Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (14)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=саморефлексія<.>
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/Б 81
Автор(и) : Бондар К. В.
Назва : Дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 69-78 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 76-77 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ "я"--саморефлексія--тілесна орієнтація--тілесний досвід--тілесність
Анотація: Представлено результати дослідження саморефлексії тілесного потенціалу молодої жінки. Тілесність жінки в змістовному аспекті представлена як усвідомлене психічне утворення, об'єктами якого виступають різноманітні тілесні процеси, розпізнані свідомістю жінки.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Щербан Г. В.
Назва : Психологічні особливості формування готовності майбутніх вчителів до розв'язування педагогічних задач
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 691-703 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 702 (6 назв)
УДК : 159.9:316.77:37.03
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійне становлення--педагогічна задача--рефлексія--саморефлексія
Анотація: На основі дослідження отримано результати: зростає число молодих вчителів з високим і середнім рівнем підготовленості до роз'язання педагогічних задач; велика доля молодих учителів з низьким і нульовим рівнем підготовленості. Проаналізовано ті труднощі, з якими зіштовхуються молоді вчителі на етапі входження в педагогічну професію.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Клименко, Ірина Вадимівна
Назва : Взаємозв'язки когнітивно-поведінкових стратегій подолання зі складовими особистісної рефлексивності курсантів, які навчаються в умовах психологічного супроводу
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 72-83: табл. (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 81-82 (5 назв)
УДК : 159.938.363.6:377.35
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): системна рефлексія--інтроспекція--квазірефлексія--когнітивно-поведінкові стратегії--курсанти--конструктивність стратегій--соціорефлексія--саморефлексія
Анотація: У статті аналізуються взаємозв'язки когнітивно-поведінкових копінг-стратегій зі складовими особистісної рефлексивності курсантів Харківського національного університету внутрішніх справ. Досліджено взаємозв'язки копінг-стратегій зі складовими особистісної рефлексивності курсантів, які навчаються в умовах психологічного супроводу. Показано, що у досліджуваних курсантів залежно від умов навчання спостерігаються різні види взаємозв'язків поведінкових стратегій та складових рефлексивності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Савіна М. І.
Назва : Психологічна допомога учасникам АТО методами арт-терапії
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 458-466 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 465 (7 назв)
УДК : 159.95
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--стрес--посттравматичні стресові розлади--рефлексія--саморефлексія--арт-терапія--військовослужбовці
Анотація: Стаття присвячена висвітленню проблеми психологічної допомоги учасникам бойових дій за допомогою методів арт-терапії. Здійснено аналіз арт-терапевтичних методів, як інструменту психологічної допомоги особам, що приймали безпосередню участь в бойових діях та потребують психологічної реабілітації. Вивчено форми та методи роботи з військовослужбовцями з посттравматичними стресовими розладами. В даному викладі пропонується вивчення особливостей процесу рефлексії та саморефлексії особистості методами арт-терапії.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Бондар К. В.
Назва : Дослідження референтів способу життя молодої жінки
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 52-64: табл. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 63 (11 назв)
УДК : 159.9:378.147
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): тіло--ставлення жінки до власної тілесності--тілесна орієнтація--тілесність--саморефлексія тілесного потенціалу--життєві перспективи--феномен тілесності
Анотація: У статті описано результати дослідження життєвих перспектив та стану сформованості життєвий цілей. Представлено особливості психологічного осмислення феномену тілесності. Описано методики, спрямовані на дослідження життєвих перспектив та стану сформованості життєвих цілей жінок. Надано характеристики результатів дослідження.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Балашов Е. М.
Назва : Психологічні особливості рефлексії в навчальній діяльності студентів
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2018. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 1. - С. 26-44 (Шифр 15(08)/А 43-004926506)
Примітки : Бібліогр.: с. 40-43 (28 назв)
УДК : 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--навчальна діяльність студентів--види рефлексії--функції рефлексії--форми рефлексії--системна рефлексія--інтроспекція--квазірефлексія--саморефлексія--соціорефлексія
Анотація: У статті проаналізовано теоретичні і практичні аспекти поняття рефлексії у навчальній діяльності студентів вищих закладів освіти. Визначено основні види, функції та форми рефлексії, виокремлено бар'єри особистісної рефлексії. Розглянуто та емпірично досліджено питання розвитку окремих компонентів рефлексії студентів у навчальній діяльності, таких як системна рефлексія, інтроспекція та квазірефлексія, саморефлексія та соціорефлексія. На основі теоретичного аналізу та емпіричного дослідження було розроблено теоретико-методологічні рекомендації щодо покращення розвитку рефлексивності у навчальній діяльності студентів.
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 32154
Кількість відвідувачів 660
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя