Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (183)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самосвідомість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
1.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Слободяник, Наталія Володимирівна.
    Ціннісне ставлення до професійної діяльності як вагомий чинник самореалізації особистості [Текст] / Н. В. Слободяник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 575-588. - Бібліогр.: с. 585-586 (9 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
професійна гідність -- професійна самосвідомість -- професійна самооцінка -- ціннісне ставлення
Анотація: У статті розглядається проблема ціннісного ставлення особистості до себе, соціуму, професійної діяльності. При розгляді співвідношення понять "професійна самосвідомість" і "професійна гідність" акцентується увага власне на особистісних складових самооцінного характеру, а саме: професійній самооцінці й самоефективності.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

2.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шапаренко, Ю. В.
    Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків [Текст] / Ю. В. Шапаренко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 645-655. - Бібліогр.: с. 653 (6 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
етнічна група -- етнічна ідентичність -- етнічна самосвідомість -- етнічні меншини -- міжетнічні відносини
Анотація: У статті з'ясовано, що протягом тривалого часу лемки зазнавали асимілятивного тиску з різних боків. Доведено, що зовнішньополітичні маніпуляції мали і продовжують чинити несприятливий тиск на лемків як етнічну групу, що призвело до гальмування розвитку лемківської самосвідомості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

3.
15 (02)
З-14


   
    Загальна психологія [Текст] : хрестоматія. Ч. 2 / Національна академія внутрішніх справ (Київ) ; сост.: О. П. Хохліна, І. В. Кущенко, М. О. Гребенюк. - Київ : Нац. акад. внутр. справ, 2014. - 295 с. - 18.00 грн
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- самосвідомість -- спрямованість особистості -- становлення особистості -- здібності -- характер -- темперамент

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Хохліна, О. П. \сост.\; Кущенко, І. В. \сост.\; Гребенюк, М. О. \сост.\; Національна академія внутрішніх справ (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
15(08)
А 43


    Завгородня, О. В.
    Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості [Текст] / О. В. Завгородня // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 119-128. - Бібліогр.: с. 125-127 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
концепція власного життя -- життєвий шлях -- психобіографічне утворення -- самосвідомість -- ендокомплекс -- екокомплекс -- інтеграція
Анотація: Обгурнтовано доцільність дослідження складової самосвідомості, позначеної нами як "концепція власного життя" людини. "Концепція власного життя" - складне поліаспектне психобіографічне утворення. Окреслено його когнітивний, емоційно-оцінний, смисловий і потенційно-поведінковий аспекти. Охарактеризовано такі складові: ендокомплекс як відносно сталий та екзокомплекс як переважно змінний. Виокремлено показники інтегрованості зазначеного психобіографічного утворення: відкритість новому, гнучкість, врахування реалій, адаптивні (або постадаптивні) версії подій, життєвого шляху в цілому, творчий характер, просоціальність та конструктивність проектування, спрямованість проектів на саморелізацію суб'єкта як його усвідомлене покликання та осягнутий смисл життя, обгрунтовані рішення та ефективні поведінкові стратегії. Інтегрована концепція власного життя забезпечує людині реалістичне бачення життєвих обставин, конструктивність задумів, проектів, ефективність життєвих стратегій, гідні відповіді на виклики долі; є провідною передумовою продуктивної самореалізації.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

5.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(8). Ч. 2 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2015. - 310 с. - ISBN 2226-4078 : 19.00 грн.
Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
    Зміст:
Дьяконов, Г. В. Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження / Г. В. Дьяконов. - С .6-21
Кл.слова: діалог, емпіричне лослідження
Левіт, Л. З. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація / Л. З. Левіт. - С .21--32
Кл.слова: гуманістична психологія, самоактуалізація
Горбенко, Ю. Л. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості / Ю. Л. Горбенко. - С .33-47
Кл.слова: мотиваційна сфера, картина світу
Когут, О. О. Перспективи розвитку сучасної психології / О. О. Когут. - С .48-58
Кл.слова: ноопсихологія, світоглядна наука
Чайкіна, Н. О. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості / Н. О. Чайкіна. - С .59-71
Кл.слова: психодинамічні конструкти, особистість
Хомуленко, Тамара Борисівна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів / Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. - С .72-84
Кл.слова: естетичне сприйняття, молодші школярі
Радчук, Галина Кіндратівна. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи / Г. К Радчук. - С .85-97
Кл.слова: особистісне зростання, самоактуалізація
Корнієнко, О. Ю. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу / О. Ю. Корнієнко. - С .98-112
Кл.слова: неврозогенні властивості, психологічний тренінг
Клименко, О. Ю. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості / О. Ю. Клименко. - С .113-123
Кл.слова: особистісна самоорганізація, відчуття часу, психологічний час
Луценко, О. Л. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді / О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. - С .124-137
Кл.слова: здорова поведінка, психологічний захист
Перетятько, Л. Г. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці / Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. - С .138-150
Кл.слова: музичне виховання, морально-естетичні почуття
Табачник, І. Г. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю / І. Г. Табачник. - С .151-162
Кл.слова: алкогольна адикція, тютюнова адикція, ставлення до здоров'я
Фоменко, К. І. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці / К. І. Фоменко. - С .163-175
Кл.слова: самосвідомість, самоставлення, губристична мотивація
Фейрчайльд, С. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами / С. Фейрчайльд. - С .176-193
Кл.слова: білінгвізм, мовленнєві вміння
Кузікова, С. Б. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ / С. Б. Кузікова. - С .194-207
Кл.слова: професійна самоідентичність, особистісна самоідентичність
Біннебезел, Дж. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки / Дж. Біннебезел. - С .208-222
Кл.слова: замісна терапія, реляційна терапія
Крикля, К. П. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки / К. П. Крикля. - С .223-234
Кл.слова: самоставлення, професійна підготовка, майбутні психологи
Мишко, Н. М. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти / Н. М. Мишко. - С .235-246
Кл.слова: професійна підготовка, майбутні психологи, мотиваційно-ціннісна готовність
Воропаєв, Є. П. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства / Є. П. Воропаєв. - С .247-256
Кл.слова: психосоматична корекція, професійні захворювання
Калюжна, Ю. І. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків / Ю. І. Калюжна. - С .257-267
Кл.слова: психологічна готовність до праці, професійне самовизначення
Камінська, С. В. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості / С. В. Камінська. - С .268-279
Кл.слова: професійна ідентифікація
Метельська, Н. Й. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення / Н. Й. Метельська. - С .280-291
Кл.слова: професійна самосвідомість, професійне самовизначення
Шевчук, В. В. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях / В. В. Шевчук. - С .292-307
Кл.слова: українська психологія, психологічна думка Полтавщини
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ); Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

6.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Євченко, І. М.
    Формування у студентів здатності до самоствердження [Текст] / І. М. Євченко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 123-130. - Бібліогр.: с. 130 (8 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
стратегія самоствердження -- студентський вік -- рефлексія -- емпатія -- ефекитвна комунікація -- самосвідомість -- образ Я
Анотація: У статті представлено зміст, структуру та особливості програми "Психологічні засади формування у студентів здатності до самоствердження".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Климчук, Ю. П.
    Особистісні і сімейні причини формування насильницької поведінки підлітка [Текст] / Ю. П. Климчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2013. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 9. - С. 184-190. - Бібліогр.: с.190 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
стиль виховання -- соціалізація -- насильницька поведінка -- середовище -- підлітковий вік -- делінквентність -- цінності -- самосвідомість
Анотація: Проаналізувавши детермінанти і фактори, що спричиняють формуванню насильницької поведінки підлітка, виокремлено сімейні і особистісні причини прояву такої поведінки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
153
П 86


   
    Психологія і особистість [Текст] : науковий журнал. № 2(10). Ч. 1 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава : ПНПУ, 2016. - 264 с. - 18.00 грн.
    Зміст:
Максименко, Сергій Дмитрович. Екзистенціальні підстави драми людського життя / С. Д. Максименко. - С .11-20. - Бібліогр.: С. 20 (2 назви)
Кл.слова: екзистенція, драма, існування
Панкалла, Андрій. Психологія корінних слов'ян як наука про слов'янську душу (англ. мовою) / А. Панкалла. - С .21-31. - Бібліогр.: С. 30-31 (30 назв)
Кл.слова: багатовимірна теорія ообистості, життєва криза, ініціювальна тенденція подолання життєвих криз
Красильников, Ігор Олександрович. Онтологія суб'єктності як теоретико-методологічний підхід у дослідженні внутрішніх конфліктів особистості / І. О. Красильников. - С .32-42. - Бібліогр.: С. 39-42 (34 назв)
Кл.слова: онтологія суб'єкта, внутрішній конфлікт особистості, саморозуміння
Тітов, Іван Геннадійович . Психологічні особливості суб'єктності дитини дошкільного віку / І. Г. Тітов. - С .43-52. - Бібліогр.: С. 50-51 (27 назв)
Кл.слова: дошкільник, суб'єктність, компоненти суб'єктності
Василевська, Олена Іванівна. Теоретичні аспекти дослідження і шляхи збереження психічного здоров'я учнів початкової школи / О. І. Василевська. - С .53-61. - Бібліогр.: С. 59-60 (17 назв)
Кл.слова: психічне здоров'я, початкова школа, психологічна культура
Абасалієва, Оксана Миколаївна. Особливості національної самосвідомості у дітей молодшого шкільного віку / О. М. Абасалієва. - С .62-70. - Бібліогр.: С. 69 (6 назв)
Кл.слова: національна ідентичність, самосвідомість, полікультурне суспільство
Єсип, Мар'яна Зіновіївна. Схильність до девіантної поведінки підлітків з низьким рівнем довіри до себе / М. З. Єсип, І. В. Михайлюк. - С .71-82. - Бібліогр.: С. 80-81 (9 назв)
Кл.слова: девіантна поведінка, підлітки, довіра до себе
Партико, Тетяна Борисівна. Вікові зміни психологічного благополуччя у середній та пізній дорослості / Т. Б. Партико. - С .83-96. - Бібліогр.: С. 95-96 (11 назв)
Кл.слова: психологічне благополуччя, самоставлення, мотиваційний профіль особистості
Піддубна, Ніна Григорівна. Проблема шкільних страхів у наукових дослідженнях / Н. Г. Піддубна, Д. Е. Єфімов. - С .97-104. - Бібліогр.: С.103 (7 назв)
Кл.слова: страхи, дослідження, визначення
Тесленко, Марина Миколаївна. Дослідження впливу тривожності підлітка на його статусне положення у групі однолотків / М. М. Тесленко. - С .105-115. - Бібліогр.: С. 114 (7 назв)
Кл.слова: тривожність, статус, підлітковий вік
Власова, Олена Іванівна. Досвід міждисциплінарного дослідження розвитку цілісної особистості в контексті соціальних змін / О. І. Власова [и др.]. - С .116-127. - Бібліогр.: С. 125-126 (15 назви)
Інші автори: Ващенко І. В., Данилюк І. В., Щербина В. Л.
Кл.слова: соціалізація, особистість, багатоукладне суспільство
Кузікова, Світлана Борисівна. Сутнісні модуси самозмінювання у проблематиці психології розвитку: зарубіжна персонологія / С. Б. Кузікова. - С .128-137. - Бібліогр.: С. 136-137 (9 назв)
Кл.слова: особистісне зростання, індивідуація, конгруентність
Черенщикова, Дар'я Вікторівна. Аналіз теоретико-методологічних основ інноваційних підходів у психотерапії: на прикладі позитивної психотерапії та схема-терапії / Н. М. Чижиченко. - С .138-150. - Бібліогр.: С. 149 (4 назви)
Кл.слова: позитивна психотерапія, схема-терапія, рівні психотерапевничної допомоги
Галян, Ігор Михайлович. Екзистенційний зміст смислотворення майбутніх педагогів / І. М. Галян. - С .151-160. - Бібліогр.: С. 158-159 (25 назв), екзистенція, екзистенційна сповненість
Калюжна, Юлія Іванівна. Емоційний аспект адаптації майбутніх педагогів до професійної діяльності / Ю. І. Калюжна. - С .161-170. - Бібліогр.: С. 169 (13 назв)
Кл.слова: адаптація, професійна адаптація, соціальна адаптація
Вербова, Юлія Володимирівна. Особливості зв'язку ціннісно-смислових орієнтацій студентів коледжів технічного профілю з переважаючими типами взаємодії в навчальному середовищі / Ю. В. Вербова. - С .171-179. - Бібліогр.: С. 178 (5 назв)
Кл.слова: ціннісно-смислові орієнтації, зв'язаність і продуктивність смислової сфери, тип взаємодії в навчальному середовищі
Гончарова, Наталія Олексіївна. Роль професійної підготовки в проектуванні кар'єри майбутніх учителів / Н. О. Гончарова. - С .180-188. - Бібліогр.: С. 187 (7 назв)
Кл.слова: кар'єра, проектування кар'єри, розвиток кар'єри
Мирошник, Олена Георгіївна. Концепції педагогічної рефлексії у психологічних дослідженнях / О. Г. Мирошник. - С .189-199. - Бібліогр.: С. 198 (16 назв)
Кл.слова: інтелектуальна рефлексія, особистісна рефлексія, професійна рефлексія вчителя
Рева, Марія Митрофанівна. Саморегуляція як соціально-психологічний чинник життєвого цілепокладання студентської молоді / М. М. Рева. - С .200-210. - Бібліогр.: С. 209 (7 назв)
Кл.слова: життєве цілепокладання, життєконструювання, усвідомлена саморегуляція поведінки
Тітова, Тетяна Євгенівна. Дослідження смислових аспектів особистісної саморегуляції студентів-психологів / Т. Є. Тітова. - С .211-221. - Бібліогр.: С. 220-221 (8 назв)
Кл.слова: саморегуляція, свідома особистісна регуляція, стиль саморегуляції
Харченко, Анжела Станіславівна. Навчальна дисципліна "Психологія гуманістичної спрямованості викладача вищої школи": зміст і методичне забезпечення / А. С. Харченко. - С .222-233. - Бібліогр.: С. 231-232 (8 назв)
Кл.слова: гуманістична спрямованість викладача, магістр, зміст навчальної дисципліни
Юдіна, Наталія Олександрівна. Шляхи підвищення рівня емоційної саморегуляції студентів музичного училища / Н. О. Юдіна, О. О. Зінченко. - С .234-243. - Бібліогр.: С. 242 (9 назв)
Кл.слова: емоційна сфера особистості, емоційна саморегуляція, концертно-виконавська діяльність
УДК
РУБ 153
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
психологія особистості -- особистість

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Шатт, І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

9.
371.015
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Шевчук, І. В.
    Поняття кризи, шляхи її подолання та подальше самопроектування власного життя [Текст] / І. В. Шевчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 655-663. - Бібліогр.: с. 661-662 (8 назв)
УДК
РУБ 371.015
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
криза -- самопроектування життя -- життєвий шлях -- самосвідомість -- індивідуальний розвиток -- внутрішній потенціал особистості
Анотація: У статті розглядається питання самопроектування життя як результат подолання вікових криз. Виділяються основні шляхи подолання критичної ситуації в залежності від внутрішньої діяльності людини, де важливу роль становить рівень інтелектуального розвитку особистості та її ставлення до оточуючого світу.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (1), (1)
Вільні: ЧЗ (1), (1)

Знайти схожі

10.
153.6
А 43


    Науменко, Ольга Степанівна.
    Особливості Я-концепції педагога як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями [Текст] / О. С. Науменко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - С. 115-125. - Бібліогр.: с. 124 (12 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдаровані діти -- обдаровані учні -- професійна самосвідомість -- педагог -- я-концепція педагога
Анотація: Розглядається Я-концепція особистості педагога: аналізується її структура, зміст, вплив на професійну діяльність, а також звертається увага на значення позитивної Я-концепції вчителя як чинника його ефективної співпраці з обдарованими учнями.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
37.015.3:316.752(043.5)
К 90


    Кулакова, Лариса Миколаївна.
    Формування почуття власної гідності у молодших школярів в умовах навчальної діяльності [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07 / Л. М. Кулакова ; наук. кер. Р. В. Павелків ; Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2015. - 251 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 213-243. -
УДК
Рубрики: Педагогічна психологія--Особистісний розвиток--Молодші школярі--Дисертації
Кл.слова (ненормовані):
почуття власної гідності -- самосвідомість -- академічна успішність -- навчальна діяльність -- особистісний розвиток -- молодші школярі
Анотація: У роботі аналізуються наукові джерела з проблем розвитку почуття власної гідності особистості, визначено його сутність та особливості розвитку у молодших школярів, обґрунтовано основні конструкти й психологічні чинники становлення зазначеного морального почуття у молодшому шкільному віці.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Павелків, Роман Володимирович \наук. кер.\; Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

12.
15(08)
А 43


    Терещенко, Л. А.
    Формування професійної самосвідомості молодих спеціалістів [Текст] / Л. А. Терещенко, Л. В. Дзюбко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2020. - Т. 10 : Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 34. - С. 284-298. - Бібліогр.: с. 296-298 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія навчання
   Генетична психологія

   Медична психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійна самосвідомість -- активізація професійної самосвідомості -- спеціальні курси -- заняття з формування професійної самосвідомості
Анотація: У статті розглядаються питання забезпечення умов для цілеспрямованого формування професійної самосвідомості студентів у вищому навчальному закладі. Зазначено, що використання спеціальних курсів, де завдання будуть спрямовані на використання і тренування механізмів рефлексії, цілепокладання (мотивація через постановку цілей) та смислоутворення, сприятиме активізації професійної самосвідомості студентів-психологів. Запропоновано спецкурс "Формування професійної самосвідомості молодих спеціалістів". Обгрунтовано його організаційно методичні засади, наведені конспекти занять, які надають цілісне уявлення про його зміст і будову.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Дзюбко, Л. В.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

13.
15(08)
А 43


    Жук, О. В.
    Психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків ВНЗ [Текст] / О. В. Жук, О. А. Гульбс, Н. Ф. Меркулова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Фенікс, 2020. - Т. 12 : Психологія творчості, Вип. 27. - С. 87-98. - Бібліогр.: с. 96-97 (19 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психологія творчості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- свідомість -- самосвідомість -- професійна свідомість -- особистість студента-медика -- формування професійної свідомості -- функції професійної свідомості -- характеристика професійної свідомості -- компоненти професійної свідомості -- моделі професійної діяльності
Анотація: У статті розглядаються психологічні особливості формування професійної свідомості студентів-медиків у вищих навчальних медичних закладах, дається характеристика професійної свідомості як складного особистісного утворення, що розвивається під впливом професійного середовища та участі суб'єкта у навчальній та професійній діяльності. Виділені основні функції професійної свідомості та їх формування у студентів медиків. Дана характеристика працівників медичної сфери. Показано, що формування професійної свідомості є основною умовою якісної підготовки студентів-медиків, майбутніх фахівців. Описано, що лікар, як суб'єкт медичної діяльності, повинен бути всебічно розвинений, гуманний, володіти знаннями, навичками, аналітичним мисленням, високою духовністю.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Гульбс, О.А.; Меркулова, Н.Ф.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

14.
15(08)
А 43


    Собкова, С. І.
    Соціально-психологічні чинники процесу соціалізації представників різних етнічних груп в поліетнічному просторі [Текст] / С. І. Собкова, Ю. В. Собков // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 227-237. - Бібліогр.: с. 233-236 (26 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- етнічна група -- етнічна самосвідомість -- етнічна ідентичність -- етнічна ментальність
Анотація: Статтю присвячено розгляду основних закономірностей процесу соціалізації представників етнічних груп в умовах поліетнічного співіснування. Обгрунтовується важливість дослідження проблеми соціалізації в ракурсі етнічної належності. Приділено увагу такій особливості процесу соціалізації, як акультурація. Розкрито умови ефективної міжетнічної взаємодії. Наведено особливості співіснування етносів на прикладі Буковини. Показано деякі характеристики людини, які можуть сприяти соціалізації у будь-якій культурі. Наведено основні підходи до розгляду чинників, які обумовлюють цей процес. Розглянуто універсальні характеристики процесу соціалізації для різних етносів.Як одна з умов успішного співіснування етносів розглянутий принцип толерантності, в основу якого поставлене впровадження розроблених "діалогічних універсалій".


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Собков, Ю.В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
15(08)
А 43


    Москаленко, О. В.
    До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії [Текст] / О. В. Москаленко, І. О. Блохіна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14 : Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 165-175. - Библиогр.: с. 172-173 (15 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Методологія і теорія психології
Кл.слова (ненормовані):
емоційний інтелект -- пізнавальні здібності -- емпатія -- емоційна самосвідомість -- самоконтроль -- соціальна чутливість -- управління стосунками -- функції емоційного інтелекту
Анотація: В статті розглянуто історичні передумови виникнення наукових підходів до проблеми визначення емоційного інтелекту, його структурних компонентів та функцій, в процесі міжособистісної взаємодії. З'ясовано, що структуру емоційного інтелекту складає не лише афективна, а й когнітивна сфера особистості, які утворюють ієрархічно організовані групи здібностей, таких як, ідентифікація емоцій, вміння використовувати емоції для підвищення ефективності мислення і діяльності, розуміння емоцій та здатності до управління емоціями. Емоційний інтелект виконує ряд функцій, що пов'язані з інтерпритацією афективної складової, регуляцією різноманітних емоційних проявів, адаптацією та захистом від стресу та активізацією здібностей, що сприяють конгруентності у взаємодії. Показником розвитку емоційного інтелекту особистості є емоційна компетентність, що інтегрує психологічну, соціальну та праксеологічну компетентності з усіма їх складовими. Особистість з високим рівнем розвитку емоційного інтелекту здатна до конструктивного управління емоціями, що виявляється у вмінні контролювати інтенсивність та силу емоцій, їх зовнішнє вираження, а також у здатності довільно викликати певний емоційний стан. Вміння ідентифікувати власний емоційний стан та емоції оточуючих, обізнаність у можливих зовнішніх проявах та розуміння траєкторії поведінки, тобто вміння спрогнозувати певну ситуацію, дозволяє обирати оптимальні шляхи до побудови конструктивної міжособистісної взаємодії.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Блохіна, І.О.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
155
А 43


   
    Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин [Текст] : матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 18-19 травня 2011 року / НАПН України, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, Факультет психології. Лабораторія психології навчання. - Кам'янець-Подільський : [ПП "Медобори"], 2011. - 272 с. - ISBN 5-9268-0483-3 : 10.00 грн.
    Зміст:
Максименко, С. Д. Дослідження кризових явищ генези особистості: методологічні основи / С. Д. Максименко. - С .8-12
Дзюбко, Л. В. Урахування особливостей навчальної мотивації учнів 5-6 класів як умова підвищення їх навчальної результативності / Л. В. Дзюбко. - С .69-73. - Бібліогр. С. 73 (7 назв)
Капустюк, О. М. Теоретична модель розгортання процесу самодетермінації особистості / О. М. Капустюк. - С .97-99
Субота, М. В. До проблеми емоційного впливу музики на особистість / М. В. Субота. - С .218-220. - Бібліогр. С. 220 (4 назви)
УДК
РУБ 155

Кл.слова (ненормовані):
кризові явища генези особистості -- відповідальність -- аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів -- симптоматика емоційного вигорання -- самоідентичність -- соціалізація молодшого школяра -- соціалізація молодшого підлітка -- соціальні потреби у старшокласників -- діти з розумовою відсталістю -- формування характеру у підлітковому віці -- навчальна мотивація учнів -- формування професіоналізму практичного психолога -- картина світу -- духовне становлення майбутнього фахівця -- амбівалентність клієнта -- самодетермінація особистості -- збереження здоров'я -- міжособистісна взаємодія на етапі професійної ідентифікації -- спілкування суб'єктів правоохоронної діяльності -- оволодіння педагогічними цінностями -- молодші школярі -- психологічне консультування -- категорії психічного здоров'я -- задоволеність шлюбом -- формування взаємин у навчанні -- навчальна взаємодія -- перша експериментальна психологічна лабораторія -- становлення професійної ідентичності особистості -- самосвідомість молодших школярів -- вегетосудинна дистонія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
НАПН України; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка; Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет психології. Лабораторія психології навчання
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

17.
154
А 43


    Клибанівська, Т. М.
    Теоретичні аспекти дослідження самосвідомості особистості [Текст] / Т. М. Клибанівська // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2019. - Т. 1 : Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 51. - С. 37-42. - Бібліогр.: с. 41-42 (23 назви)
УДК
РУБ 154
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- самооцінка -- Я-концепція -- Я-образ -- особистість -- самоаналіз -- суб'єкт
Анотація: У статті теоретично досліджено психологічні аспекти самосвідомості особистості. Розкрито поняття "самосвідомість", "Я-концепція", "Я-образ". Проведено аналіз феномену самосвідомості у різних науках: філософії соціології, психології. Вказано на поетапний розвиток самосвідомості особистості в процесі онтогенезу та його поступове структурно-функціональне ускладнення упродовж всього життя. Розглядаючи самосвідомість як внутрішню детермінанту життєдіяльності та саморозвитку особистості, підкреслено виняткову роль Я-концепції у цьому процесі. Виокремлено зовнішні та внутрішні чинники становлення самосвідомості особистості. Визначено, що самосвідомість особистості формується у ході соціалізації, за допомогою процесів інтеріоризації, ідентифікації та порівняння.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Мельничук, І. Я.
    Психологічні особливості "Я-концепції" підлітків, які навчаються у сільських та міських школах [Текст] / І. Я. Мельничук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин : ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 12. - С. 177-185. - Бібліогр.: с. 184 (5 назв) . - ISBN 2072-4772
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- самоставлення -- "Я-концепція" підлітків міських та сільських шкіл -- когнітичний, емоційно-оцінний, поведінковий компоненти
Анотація: У статті визначено основні наукові підходи до вивчення "Я-концепції", здійснено аналіз психологічних особливостей її розвитку у підлітковому віці. Розглянуто зміст та структуру, психологічні чинники та механізми розвитку "Я-концепції" підлітків. Наведено емпіричні результати дослідження структурних компонентів "Я-концепції" у підлітків, які навчаються у міських та сільських школах. Проаналізовано особливості когнітивного, емоційно-оцінного, поведінкового компонентів "Я-концепції" підлітків сільської та міської школи, здійснено порівняльний аналіз. Виявлено, що показники когнітивного та поведінкового компонентів "Я-концепції" у підлітків, які навчаються у міській школі, розвинуті на більш високому рівні, ніж у підлітків сільської школи. У показниках емоційно-оцінного компоненту "Я-концепції" у підлітків сільської та міської школи не було виявлено статистично-значущої різниці


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

19.
159.923.2:316.477-044.372
С 89


    Супріган, Анастасія Олександрівна.
    Трансформація "Я-образу" особистості в складних життєвих обставинах [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / А. О. Супріган ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 24 с. : табл. -
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Життєва криза особистості

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- Я-образ -- структурні компоненти "Я-образу" -- складні життєві обставини -- трансформація -- розпад родини -- порушення індивідуального функціонування -- руйнування джерела життєзабезпечення -- зміна загальної соціальної ситуації життя -- образ Інших -- суб'єктна позиція
Анотація: На підставі теоретичного і емпіричного дослідження поняття складних життєвих обставин та їх впливу на "Я-образ" особистості було виявлено, що саме "Я-образ" є найбільш рухомою та динамічною частиною самосвідомості, яка більш пов'язана з ситуаційними змінами життя особистості. Встановлено, що найбільш сильно впливають на зміну "Я-образу" особистості такі зміни, що оцінюються самим суб'єктом, як "складні життєві обставини". Обгрунтовано, що складні життєві обставини виникають як непрогнозована дія нового зовнішнього чинника, стосовно якого у індивіда відсутні адекватні схеми розуміння та моделі поведінки. Відповідно до цього установлено чотири найбільш розповсюджені типи складних життєвих обставин за ознакою провідного соціально-психологічного чинника руйнації усталеного способу життя. Такими чинниками є: розпад родини; порушення індивідуального функціонування; руйнування джерела життєзабезпечення; зміна загальної соціальної ситуації життя. Емпірично доведено, що складні життєві обставини трансформують структурні компоненти "Я-образу", причому така трансформація залежить від специфіки ситуації. Доведено, що окрім зміни "Я-образу" простежуються зміни в "образі Інших", що виражається у негативізації ставлення до оточуючих. Розроблено та апробовано технологію психокорекційної роботи з особами, які потрапили у складні життєві обставини. У результаті роботи респонденти продемонстрували наявну суб'єктну позицію, зняття блокади майбутнього у побудові життєвих перспектив та поновлення "Я-образів".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб, Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

20.
159.922.2:316.477-044.372(043.5)
С 89


    Супріган, Анастасія Олександрівна.
    Трансформація "Я-образу" особистості в складних життєвих обставинах [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.0 / А. О. Супріган ; наук. кер. Ю. М. Швалб ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ, 2020. - 196 с. : табл. + 1 додатки 58 с. - Бібліогр.: с. 171-191 (204 назви). -
УДК
Рубрики: Психологія особистості
   Життєва криза особистості

Кл.слова (ненормовані):
самосвідомість -- Я-образ -- структурні компоненти "Я-образу" -- складні життєві обставини -- трансформація -- розпад родини -- порушення індивідуального функціонування -- руйнування джерела життєзабезпечення -- зміна загальної соціальної ситуації життя -- образ Інших -- суб'єктна позиція
Анотація: На підставі теоретичного і емпіричного дослідження поняття складних життєвих обставин та їх впливу на "Я-образ" особистості було виявлено, що саме "Я-образ" є найбільш рухомою та динамічною частиною самосвідомості, яка більш пов'язана з ситуаційними змінами життя особистості. Встановлено, що найбільш сильно впливають на зміну "Я-образу" особистості такі зміни, що оцінюються самим суб'єктом, як "складні життєві обставини". Обгрунтовано, що складні життєві обставини виникають як непрогнозована дія нового зовнішнього чинника, стосовно якого у індивіда відсутні адекватні схеми розуміння та моделі поведінки. Відповідно до цього установлено чотири найбільш розповсюджені типи складних життєвих обставин за ознакою провідного соціально-психологічного чинника руйнації усталеного способу життя. Такими чинниками є: розпад родини; порушення індивідуального функціонування; руйнування джерела життєзабезпечення; зміна загальної соціальної ситуації життя. Емпірично доведено, що складні життєві обставини трансформують структурні компоненти "Я-образу", причому така трансформація залежить від специфіки ситуації. Доведено, що окрім зміни "Я-образу" простежуються зміни в "образі Інших", що виражається у негативізації ставлення до оточуючих. Розроблено та апробовано технологію психокорекційної роботи з особами, які потрапили у складні життєві обставини. У результаті роботи респонденти продемонстрували наявну суб'єктну позицію, зняття блокади майбутнього у побудові життєвих перспектив та поновлення "Я-образів".

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Швалб , Юрій Михайлович \наук. кер.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 81796
Кількість відвідувачів 996
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя