Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=рівень проблемності<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Чорний А. М.
Назва : Психологічні особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 16. - С. 380-391 (Шифр 15(08)/А 43-178676314)
Примітки : Бібліогр.: С. 387-391 (38 назв)
УДК : 159.9.072.422
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна підготовка--проблемне навчання--проблемне завдання--проблемна ситуація--метод--рівень проблемності--заняття--методика
Анотація: У статті розглядаються особливості використання проблемного навчання в системі професійної підготовки. Проведено детальний аналіз умов організації навчально-виховного процесу. Окреслено вимоги, дотримання яких дає можливість досягти позитивних результатів при виконанні проблемних завдань. Сформульовано характерні риси проблемного навчання, головні принципи та компоненти проблемних ситуацій. Акцентовано на вимогах, якими викладач під час проведення занять з використанням проблемного навчання повинен керуватися при розробці проблемних ситуацій. Сформовано класифікацію проблемних ситуацій, структуру методу проблемного навчання. Сформульовано рівні проблемності, за допомогою яких викладач, під час моделювання майбутнього заняття, прогнозує ступінь участі слухачів у вирішенні навчальної проблеми. В залежності від рівнів проблемності, типу пізнавальної діяльності виділено рівні розумового розвитку слухачів. Окреслено низку навчальних ситуацій, які ставлять слухача в активну позицію на занятті. Обгрунтовано низку методів, за допомогою яких проводиться заняття в системі професійної підготовки. Виділено пенві обмеження, які накладаються на проведення занять з використанням проблемного навчання.
Знайти схожі

 
Статистика
за 10.08.2024
Кількість запитів 50696
Кількість відвідувачів 813
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя