюваннями / Л. З. Сердюк, А. О. Курбатова. - С .245-253. - Бібліогр.: с. 252 (13 назв) : рис.
Соловей, Яніна Григорівна. Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості / Я. Г. Соловей. - С .254-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (15 назв)
Тичина, Ірина Миколаївна. Психологічний аналіз рефлексії творчих здібностей як регуляційно-ціннісних ресурсів розвитку особистості у процесі зміни професії / І. М. Тичина. - С .263-273. - Бібліогр.: с. 270-272 (24 назви) : рис.
Федько, Вікторія Володимирівна. Особливості почуття власної гідності у молодших школярів / В. В. Федько. - С .274-282. - Бібліогр.: с. 281-282 (8 назв) : табл.
Хавула, Роман Михайлович. Теоретико-методологічні засади проблеми розвитку духовності особистості в юнацькому віці / Р. М. Хавула. - С .283-290. - Бібліогр.: с. 289-290 (12 назв)
Возна, Валентина Юріївна. Ціннісне ставлення до професії як чинник професійної гідності майбутніх фахівців творчих професій / В. Ю. Возна. - С .291-298. - Бібліогр.: с. 298 (5 назв) : табл.
Гончарук, Олена Володимирівна. Психофізіологічні фактори діагностики обдарованості у школярів / О. В. Гончарук. - С .299-310. - Бібліогр.: с. 308-309 (21 назва)
Гречуха, Ірина Анатоліївна. Дослідження розвитку літературних здібностей та обдарованості в ранньому юнацькому віці / І. А. Гречуха. - С .311-317. - Бібліогр.: с. 316-317 (8 назв)
Григор'єва, Яна Генадіївна. Теоретичні аспекти дослідження наративу як засобу конструювання внутрішнього світу особистості / Я. Г. Григор'єва. - С .318-324. - Бібліогр.: с. 323 (16 назв)
Зінченко, Олександр Володимирович. Динаміка поняттєвого мислення у підлітковому віці / О. В. Зінченко. - С .325-333. - Бібліогр.: с. 331-332 (19 назв) : табл.
Кирильчук, Інна Василівна. Цінності як чинник розвитку учіннєвих здібностей в підлітковому віці / І. В. Кирильчук. - С .334-341. - Бібліогр.: с. 340 (7 назв) : рис.
Лотоцька-Голуб, Людмила Леонідівна. Ціннісне ставлення до професійної діяльності як передумова профілактики професійного вигорання у лікарів / Л. Л. Лотоцька-Голуб. - С .342-351. - Бібліогр.: с. 350 (12 назв)
Мпайстренко, Тетяна Миколаївна. Особливості ціннісної регуляції навчальної діяльності академічно обдарованих студентів / Т. М. Мпайстренко. - С .352-359. - Бібліогр.: с. 358 (9 назв) : табл.
Поладко, Ганна Олександрівна. Комплекс корекційних заходів, спрямованих на конструктивну психологічну адаптацію пацієнтів з феохромоцитомною дисфункцією / Г. О. Поладко. - С .360-368. - Бібліогр.: с. 367-368 (5 назв)
Притула, Олеся Арсенівна. Професійні деформації кризис-менеджерів: оцінка та перспективи / О. А. Притула. - С .369-375. - Бібліогр.: с. 375 (5 назв) : рис.
Сабліна, Наталія Володимирівна. Умови активізації процесу адаптації студентів першого курсу медичного коледжу / Н. В. Сабліна. - С .376-382. - Бібліогр.: с. 382 (3 назви) : табл.
Ставицький, Геннадій Анатолійович. Використання проективних методик у дослідженні етнічної самосвідомості особистості старшого юнацького віку / Г. А. Ставицький. - С .383-392. - Бібліогр.: с. 390-391 (23 назви)
Цавалюк, Тетяна Олександрівна. Психологічний супровід формування інтелектуальних почуттів молодших школярів / Т. О. Цавалюк. - С .393-400. - Бібліогр.: с. 399 (13 назв)
Чекрижова, Марія Михайлівна. Особливості професійної самооцінки студентів медичних спеціальностей на початку професіоналізації у ВНЗ / М. М. Чекрижова. - С .401-410. - Бібліогр.: с. 407-408 (22 назви) : табл.
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
   159.9.072
   Т 33


   
    Теоретико-методологічний інструментарій інтеграції психологічного знання в контексті наукових вимог і стандартів ЄС [Електроний ресурс] : монографія / О. В. Завгородня, В. Л. Зливков, С. О. Копилов, О. В. Котух, О. А, Краєва, С. О. Лукомська, В. О. Мєдінцев, Є. В. Степура, В. П. Чудакова, В. В. Депутат ; за наук. ред. О. В. Завгородньої. - https://lib.iitta.gov.ua/737222/. - Київ : [б. в.], 2023. - 288 с. - ISBN ISBN 978-617-7745-26-5 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Експериментальна психологія--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
експериментальна психологія
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Завгородня, Олена Василівна; Зливков , Валерій Лаврентійович; Копилов, С. О.; Котух, О. В.; Завгородня, Олена Василівна \наук. ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

15.
159.9.075
П 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Портницька, Наталія Федорівна.
    Діагностичний ресурс фотобіографічного методу у вивченні механізмів розвитку творчості та обдарованості особистості [Текст] / Н. Ф. Портницька, О. М. Савиченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 226-233 : табл. - Бібліогр.: с. 232 (14 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- біографічний метод -- фотобіографічний метод -- рефлексія здібностей -- цінності -- мотивація
Анотація: Представлено обґрунтування ефективності та результати пілотажного дослідження використання фотобіографічного методу у вивченні мотиваційних та рефлексивно-ціннісних механізмів розвитку творчості та обдарованості у юнацькому віці. Здійснено порівняльний опис специфіки дослідження, що проводиться з опорою на тематичні або власні фотографії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Савиченко, Ольга Михайлівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
   159.923.01(09)(477)
   С 69


   
    Соціокультурні детермінанти розвитку психології особистості в Україні [Електроний ресурс] / В.В. Турбан, Л.З. Сердюк, В.В. Москаленко та ін.; за наук. ред. В.В. Турбан. К. ; Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України. - Київ : Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України, 2023. - 296 с. - ISBN 978-617-7745-43-2 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологія особистості--Наукове видання
   Експериментальна психологія--Наукове видання

Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- експериментальна психологія
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії загальної психології та історії психології імені В. А. Роменця Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України, розкрито концептуальні основи, історичний перебіг і становлення психології особистості в Україні. На основі залучених джерел співробітники лабораторії показують, що цей процес розгортався в рамках загальних соціокультурних процесів. Що доводить, Україна була і залишається частиною Європи, частиною європейської культури. В монографії показано, що визначальним фактором виступала зміна культурних парадигм, що спостерігається як в західній Європі так і в Україні. Монографію адресовано психологам-науковцям і практичним психологам, педагогам, соціальним працівникам, а також тим, хто цікавиться проблемами становлення психологічної науки в Україні.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Турбан, Вікторія Вікторівна; Сердюк, Людмила Захарівна; Москаленко, Валентина Володимирівна; Бушанський, Валентин Вікторович
Свободных экз. нет
Знайти схожі

17.
   159.9.015
   Т 30


   
    Теорія і практика дослідження взаємодії суб’єк­тів освітнього простору в парадигмі генетичної психології [Текст] : електроний ресурс / С. Д. Максименко, Бацилєва О. В., Каплуненко Я. Ю., Луньов В. Є. [та ін.] ; за наук. ред. Сергія Максименка . - Київ : [б. в.], 2023. - 225 с. - ISBN 978-617-7745-44-9 : Б. ц.
УДК
Рубрики: Генетична психологія--Наукове видання
Кл.слова (ненормовані):
генетична психологія -- екзістенціально-аналітичний підхід -- методологія дослідження -- соціальні виміри -- освітній простір -- особистість -- взаємодія -- парадигма генетичної психології -- екзістенціальна тривога -- контекстуальність -- стресостійкість особистост
Анотація: У монографії висвітлюються результати досліджень, зумовлених запитами практики на переосмислення форм і змісту взаємодії суєктів освітнього простору відповідно викликам сучасних особливостей становлення світового освітнього простору. Рішення дослідницьких завдань здійснюється в парадигмі генетичної психології, яка має потужний еврістичний потенціал, збагачує предметне поле системи навчання-розвиток, дозволяє створити продуктивну цілісну концепцію теоретичних та практичних уявлень про полісубєктну взаємодію в освітньому просторі. У розділах монографії комплексно висвітлено найважливіші теоретичні питання вивчення феномена особистісної взаємодії учасників освітнього простору, пропонується цілісна технологія, яка ознайомлює практикуючих спеціалістів із здобутками і результатами психологічної науки, допомагає організувати та створити умови для активної взаємодії між усіма учасниками навчального процесу. Для фахівців системи освіти, працівників у галузі практичної психології, науковців-психологів, що розробляють проблеми навчання та розвитку особистості
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович (Нар. 1941 р.); Бацилєва, Ольга Валеріївна; Каплуненко, Ярина Юріївна; Луньов, Віталій Євгенійович
Свободных экз. нет
Знайти схожі

18.
159.923.2
Б 48


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Березко, І. В.
    Кризова ситуація : біфуркація у життєвому сценарії [Текст] / І. В. Березко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 109-122. - Бібліогр.: с. 121-122 (6 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
наратив -- життєвий сюжет -- складна життєва ситуація -- ідентичність -- інтерпретативний ресурс
Анотація: Проаналізовано особливості реорганізації особистістю власної ідентичності під час проживання складних життєвих ситуацій. розглянуто алгоритм та стадії зміни наративу, різноманітні прийоми роботи з ідентичністю, до яких вдається особистість під час вирішення життєвих проблем.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - 498 с. - ISSN 2072-4772. - 25.00 грн.
    Зміст:
Афанасенко, В. І. Науково-теоретичні засади дослідження проблеми стратегії реалізації творчого потенціалу особистості / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .8-18. - Бібліогр.: с. 16-17 (18 назв)
Березіна, О. О. Вплив тривалої соціальної ізоляції на формуванні страхів та фобій / О. О. Березіна. - С .19-25. - Бібліогр.: с. 24-25 (4 назви)
Блискун, О. О. Дослідження проблем сучасної молоді: соціологічні та психологічні аспекти / О. О. Блискун. - С .26-37. - Бібліогр.: с. 35-36 (10 назв)
Брисковська, О. М. Можливості розвитку творчих здібностей курсантів, як одна з умов успішної адаптації до навчання у зво мвс із специфічними умовами навчання / О. М. Брисковська, Т. І. Юрченко-Шеховцова. - С .38-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (14 назв)
Бугайова, Н. М. Психологічна кібербезпека в умовах соціальної ізоляції та наслідки впливу карантину на психіку людини / Н. М. Бугайова. - С .49-59. - Бібліогр.: с. 57-59 (17 назв)
Вернік, О. Л. Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття / О. Л. Вернік. - С .60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
Гаврилькевич, В. К. Психологічний зміст і співвідношення понять "благородна людина" і "гуманна людина" / В. К. Гаврилькевич, С. Л. Крук. - С .70-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (7 назв)
Гейко, Є. В. Комплексний підхід до висвітлення поняття "цілісність особистості" / Є. В. Гейко. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 87-88 (6 назв)
Дерев'янко, Н. З. Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища / Н. З. Дерев'янко. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
Доценко, Л. В. Дискусія як метод розвитку комунікативної компетентності студентів практичних психологів / Л. В. Доценко, І. В. Каряка, О. О. Волошина. - С .98-106. - Бібліогр.: с. 105 (9 назв)
Дригус, М. Т. Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка / М. Т. Дригус. - С .107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
Іванцанич, В. В. Стресостійкість: чинники та особливості прояву в учнівській молоді / В. В. Іванцанич. - С .116-124. - Бібліогр.: с. 122-123 (16 назв)
Калашникова, Л. В. Молодший шкільний вік у контексті формування просоціальної поведінки / Л. В. Калашникова. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (8 назв)
Кириленко, В. Г. Особливості впливу навчальної прокрастинації на особистісне самовизначення сучасної молоді / В. Г. Кириленко, Т. Р. Хасанова. - С .134-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (10 назв)
Коваленко, А. Б. Чинники професійного благополуччя трудових мігрантів / А. Б. Коваленко, А. Р. Печиборщ. - С .146-156. - Бібліогр.: с. 154-156 (14 назв)
Копилов, С. О. Взаємозначення системного синтезу та діалогу культур як стратегічних орієнтирів інтеграції психологічного знання / С. О. Копилов. - С .157-176. - Бібліогр.: с. 174-175 (21 назва)
Афанасенко, В. І. Особливості психологічного благополуччя жінок з різним шлюбним статусом / В. І. Афанасенко, Т. В. Комар. - С .177-188. - Бібліогр.: с. 185-187 (15 назв)
Купрєєва, О. І. Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю / О. І. Купрєєва. - С .189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
Мамчур, І. В. Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності / І. В. Мамчур. - С .202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
Марусинець, М. М. Стресостійкість ветеранів АТО/ООС: емпіричний контекст дослідження / М. М. Марусинець, Є. В. Губська. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 218-220 (11 назв)
Мельник, О. А. Розвиток психіки людини як процес самовдосконалення у вітчизняній філософсько-психологічній традиції / О. А. Мельник. - С .221-229. - Бібліогр.: с. 229 (6 назв)
Мул, С. А. Мотиваційна цілісність як суб'єктивний психологічний чинник особистісної діяльності / С. А. Мул. - С .230-238. - Бібліогр.: с. 237 (11 назв)
Мусіяка, Н. І. Концептуальна характеристика І.О. Сікорським вчителя як особистого чинника навчання / Н. І. Мусіяка. - С .239-247. - Бібліогр.: с. 245-247 (12 назв)
Петяк, О. В. Особливості взаємозв'язку задоволеності шлюбом та міжособистісних стосунків шлюбних партнерів, зайнятих педагогічною діяльністю / О. В. Петяк, Н. В. Ханецька. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (12 назв)
Ортікова, Н. В. Особливості проведення тренінгової програми розвитку кар'єрного потенціалу фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .257-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (13 назв)
Павелків, В. Р. Роль неформальної референтної групи однолітків у формуванні девіацій у підлітковому віці / В. Р. Павелків. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-277 (15 назв)
Палько, Т. В. Професійний стрес: причини та наслідки / Т. В. Палько. - С .278-284. - Бібліогр.: с. 282-284 (23 назви)
Пенькова, О. І. Мотивація особистості: соціально-психологічна сутність / О. І. Пенькова. - С .285-292. - Бібліогр.: с. 290-291 (23 назви)
Петяк, О. В. Методи психологічної діагностики проявів почуття ревнощів у шлюбних партнерах / О. В. Петяк, Т. В. Комар. - С .293-302. - Бібліогр.: с. 300-301 (14 назв)
Побокіна, Г. М. Соціально-психологічні особливості формування життєвого вибору у віці ранньої дорослості / Г. М. Побокіна. - С .303-311. - Бібліогр.: с. 309-310 (8 назв)
Сердюк, Л. З. Вплив парадагмальних змін у психології на сучасні дослідження особистості в Україні / Л. З. Сердюк. - С .312-325. - Бібліогр.: с. 321-324 (39 назв)
Стрижак, А. Є. Взаємозв'язок категорій розвитку особистості: успіх, успішність, соціальний успіх, соціальна успішність / А. Є. Стрижак. - С .326-338. - Бібліогр.: с. 335-337 (28 назв)
Солодчук, С. Є. Професійне спілкування як предмет дослідження у психології / С. Є. Солодчук. - С .339-348. - Бібліогр.: с. 346-348 (21 назва)
Толмачевська, В. О. Складові емоційної експресії у представників професій з високим психологічним навантаженням / В. О. Толмачевська, О. Є. Самара. - С .349-359. - Бібліогр.: с. 357-358 (15 назв)
Третяк, Т. М. Творче мислення старшокласників в ускладнених інформаційних умовах / Т. М. Третяк. - С .360-369. - Бібліогр.: с. 368-369 (6 назв)
Туз, Л. Г. Синдром емоційного вигорання медичних сестер на етапі ранньої професіоналізації / Л. Г. Туз. - С .370-380. - Бібліогр.: с. 379 (8 назв)
Турбан, В. В. Самоактуалізація особистості як засіб подолання деструктивних наслідків пов'язаних із фрустраційним станом, тривогою та страхом / В. В. Турбан. - С .381-396. - Бібліогр.: с. 393-395 (14 назв)
Турбан, В. В. Особистість в психологічному дискурсі: концептуалізація поняття / В. В. Турбан. - С .397-405. - Бібліогр.: с. 404 (5 назв)
Чайка, Г. В. Психологічні характеристики людини постмодерну і самодетермінація особистості / Г. В. Чайка. - С .406-415. - Бібліогр.: с. 412-414 (20 назв)
Широбоков, Ю. М. Психологічна характеристика використовуваних представниками незаконних збройних фомрувань методів психологічного впливу на військовополонених / Ю. М. Широбоков. - С .416-427. - Бібліогр.: с. 424-426 (18 назв)
Яворська-Вєтрова, І. В. Проблема ставлень особистості у площині підходів позитивної психології та психотерапії / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .428-435. - Бібліогр.: с. 433-436 (13 назв)
Поклад, І. М. Історія інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України в іменах: до 75-річчя з дня заснування / І. М. Поклад. - С .436-446. - Бібліогр.: с. 445-446 (12 назв)
Яценко, Т. С. Вияви архаїчного мислення в глибинному пізнанні психіки / Т. С. Яценко. - С .447-489. - Бібліогр.: с. 485-488 (29 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Купрєєва, О. І.
    Часова перспектива як особистісний ресурс самореалізації студентів з інвалідністю [Текст] / О. І. Купрєєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 189-201. - Бібліогр.: с. 199-201 (18 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
часова перспектива -- збалансована часова перспектива -- незбалансована часова перспектива -- самореалізація -- студенти з інвалідністю
Анотація: У статті викладено результати емпіричного дослідження психологічних особливостей часової перспективи як особистісного ресурсу самореалізації студентів з інвалідністю. Здійснено аналіз структури взаємозв'язків між факторами часової перспективи студентів з інвалідністю; виявлено особливості профілів збалансованої та незбалансованої часової перспективи. Досліджено взаємозв'язок збалансованої та незбалансованої часової перспективи з самоактуалізацією та характеристиками самореалізації досліджуваних студентів. Встановлено, що збалансована часова перспектива, так і відхилення від її оптимального профілю, здійснюють значний вплив на функціонування особистості та її самореалізацію.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-113 
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 72543
Кількість відвідувачів 1048
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя