Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (6099)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (125)Рідкісна книга (3)Ніжинська вища школа на сторінках ЗМІ (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=робота<.>
Загальна кількість знайдених документів : 94
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Балахтар, Валентина Візіторівна
Назва : Ціннісні орієнтації як показник професійного становлення фахівців з соціальної роботи
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 138-147 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: с. 145-147 (19 назв)
УДК : 159.9:364-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ціннісні орієнтації особистості--фахівець з соціальної роботи--професійні цінності--професійне становлення--термінальні цінності--інструментальні цінності--соціальна робота
Анотація: У статті висвітлено результати дослідження ціннісних орієнтацій, які виступають важливою умовою становлення особистості фахівця у сфері соціальної роботи у складних реаліях сьогодення. Обгрунтовано, що рівень сформованості ціннісно-смислової сфери загалом та її складових (ціннісних орієнтацій) зокрема впливають на формування соціально активної позиції фахівця, його моральної свідомості, професійної готовності до якісної реалізації соціальної роботи. Наведено результати емпіричного дослідження ціннісних орієнтацій, які дозволили виявити найбільш значущі термінальні (здоров'я, любов, щасливе сімейне життя, активне діяльне життя, життєва мудрість) та інструментальні цінності для фахівців з соціальної роботи (життєрадісність, охайність, високі запити, відповідальність, незалежність, чесність), а також найменш значущі (термінальні: орієнтації на щастя інших, розваги, краса природи і мистецтва, свобода, творчіст; інструментальні: вихованість, тверда воля, ефективність у справах, терпимість, широта поглядів, чуйність). Виявлено суперечливий та мінливий характер ціннісних орієнтацій фахівців, значну невідповідність їхніх ціннісних орієнтацій меті і завданням соціальної роботи як складової соціального захисту населення, що підтверджено результатами факторного аналізу термінальних та інструментальних цінностей. Установлено особливості ціннісних орієнтацій досліджуваних фахівців на різних стадіях професійного становлення залежно від статі, віку, тощо. Обгрунтовано доцільність розвитку ціннісних орієнтацій упродовж професійного становлення фахівців з соціальної роботи
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 152/617.9/А 65
Автор(и) : Андрієнко О. В.
Назва : Теоретичні виміри діяльнісного опосередкування стану психологічного балансу особистості : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2021
Кільк.характеристики :279 с.
Ціна : 70.00 грн.
УДК : 159.9:613
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--психічне здоров'я--свідомість--особистість--психологічний баланс--емоційний коефіцієнт--робота мозку--розум--логіка мислення--рішення завдань
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Семенова Р. О., Корольов Д. К.
Назва : Теоретико-методологічні основи розробки системи підготовки педагогів до роботи з обдарованими дітьми і молоддю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 7-46 (Шифр 153.6/А 43-193449)
Примітки : Бібліогр.: с. 44-46 (31 назва)
УДК : 159.922.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарована особистість--професійна культура педагога--молодь--робота з обдарованої особистістю
Анотація: У статті розкриваються характеристики системоутворювальних факторів побудови системи підготовки педагогічних кадрів до навчання і виховання обдарових дітей на різних етапах онтогенезу, визначаються базові складові їх психологічної готовності до розвитку обдарованості.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3/Т 33
Автор(и) : Максимова , Наталя Юріївна, Манілов, Ігор Феліксович, Рябовол Т. А., Грись, Антоніна Михайлівна, Філоненко Л. А., Максим О. В., Литвинчук, Леся Михайлівна, Харитонов В. А., Щербина-Прилука В. М., Перзеке-Яланська М. А.
Назва : Теоретико-методологічні засади психологічної корекці їособистості соціально дезадаптованих неповнолітніх : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2012
Кільк.характеристики :258 с.
ISBN, Ціна 978-966-189-144-8: Б.ц.
УДК : 37.015.3:159.928
Предметні рубрики (Галузі знань): Корекційна робота-- дезадаптовані особистості --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): корекція--дезадаптовані особистості--психологічні бар’єри
Анотація: У монографії висвітлено концептуальні підходи до розробки системи психокорекційних впливів на соціально дезадаптованих неповнолітніх у межах основних структурних компонентів особистості, які охоплюють як несвідому так і свідому сфери психіки. Основна увага приділяється психологічним факторам корекції поведінки соціально дезадаптованих неповнолітніх. Упровадження монографії сприятиме вдосконаленню професійних навичок педагогів і психологів у роботі з соціально дезадаптованими неповнолітніми, що дасть можливість знизити рівень негативних психосоціальних явищ. Призначається для науковців, освітян, фахівців соціальних служб і служб підтримки сім’ї та молоді, кримінальної інспекції у справах неповнолітніх, загальноосвітніх шкіл, реабілітаційних закладів для дітей, підлітків та молоді, закладів пенітенціарної системи. Водночас видання буде корисним студентам гуманітарних факультетів, практичним психологам, вчителям, вихователям та батькам. Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:005.581/Ш 19-809460873 рукописний текст
Автор(и) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Назва : Теорія і практика психосоціального розвитку особистості у підлітковому та юнацькому віці : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :502 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 410-471.
УДК : 159.923.2:005.581+37.064:316.613.4](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Розвиток особистості-- Підлітки-- Юнаки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психосоціальний розвиток--розвиток особистості--віковий розвиток--підлітково-юнацький вік--вікова психологія--отроцтво--дихотомічний аналіз--криза особистості--криза суб'єкта--корекційно-розвивальна робота
Анотація: В роботі здійснено аналіз сутності отроцтва (підлітково-юнацького віку) як психосоціального феномену, соціально-вікової групи й періоду психосоціального розвитку, визначено психосоціальні особливості нового покоління підлітків та юнаків 21 ст. Виявлено загальновікові й індивідуальні особливості та закономірності психосоціального розвитку у підлітково-юнацькому віці, його показники, критерії, зміст і результуючі ефекти; визначено типи й моделі психосоціального розвитку сучасної молоді. Визначено основні напрями, рівні та зміст профілактики й корекції неконструктивних моделей психосоціального розвитку сучасної молоді; розроблено, апробовано і перевірено ефективність корекційно-розвивальної програми.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.34с6д/Г 82
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Теорія і практика підготовки психологів до роботи з соціально дезадаптованими неповнолітніми : монографія
Вихідні дані : К.: Геопринт, 2013
Кільк.характеристики :281 с.: табл.
ISBN, Ціна 978-617-674-006-3: 16.00, 16.00, грн
УДК : 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): неповнолітні--соціально дезадаптовані неповнолітні--психологічна робота--соціальна дезадаптація--психолого-педагогічний супровід
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 155/М 34
Назва : Творча спадщина Г.С. Костюка: історія та сучасність. / Матеріали круглого столу (м. Київ, 11 червня 2019 р.) : [збірник статей]
Вихідні дані : Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019
Кільк.характеристики :90 с.
Колективи : НАПН України, Інститут психології імені Г.С. Костюка. Лабораторія загальної психології та історії психології ім. В.А. Роменця
Ціна : 20.00 грн.
УДК : 159.9.01(082)+159.9:005.745(477-25)
Зміст : Вплив віртуального простору на формування національної ідентичності особистості/ Н. М. Бугайова. Ціннісні орієнтації в структурі життєдіяльності особистості обдарованого підлітка/ О. Л. Вернік. Проблема особистісної ефективності у концептуальних ідеях Г.С. Костюка/ М. Т. Дригус. Персонологія Г.С. Костюка: провідні концептуальні положення/ Ж. М. Маценко. Історичний дискурс про фактори психічного розвитку/ О. А. Мельник. Особливості онтогенетичного розвитку особистості в світлі ідей Г.С. Костюка/ В. В. Москаленко. Науковий доробок Г.С. Костюка в контексті розвитку вітчизняної психологічної науки/ Н. М. Панасенко, І. М. Поклад. Науково-педагогічні погляди Г.С. Костюка на теорію розвитку особистості/ І. М. Поклад. Професійне самовдосконалення як невід'ємний компонент професіоналізму/ Н. В. Пророк. Фактори самодетермінації особистості/ Л. З. Сердюк. Теоретичні засади дослідження явища самопрезентації в науковій літературі/ Л. О. Скальська, В. О. Горбачов. Психолого-педагогічний процес як фактор особистісного розвитку учня/ Н. В. Слободяник. Ідеї Г.С. Костюка і становлення гуманістичної психології в Україні/ С. Є. Солодчук. Досвід вивчення психології особистості у вітчизняних дослідженнях/ А. Д. Терещук. Реабілітаційна та реінтеграційна робота з військовослужбовцями, учасниками бойових дій в умовах процесу децентралізації надання послуг в об'єднаних територіальних громадах/ В. В. Турбан. Погляди Г.С. Костюка та генеза становлення особистості/ В. В. Турбан. Система становлень в оптимізації функціонування особистості: підхід Н. Пезешкіана/ І. В. Яворська-Вєтрова.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.31-059.2/Б 81 рукописний текст
Автор(и) : Бондар, Людмила Вікторівна
Назва : Спільна навчальна робота молодших школярів як чинник їх розумового та соціального розвитку. : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :180 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-175.
УДК : 37.091.31-059.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Спільна діяльність
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): молодші школяри--розумовий розвиток--соціальний розвиток--теоретичне мислення--учбова задача--навчальна діяльність--навчальний процес
Анотація: Дослідження показало, що систематичне використання групових форм навчальної діяльності учнів, за додеоржання психолого-педагогічних умов їх олрганізації, дозволяє учням на більш високому рівні засвоювати знання, краще орієнтуватися у навчальному матеріалі, позитивно впливає на розвиток пізнавальних процесів, таких як мислення, пам`ять, молення. Спільна навчальна робота молодших школярів підвищує ступінь задоволеності учнів шкільним життям, знижує ступінь конфліктності у класному колективі. При реалізації в початковій школі системи розвивального навчання спільна навчальна робота забезпечує вищий рівень розвитку основ теоретичного мислення (аналіз, планування, рефлексія), сприяє оволодінню учнями нормами ділового співробітництва, приймання ними ділового спілкування як засобу опанування способу розв`язання учбової задачі. Спільна навчальна робота позитивно впливає на розвиток пізнавальних інтересів та інтелектуальну активність учнів, сприяє покращенню соціально-психологічних характеристик класного колективу, структури міжособистісних стосунків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 364-3(438)/П 14
Автор(и) : Палюх, Марек
Назва : Социальная помощь и социальная работа в Польше - педагогический и психологический аспекты
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 457-470 (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 468-470 (23 назви)
УДК : 364-3(438)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна допомога--соціальна робота--суспільні проблеми--кризова інтервенція--соціальні зміни
Анотація: Сучасна суспільна реальність приносить багато проблем. Людина переживає стрес, депресію по відношенню до різного типу загроз - від невпевненості у майбутньому до страждання. У такому випадку людина неправильно функціонує у суспільстві, а її стан визначається кризою. Інституції соціальної допомоги мають можливість впливати на людину за допомогою різних методів та інструментів для зменшення напруги і протидії кризі. Основне завдання соціальної допомоги - навчити індивідів контролювати свою поведінку і реагувати на негативні стимули.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.613:159.937+3/Г 13-818634 рукописний текст
Автор(и) : Гаєвська, Наталія Володимирівна
Назва : Соціокультурні чинники сприймання виборцями рекламних повідомлень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :209 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-190.
УДК : 316.613:159.937+316.776.33:659.1 + 316.613:159.937 + 316.776.33:659.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальна робота
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): політична свідомість--типи політичної свідомості--реклама--потреби особистості--рекламні повідомлення--особливості політичної свідомості--дієво-ригідний --дієво-флексибельний--рецептивно-ригідний--рецептивно-флексибельний--рефлексивні механізми--свідомість виборців--рефлексія
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандиата психологічних наук за спеціальгністю 19.00.05-соціальна психологія, психологія соціальної роботи. Інститут психології ім.Г.С.Костюка АНП України.-К.2007. Дисертаційне дослідження присвячене визначенню соціокультурних чинників сприймання виборцями (педагогами, робітниуами, студентами) політичних рекламних повідомлень. У сприйманні політичних рекламних повіомлень вирішальне значення відіграють соціокультурні чинники. Політична свідомість проявляється як сукупність думок, теоретичених концепцій, ментальних явищ, поглядів, уявлень, що відображають ставлення суб"єкта ло політики, влади, держави взагалі й спицифіку сприймання ним політичного процесу. Констатуючий етап дослідження дозволив встановити таке: а)взаємозв"язок політичного мислення й особистісних властивостей виборців може бути розкритий у контексті чотирьох типів політичної свідомості: дієво-ригідного, дієво-флексибельного, рецептивно-ригідного; рецептивно-флексибельного; б) розуміння політичних рекламних повідомлень відбувається щонайповніше виборцями з дієво-флексибельним і рецептивно-флексибельним типом політичної свідомості; б)представники дієво-флексибельного типу політичної свідомості продемонтрували, порівняно з іншими її типами,найвищий ступінь рефлективності й найвиразнішу тенденцію до об"єктивного сприймання політичних явищ. Підвищення здатності до об"єктивного трактування політичних явищ, зокрема у процесі сприймання політичних рекламних повідомлень забезпечується комплексним застосуванням формувальних заходів, спрямованих на розвиток рефлексії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 07.09.2024
Кількість запитів 51759
Кількість відвідувачів 974
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя