Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (183)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самосвідомість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/Г 57-613496 рукописний текст
Автор(и) : Гошовська, Дарія Тарасівна
Назва : Психологічні особливості розвитку самоакцептації дівчаток-підлітків (на матеріалі різних освітніх закладів) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 1997
Кільк.характеристики :166 с.: рис., табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 149-166.
УДК : 159.922.73-053.6-055.25
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самоакцептація
Вікова психологія-- Дівчата-підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоакцептація--самосвідомість--акцептуючі установки--ідентифікація--емоційна концентрація--підлітки
Анотація: В дослідженні розкриті психологічні особливості розвитку самоакцептації в дівчаток-підлітків з міської середньої школи, регіональної гімназії, школи-інтернату, сільської школи. Виявлені відмінності у процесі становлення і функціонування змістово-семантичних механізмів самосприйняття дівчаток підліткового віку. Розроблена концептуально-теоретична модель становлення особистісної самоакцептації в підлітковому віці.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/С 91-592013 рукописний текст
Автор(и) : Сухоленова, Олена Генадіївна
Назва : Формування адекватного образу "Я" у дівчат із неповної сім'ї : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2000
Кільк.характеристики :178,[50] с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Библиогр.: с. 143-172.
УДК : 159.922.73-053.6-055.25+37.015.3:159.922.7 + 159.922.73-053.6-055.25 + 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Вікова психологія-- Дівчата юнацького віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ "я"--неповна сім'я--дівчата-підлітки--самосвідомість--самопізнання--рефлексія--саморегуляція
Анотація: Дисертацію присвячено питанням формування адекватного образу "Я" дівчат раннього юнацького віку, які виховуються в умовах неповної сім'ї. Виявлено особливості образу "Я" дівчат із повної і неповної сімей, встановлені причини деформації образу "Я" дівчат із неповних сімей, особливості впливу матерів на формування образу "Я" своїх дочок. Визначені заходи психологічної допомоги, психокорекційної роботи практичного психолога разом з вчителями щодо дівчат дівчат з неадекватним образом"Я".
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.011.3-051+81'2/М 15-242385 рукописний текст
Автор(и) : Макаренко, Стефанія Стефанівна
Назва : Психологічні умови розвитку комунікативної компетентності учителя : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :181 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 132-153.
УДК : 37.011.3-051+81'233 + 37.011.3-051 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток комунікативності--компетентність--учитель--професійно-педагогічна діяльність--самосвідомість педагога
Анотація: Дисертація присвячена психологічним умовам розвитку комунікативної компетентності учителя. В роботі проаналізовано сучасний стан розробки проблеми професійно-педагогічного спілкування у науковій літературі та сформульовано на цій основі вихідні теоретичні засади дослідження. Розроблено та апробовано методику цілеспрямованого розвитку комунікативної компетентності учителя. Встановлено залежність розвитку комунікативної компетентності від сформованості у вчителів рефлексивного ставлення до себе як до суб'єктів професійно-педагогічної діяльності, від адекватності і повноти їх уявлень про власну особистість, від специфіки їхньої "імпліцитної концепції особистості", на основі якої оцінюються партнери по спілкуванню, від наявності у них умінь диференціювати та адекватно виражати власні почуття та психоемоційні стани.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52+81'233/Д 17 рукописний текст
Автор(и) : Данченко, Ганна Володимирівна
Назва : Психологічні детермінанти розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :207 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-186.
УДК : 316.454.52+81'233 + 316.454.52 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Менеджер освіти
Педагогічна психологія-- Комунікативна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управління--менеджер освіти--ділове спілкування--комунікативна компетентність--психологічні детермінанти--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення--рольова поведінка
Анотація: Дисертація присвячена теоретичному та експериментальному дослідженню психологічних детермінант розвитку комунікативної компетентності менеджера освіти шкільного рівня. Встановлено взаємозв'язок між рівнем комунікативної компетентності менеджера освіти та особливостями його самосвідомості, складністю та структурою критеріїв оцінювання інших учасників педагогічного процесу, психологічною глибиною невербальних патернів рольової поведінки. Розроблено й апробовано методику розвитку у керівників шкіл та управлінського резерву рівня комунікативної компетентності, адекватного вимогам сьогоденної педагогічної практики.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.3+159.922/Б 48-715715 рукописний текст
Автор(и) : Березін, Андрій Миколайович
Назва : Психологічні чинники генези національної самосвідомості особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :208 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-204.
УДК : 159.923.3+159.922.4 + 159.923.3 + 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна самосвідомість--етнічна психологія--нація--етнос--етнізація--філогенеза--традиційність--поведінковий стереотип
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню психологічної сутності, структури, джерел і чинників формування національної самосвідомості, розкрито її взаємозв`язок зі змісотм ціннісни х орієнтацій, етнокультурних потреб у контексті життєвих ідеалів, способу буття людини, показано історико-психологічні детермінанти, соціально-психологічні фактори національного самоусвідомлення. Висвітлюється психомоделюючий вплив національної самосвідомості на соціальні процеси в Україні.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:364-43/К 82 рукописний текст
Автор(и) : Кривоконь, Наталія Іванівна
Назва : Соціально-психологічні чинники професійної самоідентифікації фахівців системи соціального захисту населення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :232 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-212.
УДК : 159.923.2:364-43
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійна самоідентифікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самоідентифікація--професійна самосвідомість--професійна "я-концепція"--професійні образи "я"--модель спеціаліста--система соціального захисту населення
Анотація: В дисертаційному дослідженні здійснено аналіз понять, що характеризують процес формування особистості фахівця, становлення його професійної "Я-концепції", а також поглиблено розуміння феномену професійної самоідентифікації, зокрема, в аспекті соціальної роботи. Вперше були виділені чинники професійної само ідентифікації спеціалістів із соціальної роботи на етапі фахової підготовки. В роботі здійснено аналіз соціально-психологічних особливостей професійної діяльності працівників системи соціального захисту населення, враховуючи аспект професійної само ідентифікації. В результаті теоретичного і емпіричного аналізу означених явищ запропоновано основу моделі спеціаліста системи соціального захисту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/З-13-459011 рукописний текст
Автор(и) : Завіниченко, Наталя Борисівна
Назва : Особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога системи освіти : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 176-201.
УДК : 378-057.875:159.9-051+81'23 + 378-057.875:159.9-051 + 81'23
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): практична психологія--професійне спілкування--комунікативна компетентність--психологічні особливості--самосвідомість--емоційна стабільність--рефлексивне ставлення
Анотація: Дисертація присвячена вивченню психологічних особливостей розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів системи освіти. В ній теоретично обґрунтовано й експериментально виявлено, що становлення комунікативної компетентності практичних психологів відбувається більш ефективно за умови педагогічного керування цим процесом на етапі професійної підготовки, що забезпечує усвідомлення ними своїх власних настановлень у комунікативній сфері, експлікацію наявних та вироблення більш продуктивних моделей пізнання особистості партнерів спілкування, освоєння певного рівня особистісної рефлексії та розвитку рефлексивного ставлення до себе як до суб'єкта професійного спілкування, вироблення вміння диференціювати та адекватно у процесі спілкування виражати власні почуття та психоемоційні стани.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+159.922/Є 15-587809 рукописний текст
Автор(и) : Євдокимова, Наталя Олексіївна
Назва : Участь у скаутському русі як психологічна умова розвитку національної самосвідомості підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-187.
УДК : 159.922.4+159.922.73-053.6 + 159.922.4 + 159.922.73-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Розвиток самосвідомості
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна самосвідомість--національна ідентифікація--самоідентифікація--когнітивний--самооцінка--рівень домагань--соціально-психологічні очікування--образ я--підлітковий вік--скаутинг--скаутський рух
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню психологічної сутності, структури, складових національної самосвідомості, засобів її формування та розвитку, психологічних особливостей впливу скаутського руху на розвиток національної самосвідомості підлітків. Доведено, що реалізація експериментальної програми наповнює самосвідомість підлітка додатковими позитивними мотивами, потребами, прагненнями, установками, ціннісними орієнтирами, стимулами, інтересами, ідеалами, які у свіїй єдності визначально впливають на становлення особистості, стаючи високоефективними спонуками її навчання, виховання, розвитку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/О-77-458348 рукописний текст
Автор(и) : Островська, Катерина Олексіївна
Назва : Взаємозв'язок образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :187,[15] с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.169-192.
УДК : 159.922.73-053.5+159.923.2:316.752 + 159.922.73-053.5 + 159.923.2:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Образ "Я"-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--самооцінка--образ "я"--ціннісні орієнтації--акцентуації
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі розвитку їх самосвідомості. В роботі теоретично обґрунтовано та експериментально виявлено залежність вибору змістових характеристик ціннісних орієнтацій молодшими школярами від різних показників їх самооцінки та індивідуально-особистісних характеристик. Виділено чотири типи особостості молодших школярів на основі вибору ними пріоритетних цінностей. Розроблено програму діяльності шкільного психолога з розвитку самосвідомості молодшого школяра.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/.8/П 16 рукописний текст
Автор(и) : Панченко, Світлана Миколаївна
Назва : Психологічна освіта старшокласників як чинник їх життєвого самовизначення : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :277 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 222-236.
УДК : 159.922.7/.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самовизначення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): юнацький вік--психологічна освіта--життєве самовизначення--життєві цілі--ціннісні орієнтації--самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню процесу життєвого самовизначення старшокласників, психолого-педагогічних умов його підтримки та стимулювання засобами психологічної освіти. Обґрунтовано сутністьжиттєвого самовизначення та його психологічні особливості в юнацькому віці. Зроблено спробу структурувати суб'єктивні складові - детермінанти життєвого самовизначення. Здійснено психолого-педагогічне дослідження ефективності запровадження психологічної освіти для старшокласниківяк чинника їх життєвого самовизначення. Розроблена та апробована експериментальна програма спецкурсу з психології для старшокласників та методичні поради щодо його запровадження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-053.4+1/К 90-705750 рукописний текст
Автор(и) : Куліш, Ніна Михайлівна
Назва : Розвиток самосвідомості обдарованих дітей у спільній діяльності : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :210 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 166-183.
УДК : 159.923.2-053.4+159.928.22-053.4 + 159.923.2-053.4 + 159.928.22-053.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Обдарованість
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--рівень домагань--очікування--образ я--оцінно-рефлексивні взаємовідносини--емоційно-ціннісне ставлення до себе
Анотація: Дисертація присвячена питанням розвитку самосвідомості обдарованих дітей старшого дошкільного віку у спільній з однолітками діяльності. Виявлено структурні особливості самосвідомості обдарованих дітей, встановлено причини комунікативних труднощів, що виникають між обдарованими дітьми та їх ровесниками - партнерами по спільній діяльності. Визначено умови та шляхи розвитку самосвідомості обдарованих дітей. Встановлено, що в процесі виникнення різних видів спільної діяльності та модифікації складу її учасників досягається високий рівень актуалізації очікуваної обдарованою дитиною оцінки самої себе з боку однолітків - партнерів по спільній діяльності. Тим самим створюються сприятливі умови для розвитку самосвідомості обдарованої особистості як суб'єкта комунікативної взаємодії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7/.8/Ш 19 рукописний текст
Автор(и) : Шамне, Анжеліка Володимирівна
Назва : Психологічні новоутворення як проблема вікової психології : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2004
Кільк.характеристики :302 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 195-213.
УДК : 159.922.7/.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Психологічні новоутворення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): феномен новоутворення--психічний розвиток--самосвідомість--ціннісно-мотиваційна сфера--дитинство--підлітково-юнацький вік
Анотація: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми новоутворень. Розкрито сутність і зміст поняття, запропонований свій варіант його визначення. Проаналізовано особливості динаміки психічного розвитку в онтогенезі як цілісного, системно-організованого процесу. Досліджено особливості структурно-змістових, процесуально-генетичних і функціонально-генетичних характеристик феномену новоутворення. Створено системну модель цього явища, визначено його роль та місце в процесах переходу від одного вікового періоду розвитку до іншого.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+159.923/М 69-879415 рукописний текст
Автор(и) : Михальчук, Юлія Олександрівна
Назва : Психолого-педагогічні умови гармонізації етнічної самосвідомості старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :278 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 197-217.
УДК : 159.922.4+159.923.2+37.035:392/.394 + 159.922.4 + 159.923.2 + 37.035:392/.394
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнічна самосвідомість--етнічне самовизначення--етнічна ідентичність--етнічна толерантність--старшокласники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психолого-педагогічних умов гармонізації етнічної самосвідомості у ранньому юнацькому віці. У роботі проаналізовано проблему формування етнічної самосвідомості старшокласників, розроблено та емпірично досліджено концептуальну модель гармонізації етносамосвідомості у ранньому юнацькому віці. Показано, що організація спеціальної інформативно-творчої діяльності, спрямованої на підвищення когнітивної складності особистості і збагачення її ціннісно-смислової сфери, сприяє гармонізації етнічної самосвідомості школярів. Було розроблено розвивально-виховну програму з гармонізації етнічної самосвідомості школярів, та експериментально доведено її сприяння діалого-культурологічній самоорганізації етносамосвідомості та формуванню толерантної особистості, відкритої до міжкультурного діалогу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:331.5/М 12-478124 рукописний текст
Автор(и) : Мащенко, Наталія Іванівна
Назва : Соціально-психологічні чинники становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :195 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-192.
УДК : 378-057.875:331.54
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Професійна самосвідомість
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--професійна самосвідомість--рефлексія--адаптація--професіонал--соціалізація--фрустраційна толерантність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене проблемі становлення професійної самосвідомості студентів технічних університетів. Встановлено, що соціально-психологічними чинниками професійного становлення студентів технічних університетів виступають загальні уявлення про цінність їхнього фаху і соціальні прояви діяльності. Встановлено, що образ "я-фахівець" є стрижневим компонентом професійної самосвідомості. Показано. що успішне професійне становлення фахівців інженерних спеціальностей вимагає актуалізації особистісної, предметної та соціальної рефлексії.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15(02)/П 86
Автор(и) : Винославська [О. В., Бреусенко-Кузнєцов О. А., Зливков та ін.] В. Л.
Назва : Психологія : [навчальний посібник]
Вихідні дані : Б.м., 2005
Кільк.характеристики :352 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, НТУУ "Київський політехнічний інститут"
ISBN, Ціна 966-8347-13-7: 20.00 грн.
УДК : 159.9(075.8)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): предмет психології--етапи розвитку психології--методи психології--розвиток психіки--відчуття--сприймання--пам'ять--мислення--уява--емоції--почуття--воля--структура особистості--особистість--спрямованість особистості--темперамент--характер--здібності--самосвідомість--психологічний захист--психологія групи--спілкування--міжособистісні стосунки--конфлікти
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.31:17+159./П 12-074626 рукописний текст
Автор(и) : Павелків, Роман Володимирович
Назва : Розвиток моральної свідомості та самосвідомості в молодшому шкільному віці : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2005
Кільк.характеристики :455 с.: табл., рис.
Колективи : Рівненський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 398-429.
УДК : 37.015.31:17+159.923.32-053.5 + 37.015.31:17 + 159.923.32-053.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Моральна свідомість
Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): моральна свідомість--самосвідомість--моральна норма--особистіна норма--теорія л. колберга
Анотація: В дослідженні здійснено теоретичний аналіз проблеми розвитку моральної свідомості й самосвідомості в дитячому віці. Встановлені особливості функціонування моральної свідомості та самосвідомості в молодшому шкільному віці. Простежено динаміку коґнітивно-ціннісного та емоційного конструктів моральної свідомості та самосвідомості в означений період.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.9:615.851/Щ 84 рукописний текст
Автор(и) : Щіпановська, Олена Робертівна
Назва : Психологічні чинники психотерапевтичного дискурсу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :230 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-207.
УДК : 159.9:615.851
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психотерапія--психотерапевтичний дискурс--самосвідомість--емоційна стабільність--психічні стани
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників, від яких залежить терапевтичний ефект психотерапевтичного дискурсу. Здійснено критичний огляд концептуальних основ та процесуальних характеристик психологічних моделей психотерапії. Обгрунтовано добір комплексу психодіагностичних методик для вивчення психологічних особливостей учасників психотерапевтичних сеансів. Виявлено та описано специфічні симптомокомплекси індивідуально-особистісних характеристик, притаманних різним групам клієнтів, які зверталися по психотерапевтичну допомогу, у контексті динаміки суб'єктивної психічної реальності, що мала місце внаслідок взаємодії їх дискурсів з дискурсом психотерапевта.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2+159.922/Ш 37-371425 рукописний текст
Автор(и) : Шевченко, Олена Василівна
Назва : Національна ідентифікація у становленні Я-образу особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :213 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-202.
УДК : 159.923.2+159.922.4 + 159.923.2 + 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Я-образ-- Самоідентифікація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): я-образ--національна самосвідомість--соціальна ідентичність--національна ідентифікація
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню особливостей національної ідентифікації та ролі цього процесу у становленні Я-образу особистості в юнацькому віці. Досліджено особливості процесу формування національної ідентичності особистості як важливого компоненту її Я-образу. Показано,що національна ідентифікація є важливою складовою процксу становлення Я-образу особистості. Здійснена спроба обгрунтувати та апробувати програму оптимізації процесу формування національної свідомості та самосвідомості особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.3:616.89-/Т 48-110650 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді з адиктивною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-197.
УДК : 159.923.3:616.89-00.8.441.3+159.922.73-056.49 + 159.923.3:616.89-00.8.441.3 + 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Адиктивна поведінка-- Нейропсихологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адиктивна поведінка--молодь--акцентуації характеру--самосвідомість--особистісні профілі--міжособистісні взаємини--образ "я"--агресивні реакції
Анотація: В дослідженні отримано цілісну характеристику молоді, схильної до адиктивної поведінки. Виявлено залежність між дисфункцією лівої лобної ділянки мозку і виникненням адиктивної поведінки. Уточнено індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді, що вживає алкоголь і палить з урахуванням вікових та гендерних відмінностей. Запропоновано програми психолпрофілактики адиктивної поведінки молоді.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1-055.2-0/П 15-406430 рукописний текст
Автор(и) : Пампуха, Лідія Олександрівна
Назва : Гендерні стереотипи в структурі рольового конфлікту жінки-керівника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Луганськ, 2006
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-178.
УДК : 159.922.1-055.2-057.17:316.473:316.48+005.32 + 159.922.1-055.2-057.17:316.473:316.48 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Керівники-- Гендерні стереотипи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендер--гендерні стереотипи--професійна роль--рольовий конфлікт--професійна самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню внутрішньоособистісного рольового конфлікту жінки-керівника. В роботі теоретично обґрунтовано емпірично досліджено особливості гендерних стереотипів як складових рольового конфлікту жінки-керівника. Показано, що параметри гендерних стереотипів пов'язані зі ступенем вияву цього конфлікту. Визначено зміст та параметри когнітивної та емоційної складових конфлікту. Показано особливості стереотипізації та зміст сучасних гендерних стереотипів у жінок-керівників.Визначено шляхи подолання рольового конфлікту жінки-керівника засобами корекції гендерних стереотипів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 68488
Кількість відвідувачів 1040
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя