Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (279)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (28)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рівні<.>
Загальна кількість знайдених документів : 65
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-65 
1.
151.60
А 43


    Уніат, Наталія.
    Постановка життєвих завдань студентами з різним рівнем соціально-психологічної зрілості [Текст] / Н. Уніат // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 203-214. - Бібліогр.: с. 213-214 (18 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна зрілість -- студентський вік -- компоненти -- рівні -- життєві завдання
Анотація: У статті проаналізовано особливості розвитку соціально-психологічної зрілості у студентському віці. Виокремлено та охарактерезовано її рівні. Описано особливості постановки життєвих завдань молодими людьми з різним рівнем соціально-психологічної зрілості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
15(902.7)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мартинюк, І. А.
    Історія дослідження проблеми готовності особистості до здійснення діяльності [Текст] / І. А. Мартинюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 314-328. - Бібліогр.: с. 324-327 (17 назв) . - ISBN 978-617-640-211-4
УДК
РУБ 15(902.7)
Рубрики: Загальна психологія--Історична психологія--Етнічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
готовність особистості до здійснення діяльності -- сфера науки -- аспекти проблеми готовності особистості -- структура готовності особистості -- види готовності особистості -- прояви готовності -- рівні розвитку готовності
Анотація: У статті проаналізовано динаміку наукових уявлень вітчизняних вчених щодо проблеми готовності особистості до здійснення діяльності та описано сутнісні характеристики зазначеного феномена. Здійснено теоретичний аналіз наукових праць, пов’язаних з вивченням готовності особистості до тієї чи іншої діяльності. У ході дослідження виокремлено такі одиниці аналізу: сфера науки, під кутом зору якої розглядалась проблема; аспекти готовності особистості, що були предметом уваги вчених; розуміння сутності поняття «готовність особистості»; розуміння структури готовності особистості як феномену; види готовності особистості, що вивчались; прояви готовності; рівні розвитку готовності; чинники готовності особистості до здійснення діяльності. Проведене порівняння отриманих даних за названими одиницями аналізу в історичному ракурсі: у середині ХХ ст., у кінці ХХ ст. та на початку ХХІ ст. Здійснене теоретичне узагальнення (синтез) сутнісних характеристик феномену готовності особистості до діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
151.60
А 43


    Черемных, Е.
    Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации [Текст] / Е. Черемных // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 121-142. - Бібліогр.: с. 142 (5 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
комунікація -- повідомлення -- текст -- інтертекстуальна взаємодія -- інтерпретація -- рівні інтерпретації -- текстуальна конструкція життя
Анотація: Життя як текстуальний процес розглянуто мовою комунікації. Запропоновано розуміння комунікації як практики самоконфігурування смислових зв'язків в ході здійснення таких інтертекстуальних процесів, як відправник та адресат. Проведено розрізнення змісту категорій "повідомлення" і "текст" в комунікаційному процесі. Показано, що актуальна конфігурація текстуальної конструкції життя оформлюється в практиках інтерпретації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \гол. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.922.76-056
Ж 72


    Жиляк, Наталія Вікторівна.
    Комплексне дослідження психомоторних здібностей особистості [Текст] / Н. В. Жиляк, Н. Є. Гоцуляк // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 217-227. - Бібліогр.: с. 225-226 (10 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психомоторні здібності -- рівні побудови рухів -- діяльнісний підхід -- психомоторна активність -- смислові завдання дій -- моторні дії
Анотація: Запропоновано систематизувати психомоторні здібності суб'єкта відповідно до рівнів побудови рухів, виділених М.О. Берштейном. Апробовано систему тестів , що репрезентує психомоторні можливості студентів на різних рівнях побудови рухів. Показано, що для вивчення закономірностей об'єктивації смислових завдань у рухах суб'єкта психомоторної активності доцільно застосовувати діяльнісний підхід. Запропоновано досліджувати багатомірність смислових завдань моторних дій із залученням системи понять, які розкривають різні аспекти образного відображення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\; Гоцуляк, Наталія Євгенівна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.923.2
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Зарецька, О. О.
    Методичні питання визначення рівнів сформованості інтерпретаційних процесів особистості [Текст] / О. О. Зарецька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 89-103. - Бібліогр.: с. 99-103 (13 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
інтерпретаційні процеси -- діагностична процедура -- онлайн-опитування -- експериментальні тести -- наративна компетентність -- рівні інтерпретації
Анотація: У роботі розглядаються методичні питання побудови діагностичної процедури для визначення рівня сформованості інтерпретаційних процесів у дорослої особистості для подальшого використання у експерименті. Робота виконана в контексті психолого-герменевтичного підходу. Обгрунтовуються методичні рішення вироблені для втілення наукового задуму в конкретні методики. Детально обговорюються всі компоненти методики: лист-інструкція, експериментальні тексти, завдання до текстів, обробка відповідей респондентів за виявленими критеріальними ознаками сформованості інтерпретативних процесів та їх лексичним втіленням. Описано процедуру проведення письмового онлайн-опитування та її модифікації. віковою групою респондентів були дорослі. Аналіз матеріалів апробації дозволив виявити і проаналізувати негативні фактори, які заважали дорослим респондентам пройти експеримент до кінця. На базі цього аналізу було модифіковано як завдання до експериментальних текстів, так і саму процедуру проведення опитування. Завдання за експериментальними текстами мали на мету дати можливість визначити рівень сформованості у респондентів інтерпретаційних процесів (передсмисловий, смисловий або метасмисловий). За матеріалами аналізу експериментальних даних визначено ознаки у відповідях респондентів, сама наявність і зміст яких є діагностичними для висновків про той чи інший рівень сформованості інтерпретативних моментів у респондентів. Намічено шляхи подальших уточнюючих розробок критеріального апарату визначення рівня сформованості інтерпретативних процесів. Зроблено висновок про низький рівень розвиненості багатьох складових наративної і рефлексивної компетентностей дорослих респондентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.923.2
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гуцол, К. В.
    Особливості сформованості наративної копетентності користувачів соціальних мереж [Текст] / К. В. Гуцол // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 104-115. - Бібліогр.: с. 113-115 (8 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
соціальні Інтернет-мережі -- блог -- блогер -- блогосфера -- наратив -- наративна компетентність -- рівні сформованості наративної компетентності
Анотація: У статті представлено емпіричне дослідження проблеми сформованості наративної компетентності користувачів популярних соціальних мереж. Показано, що в сучасному суспільстві соціальні Інтернет-мережі поступово трансформуються на користувацькі блогосфери. В умовах мережевої культури блог стає однією з варіацій дискурсивного декларування, конструювання досвіду особистості, новим типом автонаративу. Центральне місце в блозі займає авторський текст, що передбачає певний рівень сформованості наративної компетентності її автора: здатності виокремлювати та інтерпретувати наративні висловлювання Іншого, тобто виявляти наративи в соціокультурних текстах (за текстом бачити наратив) та вибудовувати на цій основі власні наративні конструкти. Показано, що атрибутивні форми наративного конструювання досвіду розрізняються в блогах користувачів різних Інтернет-мереж та платформ. У користувачів п'яти популярних соцмереж (YouTube, Instagram, TikTok, Facebook, Telegram) виокремлено три основних (передсмисловий, смисловий та метасмисловий) і два перехідні рівні сформованості наративної компетентності. Визначено статистично значимі відмінності в сформованості рівня наративної компетентності між користувачами відеохостінгу YouTube і соцмережі Instagram. Припущення щодо нерівномірності сформованості наративної компетентності в користувачів інших досліджуваних груп достовірно не підтверджено. Обгрунтовано перспективність розроблення двох окремих модулів тренінгу розвитку наративної компетентності для користувачів соціальних мереж, що мають передсмисловий та смисловий рівні її сформованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мамчур, І. В.
    Особливості структури, критеріїв та рівнів розвитку компонентів готовності до самопізнання старшокласників у навчально-ігровій діяльності [Текст] / І. В. Мамчур // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 202-209. - Бібліогр.: с. 208-209 (6 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
самопізнання -- старшокласники -- навчально-ігрова діяльність структура -- критерії -- рівні
Анотація: У статті розкрито основні структурні компоненти процесу самопізнання з урахуванням вікових особливостей учнів старшого шкільного віку. Рівні і критерії готовності старшокласників до самопізнання досліджено й проаналізовано крізь значущу для них навчально-ігрову діяльність. Критерії самопізнання визначено за трирівневим варіантом в основі якого покладено принципи науковості, цілеспрямованості, системності, безперервності. Теоретико-емпіричне підгрунтя досліджуваних структурних компонентів самопізнання, їх критеріїв та рівнів розвитку дало змогу систематизувати матеріали та представити їх у таблиці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

8.
159.923.2
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Рудницька, С. Ю.
    Структурно-процесуальна модель наративного конструювання досвіду особистості [Текст] / С. Ю. Рудницька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 4-25. - Бібліогр.: с. 20-25 (28 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
рівні сформованості інтерпретаційних процесів особистості -- дискурсивне конструювання досвіду -- зовнішній і внутрішній контекст особистості -- стратегії дискурсивного конструювання досвіду особистості
Анотація: У статті представлено структурно-процесуальну модель наративного конструювання досвіду особистості та схарактеризовано її основні компоненти: стратегії і механізми наративного конструювання досвіду та відповідні конфігурації зовнішнього і внутрішнього контекстів особистості, рівні сформованості інтерпретаційних процесів і критерії їх визначення, когнітивні та метакогнітивні процеси наративного конструювання досвіду особистості. У контексті психолого-герменевтичного підходу обгрунтовано, що особливості перебігу когнітивних та метакогнітивних процесів особистості зумовлюють різні конфігурації співвідношень внутрішнього та зовнішнього контекстів, що, у свою чергу, визначає основні рівні сформованості інтерпретаційних процесів особистості: передсмисловий, смисловий і метасмисловий. Визначено, що на передсмисловому рівні, стратегія наративного конструювання досвіду особистості є стангуючою, а провідним механізмом наративного конструювання досвіду постає процес квазіінтерпретації, зумовлений жорсткою фіксацією тексту особистості щодо одного з контекстів (зовнішньо-контекстуальна або внутрішньо-контекстуальна домінанта). Як основний механізм наративного конструювання досвіду на смисловому рівні виділено інтерпретацію із застосуванням запозичених соціокультурних схем, що визначається неузгодженістю контекстів: дезінтеграцією зовнішніх контекстів, інфантилізмом внутрішнього контексту, поляризацією зовнішнього і внутрішнього контекстів. На метасмисловому рівні провідним механізмом наративного конструювання досвіду є створення власних інтерпретаційних схем, що здійснюється в процесі діалогу з Іншим. Показано, що сформованість інтерпретаційних процесів на смисловому і метасмисловому рівнях визначає розвиваючі стратегії дискурсивного і конструювання досвіду особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


    Карамушка, Л. М.
    Наслідки соціальної напруженості в освітніх організаціях [Текст] / Л. М. Карамушка // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 3-10. - Бібліогр.: с. 7-9 (33 назви)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітні організації -- соціальна напруженість в організації -- наслідки соціальної напруженості на рівні суспільства -- наслідки соціальної напруженості в освітніх організаціях -- класифікація наслідків соціальної напруженості в освітніх організаціях
Анотація: У статті проаналізовано стан розробки проблеми наслідків соціальної напруженості на рівні суспільства та на рівні організації. Здійснено класифікацію основних наслідків соціальної напруженості в освітніх організаціях. Виділено три групи наслідків соціальної напруженості в освітніх організаціях (на рівні організації в цілому та окремих підрозділів, на рівні окремих працівників). У процесі емпіричного дослідження встановлено, що третя група наслідків соціальної напруженості значно переважає вираженість наслідків першої і другої групи. Обгрунтовано необхідність спеціальної роботи з боку керівників та психологів освітніх організацій щодо профілактики та подолання осціальної напруженості у персоналу освітніх організацій.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

10.
15(08)
А 43


    Кальчук, О. С.
    Теоретико-психологічні аспекти готовності керівника до управлінської діяльності [Текст] / О. С. Кальчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 8. - С. 106-113. - Бібліогр.: с. 113 (7 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психічні процеси -- рівні готовності -- стиль керівництва -- самооцінка -- здібності
Анотація: Дослідження спрямоване на виявлення на основі теоретичного аналізу існуючої літератури та наукових джерел проблеми дослідження суті властивостей і стану готовності керівника до управлінської діяльності, розкриття змісту і структури складових цієї готовності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


    Кормишев, М. В.
    Психологічні особливості дослідження структури мотивації учіння молодших школярів [Текст] / М. В. Кормишев, Г. А. Медянік // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2018. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 31. - С. 74-82. - Бібліогр.: с. 80-82 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
мотивація учіння -- види та якості мотивації учіння -- рівні сформованості мотивації -- ієрархічність та структурність мотивів
Анотація: У статті проаналізовано проблему дослідження структури мотивації учіння молодших школярів. У ході дослідження було визначено методологічні підвалини цієї проблеми, типи учбових мотивів. У практичному плані визначено психодіагностичний інструментарій психологічного дослідження, що дозволить створити наукову основу для ефективного дослідження мотивації учіння молодших школярів. За допомогою психологічного аналізу були визначені теоретичні принципи цієї проблеми. Таким чином, мотивація учіння залишається важливим фактором у розвитку мотиваційної сфери молодших школярів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Медянік, Г. А.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


    Сліпушко, Г. М.
    Профілактика негативних гендерних стереотипів особистості військовослужбовців-жінок [Текст] / Г. М. Сліпушко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 52. - С. 104-110. - Бібліогр.: с. 109 (11 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психопрофілактика -- гендерні стереотипи -- жінка-військовослужбовець -- АТО -- ООС -- рівні права -- Збройні Сили України
Анотація: У статті досліджуються особливості психопрофілактики негативних гендерних стереотипів особистості військовослужбовця-жінки. Представлені рекомендації щодо адаптації жінок після повернення з АТО й ООС: врахування положень Резолюціїї ООН від 5.10.2009 р. щодо ширшого залучення жінок до вирішення політико-економічних питань у конфілктних і постконфліктних ситуаціях; врахування і запровадження в України позитивного досвіду країн ЄС, США, Канади щодо регулювання служби жінок в армії; законодавчі ініціативи для подолання дискримінації за гендерною ознакою; поширення інформації про військовослужбовців-жінок у ЗМІ; надання можливостей жінкам для отримання високих військових звань; внесення змін до наказу Міністерства оборони України №46 "Про введення в дію Переліку посад офіцерського складу, на які можуть призначатися жінки, прийняті на військову службу за контрактом у добровільному порядку".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

13.
159.922.6-053.6]:159.922.1
Ч-58


    Чіп, Руслана Степанівна.
    Психологічні чинники становлення ґендерної ідентичності старших підлітків [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Р. С. Чіп ; наук. кер. О. М. Кікінежді ; ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - Переяслав-Хмельницький, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-18 (18 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
ґендерна ідентичність -- ґендерна ідентифікація -- старший підлітковий вік -- психологічні чинники -- рівні розвитку -- етапи становлення ґендерної ідентичності -- програма розвитку ґендерної ідентичності
Анотація: Дисертація присвячена проблемі становлення ґендерної ідентичності старших підлітків. Ґендерна ідентичність визначається як інтегративне особистісне утворення, що включає систему когнітивних уявлень, ціннісних ставлень та взаємодій статей і відображає суб’єктну позицію підлітка у прийнятті, засвоєнні і відтворенні моделей статеворольової поведінки у сфері традиційної та еґалітарної культур. У стуктурі ґендерної ідентичності виокремлено когнітивний, емоційно-оцінювальний та поведінковий компоненти, критерії, показники, рівні розвитку та етапи становлення ґендерної ідентичності старших підлітків. Визначено та обґрунтовано психологічні чинники її становлення: активізація усвідомлення себе як носія ґендерної культури, розширення системи особистісних цінностей еґалітарними орієнтирами, розвиток позитивного ставлення до себе та до іншої статі, розвиток рефлексивності у міжстатевій взаємодії, активізація суб’єктного потенціалу у виборі ґендерної поведінки. Розроблено та апробовано програму розвитку ґендерної ідентичності старших підлітків. Виявлено якісні зміни у розвитку ґендерної ідентичності старших підлітків, що свідчить про ефективність реалізованої програми.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кікінежді, О. М. \наук. кер.\; ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

14.
373.2.015.31:004(043.3)
А 66


    Андрощук, Ольга Володимирівна.
    Розвиток творчих здібностей старших дошкільників засобами комп'ютерних ігор [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / О. В. Андрощук ; наук. кер. В. У. Кузьменко ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 21 с. - Бібліогр.: с. 18-19 (12 назв). -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія
   Вікова психологія

Кл.слова (ненормовані):
творчі здібності -- розвиток творчих здібностей -- критерії творчих здібностей -- комп'ютерні ігри -- старші дошкільники -- розвиток комп'ютерними іграми -- рівні розвитку творчих здібностей -- програма розвитку творчих здібностей
Анотація: Робота присвячена розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор . Визначено теоретичні підходи до її вивчення , обґрунтовано критерії ( творча легкість , творча оригінальність , творча гнучкість , творча продуктивність , творча уява ), показники та рівні ( дуже високий , високий , середній , низький , дуже низький ) розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Виявлено пер еважання середнього та низького рівнів розвитку та гендерні відмінності розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Теоретично обґрунтовано психолого - педагогічні умови ефективного застосування комп ’ ютерних ігор з метою розвитку творчих здібностей старших дошкільників . Розроблено і апробовано модель та програму розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор ( циклічні , логічні , пригодницькі , стратегічні , покрокових стратегій ), підібраних відповідно до критеріїв творчих здібностей , доведено ефективність та необхідність впровадження авторської програми в практику роботи закладів дошкільної освіти . Розроблено методичні рекомендації батькам , психологам та працівникам закладів дошкільної освіти щодо розвитку творчих здібностей старших дошкільників засобами комп ’ ютерних ігор .

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Кузьменко, Віра Ульянівна \наук. кер.\; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
159.974.2:164.053]-057.36(043.5)
Л 64


    Литвинчук, Михайло Юрійович.
    Формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення в кризових ситуаціях [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / М. Ю. Литвинчук ; наук. кер. С. Д. Максименко ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2018. - 20 с. - Бібліогр.: с. 16-17 (9 назв). -
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
прийняття рішення -- психологічна готовність -- прикордонник -- кризова ситуація -- комплексна програма -- рівні сформованості психологічної готовності
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення в кризових ситуаціях. У роботі уточнено психологічний зміст поняття кризової ситуації, екстремальної ситуації, психологічної готовності. В изначено критерії й показники та охарактеризовано рівні сформованості психологічної готовності до прийняття рішення в кризових ситуаціях. Окреслено алгоритм прийняття рішення прикордонником у кризових умовах та встановлено, що на готовність до прийняття рішення в кризовій ситуації впливає особистісний фактор як: рівень агресивності, тривожності, упевн еності в собі, конфліктності тощо. Розроблено модель формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення у кризових ситуаціях. Презентована модель містить цільовий блок, теоретико - методологічний, змістово - технологічний та резу льтативний. Створено й апробовано комплексну програму формування психологічної готовності майбутніх прикордонників до прийняття рішення у кризових ситуаціях. Гіпотези, розроблені на початку дослідження, знайшли своє повне підтвердження в ході формувальног о експерименту.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

16.
151.60
А 43


    Гуцол, Кирил Віталійович.
    Наративна компетентність як чинник розвитку здатності особистості до самопроектування [Текст] / К. В. Гуцол // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 122-133. - Бібліогр.: с. 131-133 (8 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
самопроектування -- здатність до самопроектування -- чинники розвитку здатності до самопроектування -- наративна компетентність -- рівні розвитку наративної компетентності -- критерії сформованості наративної компетентності
Анотація: У статті представлено обгрунтування наративної компетентності як чинника розвитку її здатності до самопроектування, визначено критерії і рівні її сформованості в особистості. Здатність особистості до самопроектування розглядається як багаторівневе утворення, що впродовж життя може становити різні змістовні конфігурації, а її ядерна складова визначається інтегральним корпусом таких психологічних характеристик особистості, як прагнення до саморозвитку, самодетермінація, продуктивна рефлексія, толерантність до невизначеності, прогресивний характер смисложиттєвих орієнтацій та перспективна орієнтованість індивідуального досвіду. Виокремлено три групи чинників розвитку здатності особистості до самопроектування: мотиваційні, метакогнітивні та комунікативні. У цьому контексті, наративну компетентність особистості проблематизовано як комунікативний чинник. У структурі наративної компетентності виділено предсмисловий, смисловий та метасмисловий рівні. Визначено критеріальні ознаки сформованості наративної компетентності особистості на кожному з цих рівнів. На першому- вміння виділяти окремі текстові елементи; виокремлювати певні ситуації, що експлікуються в текстових висловлюваннях; уміння стисло переказувати зміст тексту наративу; складати його розгорнутий план; ставити запитання за змістом тексту. На другому- вміння визначати в тексті наративу тему; формулювати основну думку; виділяти проблему, до розв'язання якої прагне автор; висувати власні припущення щодо подальшого розвитку змісту наративу; складати його розгорнутий план; ставити запитання за змістом тексту. На другому - вміння визначати в тексті наративну тему; формулювати основну думку; виділяти проблему, до розв'язання якої прагне автор; висувати власні припущення щодо подальшого розвитку змісту наративу; ставити питання до автора. На третьому вміння припускати, що саме спонукало автора до створення певного наративу, та вміння йому відповідати, виходячи з цього припущення; рефлексувати підстави власних інтерпретаційних процесів; прогнозувати ефект (наслідки) від знайомства з певним наративом; аналізувати труднощі, що виникають при розумінні тексту.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

17.
15(08)
А 43


    Мещеряков, Д. С.
    Модель суб'єктної активності [Текст] / Д. С. Мещеряков // Актуальні проблеми психології : збірник наукових праць / за ред. С. Д. Максименка. - Київ, 2019. - Т. 8 : Психологічна теорія і технологія навчання., Вип. 10. - С. 195-205. - Бібліогр.: с. 203-205 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологічна теорія і технологія навчання
Кл.слова (ненормовані):
суб'єкт -- суб'єктність -- суб'єктна активність -- модель суб'єктної активності -- рівні розвитку суб'єктності
Анотація: В статті висвітлено основні компоненти структурної організації суб'єктності, рівні її прояву та феномени. Окреслено психологічну модель суб'єктної активності, її структурну організацію, взаємозв'язки та основні етапи. Також описано модель рівня розвитку суб'єктної активності, її динамічність і рівні. Описано можливості застосування цих моделей з іншими моделями, зокрема з моделлю респондента. Наведено основні прикладні можливості застосування моделі респондента. Висвітлено перспективні напрямки досліджень суб'єктної активності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
153(06)
А 43


    Раєвська, Я. М.
    Технології організації професійної комунікації в соціальній роботі [Текст] / Я. М. Раєвська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 18. - С. 274-287. - Бібліогр.: С. 286 (5 назв)
УДК
РУБ 153(06)
Рубрики: Психологія особистості
   Психологічна допомога особистості

Кл.слова (ненормовані):
професійна комунікація -- предмет комунікації -- форми професійної комунікації -- рівні професійної комунікації -- технології професійної комунікації
Анотація: Соціальна робота - настійне веління часу, а українське суспільство в ході своєї наступної трансформації довго відчуватиме гостру потребу в кваліфікованих фахівцях для її повсюдного, вмілого та ефективного здійснення. В даній статті порушено проблему систематизації форм та технологій професійної комунікації у соціальній роботі. Розглянуто класичні моделі комунікації та виокремлено критерії для аналізу професійної комунікації. Наведено основний зміст провідних форм професійної комунікації в соціальній роботі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
151.60
А 43


    Колярова, Анастасія Олегівна.
    Проблематизація рефлексії тілесного досвіду особистості в процесі її самопроектування [Текст] / А. О. Колярова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 11. - С. 148-162. - Бібліогр.: с. 160-162 (14 назв)
УДК
РУБ 151.60
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
рефлексія -- тілесний досвід особистості -- рівні рефлексії тілесного досвіду -- конструктивний рефлексивний стиль -- неконструктивний рефлексивний стиль
Анотація: Статтю присв'ячено проблемі рефлексії тілесного досвіду в контексті самопроектування. У руслі психолого- герменевтичного підходу рефлексію проблематизовано як здатність особистості забезпечувати управління процесами формування системи особистого, зокрема тілесного досвіду. Запропоновано трирівневу модель розвитку рефлексії тілесного досвіду особистості як засобу її самопроектування, що передбачає: рівень передрефлексії та первинної ідентифікації тілесного досвіду, що співвідносяться з основними вимірами дискурсивного самопроектування особистості: "плагіатором", "читачем" та "автором" (за Н.В. Чепелєвою, С.Ю. Рудницькою) та мають свою певну специфіку, зумовлену способами організації тілесного досвіду, його текстової об'єктивізації, способами і процедурами його розуміння. Показано, що рівні рефлексії тілесного досвіду співвідносяться з рефлексивними стилями особистості. Так, на нижньому рівні передрефлексії та первинної ідентифікації тілесного досвіду особистість демонструє переважно конструктивний рефлексивний стиль, що блокує її розвиток здатності до самопроектування. Вищий рівень рефлексії тілесного досвіду характеризується як смисловий (метасмисловий) і співвідноситься з конструктивним рефлексивним стилем особистості, що має аналізуючий, спонукальний вплив на розвиток її здатності до самопроектування. На середньому-інтерпретаційному рівні рефлексії тілесного досвіду для особистості властивим є як конструктивний так і неконструктивний рефлексивний стиль. Висунуто припущення щодо взаємовідношень між рефлексією тілесного досвіду особистості та її здатністю до самопроектування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


   
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 1. Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія. Вип. 49 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Логос, 2018. - 92 с. : табл. - . - 20.00 грн.
    Зміст:
Гура, Н. А. Переривання професійної кар’єри як проблема організаційної психології / Н. А. Гура. - С .3-12. - Бібліогр.: С. 10-12 (33 назви).
Карамушка, Людмила Миколаївна. Тренінгова програма «Психологія соціальної напруженості в освітніх організаціях на рівні організації в цілому»: завдання, основні тематичні сесії та інтерактивні техніки / Л. М. Карамушка. - С .12-20. - Бібліогр.: С. 19-20 (17 назв).
Карамушка, Людмила Миколаївна. Зв’язок між толерантністю освітнього персоналу та рівнем соціальної напруженості в освітніх організаціях / Л. М. Карамушка, К. В. Терещенко. - С .21-26. - Бібліогр.: С. 24-26 (19 назв).
Кот, М. Г. Гендерні особливості особистісного потенціалу менеджерів сфери дозвілля / М. Г. Кот. - С .27-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (12 назв).
Креденцер, Оксана Валеріївна. Тренінгова програма «Організаційно-психологічні чинники розвитку організаційної культури в освітніх організаціях в умовах соціальної напруженості»: структура та зміст / О. В Креденцер. - С .31-39. - Бібліогр.: С. 37-39 (34 назви).
Снігур, Ю. С. Методики для дослідження організаційно-психологічних чинників вибору копінг-стратегій керівниками закладів загальної середньої освіти / Ю. С. Снігур. - С .40-43. - Бібліогр.: С. 42-43 (21 назва)
Черкаський, А. В. Психологічні моделі лідерства і керівництва в управлінській команді / А. В. Черкаський. - С .44-47. - Бібліогр.: С. 46-47 (10 назв).
Березовська, Л. І. Психологічна характеристика конкурентоздатності майбутнього фахівця туристичної галузі / Л. І. Березовська. - С .48-52. - Бібліогр.: С. 51-52 (14 назв).
Птуха, І. С. Вимоги до професійно важливих якостей і психологічної готовності до діяльності менеджерів міжнародних торговельних організацій / І. С. Птуха. - С .53-58. - Бібліогр.: С. 57-58 (22 назв).
Станишевская, Ж. Ю. Влияние эмоционально-стрессовой групповой психотерапии на изменение качества супружеской коммуникации у ее участников / Ж. Ю. Станишевская. - С .59-66. - Бібліогр.: С. 65-66 (16 назв).
Станишевский, М. Явление созависимости в украинских семьях: характерные признаки и оценка распространенности / М. Станишевский. - С .67-74. - Бібліогр.: С. 73-74 (19 назв).
Ткач, Богдан Миколайович. Особливості нейропсихологічних механізмів актуалізації девіантної поведінки залежно від нейроперсонологічних характеристик особистості / Б. М. Ткач. - С .75-82. - Бібліогр.: С. 81-82 (8 назв).
Карамушка, Людмила Миколаївна. Науково-практичний семінар «Психологічні технології підготовки освітнього персоналу до розвитку організаційної культури в умовах соціальної напруженості» (у рамках серії науково-практичних семінарів «Технології роботи організаційних психологів») 30–31 березня 2018 р., м. Львів / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .83-86
Інші автори: Сняданко І. І., Креденцер О. В, В.М. Івкін, К.В. Терещенко, В.І. Лагодзинська, О.С. Ковальчук
Карамушка, Людмила Миколаївна. XІІІ Міжнародна науково-практична конференція з організаційної та економічної психології «Організаційна та економічна психологія в Україні: сучасні проблеми та перспективи розвитку» (12–13 квітня 2018 року, м. Київ) / Л. М. Карамушка [и др.]. - С .86-89
Інші автори: Терещенко К. В., Креденцер О. В, В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук, В.М. Івкін
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Організаційна психологія--Економічна психологія--Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
організаційна психологія -- економічна психологія -- соціальна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; В.М. Івкін, К.В. Терещенко, В.І. Лагодзинська, О.С. Ковальчук; В.І. Лагодзінська, О.С. Ковальчук, В.М. Івкін
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-65 
 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 10082
Кількість відвідувачів 592
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя