Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=рефлективна позиція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955.4+378-057/В 31-476382 рукописний текст
Автор(и) : Веремчук, Анна Миколаївна
Назва : Розвиток професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2009
Кільк.характеристики :212 с.: табл.
Колективи : Міжнародний економіко-гуманітарний університет імені академіка Степана Дем`янчука (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-212.
УДК : 159.955.4+378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна рефлексія--особистісна рефлексія--інтелектуальна рефлексія--метарефлексія--рефлективна позиція--рефлексивний досвід --рефлексивно організована діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей розвитку професійної рефлексії майбутнього вчителя іноземної мови.У роботі показано, що формування професійної рефлексії-це складний організований процес, в якому системоутворюючим компонентом є особистісна включенність студентів в в ньго. Обгрунтовано, що процесс формування професійної рефлексії у майбутніх вчителів іноземної мови стане ефективним, якщо: 1)модель цього процесу включатиме етапи розвитку особистісної рефлексії, інтелектуальної рефлексії та метарефлексії; 2)в процесі професійного становлення студентів буде створений і реалізований комплекс умов, що передбачають: а)актуалізацію потреби майбутніх фахівців в професійному самопізнанні і розвитку; б)вихід студентів в рефлексивну позицію; в) ініціацію і стимулювання рефлексивного досвіду в процесі професійно-освітньої діяльності; г)сформованість мотиваційного, змістовного та операційного компонентів готовності до здійснення професійної діяльності; 3) даний комплекс умов найбільш ефективно сприятиме формуванню професійної рефлексії студентів в рефлексивно організованій діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 23.06.2024
Кількість запитів 4566
Кількість відвідувачів 211
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя