Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=свідома регуляція<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.7-053.4:8/М 69-801235997 рукописний текст
Автор(и) : Михальська, Світлана Анатоліївна
Назва : Психологія мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя : дис. ... док. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2020
Кільк.характеристики :435 с.: табл. + 1 додатки 77 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с.398-435 (415 назв).
УДК : 159.922.7-053.4:81-028.31]-053.4(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Дитяча психологія
Психологія дітей дошкільного віку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мовленнєва поведінка--старший дошкільний вік--комунікативно-мовленнєвий розвиток--соціально-психологічні чинники--свідома регуляція--ціннісні орієнтації--уява (антиципуюча)--творчий рівень мовлення--родинне спілкування--спілкування з однолітками
Анотація: У дисертації здійснено теоретичний та експериментально-емпіричний аналіз процесу становлення мовленнєвої поведінки дитини 5-7 років життя в умовах родинного та суспільного виховання. Досліджено, що мовленнєва поведінка дитини дошкільного віку є свідченням зростання та формування психологічних якостей, які мають прояв в емоційному, когнітивному, вольовому розвитку, що в цілому демонструє дошкільну зрілість як здатність до регуляції психічних процесів. Визначено роль смислових конструктів та ціннісних орієнтацій, що регулюють активність дитини 5-7 років життя у системі взаємодії "людина-людина" у процесі прийняття значущих рішень про подальшу мовленнєву поведінку. Доведено роль творчих досягнень комунікативно-мовленнєвого розвитку дитини в регуляції мовленнєвої поведінки старшого дошкільника у взаємодії з однолітками в знайомих та невизначених комунікативних ситуаціях. Виокремлено зовнішні детермінанти, що сприяють становленню мовленнєвої поведінки дитини, які пов'язані з комунікацією.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.09.2024
Кількість запитів 43007
Кількість відвідувачів 1181
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя