Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=рівні інтерпретації<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.60/А 43
Автор(и) : Черемных Е.
Назва : Конфигурирование текстуальной конструкции жизни в практиках интрепретации
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 7. - С. 121-142 (Шифр 151.60/А 43-836665)
Примітки : Бібліогр.: с. 142 (5 назв)
УДК : 159.9(05)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): комунікація--повідомлення--текст--інтертекстуальна взаємодія--інтерпретація--рівні інтерпретації--текстуальна конструкція життя
Анотація: Життя як текстуальний процес розглянуто мовою комунікації. Запропоновано розуміння комунікації як практики самоконфігурування смислових зв'язків в ході здійснення таких інтертекстуальних процесів, як відправник та адресат. Проведено розрізнення змісту категорій "повідомлення" і "текст" в комунікаційному процесі. Показано, що актуальна конфігурація текстуальної конструкції життя оформлюється в практиках інтерпретації.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/А 43
Автор(и) : Зарецька О.О.
Назва : Методичні питання визначення рівнів сформованості інтерпретаційних процесів особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2021. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 13. - С. 89-103 (Шифр 159.9.01:801.73(0/А 43-412404491)
Примітки : Бібліогр.: с. 99-103 (13 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерпретаційні процеси--діагностична процедура--онлайн-опитування--експериментальні тести--наративна компетентність--рівні інтерпретації
Анотація: У роботі розглядаються методичні питання побудови діагностичної процедури для визначення рівня сформованості інтерпретаційних процесів у дорослої особистості для подальшого використання у експерименті. Робота виконана в контексті психолого-герменевтичного підходу. Обгрунтовуються методичні рішення вироблені для втілення наукового задуму в конкретні методики. Детально обговорюються всі компоненти методики: лист-інструкція, експериментальні тексти, завдання до текстів, обробка відповідей респондентів за виявленими критеріальними ознаками сформованості інтерпретативних процесів та їх лексичним втіленням. Описано процедуру проведення письмового онлайн-опитування та її модифікації. віковою групою респондентів були дорослі. Аналіз матеріалів апробації дозволив виявити і проаналізувати негативні фактори, які заважали дорослим респондентам пройти експеримент до кінця. На базі цього аналізу було модифіковано як завдання до експериментальних текстів, так і саму процедуру проведення опитування. Завдання за експериментальними текстами мали на мету дати можливість визначити рівень сформованості у респондентів інтерпретаційних процесів (передсмисловий, смисловий або метасмисловий). За матеріалами аналізу експериментальних даних визначено ознаки у відповідях респондентів, сама наявність і зміст яких є діагностичними для висновків про той чи інший рівень сформованості інтерпретативних моментів у респондентів. Намічено шляхи подальших уточнюючих розробок критеріального апарату визначення рівня сформованості інтерпретативних процесів. Зроблено висновок про низький рівень розвиненості багатьох складових наративної і рефлексивної компетентностей дорослих респондентів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 76310
Кількість відвідувачів 1089
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя