Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (19)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самодіяльність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955.1:165.243/Д 50-080195 рукописний текст
Автор(и) : Діхтяренко, Світлана Юріївна
Назва : Психологічні особливості розуміння студентами сучасних пісень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :238 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 171-187.
УДК : 159.955.1:165.243:81'42
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розуміння
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): настанова--розуміння--пісенний текст--новоутворення --творчий потенціал--самодіяльність--інтерпретація--саморозуміння
Анотація: У роботі наводяться основні результати емпіричного дослідження особливостей розуміння у зв"язку у первинною настановою студентів щодо певного жанру і рівнем його розуміння. У результаті експериментального дослідження виявлено п"ять форм вияву первинної настанови (інтерпритаційної, прагматичної, чуттєвої, резонансної і консервативної) та їх взаємозв"язок із певним типом розуміння пісенного тексту (конструктивним, (продуктивним), розсудково-емпіричним (формально-логічним (значеннєвим), емоційно-образним, ідентифікаційним, ригідним), а також із певним особистісними утвореннями (потребою у самореалізації, емпатією, рівнем суб"єктивного контролю, творчим потенціалом і загальною самооцінкою), поєднання яких розглядається як системне психологічне утворення суб"єкта розуміння. У дослідження представлені результати застосування авторської програми оптимізації процесу розуміння студентами пісенного тексту за допомогою пррийомів творчого тренінгу. Обгрунтувується теза про еврестичність цієї програми як особливого психолого-педагогічного засобу породження новоутворень, притаманних особистості як суб"єкту творчої самодіяльності.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.5+3/К 21-786640 рукописний текст
Автор(и) : Карапетрова, Олена Володимирівна
Назва : Особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі ходожньої самодіяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Бердянськ, 2010
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет (Бердянськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 175-196.
УДК : 159.922.7-053.5+316.614.5:379.825 + 159.922.7-053.5 + 316.614.5:379.825
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Адаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-образ--шкільний вік--художня самодіяльність--педагог-творчий керівник
Анотація: У дисертації теоретично обгрунтовано та емпірично досліджено особливості соціально-психологічної адаптації дітей молодшого шкільного віку у колективі художньої самодіяльності. розроблено модель соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Згідно з моделлю на успішність соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності впливають зовнішні і внутрішні чинники: прагнення дитини до соціально значущої , особливості її "Я-образу". здібності та схильності дитини до відповідного виду діяльності, особливості взаємин керівника і дитини. Виокремлено і досліджено, важливі з огляду на молодший шкільний вік, чинники соціально-психологічної адаптації дитини, "Я-образ", а також особливості ставлення педагога-творчого керівника до учасників колективу. Визначено критерії та показаники оцінки рівня соціально-психологічної адаптації; показано залежність рівня адаптації від емоційно-ціннисних характеристик "Я-образу", особливості ставлення керівника до дітей. З урахуванням результатів емпіричного дослідження розроблено розвивальну корекційну програму з підвищення рівня соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності. Зростання показників соціально-психологічної адаптації дітей у колективі художньої самодіяльності в рузультаті проходження програми засвідчило її доцільність та ефективність.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Киричевська Л. П.
Назва : Етнопсихологічні засоби розвитку творчої самодіяльності дітей специфічних категорій за умов ведення АТО в країні
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 183-192 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-192 (6 назв)
УДК : 159.9.399.1
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тренінгова програма--писанкарство--творча самодіяльність--мистецтво--традиція--етнос--естетична культура
Анотація: В статті обгрунтовується можливість застосування в якості енопсихологічного засобу розвитку творчої самодіяльності учнів ЗОШ такого народного виду мистецтва, як писанкарство. Описується реальний досвід впровадження даної тренінгової програми в роботу практичного психолога та соціального педагога ЗОШ з такими специфічними категоріями дітей як діти учасників АТО, учні з сімей переселенців та бангатодітних-малозабезпечених сімей. Психологічним інструментарієм данної програми виступає писанка, яка також застосовується в якості діагностичного матеріалу, а прийом інтерпритації творчого продукту здійснюється за принципами таких проективних методик як тести Торренса та Люшера.
Знайти схожі

 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 138503
Кількість відвідувачів 1190
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя