Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (636)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (33)Рідкісна книга (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=ресурси<.>
Загальна кількість знайдених документів : 71
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-71 
1.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Панасенко, Наталія Миколаївна.
    Психологічні особливості подолання особистістю життєвих криз [Текст] / Н. М. Панасенко, М. В. Войтович // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 126-135. - Бібліогр.: с. 133-135 (13 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П

Кл.слова (ненормовані):
життєва криза -- копінг-стратегія -- особистісні ресурси -- подолання життєвої кризи -- психологічні ресурси -- ресурсні канали особистості
Анотація: У статті особлива увага приділяється аналізу психологічних ресурсів і ресурсних каналів особистості. Окреслені перспективи емпіричних досліджень проблеми активізації особистістю власних психологічних ресурсів подолання життєвих криз.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Войтович, Марія Володимирівна; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

2.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Грись, Антоніна Михайлівна.
    Практика роботи психологів із військовослужбовцями, що повернулися із зони АТО: досвід та перспективи [Текст] / А. М. Грись, С. Д. Максименко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 102-113 : табл. - Бібліогр.: с. 112 (2 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
військовослужбовці -- психологічний запит -- травма -- ресурси -- психологічна реабілітація
Анотація: У статті наведено фрагменти практичної діяльності психологів із військовослужбовцями. що повернулись із зони АТО. Зосереджено увагу на окремих орієнтирах для психологів, які включають як напрямки роботи психолога: просвітницьку, психодіагностичну, корекційну, так і конкретні методи та техніки роботи у різних модальностях психотерапії. Зазначено про необхідність побудови теоретичних моделей реабілітаційного процесу та розробці практичних рекомендацій для психологів на основі нових досліджень щодо адаптації та посттравматичного оновлення військовослужбовців, вибудовування ними меж безпечного особистісного простору.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Максименко , Сергій Дмитрович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
159.9:070
Н 72


    Нойфельд, Віра.
    Чого вчить українців сьогодні "Слово о полку Ігоревім" або осмислення сучасної кризової ситуації України на основі психологічно-літературного аналізу архетипів української ментальності [Текст] / В. Нойфельд // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2015. - Т. 3 : Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 11. - С. 151-170. - Бібліогр.: с. 168-169 (11 назв)
УДК
Рубрики: Консультативна психологія--Психотерапія
Кл.слова (ненормовані):
народна ментальність -- фемінінна енергія -- маскулінна енергія -- психологічні ресурси для подолання кризи
Анотація: Проводиться психологічний аналіз перших записаних творів української і німецької літератури з метою виявлення характерних архетипів народної ментальності. Визначаються ресурси і дефіцити національного характеру в юнгівських термінах динаміки маскулінної і фемінної енергії, Логосу і Еросу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
15(06)
П 78


   
    Проблеми сучасної психології [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 31 / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України ; наук. ред.: С. Д. Максименко , Л. А. Онуфрієва. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2016. - 671 с. : табл., рис. - ISSN 2227-6246. - 40.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Генетична психологія особистості: психічний розвиток і навчання / С. Д. Максименко. - С .7-18. - Бібліогр.: с. 17 (10 назв)
Астремська, І. В. Особливості включеної та невключеної супервізії в структурі вищої освіти соціальних працівників [анг. мовою] / І. В. Астремська. - С .19-30. - Бібліогр.: с. 28-29 (10 назв)
Кл.слова: супервізія, імітаційні консультативні сесії, психологічне консультування
Будник, О. Б. Соціально-психологічний контекст підготовки майбутнього педагога / О. Б. Будник. - С .31-47. - Бібліогр.: с. 43-45 (14 назв) : рис.
Кл.слова: професійна освіта, майбутні педагоги, психологічна готовність
Грицюк, І. М. Біохімічна специфіка центральних механізмів емоцій та їх вплив на здоров'я особистості / І. М. Грицюк. - С .48-57. - Бібліогр.: с. 55-56 (9 назв)
Кл.слова: нервова система, емоційне здоров'я, психічне здоров'я
Дроздова, Ю. В. Особливості застосування психологічної програми розвитку професійного самовизначення майбутніх фахівців торговельного підприємництва під час викладання іноземної мови / Ю. В. Дроздова. - С .58-66. - Бібліогр.: с. 65 (10 назв)
Кл.слова: професійне самовизначення, мовленнєві дії, викладання іноземної мови
Земба, Беата. Домашнее насилие - проблема воспитания и социума / Б. Земба, А. Питинский. - С .67-79. - Бібліогр.: с. 78-79 (15 назв)
Кл.слова: насильство, виховання, соціальна патологія
Івашкевич, Е. З. Психологічні підвалини процесуально-діяльнісного та регуляційного підходів до визначення структури соціального інтелекту педагога / Е. З. Івашкевич. - С .80-93. - Бібліогр.: с. 91-92 (10 назв)
Кл.слова: інтелект, соціальний інтелект
Івашкевич, І. В. Професійна компетентність юриста як психологічна проблема / І. В. Івашкевич. - С .94-107. - Бібліогр.: с. 103-105 (18 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, психологічні якості
Комар, Т. В. Психологічна структура професійної зрілості фахівця освітянської галузі / Т. В. Комар. - С .108-117. - Бібліогр.: с. 115-116 (5 назв)
Кл.слова: професійна компетентність, професійна зрілість
Крауз, Антони. Консультирование как корректирующая и профилактическая деятельность для поддержки развития современного человека / А. Крауз. - С .118-131. - Бібліогр.: с. 129-131 (37 назв)
Кл.слова: консультування, профорієнтація, професійний консалтинг
Лимар, Леся Володимирівна. Впровадження елементів деонтологічного тренінгу на заняттях іноземної мови як метод формування альтруїстичного ставлення майбутніх медиків до пацієнтів / Л. В. Лимар. - С .132-141. - Бібліогр.: с. 139-140 (11 назв)
Кл.слова: деонтологічний тренінг, альтруїстичне ставлення, майбутні медики
Лупло, С. Є. Типологічні особливості життєвих взаємодій дорослої особистості з досвідом дитячих психотравм сімейного походження / С. Є. Лупло. - С .142-155. - Бібліогр.: с. 153-154 (7 назв)
Кл.слова: психотравма, травматичний досвід
Ляшин, Я. Є. Копінг як вихід із ситуації конфлікту / Я. Є. Ляшин. - С .156-169. - Бібліогр.: с. 167-168 (10 назв)
Кл.слова: копінг, конфлікт
Макарчук, Л. О. Домінантні види копінг-стратегій поведінки підлітків із розумовою відсталістю / Л. О. Макарчук. - С .170-185. - Бібліогр.: с. 182-183 (11 назв)
Кл.слова: опановуюча поведінка, копінг-стратегії, розумова відсталість
Максименко, Ксенія Сергіївна. Психологическая специфика непсихотических личностніх расстройств / К. С. Максименко. - С .186-201. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: поведінкові порушення, соматичні порушення, особистісні розлади
Марценюк, Марина Олексіївна. Структура та алгоритм індивідуального консультування батьків у практиці психолого-педагогічного консультування / М. О. Марценюк. - С .202-212. - Бібліогр.: с. 200 (9 назв)
Кл.слова: консультативна практика, психологія розвитку, поведінкові розлади
Мельничук, О. Б. Емпатія в структурі професійного інтелекту майбутніх фахівців соціальної сфери / О. Б. Мельничук. - С .213-226. - Бібліогр.: с. 224-225 (12 назв)
Кл.слова: професійна підготовка, професійна емпатія, емпатичні здібності
Михальська, С. А. Спілкування батьків і дітей як фактор розвитку особистості дитини / С. А. Михальська. - С .227-237. - Бібліогр.: с. 235 (12 назв)
Кл.слова: психічний розвиток, дошкільний вік, дитячо-батьківські стосунки
Мишко, Н. М. Особливості мотиваційно-ціннісної сфери студента-психолога, який здобуває другу вищу освіту / Н. М. Мишко. - С .238-247. - Бібліогр.: с. 246 (5 назв)
Кл.слова: мотивація, мотиваційно-ціннісна сфера, цінності
Наконечна, М. М. Просоціальна взаємодія як діалог / М. М. Наконечна. - С .248-256. - Бібліогр.: с. 254-255 (11 назв)
Кл.слова: просоціальна активність, особистісна активність, альтруїзм
Онуфрієва, Л. А. Теоретико-методологічні засади професійної зрілості фахівців соціономічних професій (анг. мовою) / Л. А. Онуфрієва. - С .257-270. - Бібліогр.: с. 268-269 (14 назв)
Кл.слова: професійна зрілість, професійна компетентність, психологічна зрілість
Осика, К. С. Життєвий і творчий шлях Масутацу Оями як вчинок буття: психологічний аспект / К. С. Осика. - С .271-281. - Бібліогр.: с. 280 (5 назв)
Кл.слова: тренувальний процес, карате
Осика, О. В. Психологічні обрії вчинкового світу літературних творів В.А. Роменця / О. В. Осика. - С .282-292. - Бібліогр.: с. 291 (5 назв)
Кл.слова: Роменець В.А., вчинкове коло
Павелків, В. Р. Агресія як феномен сучасності в системах молодіжних субкультур / В. Р. Павелків. - С .293-303. - Бібліогр.: с. 301-302 (6 назв)
Кл.слова: субкультура, агресія, соціалізація особистості
Палюх, Марек. Оказание социальной помощи и поддержки современным семьям - приоритетное задание социальных служб Польши / М. Палюх. - С .304-316. - Бібліогр.: с. 315-316 (22 назви)
Кл.слова: соціальна допомога, соціальна робота
Петровська, І. Р. Типи громадянської ідентичності студентської молоді / І. Р. Петровська. - С .317-330. - Бібліогр.: с. 327-328 (11 назв)
Кл.слова: громадянська ідентичність, самореалізація, патріотизм
Поліщук, О. В. Організаційні засади лабораторного дослідження зв'язку психологічного часу особистості з прийняттям рішень у ситуації стресу / О. В. Поліщук. - С .331-340. - Бібліогр.: с. 339 (4 назви)
Кл.слова: стрес, психологічний час
Помиткіна, Л. В. Психологічні механізми переживання особистості у процесі прийняття стратегічних життєвих рішень / Л. В. Помиткіна. - С .341-354. - Бібліогр.: с. 351-352 (16 назв)
Кл.слова: переживання, прийняття рішень
Попович, І. С. Прикладний аспект досліджень соціальних очікувань особистості в англомовній науковій літературі (анг. мовою) / І. С. Попович. - С .355-366. - Бібліогр.: с. 363-366 (34 назви)
Кл.слова: соціальні очікування, ретроспективний аналіз, плацебо-ефект
Посвістак, О. А. Комунікативна парадигма психології сім'ї / О. А. Посвістак. - С .367-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (9 назв)
Кл.слова: сімейна система, психологія сім'ї
Потапчук, Н. Д. Інтенсифікація діяльності органів виконавчої влади щодо протидії чуткам при виникненні надзвичайної ситуації / Н. Д. Потапчук. - С .377-392. - Бібліогр.: с. 390 (12 назв)
Кл.слова: змі, надзвичайна ситуація
Сазонова, О. В. Трудоголізм як форма професійної мотиваційної деформації програмістів / О. В. Сазонова. - С .393-406. - Бібліогр.: с. 404-405 (10 назв) : рис.
Кл.слова: трудоголізм, особистісний ріст
Самкова, О. М. Дослідження професійних стереотипів психолога / О. М. Самкова. - С .407-417. - Бібліогр.: с. 415-416 (7 назв) : рис.
Кл.слова: професійний стереотип, професійні якості
Сизоненко, А. В. Психологические особенности гендерных стереотипов личности / А. В. Сизоненко. - С .418-426
Кл.слова: гендерний стереотип, гендерна роль
Солинська, Уршуля. Профессиональное выгорание учителя и его последствия / У. Солинська, А. Юрчак
Кл.слова: професійне вигорання
Ткач, Богдан Миколайович. Соціальний чинник виникнення девіантної поведінки / Б. М. Ткач
Кл.слова: девіантна поведінка, нейропсихологія
Уварова, С. Г. Актуальні проблеми психологічної підтримки фахівців з подолання наслідків травматичних подій / С. Г. Уварова
Кл.слова: травматичні події, кризові ситуації, психічне вигорання
Фальова, О. Є. Індекс життєвого стилю: взаємозв'язок психологічних захистів та самоактуалізації жінок з різним сімейним статусом / О. Є. Фальова
Кл.слова: життєвий стиль, психологічний захист, кризовий стан
Хілл, Т. О. Роль ситуативної психологічної готовності в професійній тренажерній підготовці майбутніх фахівців управління повітряним рухом / Т. О. Хілл
Кл.слова: психологічна готовність, діяльність в особливих умовах, професійна підготовка
Царькова, О. В. Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами / О. В. Царькова
Кл.слова: провина, емоційний стан, психофізіологічні вади
Цвєткова, О. Є. Практичне мислення офіцера в процесі прийняття управлінського рішення / О. Є. Цвєткова
Кл.слова: практичне мислення, екстремальні умови, конструктивні тренажери
Цимбал, С. В. До проблеми психологічного обґрунтування інтеграційної теорії мовлення на засадах комплексного багатофункціонального підходу / С. В. Цимбал
Кл.слова: іншомовне мовлення, психічні процеси, мовна здатність
Чайковська, О. М. Особливості конфліктності за комунікативно-поведінковим компонентом у молодших підлітків, схильних до девіантної поведінки / О. М. Чайковська
Кл.слова: конфліктність, підлітки, агресивність
Чанцева-Коваленко, О. М. Особливості теоретико-методологічного інструментарію дослідження особистісного розвитку дитини під впливом стосунків батьків / О. М. Чанцева-Коваленко
Кл.слова: стосунки батьків, ціннісні орієнтації, підлітки
Шпак, М. М. Роль переживання у структурі емоційного інтелекту особистості / М. М. Шпак
Кл.слова: емоційний інтелект, емоційний стан, переживання
Штепа, О. С. Психологічні ресурси як медіатор внутрішнього та зовнішнього "Я" людини / О. С. Штепа
Кл.слова: психологічні ресурси, Я-концепція
Щербан, Т. Д. Деякі психологічні особливості підготовки успішного фахівця / Т. Д. Щербан, В. В. Гоблик
Кл.слова: професійна підготовка, рефлексивне навчання, професійне становлення
Яновська, Т. А. Психологічні основи профілактики конфліктів у роботі соціального працівника з підлітками / Т. А. Яновська, Ю. І. Калюжна
Кл.слова: конфлікт, підлітки, соціальний працівник
Яцків, О. С. Нейропсихологічний підхід у діяльності практичного психолога дошкільного навчального закладу / О. С. Яцків
Кл.слова: нейропсихологія, вищі психічні функції, функціональний діагноз
УДК
РУБ 15(06)
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
ЗАГАЛЬНА ПСИХОЛОГІЯ

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

5.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Рябовол, Т. А.
    Особливості психологічного супроводу учасників АТО... [Текст] / Т. А. Рябовол // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 450-458. - Бібліогр.: с. 457 (5 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
психосоматика -- гіпнотерапія -- мотивація -- психологічні ресурси -- психотравма
Анотація: Стаття присвячена проблемам психологічного супроводу учасників АТО. Автором проаналізовано власний досвід роботи з учасниками бойових дій, виділено важливі умови та чинники процесу взаємодії психолога і людей, що повернулись з війни. Розглядається проблема їх мотивації до участі в психологічній роботі та довіри до психолога. Відображено особливості групової та індивідуальної роботи з учасниками, що пережили психологічну травму, та з тими, у кого на час роботи спостерігалися ознаки ПТСР. Обгрунтовано необхідність та висвітлено особливості застосування методів гіпнотерапії та психосоматики в процесі психологічного супроводу військових та демобілізованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Васильченко, Ольга Миколаївна.
    Ресурсне забезпечення протидії емоційному вигоранню у фахівців соціономічних професій [Текст] / О. М. Васильченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 96-104. - Бібліогр.: с. 103 (12 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційне вигорання -- соціономічні професії -- психологічні ресурси -- психологічна резистентність -- особистість професіонала
Анотація: В статті розглянуто особливості виникнення та протікання емоційного вигорання у фахівців соціономічних професій в умовах сьогодення України. Показано, що в умовах воєнної агресії та революційних соціально-політичних змін, фахівців соціономічних професій виконують додаткові неспецифічні функції.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, О. В.
    Вплив копінг-стратегій на соціальну адаптацію учасників АТО [Текст] / О. В. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 323-331. - Бібліогр.: с. 329-330 (11 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
учасники бойових дій -- психологічна допомога -- психологічний захист -- копінг-стратегії -- психологічні ресурси -- адаптація -- посттравматичне зростання
Анотація: Стаття присвячена визначенню впливу копінг-стратегій учасників АТО на їх адаптацію після демобілізації. За результатами проведеного емпіричного дослідження визначено вікові особливості копінг-стратегій учасників АТО. Встановлено, що досліджувані учасники АТО незалежно від віку мають ресурси для соціальної адаптації та постстресового зростання у повоєнному житті, а при організації реабілітаційного процесу необхідно базуватися на наявних у них адаптивних копінг-стратегіях.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Некіз, Т. А.
    Особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців [Текст] / Т. А. Некіз // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 383-389. - Бібліогр.: с. 388 (5 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
особистісні ресурси -- трата -- внесок -- ресурсний стан -- життєстійкість -- консервація ресурсів -- раціональна віра -- духовна сила
Анотація: У статті висвітлено особливості розвитку особистісних ресурсів військовослужбовців. Охарактерезовано особливості вивчення їх психологічної структури, механізмів функціонування та динамічних характеристик. Розкрито можливості реалізації особистісних ресурсів при подоланні складних життєвих ситуацій. Обгрунтовано доцільність застосування ресурсного підходу та розглядають широкий спектр різних ресурсів.Розкрито такі поняття як "втрата" та "консервація" ресурсів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.923.33
Ф 33


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Федоровічева, О. Л.
    Ресурси психодрами у контексті адаптації дітей-переселенців у процесі вивчення географії [Текст] / О. Л. Федоровічева // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 347-354. - Бібліогр.: с. 354 (1 назва)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психодрама -- психоемоційний стан -- діти-переселенці -- вивчення географії
Анотація: Розкрито теоретичні аспекти методу психодрами та ресурси його у контексті розуміння суспільних процесів та механізмів взаємодії особистості і групи. Зокрема акцентовано увагу на можливостях психодрами з метою трансформації негативних емоційних станів дітей-переселенців на позитивні та адаптації їх до нового соціокультурного середовища.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
153
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 11. Психологія особистості. Психологічна допомога особистості. Вип. 13 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Гнозіс, 2015. - 399 с. - ISSN 2072-4772. - 44.00 грн.
    Зміст:
Вольнова, Л. М. Виявлення ознак важковиховуваності у підлітків як основа профілактики їх девіантної поведінки / Л. М. Вольнова. - С .6-14. - Бібліогр.: с. 12 (18 назв) : табл.
Гладій, Г. І. Основи процесів мислення проблемної молоді, яка звільняється з місць позбавлення волі / Г. І. Гладій. - С .15-21. - Бібліогр.: с. 20 (6 назв)
Грись, Антоніна Михайлівна. Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру / А. М. Грись. - С .22-30. - Бібліогр.: с. 29 (3 назви)
Данильченко, Т. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб підвищення суб'єктивного соціального благополуччя / Т. В. Данильченко. - С .31-39. - Бібліогр.: с. 38 (10 назв) : табл.
Дуркалевич, І. В. Соціально-культурний чинник як детермінанта агресії підлітків із заробітчанських сімей / І. В. Дуркалевич. - С .40-51. - Бібліогр.: с. 47-49 (31 назва) : табл.
Дьоміна, Г. А. Комунікабельність майбутніх фахівців соціальної сфери, що працюватимуть з девіантами / Г. А. Дьоміна. - С .52-58. - Бібліогр.: с. 57-58 (9 назв)
Красілова, Ю. М. Особливості мотиваційної сфери неповнолітніх засуджених / Ю. М. Красілова. - С .59-70. - Бібліогр.: с. 68 (16 назв)
Лєскова, Л. Ф. Проблема професійної соціалізації особистості в системі управління соціальною роботою / Л. Ф. Лєскова. - С .71-78. - Бібліогр.: с. 77 (8 назв)
Литвинчук, Леся Михайлівна. Застосування методів музикотерапії як метод підвищення адаптаційної здатності організму осіб, хворих на наркоманію / Л. М. Литвинчук. - С .79-87. - Бібліогр.: с. 87 (5 назв)
Максим, О. В. Особливості адаптації дезадаптованих неповнолітніх до соціокультурного середовища / О. В. Максим. - С .88-96. - Бібліогр.: с. 95 (5 назв)
Максимова, Наталія Юріївна. Розлучення батьків як фактор девіантної поведінки дітей / Н. Ю. Максимова. - С .97-104. - Бібліогр.: с. 104 (2 назви)
Манілов, Ігор Феліксович. Комплексна сугестивна психокорекція девіантної поведінки юнаків та підлітків / І. Ф. Манілов. - С .105-114. - Бібліогр.: с. 114 (12 назв)
Мельничук, О. Б. Інтелектуальна складова професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери до роботи з девіантами / О. Б. Мельничук. - С .115-124. - Бібліогр.: с. 121-122 (12 назв)
Мельничук, Тетяна Іванівна. Особливості економічної соціалізації дітей в прийомних сім'ях / Т. І. Мельничук. - С .125-133. - Бібліогр.: с. 131-132 (14 назв)
Меркулова, Ю. В. Особливості медіації під час проведення переговорів про примирення сторін в юридичному конфлікті / Ю. В. Меркулова. - С .134-142. - Бібліогр.: с. 141 (6 назв)
Мицько, В. М. Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів / В. М. Мицько. - С .143-151. - Бібліогр.: с. 149-150 (12 назв) : табл.
Мірошниченко, Оксана Миколаївна. Організація соціально-виховної та психологічної роботи з неповнолітніми, які перебувають у конфлікті з законом / О. М. Мірошниченко. - С .152-159. - Бібліогр.: с. 158 (6 назв)
Недибалюк, О. С. Визначення ресоціалізаційного потенціалу неповнолітніх засуджених / О. С. Недибалюк. - С .160-169. - Бібліогр.: с. 168-169 (10 назв) : рис.
Некіз, Т. А. Профілактика емоційного вигорання психолога у процесі роботи з девіантними підлітками / Т. А. Некіз. - С .170-177. - Бібліогр.: с. 177 (5 назв)
Новікова, К. М. Роль психологічної установки у формуванні девіантної поведінки / К. М. Новікова. - С .178-186. - Бібліогр.: с. 185-186 (9 назв) : рис.
Павлюк, М. М. Феномен самостійності в контексті адаптивних процесів / М. М. Павлюк. - С .187-197. - Бібліогр.: с. 195-196 (9 назв)
Попелюшко, Роман Павлович. Особливості психологічної реабілітації учасників бойових дій засобами природничої рекреації / Р. П. Попелюшко. - С .198-206. - Бібліогр.: с. 205 (10 назв)
Прахова, С. А. Психологічна природа, зміст та структура феномену фрустрації / С. А. Прахова. - С .207-216. - Бібліогр.: с. 213-214 (19 назв)
Ростомова, Л. М. Феномен ненависті й питання формування толерантності у стосунках між дітьми / Л. М. Ростомова, С. І. Яковенко. - С .217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (13 назв)
Рябовол, Т. А. Психологічна травма - детермінанта порушень у структурі емпатійного механізму / Т. А. Рябовол. - С .228-236. - Бібліогр.: с. 235 (11 назв)
Синишина, В. М. Реабілітація учасників АТО методами психологічної допомоги / В. М. Синишина. - С .237-246. - Бібліогр.: с. 244-245 (13 назв)
Соломка, Едуард Тіберійович. Психологічні особливості Інтернет-залежності в ранньому юнацькому віці / Е. Т. Соломка, У. Б. Михайлишин. - С .247-255. - Бібліогр.: с. 253-254 (14 назв)
Старков, Денис Юрійович. Психогенні фактори та техніки нейтралізації потягу до вживання психотропних речовин у хімічних адиктів / Д. Ю. Старков. - С .256-267. - Бібліогр.: с. 265-266 (10 назв)
Старова, Ю. В. Методичні рекомендації щодо психологічного супроводу професійної підготовки менеджерів туристичного бізнесу / Ю. В. Старова. - С .268-275. - Бібліогр.: с. 274 (4 назви)
Терещук, Ангеліна Дмитрівна. Дослідження особливостей афективної організації поведінки дітей із затримкою психічного розвитку / А. Д. Терещук. - С .276-283. - Бібліогр.: с. 282-283 (4 назви)
Ткач, Богдан Миколайович. Девіантна поведінка : еволюційно-нейропсихологічний підхід / Б. М. Ткач. - С .284-294. - Бібліогр.: с. 292-293 (16 назв)
Товстокора, Ю. В. Легітимація "іншого як інакшого" у комунікативному просторі спільнот: конструювання нової ідентичності / Ю. В. Товстокора. - С .295-303. - Бібліогр.: с. 302 (12 назв)
Тягур, В. М. Використання ідей Г.Кершенштейнера в розвитку особистості учнів сучасної школи / В. М. Тягур. - С .304-314. - Бібліогр.: с. 312 (12 назв)
Тягур, Л. М. Сендплей - метод позитивного впливу на психічний розвиток дитини дошкільного віку / Л. М. Тягур. - С .315-323. - Бібліогр.: с. 322-323 (5 назв)
Угрин, Ольга Георгіївна. Статеві особливості осіб з різним рівнем готовності до професійної самореалізації / О. Г. Угрин. - С .324-331. - Бібліогр.: с. 330 (9 назв) : рис.
Уханова, А. И. Родительское участие как фактор психического здоровья украинских подростков / А. И. Уханова. - С .332-346. - Бібліогр.: с. 341-343 (37 назв) : рис.
Федоровічева, О. Л. Ресурси психодрами у контексті адаптації дітей-переселенців у процесі вивчення географії / О. Л. Федоровічева. - С .347-354. - Бібліогр.: с. 354 (1 назва)
Хомчук, О. П. Теоретичне обґрунтування формувального експерименту з розвитку впевненості у собі в підлітків / О. П. Хомчук. - С .355-363. - Бібліогр.: с. 361-362 (11 назв)
Чопик, С. В. Роль рівня домагань у процесі адаптації особистості в соціумі / С. В. Чопик. - С .364-371. - Бібліогр.: с. 368-369 (15 назв)
Широкая, А. О. Особливості інтелекту безпритульних та бездоглядних дітей / А. О. Широкая [и др.]. - С .372-381. - Бібліогр.: с. 381 (9 назв)
Інші автори: Кузьо І. М., Кубай І. А., Франчук А. О.
Щербина-Прилука, В. М. Деякі аспекти гармонізації емоційної сфери підлітків з девіантною поведінкою / В. М. Щербина-Прилука, А. В. Шикуленко. - С .382-393. - Бібліогр.: с.391-392 (13 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- психологічна допомога

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Франчук, А. О.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

11.
159.923.5
С 79


    Стельмащук, Христина Романівна.
    Психологічні фактори подолання стресу [Текст] / Х. Р. Стельмащук // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 671-684 : Бібліогр.: с. 681-683 (20 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
адаптація -- стрес -- стресостійкість -- стресогенні фактори -- емоційна сфера -- копінг-ресурси -- я-концепція -- локус-контроль -- самоефективність -- когнітивний розвиток -- афіляція -- емпатія -- соціальна підтримка
Анотація: Зроблено спробу виділити вміння, ресурси особистості, а також умови середовища, які здійснюють комплексний вплив на особистість і забезпечують їй оптимальну адаптацію до стресових факторів. Проаналізовано етапи процесу оволодіння стресовими ситуаціями та описано різноманітні методи подолання. Також встановлено ресурси. що допомагають впоратися зі стресогенними ситуаціями. Здійснено аналіз особливостей копінг-процесу, факторів, що впливають на його ефективність.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

12.
159.923.5
М 70


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мицько, В. М.
    Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів [Текст] / В. М. Мицько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 143-151 : табл. - Бібліогр.: с. 149-150 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
НАСИЛЛЯ -- ВІРТУАЛЬНЕ комунікативне СЕРЕДОВИЩЕ -- контент-аналіз -- ІНТЕРНЕТ-ресурси -- ВЕБ-форуми -- СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ -- блоги
Анотація: У статті представлені результати контент-аналізу семантичної категорії "насилля" у віртуальному комунікативному середовищі за частотою її використання у деяких типах Інтерент-ресурсів та в площині загального переважання за окремими веб-сайтами. Стаття містить результати трьох етапів емпіричного дослідження, проведеного у різні часові проміжки (2013,2014,2015 рр.).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
159(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Бохонкова, Юлія Олександрівна.
    Психологічні особливості прояву адаптаційних ресурсів особистості під впливом самооцінки [Текст] / Ю. О. Бохонкова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 11-18. - Бібліогр.: с. 17-18 (7 назв)
УДК
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
поведінка -- життєстійкість -- стрес -- психічне здоров'я -- ресурси особистості -- адаптація
Анотація: У статті наведено особливості прояву стресових переживань особистості на психологічному рівні: аналізуються характерні перебудови в мотиваційній структурі діяльності, роль емоційних регулювальників поведінки, стійкість різних когнітивних функцій, що забезпечують ефективність переробки інформації, індивідуальні прийоми компенсації і подолання труднощів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
15(08)
А 43


    Зливков, В. Л.
    Особливості резилентності лікарів-стоматологів [Текст] / В. Л. Зливков, С. О. Лукомська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 137-145. - Бібліогр.: с. 143-144 (9 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
резилентність -- соціальні та особистісні ресурси -- професійне вигорання -- кризові ситуації -- особистість
Анотація: Дану статтю присвячено емпіричному дослідженню особливостей резилентності лікарів-стоматологів. Актуальність проблеми зумовлена тим, що професійний стрес у лікарів виявляється дедалі частіше, натомість більшість вітчизняних досліджень аналізують його в контексті емоційного вигорання та інших профдеформацій, при цьому ресурси, зокрема й резилентність не стають предметом науково-практичних досліджень. У статті проаналізовано поняття резилентності як результату осмислення психотравматичного досвіду трансформації невдач в особистісне зростання та зростання у міжособистісній взаємодії за рахунок зміцнення соціальних зв'язків, формування нових відносин, застосування креативності та нешаблонності у розв'язанні проблем і пошуку виходу із кризової ситуації, визначено соціальні ресурси резилентності - сім'ю та друзів. Окреслено можливості використання Опитувальника Коннора-Девідсона та Шкали резилентності C.Harms, J.A. Pooley, L.Cohen у комплексній діагностиці особистісної та соціальної резилентності лікарів-стоматологів. Встановлено, що досліджувані стоматологи мають достаньо високий рівень резилентності, який може бути чинником профілакстики їх професійного вигорання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Лукомська, С. О.

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 9. Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія. Вип. 12 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - 423 с. - ISSN 2072-4772. - ISBN 2072-4772 : 25.00 грн.
    Зміст:
Бабатенко, О. В. Профілактика та корекція негативних функціональних станів фахівців харчової промисловості / О. В. Бабатенко. - С .5-14. - Бібліогр.: с. 12-13 (21 назва)
Близнюкова, О. М. Досвід розробки та використання веб-додатку при дослідженні фасилятивності майбутніх практичних психологів / О. М. Близнюкова, О. В. Присяжнюк. - С .15-25. - Бібліогр.: с. 23-24 (9 назв)
Бугайова, Н. М. Трансформація особистості в епоху цифрових технологій / Н. М. Бугайова. - С .26-35. - Бібліогр.: с. 35 (1 назва)
Бурлакова, І. А. Соціалізація професійного здоров'я майбутніх фахівців / І. А. Бурлакова. - С .36-46. - Бібліогр.: с. 45 (8 назв)
Вернік, О. Л. Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми / О. Л. Вернік. - С .47-57. - Бібліогр.: с. 54-56 (18 назв)
Вітомський, Ю. Л. Організаційні конфлікти та особливості їх розв'язання / Ю. Л. Вітомський, Л. І. Паращенко, Н. В. Наконечна. - С .58-68. - Бібліогр.: с. 66-67 (10 назв)
Гейко, Є. В. Цілісність особистості у вимірі системного підходу / Є. В. Гейко. - С .69-82. - Бібліогр.: с. 80-81 (12 назв)
Гуд, Г. О. Психолого-педагогічні засоби профілактики та корекції негативних переживань молодших школярів / Г. О. Гуд. - С .83-96. - Бібліогр.: с. 94-95 (11 назв)
Добровольська, Н. А. Проблематика обдарованості у соціально-психологічному вимірі / Н. А. Добровольська. - С .97-103. - Бібліогр.: с. 102-103 (12 назв)
Іванова, В. В. Умови розвитку творчих здібностей у перехідний період від дошкільного до молодшого шкільного віку / В. В. Іванова, Т. В. Палько. - С .104-114. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
Іванцанич, В. І. Психологічні складові стресостійкості школярів / В. І. Іванцанич. - С .115-122. - Бібліогр.: с. 120-121 (14 назв)
Кіричевська, Є. В. Психологія професійної придатності військовослужбовців підрозділів спецпризначення НГУ / Є. В. Кіричевська. - С .123-133. - Бібліогр.: с. 130-132 (13 назв)
Купрєєва, О. І. Психологічні особливості розвитку комунікативної компетентності підлітків / О. І. Купрєєва. - С .134-146. - Бібліогр.: с. 143-146 (21 назва)
Мамчур, І. В. Психологічні особливості ігрової діяльності як засобу самопізнання старшокласників / І. В. Мамчур. - С .147-155. - Бібліогр.: с. 154-155 (12 назв)
Марусинець, М. М. Особливості професійного самовизначення підлітків в умовах освітнього середовища школи / М. М. Марусинець, О. В. Лемішова. - С .156-163. - Бібліогр.: с. 162 (6 назв)
Маценко, Ж. М. Видатні психологи української діаспори початку-середини ХХ ст. : пошанування імен (Степан Балій, Олександр кульчицький) / Ж. М. Маценко. - С .164-176. - Бібліогр.: с. 175 (15 назв)
Мельничук, І. Я. Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах / І. Я. Мельничук. - С .177-185. - Бібліогр.: с. 184 (5 назв)
Міненко, О. О. Психологічна готовність молоді до шлюбно-сімейних відносин / О. О. Міненко. - С .186-195. - Бібліогр.: с. 194 (12 назв)
Москаленко, В. В. Культура як суб'єктивний синтез людської діяльності і форма освоєння світу / В. В. Москаленко. - С .196-210. - Бібліогр.: с. 207-209 (28 назв)
Музика, О. Л. Літературно обдарована особистість у психологічній спадщині Д. М. Овсянико-Куликовського / О. Л. Музика, Є. В. Загурська. - С .211-224. - Бібліогр.: с. 223 (5 назв)
Мул, С. А. Психологічні особливості процесу прийняття рішень / С. А. Мул. - С .225-232. - Бібліогр.: с. 231 (8 назв)
Омелянюк, С. М. Теоретико-методологічні основи дослідження соціально-психологічних наративів / С. М. Омелянюк. - С .233-244. - Бібліогр.: с. 242-243 (7 назв)
Ортікова, Н. В. Визнання структурних компонентів моделі кар'єрного зростання фахівців державної служби зайнятості / Н. В. Ортікова. - С .245-257. - Бібліогр.: с. 255-257 (10 назв)
Поклад, І. М. Концептуальні уявлення про особистість у науковому доробку вітчизняних психологів / І. М. Поклад. - С .258-267. - Бібліогр.: с. 265-267 (14 назв)
Сердюк, Л. З. Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор психологічної сумісності подружжя / Л. З. Сердюк, Г. М. Дубчак. - С .268-277. - Бібліогр.: с. 275-276 (8 назв)
Терещук, А. М. Основні аспекти психологічної допомоги постраждалим внаслідок воєнної травматизації / А. М. Терещук. - С .278-287. - Бібліогр.: с. 285-286 (10 назв)
Турбан, В. В. Психологічна картина світу: час, простір і життєдіяльність особистості / В. В. Турбан. - С .288-297. - Бібліогр.: с. 296-297 (9 назв)
Чегі, Т. Т. Специфіка організації службово-освітньої діяльності курсантів вищого закладу освіти МВС України / Т. Т. Чегі. - С .307-314. - Бібліогр.: с. 313 (6 назв)
Чорна, Н. В. Соціально-психологічні особливості формування музичної культури майбутніх вчителів засобами національного фольклору / Н. В. Чорна. - С .315-326. - Бібліогр.: с. 324-325 (11 назв)
Шамич, О. М. Особливості психологічного сприяння самореалізації паралімпійців / О. М. Шамич. - С .327-335. - Бібліогр.: с. 333-334 (13 назв)
Солодчук, С. Є. Сучасні теорії особистості у вітчизняному науковому просторі / С. Є. Солодчук. - С .336-342. - Бібліогр.: с. 341-342 (8 назв)
Ахтирська, Ю. І. Принципи побудови програми формування організаційної культури молоді як засіб психо-профілактики міжособистісних конфліктів / Ю. І. Ахтирська. - С .343-351. - Бібліогр.: с. 349-350 (9 назв)
Білецький, П. С. Управління освітніми методико-соціальними технологіями в умовах модернізації сучасного соціуму / П. С. Білецький. - С .352-360. - Бібліогр.: с. 359 (7 назв)
Завацька, Н. Є. Соціально-психологічний аналіз структури адаптивного процесу особистості зрілого віку та бар'єрів соціальної адаптації / Н. Є. Завацька, О. В. Кованда. - С .361-367. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Шевченко, Р. П. Актуальні питання соціально-психологічного супроводу військовослужбовців / Р. П. Шевченко. - С .368-376. - Бібліогр.: с. 374-375 (5 назв)
Євланова, Е. М. Психологічні особливості функціонування та розвитку атрибутивних стилів особистості / Е. М. Євланова. - С .376-388. - Бібліогр.: с. 365-366 (4 назви)
Ведмідь, В. А. Особистісне становлення професіонала (на прикладі поліграфологів) / В. А. Ведмідь. - С .389-402. - Бібліогр.: с. 400 (6 назв)
Мамко, В. П. Розвиток рефлексивних здібностей майбутніх психологів в навчальному процесі / В. П. Мамко. - С .402-414. - Бібліогр.: с. 412 (9 назв)
Михайлошина, І. О. Психосоматика: вчора, сьогодні, завтра / І. О. Михайлошина. - С .414-423. - Бібліогр.: с. 421-423 (53 назви)
Турбан, В. В. Концепт "особистості" з погляду теорії історії понять / В. В. Турбан. - С .298-306. - Бібліогр. с. 305-306 (3 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія


Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

16.
15(08)
А 43


    Лукомська, С. О.
    Психосоціальні ресурси онкологічних хворих [Текст] / С. О. Лукомська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 220-230. - Бібліогр.: с. 229-230 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
онкологія -- психосоціальні інтервенсії -- психоонкологія -- особистість
Анотація: Дану статтю присвячено визначенню психосоціальних ресурсів онкологічних хворих. Проаналізовано історію становлення онкопсихології, її відмінності від психоонкології, сучасний стан онкопсихологічних досліджень. Охарактеризовано основні поняття ресурсної моделі адаптації особистості до онкології, висвітлено стадії адаптації та психологічний зміст кожного етапу лікування, акцентовано, що у випадку онкологічної хвороби мова йде не про одужання, а про короткотривалу і довготривалу ремісію, відповідно визначено психологічні особливості онкохворих у різних видах ремісії. Визначено особливості постравматичного зростання і резилентності та види соціальної підтримки онкохворих. Окреслено компоненти психоонкологічної моделі консультативної допомоги як короткотермінованого втручання, яке базується на припущенні, що тривалість і виснажливість медикаментозного лікування, що вимагає від онкохворого активізації усіх його ресурсів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

17.
159.923:796.032-056.26(043.3)
Ш 19


    Шамич, Олександр Миколайович.
    Психологія самореалізації особистості в паралімпійському спорті [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. М. Шамич ; наук. конс. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 39 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Спортивна психологія
   Психологія особистості з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
паралімпійський спорт -- особистісні ресурси -- самореалізація -- чинники самореалізації -- самоорганізація -- життєстійкість -- психологічне благополуччя
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання важливої наукової проблеми розроблення психологічних засад самореалізації особистості в паралімпійському спорті та сприяння повноцінній інтеграції людей з інвалідністю в суспільство. Представлено концепцію дослідження самореалізації особистості в паралімпійському спорті, методичне забезпечення діагностики й оптимізації особистісних ресурсів самореалізації осіб з інвалідністю. Обгрунтовано, що генеза самореалізації особистості паралімпійця зумовлена мотивом, що виражає опредмечування потреб в саморозвитку та самовираженні і визначає прагнення до розвитку свого потенціалу. Показано, що сучасний паралімпійський спорт дає людям з інвалідністю шанс використовувати резервні можливості організму та повноцінно інтегруватися в суспільство; спортивна діяльність дає змогу паралімпійцям задовольнити потреби приналежності до соціальної групи, потреби в самоствердженні інформаційні потреби та потреби у фізичному вдосконаленні. Комплексне дослідження психологічних засад самореалізації особистості в паралімпійському спорті показало, що заняття спортом надає можливість забезпечити ефективне функціонування людям з інвалідністю не лише в "Інваспорті", а й в інших сферах особистого та громадського життя. Обгрунтовано модель та методичне забезпечення дослідження самореалізації особистості паралімпійця. Виявлено комплекс взаємопов'язаних предметів особистості як структурних компонентів моделі самореалізації. Визначено психологічні особливості (загальні, вікові, статеві та залежно від рівня результатів) і чинники самореалізації паралімпійців (моральне задоволення від перемог на змаганнях; можливість особистісної самореалізації; можливість представляти на змаганнях свою країну, клуб, місто; спілкування з друзями, знайомими; можливість бути повноцінним членом суспільства; задоволення від тренувань, фізичних навантажень та перспектива закордонних поїздок). Встановлено, що психологічною основою самореалізації паралімпійців є прагнення до особистісного зростання; усвідомлення цілей власного майбутнього, відкритість новому досвіду, переживання відчуття реалізації свого потенціалу, позитивна самооцінка, прийняття себе з усіма перевагами і недоліками, упевненість в собі і власних силах, висока оцінка своїх можливостей, відчуття компетентності, наявність життєвих цілей і сенсу життя, довірливі взаємини з оточенням, розуміння того, що людські стосунки будуються на взаємних вчинках; самостійність, впевненість у своїх можливостях. На основі вивчення системних феноменів самореалізації паралімпійців - самоорганізації, життєстійкості та психологічного благополуччя - визначено психологічну природу та фактори мотивації самореалізації паралімпійців як феномена самодетермінації. Виявлено, що висока самоорганізації особистості паралімпійців грунтується на таких характеристиках, як прагнення до свободи і незалежності, прагнення до саморозвитку та самореалізації, потреба в досягненнях, визначеність цілей, осмисленість життя, здатність контролювати події життя, наполегливість, планомірність, цілеспрямованість, упевненість у собі і ласних силах, відчуття компетентності в управлінні повсякденними справами. Доведено, що предикторами, які мають найбільший вплив у прогностичній моделі життєстійкості паралімпійців як одного із ключових параметрів індивідуальної здатності людини до зрілих форм саморегуляції є самовираження, управління середовищем, самоорганізація та самоприйняття. Предикторами суб'єктивного благополуччя паралімпійців є осмисленість життя, самоприйняття, позитивні взаємини, особистісне зростання, що в контексті гуманістичної парадигми розкриває розуміння психологічного здоров'я особистості через розвиток і реалізацію її потенціалу. Отримані результати дослідження покладено в основу розроблення комплексної програми психологічного супроводу самореалізації паралімпійців, спрямованої на розвиток складових позитивного функціонування особистості - самопізнання, самоприйняття, самовираження, самоефективності, саморегуляції, автономії, осмисленості життєвих та професійних цілей, інтеріорризацію цінностей саморозвитку та самореалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Тептюк, Ю. О.
    Обгрунтування програми розвитку стресостійкості соціальних працівників різних вікових категорій [Текст] / Ю. О. Тептюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 268-284. - Бібліогр.: с. 279-283 (28 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
розвиток стресостійкості -- ресурси стресостійкості -- соціальні працівники -- психологічна підготовка -- психологічні умови -- психологічна підтримка -- соціально-психологічний супровід професіоналізації
Анотація: У статті здійснено аналітичний огляд теоретико-методологічних підходів до обгрунтування програми розвитку стресостійкості у соціальних працівників різних вікових категорій. Розглянуто основні особистісні детермінанти стресостійкості, визначено основні стрес-чинники під час професійної діяльності та методи їхнього подолання, функціонування такого ресурсу стресостійкості як соціальна підтримка у середині трудового колективу. При складанні авторської програми враховано основні психологічні умови розвитку стресостійкості соціальних працівників: психологічну підготовку, удосконалення особистісної саморегуляції, психологічну підтримку і допомогу фахівцеві для підвищення індивідуальної стійкості до стресу, а також соціально-психологічний супровід професіоналізації фахівця із соціальної роботи. Акцентовано, що розвиток стресостійкості у соціальних працівників матиме тільки тоді системний ефект, коли буде передбачати взаємодію властивостей, рис, стратегій та інших внутрішніх передумов стійкості до стресорів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


    Вернік, О. Л.
    Ресурси життєдіяльності особистості: психологічний зміст проблеми [Текст] / О. Л. Вернік // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 47-57. - Бібліогр.: с. 54-56 (18 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
психологічні ресурси -- ресурси життєдіяльності особистості -- джерела -- життєдіяльність -- особистість -- діяльність
Анотація: Представлено теоретичний аналіз проблеми ресурсів в життєдіяльності особистості. Стверджується, що в сучасних психологічних дослідженнях ресурси розглядаються або в контексті адаптаційних процесів, або принагідно до ситуацій, пов'язаних зі стресом, з екстремальністю, з життєвою складністю, з життєвою стійкістю тощо. З іншого боку, ресурси в них прийнято поділяти на особистісні (такі як, риси особистості, її певні властивості, вміння, знання навички тощо), психологічні (як внутрішні і зовнішні можливості, що сприймаються і використовуються як засоби досягнення позитивних результатів). Ми пропонуємо розглядати психологічні аспекти ресурсів не по відношенню до особистості безпосередньо, але по відношенню до її способу життя. Таким чином можна, по-перше, інтегрувати існуючі у психології підходи, й, по-друге, упровадити ресурсний підхід, де в якості основної проблеми і практично значимої задачі будуть виступати механізми і складові поводження особистості з ресурсами в процесі здійснення нею власної життєдіяльності. Базовими діями ресурсами пропонується розглядати витрати і накопичення. Їх організація дає підастави для виявлення типології стратегій життєдіяльності в конкретних сферах життєвої активності особистості й в її життєдіяльності в цілому.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

20.
159.923:796.032-056.26(043.3)
Ш 19


    Шамич, Олександр Миколайович.
    Психологія самореалізації особистості в паралімпійському спорті [Рукопис] : дис. ... докт. психол. наук: 19.00.01 / О. М. Шамич ; наук. конс. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 406 с. : табл. + 1 додатки 61 с. - Бібліогр.: с. 376-406 (321 назва). -
УДК
Рубрики: Спортивна психологія
   Психологія особистості з особливими потребами

Кл.слова (ненормовані):
паралімпійський спорт -- особистісні ресурси -- самореалізація -- чинники самореалізації -- самоорганізація -- життєстійкість -- психологічне благополуччя
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання важливої наукової проблеми розроблення психологічних засад самореалізації особистості в паралімпійському спорті та сприяння повноцінній інтеграції людей з інвалідністю в суспільство. Представлено концепцію дослідження самореалізації особистості в паралімпійському спорті, методичне забезпечення діагностики й оптимізації особистісних ресурсів самореалізації осіб з інвалідністю. Обгрунтовано, що генеза самореалізації особистості паралімпійця зумовлена мотивом, що виражає опредмечування потреб в саморозвитку та самовираженні і визначає прагнення до розвитку свого потенціалу. Показано, що сучасний паралімпійський спорт дає людям з інвалідністю шанс використовувати резервні можливості організму та повноцінно інтегруватися в суспільство; спортивна діяльність дає змогу паралімпійцям задовольнити потреби приналежності до соціальної групи, потреби в самоствердженні інформаційні потреби та потреби у фізичному вдосконаленні. Комплексне дослідження психологічних засад самореалізації особистості в паралімпійському спорті показало, що заняття спортом надає можливість забезпечити ефективне функціонування людям з інвалідністю не лише в "Інваспорті", а й в інших сферах особистого та громадського життя. Обгрунтовано модель та методичне забезпечення дослідження самореалізації особистості паралімпійця. Виявлено комплекс взаємопов'язаних предметів особистості як структурних компонентів моделі самореалізації. Визначено психологічні особливості (загальні, вікові, статеві та залежно від рівня результатів) і чинники самореалізації паралімпійців (моральне задоволення від перемог на змаганнях; можливість особистісної самореалізації; можливість представляти на змаганнях свою країну, клуб, місто; спілкування з друзями, знайомими; можливість бути повноцінним членом суспільства; задоволення від тренувань, фізичних навантажень та перспектива закордонних поїздок). Встановлено, що психологічною основою самореалізації паралімпійців є прагнення до особистісного зростання; усвідомлення цілей власного майбутнього, відкритість новому досвіду, переживання відчуття реалізації свого потенціалу, позитивна самооцінка, прийняття себе з усіма перевагами і недоліками, упевненість в собі і власних силах, висока оцінка своїх можливостей, відчуття компетентності, наявність життєвих цілей і сенсу життя, довірливі взаємини з оточенням, розуміння того, що людські стосунки будуються на взаємних вчинках; самостійність, впевненість у своїх можливостях. На основі вивчення системних феноменів самореалізації паралімпійців - самоорганізації, життєстійкості та психологічного благополуччя - визначено психологічну природу та фактори мотивації самореалізації паралімпійців як феномена самодетермінації. Виявлено, що висока самоорганізації особистості паралімпійців грунтується на таких характеристиках, як прагнення до свободи і незалежності, прагнення до саморозвитку та самореалізації, потреба в досягненнях, визначеність цілей, осмисленість життя, здатність контролювати події життя, наполегливість, планомірність, цілеспрямованість, упевненість у собі і ласних силах, відчуття компетентності в управлінні повсякденними справами. Доведено, що предикторами, які мають найбільший вплив у прогностичній моделі життєстійкості паралімпійців як одного із ключових параметрів індивідуальної здатності людини до зрілих форм саморегуляції є самовираження, управління середовищем, самоорганізація та самоприйняття. Предикторами суб'єктивного благополуччя паралімпійців є осмисленість життя, самоприйняття, позитивні взаємини, особистісне зростання, що в контексті гуманістичної парадигми розкриває розуміння психологічного здоров'я особистості через розвиток і реалізацію її потенціалу. Отримані результати дослідження покладено в основу розроблення комплексної програми психологічного супроводу самореалізації паралімпійців, спрямованої на розвиток складових позитивного функціонування особистості - самопізнання, самоприйняття, самовираження, самоефективності, саморегуляції, автономії, осмисленості життєвих та професійних цілей, інтеріорризацію цінностей саморозвитку та самореалізації.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-71 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 115512
Кількість відвідувачів 1073
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя