Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=родинне спілкування<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.4:8/М 69-801235997 рукописний текст
Автор(и) : Михальська, Світлана Анатоліївна
Назва : Психологія мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя : дис. ... док. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :435 с.: табл. + 1 додатки 77 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.398-435 (415 назв).
УДК : 159.922.7-053.4:81-028.31]-053.4(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія
Психологія дітей дошкільного віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва поведінка--старший дошкільний вік--комунікативно-мовленнєвий розвиток--соціально-психологічні чинники--свідома регуляція--ціннісні орієнтації--уява (антиципуюча)--творчий рівень мовлення--родинне спілкування--спілкування з однолітками
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний та експериментально-емпіричний аналіз процесу становлення мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя в умовах родинного та суспільного виховання. Досліджено, що мовленнєва поведінка дитини дошкільного віку є свідченням зростання та формування психологічних якостей, які мають прояв в емоційному, когнітивному, вольовому розвитку, що в цілому демонструє дошкільну зрілість як здатність до регуляції психічних процесів. Визначено роль смислових конструктів та ціннісних орієнтацій, що регулюють активність дитини 5-7 років життя у системі взаємодії "людина-людина" у процесі прийняття значущих рішень про подальшу мовленнєву поведінку. Доведено роль творчих досягнень комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини в регуляції мовленнєвої поведінки старшого дошкільника у взаємодії з однолітками в знайомих та невизначених комунікативних ситуаціях. Виокремлено зовнішні детермінанти, що сприяють становленню мовленнєвої поведінки дитини, які пов'язані з комунікацією.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Михальська С. А.
Назва : Становлення особистості дитини дошкільного віку у процесі соціалізації
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 135-143 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 141-142 (10 назв)
УДК : 159.923.2:37.013.42
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--сім'я--дошкільний заклад--соціалізація--дошкільник--родинне спілкування--вихователь
Анотація: У статті представлено науково-теоретичний аналіз стану розробки проблеми впливу батьків та дошкільного закладу на формування особистості дитини. Проаналізовано визначення різних дослідників щодо розуміння соціалізації. Констатовано, що саме в дитячому віці формується самосвідомість і закладаються перші уявлення про самого себе, утворюються стійкі форми міжособистісної взаємодії, моральні і соціальні норми. Зроблено висновок, що взаємодія у педагогічному процесі сім'ї та дошкільного закладу здатна здійснювати особистісно-орієнтований підхід, формувати індивідуальність, активізувати творчий потенціал не лише дитини, але і педагогів, і батьків.
Знайти схожі

 
Статистика
за 11.07.2024
Кількість запитів 68613
Кількість відвідувачів 949
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя