Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (48)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=середня освіта<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159(5А2.2)П/А 43
Автор(и) : Войтович, Марія Володимирівна
Назва : Особливості професійного самоздійснення практичних психологів галузі середньої освіти
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Інформ.-аналіт. агентство, 2014. - Т. 5: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 14. - С. 19-33: табл. (Шифр 159(5А2.2)П/А 43-411385987)
Примітки : Бібліогр.: с. 32-33 (5 назв)
УДК : 159(5А2.2)П
Предметні рубрики (Галузі знань): Психофізіологія
Психологія праці
Експериментальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самоздійснення--професійне самоздійснення--професійна діяльність--практичний психолог--середня освіта
Анотація: Представлено результати емпіричного дослідження особливостей професійного самоздійснення практичних психологів різного віку та з різним досвідом роботи в галузі середньої освіти.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98.072:37.013/Я 14-835409914 рукописний текст
Автор(и) : Яблонський, Андрій Іванович
Назва : Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :506 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 406-463.
УДК : 159.98.072:37.013(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманітарне знання--психологічна експертиза--середня освіта--експертна діяльність--зміст освіти--освітньо-розвивальне шкільне середовище--професійно-педагогічна діяльність учителя--я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.98.072:37.013/Я 14-586594284 рукописний текст
Автор(и) : Яблонський, Андрій Іванович
Назва : Теоретичні і методологічні засади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2019
Кільк.характеристики :40 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: С. 34-38.
УДК : 159.98.072:37.013(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гуманітарне знання--психологічна експертиза--середня освіта--експертна діяльність--зміст освіти--освітньо-розвивальне шкільне середовище--професійно-педагогічна діяльність учителя--я-концепція випускника школи
Анотація: У дисертації запропонованотеоретичне узагальнення і розв’язанняважливоїнаукової проблеми–здійснення психологічної експертизи змісту загальної середньої освітияк специфічної, інтегративної системи психодіагностичних процедур.Розкрито феноменологію та сутністьекспертизи, визначено психологічний зміст понять «психологічна експертиза» та«психологічна експертиза змісту загальної середньої освіти». Здійснено теоретичний аналіз психологічної експертизи середньої освіти та визначено її місцев системі психодіагностичних методів. Обґрунтовано теоретичні засади експертної діяльності усфері освіти; визначено об’єкт і предмет, основні функції і завдання, підходи і принципи організації, компоненти та критерії експертного оцінювання. Розроблено теоретико-методологічні й концептуальнізасади психологічної експертизи змісту загальної середньої освіти, на основі яких сконструйовано технологічну план-карту з обґрунтуванням емпіричних рефренівкожного її предмета-параметра. Розроблено і обґрунтовано комплекс моніторингових показників психологічної експертизизмісту загальної середньої освіти.Уточнено та розширено зміст низки психологічних категорій у контексті заявленої теми: «експертиза», «об’єкт і предмет експертизи», «експертна діяльність психолога у сфері освіти», «психологічно безпечне освітньо-розвивальне середовище», «зрілаЯ-концепція випускника школи»; удосконалено типологію об’єктів психологічної експертизи середньої освіти; критерії експертного оцінювання змісту освіти; науково-психологічні положення про особистісний, соціальний, емоційний та інтелектуальний складники Я-концепції випускника школи; теорія і методика фахової підготовки майбутніх психологів до реалізації експертної діяльності в освіті.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37/А 72
Назва : Антологія текстів з реформування освіти в Україні: програми, концепції, проекти (1991-2017) : научное издание
Вихідні дані : Вінниця: ТОВ "ТВОРИ", 2019
Кільк.характеристики :526 с.
Колективи : НАПН України. ДНПБ України ім. В.О. Сухомлинського
ISBN, Ціна 978-966-949-070-4: 285.00 грн.
УДК : 37.014.3(477)"1991/2017"(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіка
Географіч. рубрики: Україна, 1991-2017
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): антологія--реформування освіти--україна--1991-2017--середня освіта
Примірники : всього : ЧЗ(3)
Вільні : ЧЗ(3)
Знайти схожі

 
Статистика
за 22.06.2024
Кількість запитів 9724
Кількість відвідувачів 199
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя