Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самовладання<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955; 159.953/Г 47 рукописний текст
Автор(и) : Гільман, Анна Юріївна
Назва : Психологічні умови формування саногенного мислення студентської молоді : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Острог, 2017
Кільк.характеристики :20 с.
Колективи : Національний університет "Острозька академія" (Острог)
УДК : 159.955; 159.953
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саногенне мислення--неадаптивні когніції--рефлексивність--наполегливість--самовладання--опірність до стресу--ригідність--радість--студентська молодь
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню умов формування саногенного мислення студентської молоді. У дисертації проаналізовано основні підходи до проблем дослідження саногенного мислення. Розмежовано поняття «саногенне» і «позитивне» мислення, а також інші схожі за змістом поняття. Визначено особливості саногенного мислення та психологічні чинники формування саногенного мислення студентів. Запропоновано алгоритм розгортання саногенного мислення у студентів. Обґрунтовано такі критерії сформованості саногенного мислення: когнітивно-рефлексивний, емоційний, мотиваційний, регулятивний і соматичний. Описано модель і відповідну програму формування саногенного мислення студентів. Побудовано психологічні профілі студентів із саногенним і патогенним мисленням. Визначено психологічні умови формування саногенного мислення у студентів: 1) з’ясування й усвідомлення неадаптивних когніцій студентів; 2) розвиток рефлексивності, гнучкості в поведінці; 3) цілеспрямоване оволодіння навичок адекватної реакції на стимули навколишнього середовища, усвідомлене переживання радості, розвиток мотивації на успіх; 4) цілеспрямоване оволодіння навичками саморегуляції; 5) розвиток нервово-психічної стійкості та опірності до стресу (стійкого рівня адаптаційних ресурсів і здатності зберігати певний ступінь психологічної стабільності у стресогенних умовах); 6) актуалізація механізмів наслідування саногенної поведінки. Розроблено та систематизовано практичні рекомендації для викладачів, кураторів і психологів щодо формування саногенного мислення у студентів у навчальній діяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Ятчук М. С.
Назва : Професійно-психологічний тренінг формування психологічної компетентності у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Логос, 2017. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 47. - С. 50-54 (Шифр 154/А 43-799267450)
Примітки : Бібліогр.: с. 53-54 (12 назв)
УДК : 159.98
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійно-психологічний тренінг--оцінка ситуацій--прогнозування ситуацій--розв'язання проблем--самовладання у складних ситуаціях--психологічна готовність до дій у складних ситуаціях
Анотація: У статті розглядається проблема професійно-психологічного тренінгу формування психологічної компетентності у працівників Державної кримінально-виконавчої служби України. Розкрито теоретичні засади професійно-психологічного тренінгу формування психологічної компетентності у працівників органів та установ виконання покарань. Виділено напрями тренінгу формування психологічної компетентності у працівників органів та установ виконання покарань: розвиток здатності оцінювати ситуації, розвиток здатності прогнозувати, розвиток здатності розв’язувати проблеми, розвиток здатності самовладання у складних ситуаціях, розвиток психологічної готовності до дій у складних ситуаціях. Вказано проблеми, пов’язані з тренінгової роботою в органах та установах виконання покарань: розробка тренінгів для працівників Державної кримінально-виконавчої служби України, враховуючи особливості їхньої професійної діяльності; впровадження тренінгів, що нерідко пов’язано з нестачею часу у працівників й пропуском тренінгових занять; спеціальна підготовка тренерів-психологів для роботи з працівниками органів та установ виконання покарань.
Знайти схожі

 
Статистика
за 02.06.2024
Кількість запитів 44603
Кількість відвідувачів 1836
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя