Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (233)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (10)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самовизначення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 106
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/.8+159./Б 24-475563 рукописний текст
Автор(и) : Баришева, Олена Іванівна
Назва : Самовизначення та самореалізація як мотив участі старшокласників у гуртковій роботі : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :181 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-181.
УДК : 159.922.7/.8+159.923.2+159.947.5 + 159.922.7/.8 + 159.923.2 + 159.947.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Гурткова робота
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовизначення--самореалізація--самопізнання--позашкільна діяльність--потреба--мотив--мотивація--новоутворення--літературно-драматична творчість--інноваційний підхід
Анотація: Розкрито психологічну сутність позашкільної нерегламентованої творчої діяльності з елементами психологічного всеобучу учнів і специфіку вияву вказаної діяльності щодо самовизначення старшокласника. З`ясовано специфіку мотивації участі старшокласників в літературно-драматичній діяльності. Розроблено й апробовано програму та модель позашкільної літературно-драматичної діяльності, яка сприяє самовизначенню та самореалізації старшокласника. Виявлено залежність між розвитком особистості, що прагне самовизначитися, та особливостями виховного впливу нерегламентованої творчої діяльності на учнів. Експериментально доведено, що особистісні новоутворення, які формуються у процесі навчання за пропонованою програмою-ініціативність, рефлексія, гуманістична спрямованість, адекватність ставлення до себе й оточуючих, прагнення самореалізації-переростають у відносно стійкі внутрішні регулятори поведінки, сприяють розвитку індивіда як активної особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.923/Б 75-974943 рукописний текст
Автор(и) : Боднар , Алла Яківна
Назва : Взаємодія колективності та індивідуальності в стимуляції професійного самовизначення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1994
Кільк.характеристики :141 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 121-141.
УДК : 159.923.2+159.923.38 + 159.923.2 + 159.923.38
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне самовизначення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): колективність--індивідуальність--самовизначення--студенти--особистість
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1+159.922/В 20-879544 рукописний текст
Автор(и) : Васютинський, Вадим Олександрович
Назва : Особливості статеворольового самовизначення хлопчиків-підлітків із неповної сім`ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1992
Кільк.характеристики :135 с.: рис., табл.
Колективи : Науково-дослідний інститут психології України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 115-133.
УДК : 159.922.1+159.922.73-055.15 + 159.922.1 + 159.922.73-055.15
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самовизначення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--сомовизначення--повна сім`я--неповна сім`я--статеворольове самовизначення
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/В 52-027489 рукописний текст
Автор(и) : Вірна, Жанна Петрівна
Назва : Формування професійного ставлення до клієнта в процесі підготовки практичних психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1996
Кільк.характеристики :172 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 152-172.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Практичний психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне самовизначення--практичний психолог--рефлексивно-професійний тренінг--майбутні психологи
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:364-0/К 64-565858 рукописний текст
Автор(и) : Контни, Уршуля
Назва : Психологічні механізми розвитку професіоналізму соціального працівника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2012
Кільк.характеристики :268 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 235-268.
УДК : 378-057.875:364-051-057.85/.86
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професіоналізм
Педагогічна психологія-- Соціальні працівники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професіоналізм--соціальний працівник--психологічні механізми--самоорганізація--самовизначення
Анотація: Роботу присвячено розробці моделі професіоналізації соціального працівника та її впровадження в навчальний процес ВНЗ. У роботі представлено організацію, процедуру та методики дослідження професіоналізму соціального працівника в процесі навчання у ВНЗ;здійснено дослідження психологічних механізмів професійної активності студентів; проаналізовано етапи розвитку професіоналізму соціального працівника в освітньому процесі ВНЗ.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.76:616/Д 44 рукописний текст
Автор(и) : Дідковська, Лариса Іванівна
Назва : Особливості уявлень про своє майбутнє у старшокласників із соматичними порушеннями : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-199.
УДК : 159.922.76:616
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Соматичні порушення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уявлення про майбутнє--цілепокладання--діяльнісне самовизначення--моделювання--психосоматика--актуальне я--локус контролю--психотренінг--часова перспектива--тип структурування
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних детермінант побудови старшокласниками із певними соматичними порушеннями власної часової часової перспективи (уявлення про своє майбутнє). В дослідженні запропоновано новий підхід у вирішенні проблеми побудови особистістю власного майбутнього, який ґрунтується на концепції суб'єктно-діяльнісного підходу і теорії цілепокладання. Встановлено, що процес і результат побудови особистістю образу власного майбутнього призводить до таких змін актуальної структури особистості, які можуть розглядатися як особистісне новоутворення.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98-048.88:331/Л 89-321278 рукописний текст
Автор(и) : Льовочкіна, Антоніна Михайлівна
Назва : Психологічна допомога у життєвому та професійному самозначенні старшокласниками зони Чорнобильської катастрофи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :193, [8] с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-193.
УДК : 159.98-048.88:331.548-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійне самовизначення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): чорнобильська катастрофа--психологічні наслідки--професійне самовизначення--життєве самовизначення--психологічна допомога--життєві плани і перспективи
Анотація: Чорнобильська катастрофа посилила складність вибору професійного і життєвого шляху старшокласниками, які живуть в її зоні. Для вирішення цієї проблеми створена система психологічної допомоги, направлена на активізацію особистості старшокласника. Апробовані методи професійної орієнтації і корекції життєвих планів даного контингенту старшокласників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+159.923/М 69-879415 рукописний текст
Автор(и) : Михальчук, Юлія Олександрівна
Назва : Психолого-педагогічні умови гармонізації етнічної самосвідомості старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :278 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 197-217.
УДК : 159.922.4+159.923.2+37.035:392/.394 + 159.922.4 + 159.923.2 + 37.035:392/.394
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнічна самосвідомість--етнічне самовизначення--етнічна ідентичність--етнічна толерантність--старшокласники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психолого-педагогічних умов гармонізації етнічної самосвідомості у ранньому юнацькому віці. У роботі проаналізовано проблему формування етнічної самосвідомості старшокласників, розроблено та емпірично досліджено концептуальну модель гармонізації етносамосвідомості у ранньому юнацькому віці. Показано, що організація спеціальної інформативно-творчої діяльності, спрямованої на підвищення когнітивної складності особистості і збагачення її ціннісно-смислової сфери, сприяє гармонізації етнічної самосвідомості школярів. Було розроблено розвивально-виховну програму з гармонізації етнічної самосвідомості школярів, та експериментально доведено її сприяння діалого-культурологічній самоорганізації етносамосвідомості та формуванню толерантної особистості, відкритої до міжкультурного діалогу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.954./М 80-946906 рукописний текст
Автор(и) : Мороз, Юрій Віталійович
Назва : Психологічні особливості розвитку тврочої активності старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-210.
УДК : 37.015.3:159.954.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Творча діяльність
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творча активність--самовизначення--система цінностей--профілі творчої особистості--креативність--розвиток особистості
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню процесу становлення творчої активності особистості в старшому шкільному віці. Уточнено психологічну дефініцію поняття творчої активності в контексті вікової та педагогічної психології. Показано, що творча активність є складною психологічною структурою цілісної особистості і визначається в своєму розвитку взаємодією зовнішніх і внутрішніх чинників. Створено і апробовано систему методичних процедур дослідження і засобів оптимізації функціонування творчої активності в старшому шкільному віці. У роботі містяться нові методичні комплекси, спрямовані на виявлення особливостей розвитку творчої активності особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/.8/П 16 рукописний текст
Автор(и) : Панченко, Світлана Миколаївна
Назва : Психологічна освіта старшокласників як чинник їх життєвого самовизначення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :277 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 222-236.
УДК : 159.922.7/.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самовизначення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--психологічна освіта--життєве самовизначення--життєві цілі--ціннісні орієнтації--самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу життєвого самовизначення старшокласників, психолого-педагогічних умов його підтримки та стимулювання засобами психологічної освіти. Обґрунтовано сутністьжиттєвого самовизначення та його психологічні особливості в юнацькому віці. Зроблено спробу структурувати суб'єктивні складові - детермінанти життєвого самовизначення. Здійснено психолого-педагогічне дослідження ефективності запровадження психологічної освіти для старшокласниківяк чинника їх життєвого самовизначення. Розроблена та апробована експериментальна програма спецкурсу з психології для старшокласників та методичні поради щодо його запровадження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8/П 19 рукописний текст
Автор(и) : Пасічняк, Руслана Федорівна
Назва : Психологічні особливості особистісного самовизначення старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 1999
Кільк.характеристики :186 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 142-159.
УДК : 159.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісність-- Самовизначення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистісне самовизначення--ціннісні орієнтації--ціннісно-смислова сфера--соціокультурні умови життєдіяльності
Анотація: Дисертація присвячено вивченню психологічних особливостей особистісного самовизначення старшокласників, його змісту, умов ефективності. Показана обумовленість особистісного самовизначення старшокласників соціокультурними умовами життєдіяльності, розкрита динаміка розвитку ціннісних орієнтацій підростаючої особистості, обґрунтовуються показники психологічного забезпечення процесу особистісного самовизначення старшокласників.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.31:316.47/Р 62-743786 рукописний текст
Автор(и) : Рожденственський , Андрій Юрійович
Назва : Рефлексія тілесного потенціалу в життєвому самовизначенні старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :227 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-208.
УДК : 159.923.31:316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--тілесний потенціал--життєве самовизначення--психологічний простір--самоставлення
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей проектування старшокласниками життєвого шляху залежно від типу усвідомлення ними власних тілесних можливостей. Розкривається роль і місце тілесної складової у Я-структурі учнів старшого шкільного віку. Створено й апробовано оригінальний діагностичний прийом оцінки рівня здатності старшокласника до саморефлексії тілесного потенціалу. Показано, що характер вибору старшокласниками форми самовизначення у просторі майбутніх життєвих відносин зумовлюється типом самоусвідомлення (рефлексії) ними власних тілесних можливостей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 195.922.8/Р 83 рукописний текст
Автор(и) : Рудь, Галина Володимирівна
Назва : Формування життєвих перспектив у ранній юності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 185-211.
УДК : 195.922.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Життєві перспективи
Вікова психологія-- Юнацтво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологічний час--життєвий шлях--життєва перспектива--спосіб самовизначення
Анотація: В роботі досліджено й структуровано базові соціально-психологічні чинники, які впливають на спосіб життєвого самовизначення, детермінують оптимальність життєвої перспективи особистості у ранній юності. Виокремлено індивідуально-психологічні властивості, які зумовлюють об'єктивне, цілісне сприймання життєвого шляху й детермінують оптимальність життєвої перспективи у ранньо-юнацькому віці. Структуровано сфери використання дослідницьких результатів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/С 17-719395 рукописний текст
Автор(и) : Самойлова, Аліна Генадіївна
Назва : Особливості формування професійної свідомості майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-198.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Професійна свідомість
Вікова психологія-- Майбутній психолог
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна свідомість--самовизначення--професіонал--професійна компетентність--студенти-психологи
Анотація: Дисертацію присвячено теоретико-експериментальному дослідженню процесу формування професійної свідомості майбутніх психологів на етапі їх професійної підготовки у вузі. Обґрунтовано інтегративний підхід до формування професійної свідомості особистості. Розроблено модель навчально-практичної діяльності, що сприяє переходу від навчальної діяльності до професійної та формуванню професійної свідомості. Доведена перспективність та доцільність використання діяльнісно-рефлексивного навчання з метою забезпечення формування професійної свідомості особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6+/С 38-675530 рукописний текст
Автор(и) : Синютка, Людмила Петрівна
Назва : Психологічні особливості життєвого самовизначення підлітка в сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Івано-Франківськ, 1997
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Прикарпатський університет імені Василя Стефаника (Івано-Франківськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 148-167.
УДК : 159.922.73-053.6+37.018.1 + 159.922.73-053.6 + 37.018.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самовизначення
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєве самовизначення--етнопсихологічні особливості--ціннісні орієнтації--інситут сім'ї--міжособистісна взаємодія
Анотація: На основі матеріалів наукового дослідження теоретично обґрунтовано і експериментально доведено, що самовизначення підлітка детерміноване соціальними і етнопсихологічними особливостями сім'ї, індивідуальними психофізіологічними характеристиками дорослих і підлітків. Визначені умови і фактори, що обумовлюють спрямованість та якісний зміст процесу життєвого самовизначення підлітка в сім'ї. Розкриті психологічні особливості життєвого самовизначення і формування ціннісних орієнтацій старших підлітків. Визначені позитивні і негативні фактори впливу сім'ї на процес становлення особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.5/Т 48 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Тамара Володимирівна
Назва : Психологічні особливості інтеграції середньої та вищої шкіл в умовах освітнього комплексу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :202 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-188.
УДК : 37.014.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтеграція освіти--освітній комплекс--адаптація--соціалізація--навчально-виховний процес--професійне самовизначення
Анотація: Дисертація присвячена проблемам інтеграції середньої та вищої шкіл, її психологічним особливостям в умовах освітнього комплексу при увищому закладі освіти. Розроблено психолого-педагогічну модель науково-освітнього комплексу вищого навчального закладу. Виявлено відмінності в індивідуально-психологічних складових особистості учнів, що навчалися в НОК, від усіх інших. Обґрунтовано доцільність інтеграції через НОК навчально-виховного процесу загальноосвітньої школиз академічним середовищем вузу на партнерських засадах, що сприяє забезпеченню наступності освітніх закладів різних рівнів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014.5/Ш 33 рукописний текст
Автор(и) : Швидкий, Анатолій Лаврентійович
Назва : Психолого-педагогічна концепція життєвого самовизначення колегіїстів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :199 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-199.
УДК : 37.014.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самовизначення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): життєве самовизначення--особистість--розвивальне навчання--школа інноваційного типу--особистісний скаморозвиток--система "колегіум"
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню авторської концепції життєвого самовизначення колегіїстів з практичним впровадженням її у діяльність школи інноваційного типу. Створена система організаційно-методичних та психо-дидактичних засобів і технологій навчально-виховного процесу, спрямованих на життєве самовизначення випускників. Визначені психологічні принципи, можливості та умови особистісного становлення. Перевірено ефективність нововведень з підтримки життєвого самовизначення колегіїстів у навчальному закладі інноваційного типу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.3)/Ш 33 рукописний текст
Автор(и) : Швидкий, Владислав Олегович
Назва : Особливості формування Я-концепції в професійному становленні особистості : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :172,[26] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.160-172.
УДК : 159.923.2(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-концепція
Педагогічна психологія-- Професійне становлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "я"-концепція--самосвідомість--становлення особистості--рефлексія--образ я--самовизначення--самоактуалізація
Анотація: В дистертації досліджено формування професійної складової Я-концепції студентів вищих навчальних закладів. Здійснено аналітичний огляд проблеми Я-концепції в професійному становленні особистості. Конкретизовано поняття професійної Я-концепції, визначено її головні риси. З'ясовані закономірності становлення професійної Я-концепції особистості. Розроблена й апробована програма формування професійної Я-концепції студентів факультету фізичного виховання та спорту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-055.2:6/Щ 61-726877 рукописний текст
Автор(и) : Щербатюк, Богдана Анатоліївна
Назва : Психологічні особливості самовизначення жінок, орієнтованих на управлінську діяльність : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-180.
УДК : 159.923.2-055.2:65+005.32 + 159.923.2-055.2:65 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Управлінська діяльність-- Самовизначення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовизначення--психологічні індикатори--цінності--мотивація--самооцінка--управління--гендер
Анотація: В дослідженні побудовано систему індикаторів процесу самовизначення, що характеризують мотивацію, ціннісні орієнтації, самооцінку та досліджено їх вплив на особливості самовизначення жінок. Встановлені особливості самовизначення жінок, орієнтованих на управлінську діяльність у співвіднесенні з їх особистісними характеристиками. Виявлені характерні особливості ціннісно-мотиваційного аспекту цих жінок.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-058.86/Г 57-196563 рукописний текст
Автор(и) : Гошовський , Ярослав Олександрович
Назва : Становлення образу "Я" в підлітків школи-інтернату в умовах депривації батьківського впливу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1995
Кільк.характеристики :177 с.: рис., табл.
Колективи : Інситут психології АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-177.
УДК : 159.922.73-058.862
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Педагогічна психологія-- Школа-інтернат
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--самовизначення--образ я--підліткова депривація--школа-інтернат
Анотація: В дослідженні здійснений теоретичний аналіз змісту, критеріїв і механізмів становлення образу "Я" в підлітків школи-інтернату. Розроблена концептуально-описова модель особистісних детермінант образу "Я" депривованих підлітків. Вивчено процес становлення образу "Я" в підлітків , що мають досвід депривації різного типу. Проведений порівняльний аналіз становлення образу "Я" в підлітків, що різняться тривалістю перебування в депривованому стані.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-106 
 
Статистика
за 21.06.2024
Кількість запитів 55252
Кількість відвідувачів 703
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя