Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (183)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (8)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самосвідомість<.>
Загальна кількість знайдених документів : 101
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.3:616.89-/Т 48-110650 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Богдан Миколайович
Назва : Індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді з адиктивною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :211 с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет ім. Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 167-197.
УДК : 159.923.3:616.89-00.8.441.3+159.922.73-056.49 + 159.923.3:616.89-00.8.441.3 + 159.922.73-056.49
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Адиктивна поведінка-- Нейропсихологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адиктивна поведінка--молодь--акцентуації характеру--самосвідомість--особистісні профілі--міжособистісні взаємини--образ "я"--агресивні реакції
Анотація: В дослідженні отримано цілісну характеристику молоді, схильної до адиктивної поведінки. Виявлено залежність між дисфункцією лівої лобної ділянки мозку і виникненням адиктивної поведінки. Уточнено індивідуально-психологічні та нейропсихологічні особливості молоді, що вживає алкоголь і палить з урахуванням вікових та гендерних відмінностей. Запропоновано програми психолпрофілактики адиктивної поведінки молоді.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Орішко Н. К.
Назва : Індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення в юнацькому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 156-167 (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 165-166 (18 назв)
УДК : 159.922.8:159.923.2
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовдосконалення--самотворчі процеси--акцентуації характеру--самосвідомість--самооцінка--я-концепція--рівень домагань
Анотація: У статті самовдосконалення особистості розглянуто як одна з форм самотворчих процесів та важлива складова її духовності. Проаналізовано основні індивідуально-психологічні та особистісні чинники самовдосконалення особистості, зокрема характер та його акцентуації , складові самосвідомості -- самооцінку Я-концепцію та рівень домагань, які вирішальним чином детермінують зміст, спрямованість, мотиви самовдосконалення, а також його ефективність.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Шапаренко Ю. В.
Назва : Історичні та соціально-психологічні чинники розвитку етнічної самосвідомості лемків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2015. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 27. - С. 645-655 (Шифр 371.015/А 43-408141)
Примітки : Бібліогр.: с. 653 (6 назв)
УДК : 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнічна група--етнічна ідентичність--етнічна самосвідомість--етнічні меншини--міжетнічні відносини
Анотація: У статті з'ясовано, що протягом тривалого часу лемки зазнавали асимілятивного тиску з різних боків. Доведено, що зовнішньополітичні маніпуляції мали і продовжують чинити несприятливий тиск на лемків як етнічну групу, що призвело до гальмування розвитку лемківської самосвідомості.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 155/А 43
Назва : Актуальні проблеми психології особистості та міжособистісних взаємин : Матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції 18-19 травня 2011 року
Вихідні дані : Кам'янець-Подільський: [ПП "Медобори"], 2011
Кільк.характеристики :272 с.
Колективи : НАПН України, Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка, Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка. Факультет психології. Лабораторія психології навчання
ISBN, Ціна 5-9268-0483-3: 10.00 грн.
УДК : 159.923+159.9:005.745](06)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кризові явища генези особистості--відповідальність--аналіз низької фрустраційної толерантності у студентів--симптоматика емоційного вигорання--самоідентичність--соціалізація молодшого школяра--соціалізація молодшого підлітка--соціальні потреби у старшокласників--діти з розумовою відсталістю--формування характеру у підлітковому віці--навчальна мотивація учнів--формування професіоналізму практичного психолога--картина світу--духовне становлення майбутнього фахівця--амбівалентність клієнта--самодетермінація особистості--збереження здоров'я--міжособистісна взаємодія на етапі професійної ідентифікації--спілкування суб'єктів правоохоронної діяльності--оволодіння педагогічними цінностями--молодші школярі--психологічне консультування--категорії психічного здоров'я--задоволеність шлюбом--формування взаємин у навчанні--навчальна взаємодія--перша експериментальна психологічна лабораторія--становлення професійної ідентичності особистості--самосвідомість молодших школярів--вегетосудинна дистонія
Зміст : Дослідження кризових явищ генези особистості: методологічні основи/ С. Д. Максименко. Урахування особливостей навчальної мотивації учнів 5-6 класів як умова підвищення їх навчальної результативності/ Л. В. Дзюбко. Теоретична модель розгортання процесу самодетермінації особистості/ О. М. Капустюк. До проблеми емоційного впливу музики на особистість/ М. В. Субота.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Січка В.І.
Назва : Візуальні категорії сприйняття картини сучасного світу у підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 42-463. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 461-462 (8 назв)
УДК : 159.92+172.42+378.169.14
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприйняття--картина світу--образ світу--підлітковий вік--самосвідомість--візуалізація
Анотація: В статті надається аналіз результатів дослідження психологічних особливостей візуалізації сучасної картини світу у підлітковому віці, а саме розуміння сенсу життя, найбільш важливого, позитивного та негативного в житті, осмислення подій та цінностей сучасного світу. При аналізі результатів дослідження, було виділено 15 категорій візуалізації образу «Символ країни». Домінуючими виявились такі категорії: «Символіка» - прапор, герб, гімн; категорії: «Калина», «Природа», «Дім», «Карпати», «Свобода» та «Єдність», «Гроші», «Українська мова», «Воля». Виявлено, що особливості візуального символу дозволили через окремий образ дати цілісне уявлення про образ світу, ціннісні орієнтири сучасних підлітків. Показані вікові та гендерні особливості формування образу світу у підлітковому віці.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.5+/О-77-458348 рукописний текст
Автор(и) : Островська, Катерина Олексіївна
Назва : Взаємозв'язок образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :187,[15] с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АНП України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.169-192.
УДК : 159.922.73-053.5+159.923.2:316.752 + 159.922.73-053.5 + 159.923.2:316.752
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка-- Образ "Я"-- Ціннісні орієнтації
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--самооцінка--образ "я"--ціннісні орієнтації--акцентуації
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню взаємозв'язку образу "я", самооцінки і ціннісних орієнтацій молодших школярів в процесі розвитку їх самосвідомості. В роботі теоретично обґрунтовано та експериментально виявлено залежність вибору змістових характеристик ціннісних орієнтацій молодшими школярами від різних показників їх самооцінки та індивідуально-особистісних характеристик. Виділено чотири типи особостості молодших школярів на основі вибору ними пріоритетних цінностей. Розроблено програму діяльності шкільного психолога з розвитку самосвідомості молодшого школяра.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Січка В.І.
Назва : Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 2276-287: табл. (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 286-287 (8 назв)
УДК : 159.92+172.42+378.169.14
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприйняття--картина світу--образ світу--символ країни--підлітковий вік--розвиток --самосвідомість--візуалізація
Анотація: В статті надається аналіз результатів дослідження психологічних особливостей візуалізації сучасної картини світу у підлітків з повних і неповних сімей, а саме розуміння сенсу життя, найбільш важливого, позитивного та негативного в житті, осмислення подій та цінностей сучасного світу. Навіть при відсутності хоча б одного з батьків цей багатогранний світ буде не повний. Це призводить до того, що у підлітків в їх структурі смисложиттєвих та ціннісних орієнтацій постійно присутня орієнтація та нестабільність.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1-055.2-0/П 15-406430 рукописний текст
Автор(и) : Пампуха, Лідія Олександрівна
Назва : Гендерні стереотипи в структурі рольового конфлікту жінки-керівника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Луганськ, 2006
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 162-178.
УДК : 159.922.1-055.2-057.17:316.473:316.48+005.32 + 159.922.1-055.2-057.17:316.473:316.48 + 005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Керівники-- Гендерні стереотипи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендер--гендерні стереотипи--професійна роль--рольовий конфлікт--професійна самосвідомість
Анотація: Дисертація присвячена вивченню внутрішньоособистісного рольового конфлікту жінки-керівника. В роботі теоретично обґрунтовано емпірично досліджено особливості гендерних стереотипів як складових рольового конфлікту жінки-керівника. Показано, що параметри гендерних стереотипів пов'язані зі ступенем вияву цього конфлікту. Визначено зміст та параметри когнітивної та емоційної складових конфлікту. Показано особливості стереотипізації та зміст сучасних гендерних стереотипів у жінок-керівників.Визначено шляхи подолання рольового конфлікту жінки-керівника засобами корекції гендерних стереотипів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(57.026)/А 43
Автор(и) : Михальченко Н. В.
Назва : Детермінанти розвитку патріотичної рефлексії молодшого школяра
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв: Іліон, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 309-318 (Шифр 15(57.026)/А 43-915361282)
Примітки : Бібліогр.: с. 315-316 (14 назв)
УДК : 15(57.026)
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--патріотизм--цінності--самосвідомість--патріотичне виховання--сім'я--сімейні цінності
Анотація: У статті визначено детермінанти розвитку патріотичної рефлексії та чинники, які обумовлюють розвиток патріотичної рефлексії учнів. До них віднесено сім'ю, школу, ЗМІ.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:37.011./І-44-184556 рукописний текст
Автор(и) : Ілляш, Соломія Дмитрівна
Назва : Динаміка розвитку саморозуміння в майбутніх педагогів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :218, [6] с.: табл., рис.
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 193-218.
УДК : 159.923.2:37.011.3-051-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самосвідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--саморозуміння--я-концепція--юнацький вік--майбутні педагоги--професійне саморозуміння
Анотація: У дисертаційній роботі здійснено психологічний аналіз проблеми саморозуміння як структурного компонента самосвідомості особистості. У результаті дослідження встановлено ключові концептуально-теоретичні підходи до проблеми саморозуміння особистості, розкрито сутність базової дефініції, з'ясовано сучасний стан проблеми саморозуміння у вітчизняній і зарубіжній психолого-педагогічній науці, обґрунтовано структурно-динамічні характеристики саморозуміння, а також узгоджено співвідношення понять "саморозуміння", "самопізнання", "самоставлення". Різнобічно розглянуто специфіку розвитку саморозуміння за статево-гендерною ознакою - в юнаків та дівчат - майбутніх педагогів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-057.875:159.9/М 69-111302 рукописний текст
Автор(и) : Міхно, Катерина Олексіївна
Назва : Динаміка уявлень про майбутню професію студентів-психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :210,[55] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 192-210.
УДК : 378-057.875:159.9-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Уявлення
Вікова психологія-- Студенти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): уявлення про професію--образ професії--динаміка --студент-психолог--професійна самосвідомість--професійна підготовка
Анотація: У дисертації розкрито зміст та охарактеризовано динаміку уявлень про професію психолога у студентів-психологів. Визначено основні структурні компоненти уявлень про обрану професію серед загальних форм ідентифікації соціальних уявлень майбутніх психологів з урахуванням різних форм, етапів навчання та напрямів підготовки майбутніх фахівців галузі психології. Проаналізовано провідні мотиви вибору професії у майбутніх психологів. Визначено основні напрями трансформації уявлень про обрану професію студентів-психологів. Описано структурно-динамічні особливості функціонування уявлень про професію психологів в процесі їх професійної підготовки у вищому навчальному закладі.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Москаленко О.В., Блохіна І.О.
Назва : До проблеми дослідження емоційного інтелекту та його значення в процесі міжособистісної взаємодії
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2020. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 3. - С. 165-175 (Шифр 15(08)/А 43-586854919)
Примітки : Библиогр.: с. 172-173 (15 назв)
УДК : 159.921
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): емоційний інтелект--пізнавальні здібності --емпатія--емоційна самосвідомість--самоконтроль--соціальна чутливість--управління стосунками--функції емоційного інтелекту
Анотація: В статті розглянуто історичні передумови виникнення наукових підходів до проблеми визначення емоційного інтелекту, його структурних компонентів та функцій, в процесі міжособистісної взаємодії. З'ясовано, що структуру емоційного інтелекту складає не лише афективна, а й когнітивна сфера особистості, які утворюють ієрархічно організовані групи здібностей, таких як, ідентифікація емоцій, вміння використовувати емоції для підвищення ефективності мислення і діяльності, розуміння емоцій та здатності до управління емоціями. Емоційний інтелект виконує ряд функцій, що пов'язані з інтерпритацією афективної складової, регуляцією різноманітних емоційних проявів, адаптацією та захистом від стресу та активізацією здібностей, що сприяють конгруентності у взаємодії. Показником розвитку емоційного інтелекту особистості є емоційна компетентність, що інтегрує психологічну, соціальну та праксеологічну компетентності з усіма їх складовими. Особистість з високим рівнем розвитку емоційного інтелекту здатна до конструктивного управління емоціями, що виявляється у вмінні контролювати інтенсивність та силу емоцій, їх зовнішнє вираження, а також у здатності довільно викликати певний емоційний стан. Вміння ідентифікувати власний емоційний стан та емоції оточуючих, обізнаність у можливих зовнішніх проявах та розуміння траєкторії поведінки, тобто вміння спрогнозувати певну ситуацію, дозволяє обирати оптимальні шляхи до побудови конструктивної міжособистісної взаємодії.
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.7/М 11
Автор(и) : Мусіяка, Наталія Іванівна
Назва : До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 237-245 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 244 (10 назв)
УДК : 159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): генеза--ефективність--особистість--оцінка--оцінкове ставлення--самооцінка--самосвідомість
Анотація: Висвітлено проблему оцінкових ставлень у теорії самосвідомості П.Р. Чамати. Розкрито генезу становлення оцінкової та самооцінкової сфери дитини дошкільного та шкільного віку. Здійснено психологічний аналіз становлення оцінкової та самооцінкової сфери у контексті генези самосвідомості дитини. Охарактеризовано змістову та генетичну лінії становлення оцінкових ставлень у структурі самосвідомості.
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922/Я 22
Автор(и) : Яворська-Вєтрова, Ірина Вікторівна
Назва : Експериментальне вивчення модальності уявлень про самих себе молодших школярів з різними навчальними досягненнями як показника становлення їх особистісної ефективності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 232-241: рис. (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 240 (7 назв)
УДК : 159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--уявлення про себе--модальність--особистісна ефективність--рівень навчальних досягнень
Знайти схожі

15.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Примачок Л. Л.
Назва : Експериментальне дослідження стану сформованості професійної компетентності фахівців з фізичної реабілітації зі стажем роботи понад п'ятнадцять років
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 195-208 (Шифр 159.9(082)/А 43-291210002)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-207 (14 назв)
УДК : 925:159.911-09
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна компетентність--конфліктологічна компетентність--аксіологічна компетентність--я-концепція--самореалізація--професійна самосвідомість
Анотація: У статті проаналізовані отримані емпіричні дані щодо рівня сформованості професійної компетентності фахівців зі стажем роботи понад 15 років. Уточнено поняття конфліктологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації. Виокремлено підструктурні складові в теоретичній моделі аксіологічної компетентності фахівця з фізичної реабілітації, а саме: 1) психологічні знання (ієрархія усвідомлених смислових утворень і умінь); 2) Я-концепція; 3) активність, спрямована на організацію оптимальної відповідності індивідуальних характеристик і потенціалів актуальним завданням професійної діяльності; 4) самореалізація, спрямована, в тому числі, на подолання перешкод, розв'язання поставлених цілей, уникнення умов когнітивного десонансу; 5) професійна самосвідомість, що включає когнітивний компонент "Я-розуміння", афективний - "Я-ставлення", оціночно-вольовий - "Я-поведінка", що дозволяє усвідомити образ свого професійного Я у всіх цих системах.
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 15 (02)/З-14
Назва : Загальна психологія : хрестоматія. Ч. 2
Вихідні дані : Київ: Нац. акад. внутр. справ, 2014
Кільк.характеристики :295 с.
Колективи : Національна академія внутрішніх справ (Київ)
Ціна : 18.00 грн
УДК : 15 (02)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--самосвідомість--спрямованість особистості--становлення особистості--здібності--характер--темперамент
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(902.7)/А 43
Автор(и) : Турбан, Вікторія Вікторівна
Назва : Конфлікт і професійна діяльність практичного психолога
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2016. - Т. 9: Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 8. - С. 502-511. - ISBN 978-617-640-211-4 (Шифр 15(902.7)/А 43-350287512). - ISBN 978-617-640-211-4
Примітки : Бібліогр.: с. 509-510 (10 назв)
УДК : 159.9.922.2(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історична психологія-- Етнічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конфлікт--професійна діяльність практичного психолога--ситуація невизначеності--рефлексія--професійна самосвідомість--смислоутворення
Анотація: У запропонованій статті розглянуті основні погляди на сутність конфлікту, його окремі прояви і способи подолання. Проаналізовано впливу фактора невизначеності умов діяльності на становлення конфлікту. Парадигма мозаічного об'єднання опосередкована як модель подолання конфлікту. Показано, що рефлексивне мислення виступає найважливішою складовою професійної самосвідомості особистості практичного психолога в ситуації конфлікта. Феноменологічна рефлексія розгортає свідомість у перспективі смислоутворення. Смисл детермінує активність свідомості, професійної діяльності практичного психолога.
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Завгородня О. В.
Назва : Концепція власного життя особи: критерії інтегрованості
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ-Ніжин: ПП Лисенко М. М., 2019. - Т. 14: Методологія і теорія психології, Вип. 2. - С. 119-128 (Шифр 15(08)/А 43-596370335)
Примітки : Бібліогр.: с. 125-127 (15 назв)
УДК : 159.954
Предметні рубрики (Галузі знань): Методологія і теорія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): концепція власного життя--життєвий шлях--психобіографічне утворення--самосвідомість--ендокомплекс--екокомплекс--інтеграція
Анотація: Обгурнтовано доцільність дослідження складової самосвідомості, позначеної нами як "концепція власного життя" людини. "Концепція власного життя" - складне поліаспектне психобіографічне утворення. Окреслено його когнітивний, емоційно-оцінний, смисловий і потенційно-поведінковий аспекти. Охарактеризовано такі складові: ендокомплекс як відносно сталий та екзокомплекс як переважно змінний. Виокремлено показники інтегрованості зазначеного психобіографічного утворення: відкритість новому, гнучкість, врахування реалій, адаптивні (або постадаптивні) версії подій, життєвого шляху в цілому, творчий характер, просоціальність та конструктивність проектування, спрямованість проектів на саморелізацію суб'єкта як його усвідомлене покликання та осягнутий смисл життя, обгрунтовані рішення та ефективні поведінкові стратегії. Інтегрована концепція власного життя забезпечує людині реалістичне бачення життєвих обставин, конструктивність задумів, проектів, ефективність життєвих стратегій, гідні відповіді на виклики долі; є провідною передумовою продуктивної самореалізації.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.851/А 43
Автор(и) : Демидюк Н. П.
Назва : Моральнісна самореалізація людини як феномен психологічної практики
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ-Ніжин: Видавець ПП Лисенко М. М., 2013. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 9. - С. 167-180 (Шифр 615.851/А 43-948926)
Примітки : Бібліогр.: с.179 (5 назв)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Консультативна психологія-- Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мораль--моральність--моральнісна самореалізація--моральна самосвідомість--моральний ідеал--совість--честь--гідність
Анотація: Дана стаття висвітлює психологічний контекст проблеми розвитку здатності людини до моральнісної самореалізації, яка охоплює широкий спектр феноменів моральної самосвідомості та моральної поведінки особистості, зокрема, таких як: совість, честь, почуття обов'язку, справедливості, сорому та ін. Представлений аналіз необхідних умов активності совісті дозволить оптимізувати психотерапевтичний вплив з метою розвитку здатності людтнт до моральнісної самореалізації.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Пенькова О.І.
Назва : Мотиваційна обумовленість особистісної саморегуляції
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2020. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 17. - С. 217-223 (Шифр 15(08)/А 43-443233677)
Примітки : Бібліогр.: с. 222-223 (12 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--цінності--свідомість--самосвідомість--самореалізація--поведінка--мотиви
Анотація: У статті аналізується проблема становлення та розвитку особистості як саморегулюючої системи та як суб'єкта самоактивності. Констатується, що уміння критично оцінювати себе, довільно спрямовувати і перебудовувати власні вчинки, прагнення до дотримання соціально цінних і особисто значущих норм - це вияви саморегуляції поведінки. Вони переконливо свідчать, що поза розвитком даної якості неможливий процес становлення творчої, соціально відповідальної особистості із критичним ставленням до оточуючого середовища, усвідомленням свого місця і ролі серед інших. Доведено що саморегуляція може здійснюватися за умови, що особистість, крім здатності адекватно відображати й моделювати наявну ситуацію, має змогу перетворювати власну активність (зовнішню і внутрішню) відповідно до моделі передбачуваної ситуації.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-101   101-101 
 
Статистика
за 26.07.2024
Кількість запитів 74581
Кількість відвідувачів 1046
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя