Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (145)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=саморозвиток<.>
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-63 
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Ятчук М. С.
Назва : Феноменологія змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України у процесі навчання
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 732-742 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 739-740 (12 назв)
УДК : 159.9.01:159.9.075
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--зміни особистості--професійно важливі якості--самооцінка--самовдосконалення--самоактуалізація--особистісний розвиток
Анотація: У статті розглядається проблема змін особистості курсантів вищих навчальних закладів Державної пенітенціарної служби України в процесі навчання. Виділені детермінанти зміни особистості майбутніх працівників ДПС: біологічні чинники, психологічні чинники, соціальне середовище.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Назва : Психолого-педагогічні умови активізації самовдосконалення особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 712-721 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 720 (8 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовдосконалення--самовиховання--саморозвиток--самопізнання--ідеальне я
Анотація: У статті самовдосконалення розглядається як процес свідомого, керованого самою особистістю розвитку, в якому в суб'єктивних цілях та інтересах самої особистості цілеспрямовано формуються й розвиваються її якості та здібності. Проаналізовано складові процесу самовдосконалення.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/Н 34
Автор(и) : Яблонська, Тетяна Миколаївна
Назва : Особливості самовдосконалення особистості в підлітковому та юнацькому віці
Колективи : Чернівецький національний університет
Місце публікування : Науковий вісник Чернівецького університету: збірник наукових праць/ Чернівецький національний університет. - Чернівці: ЧНУ, 2015. - Вип. 743: Педагогіка і психологія. - С. 290-296: рис. (Шифр 15(06)/Н 34-562969)
Примітки : Бібліогр.: С. 296 (5 назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовдосконалення--саморозвиток--самопізнання
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 373.5.035:801.73/П 77
Автор(и) : Шиловська, Олена Миколаївна
Назва : Наратив як ресурс самоосмислення і самопроектування
Місце публікування : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу: Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми: МакДен, 2016. - С. 124-131. - ISBN 978-966-2305-70-8 (Шифр 373.5.035:801.73/П 77-932507). - ISBN 978-966-2305-70-8
Примітки : Бібліогр.: с. 131 (5 назв)
УДК : 373.5.035:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Наратив
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--психологічна герменевтика--самопроектування--самоосмислення--саморозвиток
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2(043.3)/Ш 59 рукописний текст
Автор(и) : Шиловська , Олена Миколаївна
Назва : Психологічні особливості породження наративу як засобу саморозвитку особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :282 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 215-227.
УДК : 159.923.2(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Саморозвиток-- Наратив
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--автонаратив--саморозвиток особистості--самоприйняття--особистий досвід
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічних особливостей наративу як засобу усвідомлення власного досвіду та власного "Я", що є важливим чинником саморозвитку особистості. Визначено типи текстів-наративів та чинники, що впливають на їх породження. Виділені особливості наративу, що відрізняють його від інших видів текстів. Розкрито рівні функціонування наративу в залежності від того, наскільки особистість вміє конструювати історію свого життя, приймати власний досвід та трансформувати його у розповідь. Виявлено психологічні умови , за яких використання наративу в процесі психологічного консультування є ефективним.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Черкаський А. В.
Назва : Психодіагностичні можливості тренінгу в підготовці управлінських кадрів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 634-645 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 644 (6 назв)
УДК : 159.9:316.45
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психодіагностичні методики--соціально-психологічний тренінг--відбір персоналу--керівництво колективом--локус контролю--самокорекція--саморозвиток
Анотація: У статті розглядаються психодіагностичні можливості тренінгу, аналізуються основні методики, які використовуються в процесі тренінгової роботи для оцінки і вибору персоналу. Приділяється увага основним якостям особи керівника.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Назва : Саморозвиток як суттєвий чинник становлення професіоналізму у працівників медичного профілю
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 563-575 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 574 (10 назв)
УДК : 371.015.3:316
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--професійне становлення--успішність професійної діяльності--оптимізація професійної діяльності
Анотація: У статті представлено теоретичний аналіз проблеми саморозвитку особистості лікаря-психолога в професії та ідеальна модель успішного спеціаліста.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+378-057/Т 59-343805 рукописний текст
Автор(и) : Тороп , Крістіна Сергіївна
Назва : Усвідомлення особистісного досвіду майбутніми педагогами як чинник формування їх професійної ідентичності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :213 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-205.
УДК : 159.923.2+378-057.875:37.011.3-051 + 159.923.2 + 378-057.875:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісний досвід
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність--особистісний досвід--педагогічна ідентичність--педагогічний саморозвиток
Анотація: Професійна ідентичність виконує у житті особистості адаптаційну (до спільноти, соціуму); визначальну (власного стутусу, ролі місця в професійній спільноті); формалізаційну (згуртування компонентів "Я", надбання образу "Я-професіонал"); визначальну (виявлення власних життєвих і професійних пріоритетів, цілей, стилю діяльності); смислову (осягнення сутності професійних цілей, екзистенційних смислів, визначення свого професійного майбутнього)функції. Серед типів педагогічної професійної ідентичності на підставі теоретичних узагальнень і експериментальних даних виокремлено: "дифузну", "академічно-нормативну" та "професійно-креативну" професійну ідентичністі. Становлення професійної ідентичності педагогів відбувається у зв"язку з усвідомленням особистісного досвіду. На пдгрунті сформованості умінь особистісної та соціальної рефлексії, усвідомлення особистісного досвіду, ціннісного ставлення до себе, інших і світу завершується становлення професійної ідентичності майбутнього педагога. Натомість, криза професійної ідентичності пов"язана із виявленням власної невідповідності професії, власної неєфективності в ролі педагога. Цілеспрямовані формувальні заходи професійного самоусвідомлення студентів педагогічних спеціальностей сприяють постанню професійної ідентичності педагогів, ціннісному ставленню до образу професіонала, психологічній готовності щодо криз у професійній діяльності, попередженню професійного вигорання. Задіяні формувальні заходи виявилися ефективними.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 378.22:159.9.07/Т 36
Автор(и) : Тесленко, Марина Миколаївна
Назва : Діалогічний підхід у системі фахової підготовки майбутніх психологів
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 696-705: Бібліогр.: с. 704 (9 назв) (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
УДК : 378.22:159.9.07
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діалогічний підхід--психологічна компетентність--професійний саморозвиток--інтерактивне навчання
Анотація: Проаналізовано та обґрунтовано значення діалогічного підходу як головної умови якісної професійної підготовки майбутнього психолога в системі вищої школи. Виокремлено чинники ефективності діалогічних комунікативних практик у вищій школі. Аргументовано доцільність застосування діалогічного підходу у вищій школі з метою свідомого розвитку та вдосконалення професійної компетентності майбутніх психологів.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Терещенко, Людмила Анатоліївна, Петровська, Тетяна Валентинівна
Назва : Психологічний підхід до визначення поняття "психічне здоров'я" суб'єктів взаємодії в освітньому просторі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2019. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 15. - С. 340-348 (Шифр 15(08)/А 43-666507521)
Примітки : Бібліогр.: С. 347-348 (8 назв)
УДК : 159.922.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров'я--психологічне здоров'я--саморозвиток--самоактуалізація--базові потреби
Анотація: У статті розглядається поняття "психічне здоров'я", визначені основні критерії психічного здоров'я дитини. Обгрунтовується взаємозв'язок між психічним здоров'ям і психологічним здоров'ям людини. Виокремлені компоненти і рівні психологічного здоров'я особистості дитини. В статті наведено характеристики психічного здоров'я дітей залежно від виду прояву. Представлена порівняльна психологічна характеристика психічно здорової дитини і дитини з порушеннями психічного здоров'я.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Терещенко, Людмила Анатоліївна
Назва : Психологічні особливості саморозвитку студентів-практичних психологів як чинника подолання невротичних розладів
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ТОВ "Талком", 2017. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 15. - С. 518-526 (Шифр 153/А 43-720946742)
Примітки : Бібліогр.: с. 525 (4 назви)
УДК : 159.923.2:37.032
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості-- Психологічна допомога особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--самоактуалізація--особистісне зростання --юнацький вік--невроз--психічна травма--невротичний конфлікт
Анотація: В статті здійснено теоретичне дослідження проблеми психологічних особливостей саморозвитку студентів раннього юнацького віку; доведено, що етап професійного навчання є визначальним для формування цього процесу; виокремлені головні принципи самоосвіти і саморозвитку; вивчено мотиви саморозвитку студентів; виявлено критерії та рівні саморозвитку в ранньому юнацькому віці, їх основні характеристики. Розкрита система психологічних чинників, які впливають на стимуляцію прагнення до саморозвитку студентів.
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 155/О-72
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна
Назва : Саморозвиток як провідна діяльність у старості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київський національний університет ім. Тараса Шевченка, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Місце публікування : Особистість та її історія: збірник матеріалів VII Міжнародної науково-практичної конференції (16-17 листопада 2017 р.)/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка, Ніжин. держ. ун-т ім. М. Гоголя. - НДУ ім. М. Гоголя: Ніжин, 2017. - С. С. 16-17 (Шифр 155/О-72-069574188)
УДК : 159.9:005.745(06)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/С 52
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна
Назва : Самопроектування як засіб ампліфікації розвитку в старості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 9. - С. 36-48 (Шифр 151.60/А 43-440847376)
Примітки : Бібліогр.: с. 45-47 (19 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): старість--старіння--самопроектування--саморозвиток--ампліфікація--модель світу
Анотація: Стаття присвячена розгляду специфіки самопроектування як інтенціонального підгрунтя саморозвитку у людей похилого віку, а також як засобу ампліфікації саморозвитку. Показано, що специфіка самопроектування у старості проявляється на всіх його етапах, а саме етапі рефлексії завдань саморозвитку, етапі визначення проекту результату, проекту процесу і відповідних технологій саморозвитку, а також критерії події саморозвитку.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.953.5/С 52
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна
Назва : Місце самопроектування у проектній парадигмі
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2014. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 8. - С. 16-29 (Шифр 151.60/А 43-398463575)
Примітки : Бібліогр.: с. 27-29 (15 назв)
УДК : 159.953.5
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): проектування--самопроектування--особистісний проект--саморозвиток--рефлексія--інтелект--ментальна модель світу
Анотація: Розглядається співвідношення самопроектування і саморозвитку особистості, а також місце самопроектування у більш широкій проектній парадигмі. Узагальнено методологічні і технологічні координати проектної парадигми. Виокремлено характеристики самопроектування, які відповідають основним аспектам проектної парадигми, і такі, що не вписуються до неї.
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 373.5.035:801.73/П 77
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна
Назва : "Книга життя" і вибір: як ми проектуємо своє майбутнє
Місце публікування : Природа дитинства у вимірах герменевтики і наративу: Практико зорієнтований посібник. - Київ ; Суми: МакДен, 2016. - С. 78-81. - ISBN 978-966-2305-70-8 (Шифр 373.5.035:801.73/П 77-932507). - ISBN 978-966-2305-70-8
Примітки : Бібліогр.: с. 81 (8 назв)
УДК : 373.5.035:801.73
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Наратив
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): наратив--герменевтика--самопроектування--саморозвиток--проектування життя
Знайти схожі

16.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Смульсон М.Л.
Назва : Задачний підхід до конструювання особистісного досвіду
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ ; Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 2: Психологічна герменевтика, Вип. 12. - С. 41-57 (Шифр 15(08)/А 43-351176743)
Примітки : Бібліогр.: с. 53-57 (23 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологічна герменевтика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): саморозвиток--конструювання особистісного досвіду--проблема--задача--інтелектуальна ініціація--похилий вік--дефіцитарність пам'яті
Анотація: В статті показано, що медіатором зв'язку процесів конструювання особистісного досвіду і саморозвитку є задача на опціональний саморозвиток, самостійно поставлена і розв'язана дорослою людиною. З'ясовано, що конструювання досвіду є одним із аспектів діяльності саморозвитку, і цей процес логічно розглядати в контексті задачного підходу до діяльності та взагалі до життя як сукупності дяльнісних процесів різзного змісту і форми. Такий підхід доповнює постенекласичний дискурсивний розгляд конструювання особистісного досвіду, тому що опис процесу дискурсивного конструювання може здійснюватися у різних формах, і, зокрема, у форму розв'язування задачі. Визначено, що джерелами проблем і задач є так звані розриви (або "люфти") у діяльності, при цьому розрізняють задачу і проблему. Задача - це те, що має засоби розв'язування для поставленої мети, тоді як проблема виникає при наявності мети та відсутності засобів її досягнення, тому розв'язування проблеми завершується від задачної (проблемної) ситуації тим, що вона усвідомлена суб'єктом, об'єктивована і найчастіше описана словесно або і іншій знаковій (числовій, графічній) формі. Самостійна постановка задачі є онтологічним субстратом інтелектуальної ініціації як метакогніції. Проаналізовано основні стадії, які проходить задача від її знаходження (відчуття її наявності, паростку) в діяльності до ймовірного розв'язування: проблемна ситуація, проблематизація, проблема, власне інтелектуальна ініціація як самостійна постановка задачі, пошук засобів розв'язування, задачна ситуація, задача як система, задачна структура (засоби розв'язування знайдено і вербалізовано) і, нарешті, усвідомлений процес розв'язування, який може закінчитися розв'язком і найчастіше досягає його, якщо засоби було визначено адекватно. Аналіз проходження суб'єктом указаних стадій на прикладі того, як конструювання особистісного досвіду здійснюється людиною похилого віку в проблемній ситуації вікової дефіцитарності пам'яті, доводить, що старт процесу інтелектуальної ініціації є дорефлексивним і переддискурсивним, однак у подальшому процесі розв'язування задачі конструювання досвіду провідну роль починають вигравати дискурсивні засоби. Дискурсивними засобами конструювання досвіду тут виступатиме, зокрема, довизначення задачі, в даному випадку, її переформулювання з негативної постановки на позитивну, з необхідності компенсувати дефіцитарності пам'яті - на розвиток пам'яті або на загальний інтелектуальний розвиток.
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.9/С 32
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Самотворення особистості як цілісний самодетермінований феномен
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 422-431 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 429-430 (10 назв)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самотворення--самореалізація--саморозвиток--синергія--детермінація--самодетермінація--самоздійснення
Анотація: Розкрито психологічні засади та системогенез самотворення особистості. Виявлено структурні характеристики та динамічні особливості самотворення особистості як самодетермінованої системи. Обґрунтовано доцільність цілісного вивчення закономірностей процесу самотворення особистості через її особистісне та ціннісно-смислове опосередкування.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Шамич, Олександр Миколайович
Назва : Самодетермінація особистості як психологічна основа її самореалізації
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2017. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 13. - С. 164-173 (Шифр 153.6/А 43-107008580)
Примітки : Бібліогр.: с. 172-173 (29 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--саморозвиток--особистісний потенціал--самодетермінація
Анотація: У статті здійснюється аналіз феномена самодетермінації особистісного розвитку людини та її рушійних сил. Розкрито особистісний потенціал самодетермінації поведінки людини. Обгрунтовано, що самодетермінація розвитку особистості є психологічною основою і умовою її самореалізації.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна, Шамич, Олександр Миколайович
Назва : Психологічні основи самореалізації особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2016. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 16. - С. 150-157 (Шифр 15(5А2.2)П/А 43-764562)
Примітки : Бібліогр.: с. 155-157 (14 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--саморозвиток--самоставлення--особистісний потенціал
Анотація: У статті розкрито змвст поняття самореалізація та визначено основні чинники феномена самореалізації особистості. Обґрунтовано визначення самореалізації о собистості як мотиву, як опредмечування її сутнісних сил і потреб, що визначає прагнення до розвитку свого потенціалу.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Рутина Ю. В.
Назва : Професійна самоактуалізація особистості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 45. - С. 66-71 (Шифр 154/А 43-132779)
Примітки : Бібліогр.: с. 69-71 (24 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Організаційна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоактуалізація--самоактуалізація особистості--професійна самоактуалізація--становлення особистості--саморозвиток--саморозвиток особистості
Анотація: У статті висвітлено проблему дослідження явища самоактуалізації та професійної самоактуалізації зарубіжними та вітчизняними вченими. Проаналізовано зміст понять "самоактуалізації" та "професійної самоактуалізації" особистості. Охарактеризовано якості особистості, які сприяють її самоактуалізації у житті професійній діяльності.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-63 
 
Статистика
за 12.07.2024
Кількість запитів 94008
Кількість відвідувачів 1148
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя