Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (22)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвивальне навчання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
37.014.5
Ш 33


    Швидкий, Анатолій Лаврентійович.
    Психолого-педагогічна концепція життєвого самовизначення колегіїстів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Швидкий Анатолій Лаврентійович ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2002. - 199 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 189-199. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Самовизначення--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
життєве самовизначення -- особистість -- розвивальне навчання -- школа інноваційного типу -- особистісний скаморозвиток -- система "колегіум"
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню авторської концепції життєвого самовизначення колегіїстів з практичним впровадженням її у діяльність школи інноваційного типу. Створена система організаційно-методичних та психо-дидактичних засобів і технологій навчально-виховного процесу, спрямованих на життєве самовизначення випускників. Визначені психологічні принципи, можливості та умови особистісного становлення. Перевірено ефективність нововведень з підтримки життєвого самовизначення колегіїстів у навчальному закладі інноваційного типу.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко, Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
37.015.3+37.016:91
Ш 95


    Шулдик, Наталія Володимирівна.
    Психологічні особливості формування теоретичних географічних понять в учнів середнього шкільного віку [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Шулдик Наталія Володимирівна ; наук. кер. Максименко С. Д. ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. - Київ, 2003. - 183 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 153-171. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Формування понять--Дисертації
   Вікова психологія--Середній шкільний вік--Дисертації

Кл.слова (ненормовані):
розвивальне навчання -- формування понять -- особистісний розвиток -- засвоєння понять -- експериментально-генетичний метод
Анотація: У дослідженні визначено змістову абстракцію для побудови початкового курсу загальної фізичної географії. Сконструйована система учбових ситуацій, що забезпечують виділення та фіксування учнями генетично-вихідного відношення географії у його всезагальному змісті та конкретних проявах. Визначена система учбових дій молодших підлітків, спрямованих на аналіз суттєвих природних компонентів ландшафту та генетично вихідного просторово-географічного відношення між ними.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Олефір, В. П.
    Модель розвитку індивідуальності молодшого школяра у сфері музичної діяльності [Текст] / В. П. Олефір // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 354-362. - Бібліогр.: С. 362 (7 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальність -- музичні здібності -- розвивальне навчання
Анотація: У статті запропонована та теоретично обгрунтована модель розвитку інтегральної індивідуальності молодшого школяра, вона відображає зв'язок загально-психологічних, музичних характеристиках та психолого-педагогічних методів розвивального навчання.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

 
Статистика
за 04.06.2024
Кількість запитів 77376
Кількість відвідувачів 2061
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя