Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=самоідентичність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-14 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.1:316.477/Л 64 рукописний текст
Автор(и) : Літвінова, Ольга Володимирівна
Назва : Вплив гендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Луганськ, 2007
Кільк.характеристики :231 с.: табл., рис.
Колективи : Східноукраїнський національний університет ім. В. Даля (Луганськ). Кафедра психології
Примітки : Бібліогр.: с. 181-201.
УДК : 159.922.1:316.477
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Гендерні експектації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендерні експектації--соціально-рольова позиція--самоідентичність--інконгруентність--диспозиція--передбачення--образ бажаного майбутнього--психологічна допомога--самоатрибуція
Анотація: Дисертація є теоретичним і експериментальним дослідженням проблеми впливу тендерних експектацій на соціально-рольову позицію майбутнього фахівця. В роботі висувається і обґрунтовується теза про існування тісного зв'язку між актом обрання випускником вищого навчального закладу рольової позиції і типом очікувань, зумовлених тендерною самоідентифікацією. Розроблено та апробовано спеціальний курс психологічної допомоги, спрямований на озброєння досліджуваних техніками, якими досягається узгодження суб'єктивної реальності із об'єктивним змістом передбачуваних особистістю рольових уподобань.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.943/М 11
Автор(и) : Музика, Олександр Леонідович
Назва : Екзистенційні потреби і розвиток обдарованої особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 63-77 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 76-77 (19 назв)
УДК : 159.943
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарована особистість--екзистенційні потреби--потреба в суб'єктності--самоідентичність--сенс життя--особистісні цінності
Анотація: У статті показано особливості взаємодії потреб, здібностей і особистісних цінностей у розвитку обдарованої особистості. Окреслено коло екзистенційних потреб, які є специфічними для обдарованої особистості. Розкрито співвідношення екзистенційних потреб з іншими потребами, що визначають розвиток обдарованої особистості.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Видання, що продовжується
Шифр видання : 153/П 86
Назва : Психологія і особистість : Науковий журнал. № 2(8) : Ч. 2
Вихідні дані : Київ; Полтава: ПНПУ, 2015
Кільк.характеристики :310 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ), Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка (Полтава)
Примітки : Присвячується 35-річчю кафедри психології ПНПУ ім. В.Г. Короленка
ISBN, Ціна 2226-4078: 19.00 грн.
УДК : 153
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія особистості--особистість
Зміст : Психологія діалогу: гіпотези емпіричного дослідження/ Г. В. Дьяконов. Студенти Абрахама Маслоу: чому не настала самоактуалізація/ Л. З. Левіт. Образ світу в структурі мотиваційної сфери особистості/ Ю. Л. Горбенко. Перспективи розвитку сучасної психології/ О. О. Когут. Світоглядні парадигмальні дихотомії аналізу індивідуальних відмінностей особистості/ Н. О. Чайкіна. Розвиток естетичного сприйняття у молодших школярів/ Т. Б. Хомуленко, В. В. Найчук. Особливості самоактуалізації особистості студентів в освітньому середовищі вищої школи/ Г. К Радчук. Психологічна профілактика неврозогенних властивостей у структурі сиблінгового симптомокомплексу/ О. Ю. Корнієнко. Самоорганізація часу життя як особливе утворення особистості/ О. Ю. Клименко. Амбівалентна роль психологічних захисних механізмів для підтримки здорової поведінки у студентської молоді/ О. Л. Луценко, О. Є. Габелкова. Вплив музики на розвиток морально-естетичних почуттів дитини в молодшому шкільному віці/ Л. Г. Перетятько, М. М. Тесленко. Специфіка взаємозв'язку провідних ставлень студентів з алкогольною і тютюновою залежністю/ І. Г. Табачник. Мотиваційні чинники самоставлення у студентському віці/ К. І. Фоменко. Культурна ідентифікація та використання мови моно-, бі- та трилінгвами/ С. Фейрчайльд. Мотиваційно-ціннісний простір у становленні професійної та особистісної самоідентичності студентів ВНЗ/ С. Б. Кузікова. Сприйняття страху смерті в контексті замісної реляційної терапії танатопедагогіки/ Дж. Біннебезел. Динаміка самоставлення майбутніх психологів у процесі професійної підготовки/ К. П. Крикля. Шляхи формування мотиваційно-ціннісної готовності майбутнього психолога у процесі здобуття другої вищої освіти/ Н. М. Мишко. Професійне і валеологічне значення взаємозв'язку технічних і художніх аспектів виконавства/ Є. П. Воропаєв. Особливості трудової спрямованості в структурі психологічної готовності до праці підлітків/ Ю. І. Калюжна. Професійна маргінальність у контексті професійної ідентифікації особистості/ С. В. Камінська. Професійна самосвідомість майбутніх педагогів складова їх професійного самовизначення/ Н. Й. Метельська. Теологічний і філософський напрямки психологічної думки Полтавщини у XVIII-першій половині ХІХ століттях/ В. В. Шевчук.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.6/Р 83
Автор(и) : Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна
Назва : Психологічні чинники екологізації способу життя особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7: Екологічна психологія., Вип. 40. - С. 151-161 (Шифр 15(57.026)/А 43-683435)
Примітки : Бібліогр.: с. 158-159 (14 назв)
УДК : 159.922.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Екологічна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психологія способу життя особистості--принципи психології--екологічна свідомість--особистість як суб'єкт способу життя--самоідентичність особистості
Анотація: Аналізуються методологічні розбіжності у підходах до вивчення психологічних детермінант екологізації способу життя у зарубіжній та пострадянській психології. В межах особистісного підходу підструктурою виступає екологічна свідомість, а в межах суб'єктного - загально людські цінності особистості. Обговорюється значення самосвідомості, зокрема, процесів самоідентифікації особистості у екологізації способу життя.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923.2/Г 82
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна
Назва : Психологічні механізми функціонування образу Я у осіб з різними типами характеру
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2015. - Т. 11: Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 22-30 (Шифр 153/А 43-505485)
Примітки : Бібліогр.: с. 29 (3 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ я--характер особистості--соціальна дезадаптація--неповнолітні--самоідентичність--самоповага--симбіотичний характер--психопатичний характер
Анотація: Представлено змістові та процесуальні характеристики проявів дисгармоній на прикладі симбіотичного та психопатичного характерів, що властиві соціально дезадаптованим неповнолітнім. Розкрито можливості застосування теорій характерологічного розвитку особистості у практичній діяльності психолога. Описано структуру характеру, яка найбільш придатна для застосування її у якості психологічної техніки.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 154/А 43
Автор(и) : Бриль М. М.
Назва : Селфі як соціально-психологічне явище
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2016. - Т. 1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія, Вип. 44. - С. 62-67 (Шифр 316.6(06)+159.9:0/А 43-334921)
Примітки : Бібліогр.: с. 66 (9 назв)
УДК : 159.9
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна психологія--автопортрет--візуалізація--зовнішній вигляд--комунікація--самопрезентація--селфі--самоідентичність--суб'єкт
Анотація: У статті наведено результати теоретичного аналізу наукової літератури, присвяченої вивченню візуальних репрезентацій людини, а саме, такого сучасного феномену масової культури як селфі, з точки зору соціальної психології.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Грись, Антоніна Михайлівна, Голубнюк В. О.
Назва : Психологічні чинники соціальної дезадаптації підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2016. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 14. - С. 14-26: табл. (Шифр 153/А 43-351179)
Примітки : Бібліогр.: с. 25 (3 назви)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): образ я--характер--психологічні механізми--соціально дезадаптовані неповнолітні--самоідентичність--самоповага--почуття self
Анотація: У статті висвітлено проблему соціальної дезадаптації школярів загальноосвітнього навчального закладу, яка характеризує сучасні тенденції порушення процесів взаємодії суб’єкта з оточуючим середовищем в умовах системних змін у суспільстві. Розкрито особливості самосвідомості сучасних підлітків як чинника їх соціальної дезадаптації. Здійснено аналіз характеристик Образу Я, які відображають вплив різних інститутів соціалізації на підростаюче покоління. Зокрема у змісті самоописів виявлено надмірну зануреність підлітків до віртуального середовища, яке сьогодні виступає провідним інститутом соціалізації підростаючої особистості: ідентифікації себе із персонажами мультфільмів та фільмів, віртуальним життям. Виявлено високий рівень тривожності школярів із неблагополучних сімей, що є показником порушення емоційного благополуччя дітей та чинником дезадаптації.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.85//Я 54-107954224 рукописний текст
Автор(и) : Ямчук, Таїса Юріївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :229 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-199.
УДК : 159.923.2-057.85/.86+378-057.875:159.9-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самоідентичність--процеси ідентифікації--самоусвідомлення--суб'єктивний досвід--рефлексія--психологічні чинники--професійно-освітній простір--професійне становлення майбутніх психологів
Анотація: Дисертаційна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню чинників розвитку професійної самоідентичності студентів-психологів. На базі проведеного теоретичного аналізу запропоновано розгляд професійної самоідентичності в контексті структур (рівнів) суб’єктивного досвіду, виокремлених Г.Бейтсоном: «оточення», «поведінка/стани», «здібності/навички», «цінності /переконання», «ідентичність», «місія». Забезпечено достатньо повне охоплення внутрішніх та зовнішніх психологічних чинників, що надає можливість вивчати ідентичність в різноманітті проявів і єдності всіх її сторін. Визначено критерії та рівні професійної самоідентичності майбутніх психологів; розроблено теоретичну модель її розвитку, під час якого суб’єктивний досвід розширюється, у тому числі, під впливом різних галузей професійно-освітнього простору. У дослідженні на основі встановлених кореляцій виявлено специфіку зв’язків між компонентами професійної самоідентичності у студентів різних курсів. Аналіз емпіричних даних дозволив констатувати: у значної кількості студентів п’ятого курсу зафіксовано низький рівень розвитку більшості структурних компонентів суб’єктивного досвіду, що свідчить про недостатній розвиток професійної самоідентичності. Спираючись на результати констатувального етапу дослідження, було розроблено програму тренінгу зі створення умов розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів. Порівняння експериментальної і контрольної груп підтвердило, що запропонована програма тренінгу має високу ефективність завдяки створенню умов, які б сприяли розвитку структур суб’єктивного досвіду через актуалізацію суб’єктності студентів, активізацію процесів усвідомлення суб’єктивного досвіду, розвиток професійних навичок, що лежать в основі професійної придатності та професійної готовності. Гіпотеза, що була розроблена на початку, в процесі дослідження знайшла свої повне підтвердження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2-057.85//Я 54-861770916 рукописний текст
Автор(и) : Ямчук, Таїса Юріївна
Назва : Психологічні чинники розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :20 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
УДК : 159.923.2-057.85/.86+378-057.875:159.9-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна самоідентичність--процеси ідентифікації--самоусвідомлення--суб'єктивний досвід--рефлексія--психологічні чинники--професійно-освітній простір--професійне становлення майбутніх психологів
Анотація: Дисертаційна робота присвячена теоретико-експериментальному дослідженню чинників розвитку професійної самоідентичності студентів-психологів. На базі проведеного теоретичного аналізу запропоновано розгляд професійної самоідентичності в контексті структур (рівнів) суб’єктивного досвіду, виокремлених Г.Бейтсоном: «оточення», «поведінка/стани», «здібності/навички», «цінності /переконання», «ідентичність», «місія». Забезпечено достатньо повне охоплення внутрішніх та зовнішніх психологічних чинників, що надає можливість вивчати ідентичність в різноманітті проявів і єдності всіх її сторін. Визначено критерії та рівні професійної самоідентичності майбутніх психологів; розроблено теоретичну модель її розвитку, під час якого суб’єктивний досвід розширюється, у тому числі, під впливом різних галузей професійно-освітнього простору. У дослідженні на основі встановлених кореляцій виявлено специфіку зв’язків між компонентами професійної самоідентичності у студентів різних курсів. Аналіз емпіричних даних дозволив констатувати: у значної кількості студентів п’ятого курсу зафіксовано низький рівень розвитку більшості структурних компонентів суб’єктивного досвіду, що свідчить про недостатній розвиток професійної самоідентичності. Спираючись на результати констатувального етапу дослідження, було розроблено програму тренінгу зі створення умов розвитку професійної самоідентичності майбутніх психологів. Порівняння експериментальної і контрольної груп підтвердило, що запропонована програма тренінгу має високу ефективність завдяки створенню умов, які б сприяли розвитку структур суб’єктивного досвіду через актуалізацію суб’єктності студентів, активізацію процесів усвідомлення суб’єктивного досвіду, розвиток професійних навичок, що лежать в основі професійної придатності та професійної готовності. Гіпотеза, що була розроблена на початку, в процесі дослідження знайшла свої повне підтвердження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 153/П 86
Автор(и) : Компанович М. С.
Назва : Особливості проявів алекситимії у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавський національний педагогічний університет імені В.Г. Короленка
Місце публікування : Психологія і особистість: Науковий журнал/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, Полтавськ. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Київ ; Полтава: ПНПУ, 2017. - № 1(11). - С. 109-119 (Шифр 153/П 86-521337929)
Примітки : Бібліогр.: С.118 (11 назв)
УДК : 159.96
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): алекситимія--психосоматичні серцево-судинні захворювання--підлітковий вік--тривожність--самооцінка--фіксація на самозахисті--екстраверсія--самоідентичність
Анотація: У статті розглянуто особливості емоційної сфери та психологічні властивості підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями в контексті психофізіологічних змін характерних для підліткового віку. Проаналізовано феномен алекситимії як ключовий у патогенезі психосоматичних серцево-судинних захворювань. Досліджено, що у підлітків із психосоматичними серцево-судинними захворюваннями прояви алекситимії перебувають у континуумі з такими психологічними властивостями як тривожність, фіксація на самозахисті, низький рівнем самооцінки, екстраверсії та проблема з самоідентичністю.
Знайти схожі

 1-10    11-14 
 
Статистика
за 12.06.2024
Кількість запитів 24341
Кількість відвідувачів 1307
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя