Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (145)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=саморозвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.
159.953.5
С 52


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Місце самопроектування у проектній парадигмі [Текст] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29. - Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
проектування -- самопроектування -- особистісний проект -- саморозвиток -- рефлексія -- інтелект -- ментальна модель світу
Анотація: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.9
С 32


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен [Текст] / Л. З. Сердюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 422-431. - Бібліогр.: с. 429-430 (10 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самотворення -- самореалізація -- саморозвиток -- синергія -- детермінація -- самодетермінація -- самоздійснення
Анотація: Розкрито психологічні засади та системогенез самотворення особистості. Виявлено структурні характеристики та динамічні особливості самотворення особистості як самодетермінованої системи. Обґрунтовано доцільність цілісного вивчення закономірностей процесу самотворення особистості через її особистісне та ціннісно-смислове опосередкування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Жигайло, Наталія Ігорівна.
    Генетична теорія становлення і здійснення особистості в науковій діяльності академіка С.Д. Максименка [Текст] / Н. І. Жигайло // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 78-89. - Бібліогр.: с. 88 (9 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- генетико-психологічна теорія -- саморозвиток -- онтогенез -- філогенез
Анотація: Стаття присвячена проблемі генетико-психологічного погляду на особистість. Особистість представлено як складну відкриту систему, що саморозвивається. Автором закцентовано, що розвиток особистості полягає в організації та інтегруванні людиною свого внутрішнього світу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

4.
159.9.018
К 90


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Куліш, В.
    Проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в психології [Текст] / В. Куліш // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 105-113. - Бібліогр.: с. 112-113 (13 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток -- духовний розвиток -- духовність -- самовдосконалення -- саморозвиток -- буття
Анотація: У статті розглянуто проблеми дослідження особливостей духовного розвитку особистості в сучасній психологічній науці. Обгрунтовано значимість даної тематики для сучасних соціально-економічних умов. Проаналізовано наукові дослідження, присвячені духовному розвитку. Визначено проблеми та перспективи подальших досліджень розвитку духовності в психології.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
159.923.2
С 52


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості [Текст] / М. Л. Смульсон // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2 : Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 36-48. - Бібліогр.: с. 45-47 (19 назв)
УДК
Рубрики: Психологічна герменевтика
Кл.слова (ненормовані):
старість -- старіння -- самопроектування -- саморозвиток -- ампліфікація -- модель світу
Анотація: Стаття присвячена розгляду специфіки самопроектування як інтенціонального підгрунтя саморозвитку у людей похилого віку, а також як засобу ампліфікації саморозвитку. Показано, що специфіка самопроектування у старості проявляється на всіх його етапах, а саме етапі рефлексії завдань саморозвитку, етапі визначення проекту результату, проекту процесу і відповідних технологій саморозвитку, а також критерії події саморозвитку.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

6.
159.922
Д 74


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дригус, Марія Трохимівна.
    Проблема психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі [Текст] / М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 77-85. - Бібліогр.: с. 84 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
психологічні механізми -- особистість -- обдарованість -- виховання -- розвиток -- саморозвиток -- особистісна ефективність
Анотація: Здійснено аналіз проблеми психологічних механізмів у сучасному вітчизняному психологічному просторі. Доведено новаторство українських учених у розробці проблеми психологічних механізмів у галузі педагогічної та вікової психології. Розкрита архітектоніка дослідницьких спектрів вивчення психологічних механізмів. Здійснено аналіз концептуального підходу до проблеми психологічних механізмів розвитку особистості. Охарактеризовано сучасні тенденції досліджень психологічних механізмів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
37.017.92/93-057.875
Б 90


    Бугерко, Ярослава Миколаївна.
    Ціннісні виміри духовної культури студентської молоді [Текст] / Я. М. Бугерко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 93-104. - Бібліогр.: с. 102-103 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
духовна культура -- освітній процес -- соціокультурний духовний простір -- внз -- ціннісне самовизначення -- духовно-творчий потенціал -- духовний саморозвиток
Анотація: У статті розглянуто психологічні особливості ціннісного самовизначення студентів в освітньому просторі ВНЗ. Показано університетську освіту як складну систему продукування особливого соціокультурного і психодуховного середовища, яке сприяє зростанню духовно-творчого потенціалу студентів, реалізації їх конструктивної діяльнісної позиції щодо ціннісного формування власного буття, реалізації свого духовного призначення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
378.22:159.9.07
Т 36


    Тесленко, Марина Миколаївна.
    Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів [Текст] / М. М. Тесленко // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 696-705 : Бібліогр.: с. 704 (9 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
діалогічний підхід -- психологічна компетентність -- професійний саморозвиток -- інтерактивне навчання
Анотація: Проаналізовано та обґрунтовано значення діалогічного підходу як головної умови якісної професійної підготовки майбутнього психолога в системі вищої школи. Виокремлено чинники ефективності діалогічних комунікативних практик у вищій школі. Аргументовано доцільність застосування діалогічного підходу у вищій школі з метою свідомого розвитку та вдосконалення професійної компетентності майбутніх психологів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дригус, М. Т.
    Парадигма "особистісна ефективність-психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення Г.С. Костюка [Текст] / М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 107-115. - Бібліогр.: с. 112-115 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- саморозвиток -- професійне самовизначення -- особистісна ефективність -- психологічне благополуччя
Анотація: У статті здійснено аналіз "парадигми особистісна ефективність - психологічне благополуччя особистості" у концепції професійного самовизначення фундатора сучасної вітчизняної психології Г.С. Костюка. З'ясовано синергійне розкриття ученим психологічного змісту проблеми професійного самовизначення, а також унікальність її бачення - у парадигмі "джерела її особистого щастя". Наголошено, що у процесі психологічного аналізу проблеми професійного самовизначення Г.С. Костюк окреслив важливі спектри "парадигми особистісна ефективність - психологічне благополуччя особистості" у просторі професійного самовизначення. Акцентовано на значущості ідеї Г.С. Костюка "творення самого себе" - ідеї саморозвитку в процесі вільного особистісного професійного самовизначення.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

10.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Гуменюк, Галина Вадимівна.
    Феномен самоздійснення у вимірі акмеологічного розвитку професіоналу [Текст] / Г. В. Гуменюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 12-24. - Бібліогр.: с. 21-23 (20 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
фахівець -- професіоналізм -- суб'єкт -- професійний саморозвиток -- акмеологічний розвиток -- самовизначення -- самореалізація
Анотація: Розглянуто проблему становлення фахівця як професіоналу в умовах сучасної реальності, зокрема вимоги, які висуваються до його фахового рівня. Здійснено аналіз теоретичних поглядів щодо проблеми самоздійснення у контексті акмеогенезу. Зазначено пріоритетне завдання щодо організації супроводу професійної діяльності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

11.
15(5А2.2)П
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Сердюк, Людмила Захарівна.
    Психологічні основи самореалізації особистості [Текст] / Л. З. Сердюк, О. М. Шамич // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 150-157. - Бібліогр.: с. 155-157 (14 назв)
УДК
РУБ 15(5А2.2)П
Рубрики: Психофізіологія
Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- саморозвиток -- самоставлення -- особистісний потенціал
Анотація: У статті розкрито змвст поняття самореалізація та визначено основні чинники феномена самореалізації особистості. Обґрунтовано визначення самореалізації о собистості як мотиву, як опредмечування її сутнісних сил і потреб, що визначає прагнення до розвитку свого потенціалу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Шамич, Олександр Миколайович; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


    Панасенко, Н. М.
    Професія - журналіст: професійно-важливі якості та психологічні особливості [Текст] / Н. М. Панасенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 177-186. - Бібліогр.: с. 184-186 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
журналіст -- життєстійкість -- професійний стрес -- саморозвиток -- професійно-важливі якості
Анотація: У статті викладені результати теоретичного дослідження, спрямованого на визначення професійно-важливих якостей та психологічних особливостей журналіста. Встановлено, що не існує якоїсь однієї моделі здібностей для всіх професійних спеціалізацій журналіста. Зазначається, що серед багатьох професій журналістика - одна з найстресовіших. Визначено, що основними професійно-важливими якостями журналіста є прагнення до постійного саморозвитку, відмінне володіння усною і письмовою мовами, спостережливість, розвинене аналітичне й образне мислення, висока емоційна стійкість і життєстійкість.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

13.
153
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Терещенко, Людмила Анатоліївна.
    Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів [Текст] / Л. А. Терещенко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11 : Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 518-526. - Бібліогр.: с. 525 (4 назви)
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості--Психологічна допомога особистості
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- самоактуалізація -- особистісне зростання -- юнацький вік -- невроз -- психічна травма -- невротичний конфлікт
Анотація: В статті здійснено теоретичне дослідження проблеми психологічних особливостей саморозвитку студентів раннього юнацького віку; доведено, що етап професійного навчання є визначальним для формування цього процесу; виокремлені головні принципи самоосвіти і саморозвитку; вивчено мотиви саморозвитку студентів; виявлено критерії та рівні саморозвитку в ранньому юнацькому віці, їх основні характеристики. Розкрита система психологічних чинників, які впливають на стимуляцію прагнення до саморозвитку студентів.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
153
К 89


    Кузікова, Світлана Борисівна.
    Психологічні основи становлення суб'єкта саморозвитку в юнацькому віці [Текст] : монографія / С. Б. Кузікова ; Сумський держ. пед. ун-т ім. А. С. Макаренка. - Суми : МакДен, 2012. - 410 с. - ISBN 978-966-2305-33-3 : 40.00 грн.
УДК
РУБ 153
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
юнацький вік -- саморозвиток -- керівники загальноосвітніх навчальних закладів

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сумський державний педагогічний універсистет ім. А. С. Макаренка (Суми)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

15.
151.51
А 43


    Дригус, Марія Трохимівна.
    Концептуальні парадигми самоефективності особистості [Текст] / М. Т. Дригус // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2017. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 23. - С. 88-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (10 назв)
УДК
РУБ 151.51
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- розвиток -- саморозвиток -- ефективність -- особистісна ефективність -- самоефективність -- психічний розвиток -- внутрішні умови
Анотація: У статті здійснено аналіз концептуальної парадигми самоефективності А. Бандури. З’ясовано джерела самоефективності у контексті реципрокного детермінізму теорії соціального научіння. Зазначено, що концепт «власної ефективності» розглянуто в оцінковій проекції. Акцентовано важливість для розуміння самоефективності розмежування таких спектрів, як «очікування ефективності» і «очікування результату» у континуумі «особистість – поведінка – результат». Розкрита концептуальна парадигма Г. С. Костюка щодо проблеми становлення ефективної особистості. Зроблено висновок, що учений вперше самобутньо ініціював у педагогічній та віковій психології (як у вітчизняній, так і зарубіжній) проблему особистісної ефективності у системному вимірі. Окреслено перспективи наукових розвідок проблеми самоефективності у контексті концепції психологічної безпеки творчої особистості, створеної В.О. Моляко.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
372
А 43


    Кондратець, І. В.
    Рефлексійна культура педагога як ціннісний орієнтир педагога-професіонала [Текст] / І. В. Кондратець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : КЦ ФОП Іванової М.А., 2017. - Т. 4 : Психологія розвитку дошкільника, Вип. 13. - С. 108-115
УДК
РУБ 372
Рубрики: Психологія розвитку дошкільника
Кл.слова (ненормовані):
рефлексійна культура -- рефлексія -- умови розвитку рефлексійної культури -- саморозвиток -- професіоналізм -- ціннісний орієнтир
Анотація: Стаття присвячена розкриттю поняття рефлексійної культури як одного із складників професіоналізму, ціннісного орієнтиру в саморозвиткові й самовдосконаленні фахових особистісних якостей педагога дошкільного навчального закладу. Висвітлено наукові підходи у трактуванні дефініції "рефлексійна культура", а також умови її формування.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Музика, О. Л.
    Аксіогенез особистості і розвиток обдарованості: теоретична модель і підходи до дослідження [Текст] / О. Л. Музика // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 60-76
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
аксіогенез -- обдарованість -- обдарована особистість -- особистісні цінності -- саморозвиток
Анотація: У статті реалізовано потребовий підхід до особистісних цінностей і персонологічний підхід до аксіогенезу. Аксіогенез обдарованої особистості визначається як процес становлення й розвитку особистісних цінностей що обумовлюють її типологічні особливості, відображаючи специфіку здібностей, способів соціальної взаємодії й особистісного саморозвитку. В освітньому просторі аксіогенез обдарованої особистості розглядається в процесі взаємодії нормативних соціальних цінностей, що пов'язані з віковим розвитком, та особистісних цінностей, які виникають в процесі розвитку здібностей і саморегуляції. У ході аксіогенезу зростає ціннісна автономність особистості та зменшується безпосередній регульований вплив соціальних цінностей. Розроблено класифікацію цінностей обдарованої особистості. Цінності соціальної взаємодії включають особистісні цінності належності та особистісні цінності визнання. Цінності саморозвитку здібностей складаються з особистісних цінностей пізнання та особистісних цінностей творчості. До цінностей особистісної самобутності віднесено особистісні цінності самоідентичності та особистісні смисложиттєві цінності


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
155
О-72


    Смульсон, Марина Лазарівна.
    Саморозвиток як провідна діяльність у старості [Текст] / М. Л. Смульсон // Особистість та її історія : збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.) / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя : Ніжин, 2017. - С. 16-17
УДК
РУБ 155


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ); Київський національний університет ім. Тараса Шевченка(Київ); Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

19.
159.923.2
П 86


   
    Психолого-педагогічні основи процесу самотворення особистості [Електронний ресурс] : монографія / Л. З. Сердюк [и др.]. ; за ред. Л. З. Сердюк ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ : Педагогічна думка, 2015. - 197 с. - Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/10211/. - Назва з екрану. - Дата звернення: 26.09.2017. - Б. ц.
    Зміст:
Сердюк, Людмила Захарівна. Самотворення та самовдосконалення особистості як цілісний самодетермінований феномен / Л. З. Сердюк. - С. 7-11
Пенькова, Олена Іванівна. Ціннісна регуляція процесу самотворення та самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С. 12-14
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Проблема самовдосконалення особистості як предмет наукового дослідження / Т. М. Яблонська. - С. 14-21
Сердюк, Людмила Захарівна. Методичне забезпечення дослідження / Л. З. Сердюк, Т. М. Яблонська. - С. 21-38
Сердюк, Людмила Захарівна. Ціннісні основи самотворення особистості / Л. З. Сердюк. - С. 39-43
Сердюк, Людмила Захарівна. Самоставлення та механізми його захисту в структурі самотворення особистості / Л. З. Сердюк. - С. 43-54
Володарская, Наталия Дмитриевна. Світоглядні орієнтації як детермінанта самотворення особистості / Н. Д. Володарская. - С. 54-68
Данилюк, Іван Васильович. Етнічна ідентичність як чинник самотворення особистості / І. В. Данилюк. - С. 68-81
Данилюк, Іван Васильович. Вплив соціального контексту на формування етнічної ідентичності особистості / І. В. Данилюк. - С. 81-93
Антоненко, В'ячеслав Володимирович. Самотворення особистості як детермінанта осягнення її морально-естетичного ідеалу та гуманістичного самовираження / В. В. Антоненко. - С. 93-103
Пенькова, Олена Іванівна. Концептуальні підходи до проблеми самовдосконалення особистості у сучасній науці / О. І. Пенькова. - С. 104-107
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Вікові та індивідуально-психологічні особливості як чинники самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці / Т. М. Яблонська. - С. 107-122
Пенькова, Олена Іванівна. Динаміка процесу самовдосконалення у сімейному спілкуванні / О. І. Пенькова. - С. 123-128
Пенькова, Олена Іванівна. Роль самооцінки у процесі самовдосконалення особистості / О. І. Пенькова. - С. 129-134
Пилипенко, Любов Іванівна. Психологічні особливості самотворення особистості як умови її самореалізації / Л. І. Пилипенко. - С. 135-153
Володарская, Наталия Дмитриевна. Психолого-педагогічні засади розвитку світоглядних орієнтацій особистості / Н. Д. Володарская. - С. 154-157
Яблонська, Тетяна Миколаївна. Психолого-педагогічні умови та методичні засоби активізації самовдосконалення особистості підлітка та юнака / Т. М. Яблонська. - С. 157-160
Пенькова, Олена Іванівна. Психологічні засади формування самовдосконалення особистості у взаємодії сім’ї та школи / О. І. Пенькова. - С. 160-163
Антоненко, В'ячеслав Володимирович. Психологічні засади оптимізації процесу самотворення в морально-естетичній сфері / В. В. Антоненко. - С. 163-170
Пилипенко, Любов Іванівна. Психолого-педагогічні рекомендації стосовно оптимізації самореалізації особистості в навчально-виховному процесі / Л. І. Пилипенко. - С. 170-173
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
самотворення -- самовдосконалення -- саморозвиток -- самореалізація -- ціннісні орієнтації -- світогляд -- самоставлення
Анотація: У монографії висвітлюються теоретико-методологічні проблеми процесу самотворення особистості – концептуальні засади дослідження та методичні засоби активізації. Авторами монографії розкривається психологічна сутність процесу самотворення особистості та самовдосконалення як одного із його основних механізмів; вікові та індивідуально-психологічні особливості самовдосконалення особистості; чинники самотворчих процесів та самовдосконалення особистості, зокрема світоглядні орієнтації, морально-естетичні та гуманістичні ідеали, роль сімейно-родинних ціннісних орієнтацій, етнічних та міжособистісних взаємин. Монографія адресована науковцям, які займаються проблемами психології саморозвитку та самореалізації особистості, педагогічним працівникам освітніх установ, викладачам вищих навчальних закладів, психологам, аспірантам, студентам.
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)
Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Сердюк, Людмила Захарівна; Яблонська, Тетяна Миколаївна; Данилюк, Іван Васильович; Пенькова, Олена Іванівна; Володарська , Наталія Дмитрівна; Пилипенко, Любов Іванівна; Антоненко, В'ячеслав Володимирович; Сердюк, Людмила Захарівна \за ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Свободных экз. нет
Знайти схожі


20.
159.923.2
З-62


    Зімовін, Олексій Іванович.
    Рефлексія та креативність як чинники саморозвитку особистості на різних етапах життєвого шляху [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01 / О. І. Зімовін ; наук. керівн. Є. В. Заїка ; Ін-т соц. та політ. психол. НАПН України. - Київ, 2017. - 20 с. -
УДК
Рубрики: Загальна психологія--Історія психології
Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток особистості -- рефлексія -- креативність -- життєвий шлях -- етапи життєвого шляху
Анотація: У роботі представлено результати дослідження впливу рефлексії та креативності на саморозвиток особистості на різних етапах життєвого шляху. Особистісна рефлексія пов’язана із соціальним (етичним) спрямуванням саморозвитку, особистісна креативність — з його орієнтацією на індивідуальний успіх. Показано, що найбільша організованість системи саморозвитку досягається при середніх значеннях особистісних рефлексії та креативності. Виявлено особливості впливу рефлексії та креативності на саморозвиток особистості на різних етапах життєвого шляху, що визначаються змінами життєвих завдань. Охарактеризовано суб’єктивну картину саморозвитку особистості у структурі життєвого шляху, визначено дискурсивні стратегії як засоби та продукти рефлексування. Сформульовано принципи та практичні рекомендації щодо оптимізації і діагностики саморозвитку особистості.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Заїка, Євген Валентинович \наук. керівн.\; Інститут соціальної та політичної психології НАПН України
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-63 
 
Статистика
за 17.07.2024
Кількість запитів 131704
Кількість відвідувачів 822
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя