Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (20)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (6)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоставлення<.>
Загальна кількість знайдених документів : 59
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/Г 67-878605 рукописний текст
Автор(и) : Горбасенко, Ігор Михайлович
Назва : Психолого-педагогічні засоби оптимізації особистісних утворень старшокласників із розладами дихальних шляхів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :203 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.176-196.
УДК : 159.922.73-053.6:616
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Особистісні утворення
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток особистості--соматичний розлад--психосоматичні співвідношення--самоставлення--мотивація досягнення--самоповага--часова перспектива--психокорекція
Анотація: Дисертація присвячена вивченню в умовах психокорекції особливостей особистісних змін у старшокласників із соматичними (респіраторними) порушеннями дихальних шляхів. В роботі запропоновано нове вирішення проблеми корекції особистості за нсеприятливих умов її розвитку, обтяжених наявністю соматичного розладу. В доследженні розкриваються особливості психосоматичних співвідношень при різних видах респіраторних розладів, роль емоційних чинників у їхньому розвиткові та можливості попередження особистісних дисгармоній корекційними засобами. Встановлено, що у розвитку різних видів респіраторного розладу вагому роль відіграють емоційні чинники, пов"язані зі стресогенними ситуаціями та стереотипізованими варіантами психотілесного реагування, специфічними для різних розладів дихальних шляхів. Виявлено також зміни в типах реагування на змінений психоматичний стан в системі особистісних ставлень, мотивацій досягнення та самооцінці у старшкласників внаслідок переживання соматичних розладів. У процесі психокорекції досягнута позитивна динаміка за показниками емоційної обумовленості респіраторних розладів та особистісних якостей, специфічних для раннього юнацького віку (у ставленні старшокласника до себе, до власного майбутнього та життєвих цілей, у мотивації досягнення та самоповазі).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.761:616.7/К 67 рукописний текст
Автор(и) : Корнієнко, Вікторія Володимирівна
Назва : Особливості розвитку "образу-Я" у дітей з паталогією опорно-рухового апарату в залежності від умов соціально-психологічної реабілітації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.04
Вихідні дані : Дніпропетровськ, 2009
Кільк.характеристики :235 с.: табл., рис.
Колективи : Дніпропетровський національний університет ім. О. Гончара (Дніпропетровськ)
Примітки : Бібліогр.: с. 214-234.
УДК : 159.922.761:616.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Медична психологія-- Патологія опорно-рухового апарату
Вікова психологія-- Діти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ-я--я-реальне--образ світу--самоставлення--рухові порушення--соціально-психологічна реабілітація
Анотація: Дисертація присвячена вивченню особливостей розвитку "образу-Я"у дітей із паталогією опорно-рухового апарату різного генезу залежно від умов соціально-психологічної реабілітації. За допомогою теоретичного та емпіричного дослідження обгрунтовано новий пдхід до вивчення структури та динаміки формування "образу-Я" дітей із руховою патологією різного генезу. Встановлено, що вплив даної паталогії на розвиток особистості не є чітко визначеним. Виявлено різноманітні чинники, які істотно впливають на формування гармонійоного "образу-Я" дітей із руховою паталогією, та встановлено взаємозв"язок між розвитком "образу-Я", генезом хвороби, захисно-адаптивними механізмами, типом внутрішньої картини хвороби й умовами виховання та проведення заходів соціально-психологічної реабілітації. Аналіз психологічних якостей осіб експериментальної групи дозволив визначити "образ-Я" як психологічний феномен у структурі особистості дитини підліткового віку. Розроблено диференційовану систему психокорекційних заходів для даного контингенту хворих, яка може бути використана не тільки з соціально-реабілітаційною, а й психопрофілактичною метою.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.31-055.2:/Б 31-653694 рукописний текст
Автор(и) : Бацилєва, Ольга Валеріївна
Назва : Особливості ставлення до себе жінок, які перебувають в клімактеричному періоді : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :177 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 157-171.
УДК : 159.923.31-055.2:618
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Самоставлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоставлення--психоемоційний стан--стрес--діагностика особистості--середній вік--кліматеричний період
Анотація: У дисертації доведено, що ставлення до себе жінок які знаходяться в кліматеричному періоді, багатопланові і селективно виявляються в різних ситуаціях. Отримані результати дозволяють вважати, що виникнення негативних тенденцій в психоемоційній сфері (неправильна оцінка себе, зміна ставлення до себе, формування неконструктивних поведінкових паттерів) негативно впливає на функціонування жінок в нових умовах і може ускладнювати ті зміни, що відбуваються у жінки у цей період як на соматичному, так і на психічному рівнях. Доведено необхідність застосування стресопрофілактики як психокорекційного методу з метою досягнення ефективності лікування і здійснення соціально-психологічної реабілітації жінок даної вікової групи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2/В 46 рукописний текст
Автор(и) : Вільдгрубе, Світлана Олександрівна
Назва : Структурні особливості самоставлення особистості в умовах соціальної депривації : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :232 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 173-195.
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Самоставлення
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самосвідомість--самоставлення--депривація--соціум--самооцінка--структурні компоненти--модальність
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене теоретико-емпіричному вивченню особливостей структурних компонентів самоставлення як системно-структурного утворення особистості, яка перебуває в умовах соціальної дипривації. З`ясовано роль, місце і особливості самоставлення в структурі самосвідомості. Уточнені структура, функції та системний характер самоставлення. Проаналізовані особливості зовнішніх і внутрішніх чинників, я кі спричиняють дисгармонічний розвиток самоставлення. З`ясовані відмінності особливостей прояву структурних компонентів самоставлення осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації (на матеріалі підлітків, які позбавленні батьківського піклування) та в сприятливих соціальних умовах. Запропоновані шляхи формування самотавлення та корекції деформованого самоставлення у осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації. Здійснене дослідження особливостей структурних компонентів самоставлення показало, що забезпечує різний рівень реалізації функцій самоставлення, впливає на зв`язок компонентів самоставлення і ступінь інтегрованості компонентів самоставлення в єдину систему. Обгрунтовано, що характер самоставлення визначається високим рівнем внутрішньої конфліктностіі самозвинуваченням, неприйняттям самого себе, що поєднується з високим рівнем згоди з самим собоюпри нездатності до саморефлекії, небажанні усвідомити своє "Я" і високим рівнем потреби в пошані і прийнятті. Такі особливості самоставлення трансформують уяву про себе вбік зниження впевненості у собі, своїх силах, конфліктності з самим собою, відстороненості, включенням в образ "Я" суперечливих якостей. Таким чином існують можливі підстави для розвитку самоставлення, але наявні обмеження заважають його подальшому становленню у осіб, які перебувають в умовах соціальної депривації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.937/В 49-598514 рукописний текст
Автор(и) : Виноградна, Олена Володимирівна
Назва : Психологічні чинники сприйняття молоддю епізодів насильства в художніх фільмах : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :231 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 181-204.
УДК : 159.922.8+159.937.22+316.776.33 + 159.922.8 + 159.937.22 + 316.776.33
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Сприйняття насильства
Вікова психологія-- Молодь
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприйняття--психологічні чинники--молодь--індивідуальні відмінності--мотиви--цінності--самоставлення--модель особистості--акцентуація
Анотація: Структура сприйняття сцен насильства в художніх фільмах утворюється такими десятьма вимірами: срийнята жорстокість, осмисленність, реалістичність, містичність, провокована переглядом агресія, співпереживання жертві, формування насильницької карти світу, задоволення від перегляду цікавого, задоволення від перегляду недозволеного, задоволення від прийняття насильництва. Результати свідчать про залежність сприйняття насильництва в кінофільмах від таких базових особистісних характеристик: мотивація, ціннісні орієнтації, ставлення до себе, основні властивості відображувані п`ятифакторною моделлю особистості. Описано також індивідуальні та статеві відмінності у сприйнятті насильства в кінострічках, їхні чинники.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:502/504/К 89-096545 рукописний текст
Автор(и) : Кузьменко, Євгенія Миколаївна
Назва : Особливості ставлення до себе й до життя людей, які пережили екологічні катастрофи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2005
Кільк.характеристики :283 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-207.
УДК : 159.923.2:502/504-022.326.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Самоставлення
Загальна психологія-- Психологія катастроф
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна катастрофа--поставарійна ситуація--чисті та радіаційно забруднені райони--спосіб та якість життя--об'єктивні показники--суб'єктивні оцінки--адекватність оцінок
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню особливостей ставлення до себе та до власних способу життя і якості життя людей, які пережили екологічні катастрофи. Розглянуто загальні питання надзвичайних ситуацій, їх основні види та особливості; визначено структуру Чорнобильської аварії як надзвичайної ситуації та екологічної катастрофи; показано стресогенність екологічної катастрофи як привід для зміни способу життя. Запропоновано теоретичну модель категорії "спосіб життя" в соціально-психологічному аспекті. Вказано особливості побудови системи об'єктивних показників якості життя, та представлена їх порівняльна характеристика на чистих та радіаційно забруднених територіях.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Л 63-195013 рукописний текст
Автор(и) : Лісновська, Леся Борисівна
Назва : Психологічні особливості становлення самооцінки шестирічного першокласника : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :206 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 188-206.
УДК : 37.015.3:159.922.7+373.29-052"465*06" + 37.015.3:159.922.7-053.4 + 373.3-052"465*06"
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Самооцінка
Вікова психологія-- Шестирічні першокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоставлення--шестирічні першокласники--динамічний характер самооцінки--адаптація до учіння--особистісно-рольовий рівень контактування--особистісний рівень контактування
Анотація: У роботі визначено, що зміна само ставлення учнів-початківців значною мірою зумовлюється їхніми досягненнями, емоційними переживаннями в період оволодіння ними новою соціально-значущою роллю. З'ясовано, що ефективність подолання першокласниками адаптаційних труднощів значною мірою зумовлюється самооцінкою, яка орієнтована на успіхи учіння та допомагає усвідомити себе його суб'єктами. Доведено, що важливою психолого-педагогічною умовою формування ефективної самооцінки шестирічних учнів є цілеспрямоване встановлення, підтримання та розвиток учителем у взаємодії з вихованцями модифікації особистісно-рольового рівня контактування.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-058.86/П 91-439163 рукописний текст
Автор(и) : Пушкар, Вікторія Анатоліївна
Назва : Особливості розвитку образу "Я" дітей-сиріт у навчальному закладі інтернатного типу : дис. ... канд. пед. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :191 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.164-180.
УДК : 159.922.73-058.862
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Образ "Я"
Вікова психологія-- Діти-сироти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "я"-концепція--"я"-образ--ідентичність особистості--рефлексія--самопізнання--самоставлення--когнітивна складність
Анотація: В дистертації теоретично обґрунтовано та емпірично досліджено особливості системи "Я"-образів підлітків - вихованців закладів інтернатного типу. Визначено, що в системі "Я"-образів підлітків шкіл-інтернатів актуальними є статусно-рольові категорії. Показано, що у підлітків шкіл-інтернатів структура "Я"-концепції мало диференційована, а система їх уявлень про себе узалежнюється уявленнями та нормативними приписами значимих інших. Розроблено й апробовано соціально-психологічний тренінг, спрямований на інтеграцію "Я"-образів в єдину "Я"-концепцію.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.31:316.47/Р 62-743786 рукописний текст
Автор(и) : Рожденственський , Андрій Юрійович
Назва : Рефлексія тілесного потенціалу в життєвому самовизначенні старшокласників : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2002
Кільк.характеристики :227 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-208.
УДК : 159.923.31:316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Рефлексія
Вікова психологія-- Старшокласники
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): рефлексія--тілесний потенціал--життєве самовизначення--психологічний простір--самоставлення
Анотація: Дисертація присвячена дослідженню особливостей проектування старшокласниками життєвого шляху залежно від типу усвідомлення ними власних тілесних можливостей. Розкривається роль і місце тілесної складової у Я-структурі учнів старшого шкільного віку. Створено й апробовано оригінальний діагностичний прийом оцінки рівня здатності старшокласника до саморефлексії тілесного потенціалу. Показано, що характер вибору старшокласниками форми самовизначення у просторі майбутніх життєвих відносин зумовлюється типом самоусвідомлення (рефлексії) ними власних тілесних можливостей.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:005.32/С 32 рукописний текст
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :432 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 367-418.
УДК : 378.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Мотивація учіння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--синергії мотивації--самореалізація--психологічне благополуччя--майбутні фахівці--професійне становлення--інтегроване освітнє середовище--ціннісне середовище особистості--самоставлення особистості--професійна ідентифікація
Анотація: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-59 
 
Статистика
за 11.06.2024
Кількість запитів 8591
Кількість відвідувачів 1142
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя