Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (249)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рефлексія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 171
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928+159.955:3/І 24-337940143 рукописний текст
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Психологія соціального інтелекту педагога : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :40 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
УДК : 159.928+159.955:37.011.3-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний інтелект--комунікативна компетентність--прогностична компетентність--емпатія--рефлексія--когнітивний--психологічні типи особистості
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних характеристик структурних складових соціального інтелекту педагога, які визначають його функціонуванняна мікро-, мезо- та макрорівнях. Описано структуру соціального інтелекту педагога. Визначено аспекти (когнітивний, мнемічний, емпатійний) соціального інтелекту фахівця педагогічної сфери діяльності. Проведене комплексне емпіричне дослідження соціального інтелекту педагогів, в якому брали участь спеціалісти дошкільних, шкільних, позашкільних та вищих навчальних закладів. Проаналізовано прояви соціального інтелекту у педагогів різних психологічних типів особистості. Виявлено гендерні характеристики соціального інтелекту вчителів ЗОШ та викладачів ВНЗ, проаналізовано залежність рівня розвитку соціального інтелекту педагогів від типу їх гендерної ідентичності. Виявлено взаємозв’язок когнітивного стилю виконання педагогами професійної діяльності та рівня розвитку їх соціального інтелекту. Окреслено шляхи фасилітації становлення соціального інтелекту майбутніх педагогів та виявлено систему найбільш позитивних психолого-педагогічних чинників становлення їх соціального інтелекту. Доведено, що у педагогів особливості соціального інтелекту великою мірою визначаються індивідуальними особистісними якостями, емпатійними здібностями, смисложиттєвими орієнтаціями, психотипами їх особистості, професійною успішністю фахівця. Також рівень розвитку соціального інтелекту педагогів зумовлюється їх гендерними особливостями, зокрема, –гендерною ідентичністю особистості; соціальний інтелект у педагогів визначається гендерними особливостями мотиваційно-поведінкових характеристик, зокрема, мотивацією досягнення, особистісною спрямованістю, афіліацією, стилем поведінки в конфліктній ситуації, когнітивним стилем виконання професійної діяльності тощо.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.928+159.955:3/І 24-010312542 рукописний текст
Автор(и) : Івашкевич, Едуард Зенонович
Назва : Психологія соціального інтелекту педагога : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2018
Кільк.характеристики :600 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примітки : Бібліогр.: С. 432-484.
УДК : 159.928+159.955:37.011.3-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний інтелект--комунікативна компетентність--прогностична компетентність--емпатія--рефлексія--когнітивний--психологічні типи особистості
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних характеристик структурних складових соціального інтелекту педагога, які визначають його функціонуванняна мікро-, мезо- та макрорівнях. Описано структуру соціального інтелекту педагога. Визначено аспекти (когнітивний, мнемічний, емпатійний) соціального інтелекту фахівця педагогічної сфери діяльності. Проведене комплексне емпіричне дослідження соціального інтелекту педагогів, в якому брали участь спеціалісти дошкільних, шкільних, позашкільних та вищих навчальних закладів. Проаналізовано прояви соціального інтелекту у педагогів різних психологічних типів особистості. Виявлено гендерні характеристики соціального інтелекту вчителів ЗОШ та викладачів ВНЗ, проаналізовано залежність рівня розвитку соціального інтелекту педагогів від типу їх гендерної ідентичності. Виявлено взаємозв’язок когнітивного стилю виконання педагогами професійної діяльності та рівня розвитку їх соціального інтелекту. Окреслено шляхи фасилітації становлення соціального інтелекту майбутніх педагогів та виявлено систему найбільш позитивних психолого-педагогічних чинників становлення їх соціального інтелекту. Доведено, що у педагогів особливості соціального інтелекту великою мірою визначаються індивідуальними особистісними якостями, емпатійними здібностями, смисложиттєвими орієнтаціями, психотипами їх особистості, професійною успішністю фахівця. Також рівень розвитку соціального інтелекту педагогів зумовлюється їх гендерними особливостями, зокрема, –гендерною ідентичністю особистості; соціальний інтелект у педагогів визначається гендерними особливостями мотиваційно-поведінкових характеристик, зокрема, мотивацією досягнення, особистісною спрямованістю, афіліацією, стилем поведінки в конфліктній ситуації, когнітивним стилем виконання професійної діяльності тощо.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Гончарук О.В.
Назва : Особливості рефлексії здібностей у жінок із психічними розладами
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 296-307 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.92:159.97
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--рефлесивні здібності--адаптаційний ресурс--реадаптація--психічні розлади--психосоціальна реабілітація
Анотація: В статті розкрито поняття рефлексії та рефлексивних здібностей як механізму саморегуляції діяльності індивіда, які можна свідомо і цілеспрямовано розвивати. Результати дослідження свідчать про те, що в цілому жінки із психічними розладами здатні рефлексувати свої здібності, уміння і навички. Разом з тим, спостерігається зниження здатності до альтернативного мислення та зміни установок, некритичність до свого стану, спотворення цінностей, мотивів та їх смислоутворювальної функції, труднощі із зіставленням реальних і бажаних вмінь та можливостей, формуванням життєвих цілей і планів на майбутнє. Вивчення особливостей рефлексії необхідне для виявлення адаптаційних ресурсів та компенсаторних механізмів, формування адаптивних форм поведінки, релевантних нових життєвих ситуацій
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Никончук Н.О., Загурська І.С.
Назва : Як допомогти молодшим школярам адаптуватися до навчання в школі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 188-200 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923+159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодший шкільний вік--здібності--адаптація до навчання в школі--прислів'я та приказки--рефлексія--учіннєва діяльність--ціннісна підтримка
Анотація: В статті розглядається питання адаптації дітей до навчання у школі у контексті проблеми розвитку рефлексії учіннєвої діяльності. Представлено програму та описано напрями і техніки ціннісної підтримки рефлексії учіннєвої діяльності молодших школярів засобами усної народної творчості. Запропоновано підбір прислів'їв та приказок для підтримки мотиваційно-вольових зусиль учнів початкових класів на різних етапах роботи.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.921.1:159.922/Ш 52-103184963 рукописний текст
Автор(и) : Шестопал, Іванна Анатоліївна
Назва : Психологічні особливості професійної самореалізації жінок зрілого віку : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
УДК : 159.921.1:159.922.62:377.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самореалізація--жінки зрілого віку--психологічні особливості та чинники--особистісний потенціал--рефлексія--гендер--життєтворчість--кар'єра--стратегії самореалізації
Анотація: Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню психологічних особливостей та чинників професійної самореалізації жінок зрілого віку. У роботі представлено аналіз провідних дослідницьких парадигм та підходів до визначення сутності понять «самореалізація», «професійна самореалізація» особистості, здійснено системне вивчення феномена професійної самореалізації, визначено й описано його структуру, психологічні особливості та чинники. Розроблено психологічні засади професійної самореалізації особистості як психологічної категорії на рівні психологічного конструкту, визначено її психологічні механізми та стратегії, описано феноменологію. Визначено віковий проміжок, сензитивний для розвитку. Експериментально виявлено, що процес професійної самореалізації жінок зрілого віку відзначається складною багатофакторною структурою та відбувається в умовах впливу гендерних стереотипів. Обґрунтовано необхідність, розроблено, апробовано та доведено ефективність програми оптимізації процесу професійної самореалізації жінок зрілого віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Колярова, Анастасія Олегівна
Назва : Семантичний простір сприйняття тіла особистостями здатними до самопроектування
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 10. - С. 200-213 (Шифр 151.60/А 43-499887420)
Примітки : Бібліогр.: С. 213 (3 назви)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тілесний досвід--рефлексія тілесного досвіду--семантичний простір сприйняття тіла--самопроектування особистості--метод семантичного диференціалу
Анотація: У статті наведено опис емпіричного дослідження змістовного наповнення семантичного простору сприйняття та розуміння тіла особистостями, здатними до самопроективної діяльності та рефлексії власного тілесного досвіду.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/З-62 рукописний текст
Автор(и) : Зімовін, Олексій Іванович
Назва : Рефлексія та креативність як чинники саморозвитку особистості на різних етапах життєвого шляху : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток особистості--рефлексія--креативність--життєвий шлях--етапи життєвого шляху
Анотація: У роботі представлено результати дослідження впливу рефлексії та креативності на саморозвиток особистості на різних етапах життєвого шляху. Особистісна рефлексія пов’язана із соціальним (етичним) спрямуванням саморозвитку, особистісна креативність — з його орієнтацією на індивідуальний успіх. Показано, що найбільша організованість системи саморозвитку досягається при середніх значеннях особистісних рефлексії та креативності. Виявлено особливості впливу рефлексії та креативності на саморозвиток особистості на різних етапах життєвого шляху, що визначаються змінами життєвих завдань. Охарактеризовано суб’єктивну картину саморозвитку особистості у структурі життєвого шляху, визначено дискурсивні стратегії як засоби та продукти рефлексування. Сформульовано принципи та практичні рекомендації щодо оптимізації і діагностики саморозвитку особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Недибалюк О. С.
Назва : Система діагностики соціально-психологічної готовності неповнолітніх засуджених до ресоціалізації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 138-149 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 148-149 (8 назв)
УДК : 159.922; 316.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічна готовність--неповнолітні засуджені--суб'єктність--цілепокладання--рефлексія--асертивна поведінка--комунікативна обізнаність--особистісний профіль
Анотація: Визначено, що соціально-психологічна готовність неповнолітніх засуджених до ресоціалізації це суб'єктивне переживання наміру зміни свого життя. Доведено, що соціально-психологічна готовність залежить від рівня розвитку самосвідомості, обізнаності щодо шляхів самореалізації, сформованості соціальних навичок та стратегій асертивної поведінки.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Максимов, Микола Володимирович
Назва : Розвиток рефлексії як чинник попередження девіантної поведінки школярів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 16. - С. 110-120 (Шифр 153/А 43-429472520)
Примітки : Бібліогр.: с. 119-120 (6 назв)
УДК : 159.92273:614.876
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музичний простір--рефлексія--формування особистості--мистецтво--девіантна поведінка
Анотація: У статті розглянуто проблему зв'язку музичних уподобань сучасних підлітків та формуванням особистості, зокрема ступенем розвитку рефлексії. Показано, що основою естетичної реакції є афекти, що викликаються мистецтвом і переживаються людиною зі всією реальнітю і силою, але знаходять собі розрядку в діяльності.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 372/А 43
Автор(и) : Гальцева Т.О.
Назва : Становлення навчальної самоефективності особистості у дошкільному та молодшому шкільному віці
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4: Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 51-63 (Шифр 372/А 43-584308886)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія розвитку дошкільника
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчальна самоефективність особистості--навчально-ігрове середовище--диференційована самооцінка--цілепокладання--рефлексія--суб'єкт власних дій--суб'єкт навчальної діяльності
Анотація: У статті проаналізовано особливості становлення навчальної самоефективності у дошкільному та молодшому шкільному віці. Визначені соціально-психологічні чинники, що її детермінують, зокрема: сімейне виховання, спілкування з дорослими і однолітками, емоційне відношення педагога, успіхи у ігровій та навчальній діяльності, приклад інших. Проаналізовано роль навчально-ігрового середовища.
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 11.09.2024
Кількість запитів 35125
Кількість відвідувачів 1058
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя