Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (15)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рефлексивність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 24
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-24 
1.
159.923:37.011.3+378-057.875:37.011.3-051
М 18


    Малазонія, Світлана Валеріївна.
    Психологічні засоби формування у майбутнього педагога здатності до довільної саморегуляції поведінки [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / Малазонія Світлана Валеріївна ; наук. кер. Коваленко А. Б. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2004. - 223 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 188-208. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Психологія поведінки--Дисертації
   Загальна психологія--Саморегуляція--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
ЗДАТНІСТЬ до саморегуляції -- РЕФЛЕКСИВНІсть -- КОПІНГ- стратегія -- таксономія -- суб'єктно-діяльнісний підхід -- ПЕДАГОГІЧНий ВПЛИВ -- автогенне тренування -- системокомплекс
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей застосування майбутнім педагогом певної стратегії поведінки в ускладнених ситуаціях педагогічного процесу залежно від рівня сформованості в нього загальної здатності до довільної саморегуляції. У ході експериментальної перевірки запропонованої у роботі моделі структурної організації здатності до саморегуляції виявлено сукупність чинників, що детермінують стратегію поведінки особистості у педагогічному процесі. Показано, що спосіб поведінки майбутнього педагога у процесі реалізації останнім педагогічних впливів (раціональний, інтуїтивний, нераціональний) залежить від відповідного йому типу саморегуляції (конструктивного, адаптивного, дефіцитарного).

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Коваленко , Алла Борисівна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
159.923
С 22


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сахно, С. В.
    Формування рефлексії у засуджених жінок методом психотренінгу [Текст] / С. В. Сахно // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 393-399. - Бібліогр.: с. 399 (4 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
ресоціалізація -- психологічний тренінг -- рефлексія -- рефлексивність -- самоаналіз -- засуджені -- провина
Анотація: У статті відображено формування і розвиток рівня рефлексії у засуджених жінок за допомогою психологічного тренінгу в умовах виправної колонії. показано роль рефлексії для ресоціалізації. Наведено приклади тренінгових вправ по підвищенню рівня рефлексії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

3.
159.955.4
Д 55


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Доцевич, Т. І.
    Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи [Текст] / Т. І. Доцевич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2014. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 20. - С. 98-106 : рис. - Бібліогр.: с. 105 (6 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Психологія творчості

Кл.слова (ненормовані):
абнотивність -- саморегуляція -- внутрішня мотивація -- рефлексивність -- креативність -- творча діяльність -- метакогнітивна усвідомленість
Анотація: Представлено результати аналізу емпіричної перевірки структури абнотивності особистості викладача. Представлено кореляційний аналіз показників абнотивності з її когнітивними, рефлексивними, процесуально-організаційними та мотиваційними особливостями у структурі метакогнітивної компетентності особистості викладача.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
316.6:331.56
Р 83


    Рудюк, Олег Володимирович.
    Особистісні детермінанти подолання кризи зайнятості у безробітних [Текст] / О. В. Рудюк // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 598-612. - Бібліогр.: с. 609-610 (17 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- особистісні детермінанти -- активність -- суб'єктність -- рефлексивність -- криза зайнятості -- безробіття -- подолання кризи
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню та розвитку концептуального потенціалу понять "активності", "суб'єктності" і "рефлексивності" як методологічної основи вирішення проблеми конструктивного подолання кризи зайнятості у безробітних.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.923.2
С 12


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савченко, Олена Вячеславівна.
    Інструментальне забезпечення реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості [Текст] / О. В. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 234-244 : табл. - Бібліогр.: с. 243 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
рефлексивність -- загальна здібність -- рефлексивна компетентність -- рефлексивна активність -- рефлексивні вміння
Анотація: Автор розглядає внутрішню структуру інструментального компонента рефлексивної компетентності особистості, що відіграє важливу роль в забезпеченні реалізації рефлексивності як загальної здібності особистості. Представлена система рефлексивних вмінь, що має три рівня організації: когнітивний. метакогнітивний та особистісний.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Савченко, Олена Вячеславівна.
    Трансформація структури рефлексивної компетентності особистості в юнацькому віці [Текст] / О. В. Савченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 188-201. - Бібліогр.: с. 199 (5 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
рефлексивність -- рефлексивні здібності -- рефлексивна компетентність -- юнацький вік
Анотація: Аналізуються кількісні та якісні зміни в характері організації рефлексивної компетентності особистості як цілісної інтегративної системи рефлексивних здібностей, що формуються та розвиваються в процесі набуття суб'єктом рефлексивного досвіду.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

7.
378.011.3-057.175:159.923:005.336.2
Д 71


    Доцевич, Тамілія Іванівна.
    Метакогнітивна компетентність суб'єкта педагогічної діяльності у вищій школі [Рукопис] : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07 / Т. І. Доцевич ; наук. конс. Т. Б. Хомуленко ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків, 2016. - 448 с. : табл. - Бібліогр.: с. 381-426. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Педагогічна діяльність у вищій школі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
метакогнітивна компетентність -- метакогнітивний досвід діяльності -- метапізнання -- метапам'ять -- педагогічна рефлексивність -- абнотивність -- суб'єкт педагогічної діяльності вищої школи
Анотація: Робота містить теоретичне обгрунтування, методичні засади та результати емпіричного дослідження. В ході дослідження було визначено, що до метакогнітивної компетентності суб'єктва педагогічної діяльності вищої школи входять метакогнітивний досвід діяльності і такі метакогнітивні здатності, як метапам'ять, метамислення, метакреативність, металінгвістичні здібності. Розроблено програму психологічного супроводу розвитку метакогнітивної компетентності, ефективність якої експериментально підтверджено

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хомуленко, Тамара Борисівна \наук. конс.\; Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

8.
15(57.026)
А 43


    Носко, Людмила Анатоліївна.
    Емпіричне дослідження рефлексивності студентів-психологів [Текст] / Л. А. Носко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 42. - С. 156-164 : табл. - Бібліогр.: с. 162-164 (7 назв)
УДК
РУБ 15(57.026)
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- рефлексивні уміння -- тип рефлексії -- рефлексивність -- рівень рефлексивності
Анотація: У статті представлено результати емпіричного дослідження рефлексивності студентів-психологів. Проаналізовано дані дослідження загального ступеня розвитку рефлексивності особистості та рівня її сформованості. Визначено диференційний тип рефлексії респодентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
378
Д 71


    Доцевич, Тамілія Іванівна.
    Компетентність суб'єкта педагогічної діяльності у вищій школі: метакогнітивний аспект [Текст] : монографія / Т. І. Доцевич ; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. - Харків : ХНПУ, 2015. - 346 с. - ISBN 978-617-7064-61-8 : 21.00 грн
УДК
РУБ 378
Рубрики: Педагогічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
метакогнітивна компетентність -- вища школа -- викладач -- педагогічна рефлексивність -- рольова компетентність -- стильові характеристики діяльності

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Харківський національний педагогічний університет ім. Г. С. Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

10.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Щербина-Прилука, В. М.
    Проблема розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації [Текст] / В. М. Щербина-Прилука // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 227-235. - Бібліогр.: с. 233-234 (8 назв)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- девіантна поведінка -- рефлексивність -- девіантні підлітки -- ресоціалізація
Анотація: Статтю присвячено аналізу проблеми розвитку рефлексії осіб з девіантною поведінкою в процесі їх ресоціалізації. Розглядаються особливості рефлексії девіантних підлітків, рівень розвитку рефлексивності в залежності від соціально-психологічних характеристик особистості підлітків девіантною поведінкою. З’ясовано, що девіантним підліткам притаманний не лише низький рівень розвитку рефлексивності, але також – високий і середній. Однак, особливості рефлексії підлітків з девіантною поведінкою не вичерпуються лише характеристиками рівнів її розвитку, оскільки сам її механізм функціонує інакше ніж у нормативних підлітків, що вкрай важливо враховувати в процес їх ресоціалізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-24 
 
Статистика
за 19.07.2024
Кількість запитів 117741
Кількість відвідувачів 928
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя