Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (232)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самовизначення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/.8+159./Б 24-475563 рукописний текст
Автор(и) : Баришева, Олена Іванівна
Назва : Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :181 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-181.
УДК : 159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5 + 159.922.7/.8 + 159.923.2 + 159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гурткова робота
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовизначення--самореалізація--самопізнання--позашкільна діяльність--потреба--мотив--мотивація--новоутворення--літературно-драматична творчість--інноваційний підхід
Анотація: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.923/Б 75-974943 рукописний текст
Автор(и) : Боднар , Алла Яківна
Назва : Взаємодія колективності та індивідуальності в стимуляції професійного самовизначення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1994
Кільк.характеристики :141 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 121-141.
УДК : 159.923.2+159.923.38 + 159.923.2 + 159.923.38
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне самовизначення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колективність--індивідуальність--самовизначення--студенти--особистість
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1+159.922/В 20-879544 рукописний текст
Автор(и) : Васютинський, Вадим Олександрович
Назва : Особливості статеворольового самовизначення хлопчиків-підлітків із неповної сім`ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1992
Кільк.характеристики :135 с.: рис., табл.
Колективи : Науково-дослідний інститут психології України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 115-133.
УДК : 159.922.1+159.922.73-055.15 + 159.922.1 + 159.922.73-055.15
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самовизначення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--сомовизначення--повна сім`я--неповна сім`я--статеворольове самовизначення
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/В 52-027489 рукописний текст
Автор(и) : Вірна, Жанна Петрівна
Назва : Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1996
Кільк.характеристики :172 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-172.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--практичний психолог--рефлексивно-професійний тренінг--майбутні психологи
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:364-0/К 64-565858 рукописний текст
Автор(и) : Контни, Уршуля
Назва : Психологічні механізми розвитку професіоналізму соціального працівника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :268 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 235-268.
УДК : 378-057.875:364-051-057.85/.86
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професіоналізм
Педагогічна психологія-- Соціальні працівники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізм--соціальний працівник--психологічні механізми--самоорганізація--самовизначення
Анотація: Роботу присвячено розробці моделі професіоналізації соціального працівника та її впровадження в навчальний процес ВНЗ. У роботі представлено організацію, процедуру та методики дослідження професіоналізму соціального працівника в процесі навчання у ВНЗ;здійснено дослідження психологічних механізмів професійної активності студентів; проаналізовано етапи розвитку професіоналізму соціального працівника в освітньому процесі ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76:616/Д 44 рукописний текст
Автор(и) : Дідковська, Лариса Іванівна
Назва : Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-199.
УДК : 159.922.76:616
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Соматичні порушення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уявлення про майбутнє--цілепокладання--діяльнісне самовизначення--моделювання--психосоматика--актуальне я--локус контролю--психотренінг--часова перспектива--тип структурування
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних детермінант побудови старшокласниками із певними соматичними порушеннями власної часової часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). В дослідженні запропоновано новий підхід у вирішенні проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який ґрунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу і теорії цілепокладання. Встановлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98-048.88:331/Л 89-321278 рукописний текст
Автор(и) : Льовочкіна, Антоніна Михайлівна
Назва : Психологічна допомога у життєвому та професійному самозначенні старшокласниками зони Чорнобильської катастрофи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :193, [8] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-193.
УДК : 159.98-048.88:331.548-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне самовизначення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чорнобильська катастрофа--психологічні наслідки--професійне самовизначення--життєве самовизначення--психологічна допомога--життєві плани і перспективи
Анотація: Чорнобильська катастрофа посилила складність вибору професійного і життєвого шляху старшокласниками, які живуть в її зоні. Для вирішення цієї проблеми створена система психологічної допомоги, направлена на активізацію особистості старшокласника. Апробовані методи професійної орієнтації і корекції життєвих планів даного контингенту старшокласників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+159.923/М 69-879415 рукописний текст
Автор(и) : Михальчук, Юлія Олександрівна
Назва : Психолого-педагогічні умови гармонізації етнічної самосвідомості старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :278 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 197-217.
УДК : 159.922.4+159.923.2+37.035:392/.394 + 159.922.4 + 159.923.2 + 37.035:392/.394
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнічна самосвідомість--етнічне самовизначення--етнічна ідентичність--етнічна толерантність--старшокласники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психолого-педагогічних умов гармонізації етнічної самосвідомості у ранньому юнацькому віці. У роботі проаналізовано проблему формування етнічної самосвідомості старшокласників, розроблено та емпірично досліджено концептуальну модель гармонізації етносамосвідомості у ранньому юнацькому віці. Показано, що організація спеціальної інформативно-творчої діяльності, спрямованої на підвищення когнітивної складності особистості і збагачення її ціннісно-смислової сфери, сприяє гармонізації етнічної самосвідомості школярів. Було розроблено розвивально-виховну програму з гармонізації етнічної самосвідомості школярів, та експериментально доведено її сприяння діалого-культурологічній самоорганізації етносамосвідомості та формуванню толерантної особистості, відкритої до міжкультурного діалогу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954./М 80-946906 рукописний текст
Автор(и) : Мороз, Юрій Віталійович
Назва : Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-210.
УДК : 37.015.3:159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творча активність--самовизначення--система цінностей--профілі творчої особистості--креативність--розвиток особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/.8/П 16 рукописний текст
Автор(и) : Панченко, Світлана Миколаївна
Назва : Психологічна освіта старшокласників як чинник їх життєвого самовизначення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :277 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 222-236.
УДК : 159.922.7/.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самовизначення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--психологічна освіта--життєве самовизначення--життєві цілі--ціннісні орієнтації--самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу життєвого самовизначення старшокласників, психолого-педагогічних умов його підтримки та стимулювання засобами психологічної освіти. Обґрунтовано сутністьжиттєвого самовизначення та його психологічні особливості в юнацькому віці. Зроблено спробу структурувати суб'єктивні складові - детермінанти життєвого самовизначення. Здійснено психолого-педагогічне дослідження ефективності запровадження психологічної освіти для старшокласниківяк чинника їх життєвого самовизначення. Розроблена та апробована експериментальна програма спецкурсу з психології для старшокласників та методичні поради щодо його запровадження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
Статистика
за 01.06.2024
Кількість запитів 59044
Кількість відвідувачів 1446
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя