Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=розвиток організаційної культури<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.
   159.98
   П 86


   
    Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості [Електронний ресурс] : монографія / Л. М. Карамушка, О. В. Креденцер, К. В. Терещенко [та ін.] ; за ред. Л. М. Карамушки . - Київ : [б. в.], 2018. - 240 с. - Б. ц.
УДК
Рубрики: Психологічні технології--підготовка персоналу--Україна--Монографія
Кл.слова (ненормовані):
психологічні технології -- освітній персонал -- психологічна підготовка -- розвиток організаційної культури -- організаційна культура -- соціальна напруженість
Анотація: У колективній монографії, підготовленій науковцями лабораторії організаційної та соціальної психології Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, представлено результати розробки проблеми психологічних технологій підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. У монографії визначено теоретико-методологічні засади дослідження, зокрема проаналізовано сутність соціальної напруженості в організації, розкрито роль організаційної культури та психологічних технологій у її профілактиці та подоланні. Розроблено дизайн емпіричного дослідження. Проаналізовано рівень вираженості соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні організації в цілому, на рівні взаємодії персоналу та організації та на індивідуально-особистісному рівні. Визначено організаційно-психологічні чинники виникнення соціальної напруженості в освітніх організаціях, її наслідки та умови профілактики та подолання. Досліджено рівень розвитку основних характеристик організаційної культури освітніх організацій (компонентів, загального показника, типів та сили) та їх зв’язок з різними видами соціальної напруженості. Особливу увагу приділено розробці психологічних технологій підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості. Розкрито зміст, структуру та етапи розробки психологічних технологій. Представлено авторські психологічні технології: "Психологічну технологію підготовки освітнього персоналу до роботи в умовах соціальної напруженості" та "Психологічну технологію підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості". Детально описано тренінгові сесії та модулі, інтерактивні техніки, які використовуються для їх проведення. Монографію розраховано на керівників та працівників організацій, організаційних психологів, викладачів та слухачів інститутів післядипломної освіти, науковців, а також усіх, хто цікавиться психологічними проблемами розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна; Креденцер, Оксана Валеріївна; Терещенко, Кіра Володимирівна; Карамушка , Людмила Миколаївна \ред.\
Свободных экз. нет
Знайти схожі

2.
364.62:316.362]:159.922.7-056.34(043.5)
М 93


    Мушкевич, Мирослава Іванівна.
    Психологічний супровід сімей, що мають проблемних дітей [Рукопис] : автореф. дис. ... докт. психол. наук: 19.00.07 / М. І. Мушкевич ; наук. конс. Г. В. Ложкін ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 43 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

   Соціальна робота

Кл.слова (ненормовані):
психологічний супровід -- ядерна сім'я -- сімейна система -- шлюбна підсистема -- батьківська підсистема -- проблемна дитина -- психодіагностика -- психоедукація -- психоконсультування -- психотерапія -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники -- розвиток організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Ложкін, Георгій Володимирович \наук. конс.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

3.
159.9:374(043.5)
Б 24


    Баранова, Вікторія Анатоліївна.
    Психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.10 / В. А. Баранова ; наук. кер. Л. М. Карамушка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- заклади позашкільної освіти -- організаційна культура -- типи організаційної культури -- психологічні чинники -- розвиток організаційної культури -- тренінгова програма
Анотація: У дисертації здійснено теоретичне обгрунтування й експериментально вивчено психологічні чинники розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. Визначено психологічні особливості закладів позашкільної освіти як освітніх організацій. Розроблено модель психологічних чинників та умов розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти. На основі емпіричного дослідженя констатовано, що педагогічні працівники закладів позашкільної освіти орієнтовані на посилекння впровадження в їхніх закладах "прогресивних" і зниження "концервативних" типів організаційної культури. Доведено наявність зв'язку між "внутрішніми і зовнішніми" чинниками мезорівня й мікрорівня та рівнями розвитку типів організаційної культури закладів позашкільної освіти. Розроблено й апробовано авторську тренінгову програму для психологічної підготовки педагогічних працівників до розвитку організаційної культури закладів позашкільної освіти.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Карамушка, Людмила Миколаївна \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 31.07.2024
Кількість запитів 47291
Кількість відвідувачів 742
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя