Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (840)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (46)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 113
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-113 
1.
378.147
Б 25


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Баркасі, В. В.
    Психолого-педагогічний підхід до змішаного навчання як способу викладання іноземних мов [Текст] / В. В. Баркасі, Т. І. Філіпп'єва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Миколаїв : Іліон, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 38. - С. 49-56. - Бібліогр.: с. 54-55 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
Болонський процес -- викладання англійської мови -- змішане навчання -- навчальне середовище -- європейська освіта
Анотація: У статті обґрунтовано можливість упровадження змішаного навчання як моделі сучасної методики навчання іноземним мовам. розглядається концепція єдиної європейської освіти.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Філіпп'єва, Т. І.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
159.923.2
С 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Соколюк, Анна Олександрівна.
    Комплексна прграмма сприяння самодетермінації професійного становлення майбутнього фахівця [Текст] / А. О. Соколюк // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 6. - С. 57-64. - Бібліогр.: с. 63-64 (7 назв)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітнє середовище -- самодетермінація -- самореалізація -- професійне становлення -- тренінг
Анотація: Запропонована комплексна тренінгова програма психологічного сприяння самодетермінації професійного становлення студентів ВНЗ. Викладено ключові ідеї самодетермінації професійного становлення особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

3.
15(57.026)
А 43


    UA.Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ).
    Актуальні проблеми психології [Текст] : збірник наукових праць. Т. 7. Екологічна психологія. Вип. 39 / За ред. С. Д. Максименка ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - 476 с. - ISSN 2072-4772. - 28.00 грн.
    Зміст:
Антюхова, Наталія Ігорівна. Відповідальне ставлення до оточуючого середовища як умова становлення творчого потенціалу особистості / Н. І. Антюхова. - С .12-25. - Бібліогр.: с. 21-22 (22 назви)
Байєр, Оксана Олександрівна. Особливості переживання психологічного благополуччя в пізньому віці / О. О. Байєр, Л. В. Сивоконь. - С .26-34. - Бібліогр.: с. 31-32 (20 назв) : табл.
Белановська, Ольга Вікторівна. Уявлення про клієнта в структурі професійної самосвідомості студентів-психологів / О. В. Белановська, О. Л. Белановський. - С .35-47. - Бібліогр.: с. 45-46 (11 назв) : табл.
Варава, Людмила Анатоліївна. Аналіз проблеми категорії "переживання" і компоненти дослідження / Л. А. Варава. - С .48-56. - Бібліогр.: с. 54 (8 назв)
Варга, Вікторія Степанівна. Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі / В. С. Варга. - С .57-66. - Бібліогр.: с. 65 (1 назва) : рис.
Вернік, Олексій Леонідович. Природа як цінність. Динаміка місця природи в системі ціннстей європейського суспільства різних історичних епох / О. Л. Вернік. - С .67-78. - Бібліогр.: с. 76-77 (18 назв)
Візнюк, Інесса Миколаївна. Культорологічні тенденції особистості педагога у соціометричному вимірі / І. М. Візнюк. - С .79-88. - Бібліогр.: с. 86 (10 назв) : табл.
Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна. Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості / О. О. Вовчик-Блакитна. - С .89-97. - Бібліогр.: с. 95-96 (6 назв)
Волинець, Наталія Валентинівна. Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини / Н. В. Волинець. - С .98-103. - Бібліогр.: с. 102 (3 назви)
Кахно, Ірина Вікторівна. Діалог у форматі співпраці лікаря із пацієнтом / І. В. Кахно. - С .104-113. - Бібліогр.: с. 110-111 (12 назв)
Кльоц, Любов Антонівна. Теоретико-методологічні основи професійної самосвідомості практичного психолога у системі післядипломної освіти / Л. А. Кльоц. - С .114-126. - Бібліогр.: с. 124 (13 назв) : рис.
Комар, Тетяна Олександрівна. Порівняльна характеристика ціннісної сфери старшокласників Росії та України / Т. В. Комар. - С .127-138. - Бібліогр.: с. 136-137 (8 назв) : рис.
Льовочкіна, Антоніна Михайлівна. Екологічна культура як чинник подолання екологічної кризи / А. М. Льовочкіна. - С .139-148. - Бібліогр.: с. 145-146 (16 назв)
Лойко, Наталя Олексіївна. Психологічна корекція негативних проявів перфекціонізму та почуття самотності в підлітковому віці / Л. С. Лойко [и др.]. - С .149-158. - Бібліогр.: с. 156 (5 назв) : табл.
Інші автори: Шульга Г. Б., Коломієць Л. І., Монастирська А. Ю.
Люта, Леся Петрівна. Соціально-психологічні чинники виникнення нових комунікативних просторів в умовах міста та мегаполісу / Л. П. Люта. - С .158-167. - Бібліогр.: с. 165 (7 назв)
Максимов, Микола Володимирович. Міжкультурна комунікація в умовах мегаполісу / М. В. Максимов. - С .167-175. - Бібліогр.: с. 174 (3 назви)
Максимова, Наталія Юріївна. Роль громади у профілактиці правопорушень неповнолітніх / Н. Ю. Максимова. - С .176-184. - Бібліогр.: с. 182-183 (4 назви)
Мандзик, Тетяна Михайлівна . Психологічні особливості емоційних зв'язків людини з місцем проживання у різні періоди дорослості / Т. М. Мандзик. - С .185-195. - Бібліогр.: с. 192-193 (10 назв)
Марценюк, Марина Олексіївна. Життєві орієнтації сучасних старшокласників в контексті ставлення до здорового способу життя / М. О. Марценюк. - С .196-209. - Бібліогр.: с. 207-208 (8 назв) : рис.
Маслова, Світлана Олегівна. Старіння як соціально-психологічне явище / С. О. Маслова. - С .210-220. - Бібліогр.: с. 217-218 (19 назв)
Оліфірович, Наталія Іванівна. Гендерна ідентичність молоді в умовах мінливого соціокультурного середовища / Н. І. Оліфірович, М. Л. Бєлановська. - С .221-231. - Бібліогр.: с. 229 (10 назв)
Павленко, Оксана Володимирівна. Формування життєвої перспективи в ситуації невизначеності / О. В. Павленко. - С .232-241. - Бібліогр.: с. 239-240 (11 назв) : табл.
Падалка, Роман Григорович. Динаміка розвитку екологічної свіждомості молодших школярів / Р. Г. Падалка. - С .242-250. - Бібліогр.: с. 249 (2 назви) : табл.
Педоренко, Валентина Миколаївна. Формування позитивного образу в умовах сучасного суспільства / В. М. Педоренко. - С .251-259. - Бібліогр.: с. 258 (6 назв)
Пінчук, О. В. Методологія та результати дослідження соціально-психологічних умов впливу на імідж держмонополії / О. В. Пінчук. - С .260-268. - Бібліогр.: с. 267 (4 назви) : рис.
Поворозник, К. О. Динаміка розвитку часової перспективи у студентської молоді в процесі корекційно-розвивальної діяльності / К. О. Поворозник. - С .269-278. - Бібліогр.: с. 276-277 (8 назв) : табл.
Потоцька, Ірина Сергіївна. Логіко-психологічний аналіз умов розвитку педагогічної обдарованості / І. С. Потоцька. - С .279-288. - Бібліогр.: с. 286 (9 назв) : рис.
Ремпель, Жанна Олександрівна. Соціально-психологічні особливості діяльності керівника як лідера недержавної організації / Ж. О. Ремпель. - С .289-300. - Бібліогр.: с. 297-298 (23 назви)
Романова, Віра Сергіївна. Філософські, духовні та наукові погляди на щастя: наукове визначення і міра щастя / В. С. Романова. - С .301-308. - Бібліогр.: с. 307 (3 назви)
Романова, Віра Сергіївна. Структура пізнавальних інтересів людей похилого віку як суб'єктів включення в освітній простір / В. С. Романова, Г. І. Караван. - С .309-324. - Бібліогр.: с. 323 (9 назв) : табл.
Рудоміно-Дусятська, Олена Володимирівна. Психологічні умови екологізації буденної життєдіяльності городянина / О. В. Рудоміно-Дусятська. - С .325-332. - Бібліогр.: с. 331 (3 назви)
Сараєва, Надія Михайлівна. Життєстійкість людини, яка проживає в екологічно неблагополучному місті / Н. М. Сараєва, О. А. Суханов. - С .333-346. - Бібліогр.: с. 342-343 (20 назв) : табл.
Сердюкова, Інна Миколаївна. Соціально-психологічна адаптація учнів молодшого шкільного віку в умовах альтернативного освітнього середовища / І. М. Сердюкова. - С .347-358. - Бібліогр.: с. 355-356 (14 назв)
Слободяник, Наталія Володимирівна. Патріотизм у становленні та розвитку особистості юнака: експериментальне дослідження / Н. В. Слободяник. - С .359-368. - Бібліогр.: с. 366-367 (10 назв) : табл.
Старков, Денис Юрійович. Роль соціального оточення у процесі становлення ремісії адикту / Д. Ю. Старков. - С .369-378. - Бібліогр.: с. 376 (10 назв)
Тищенко, Лілія Валеріївна. Передумови виникнення психологічної категорії маййбутнього особистості: філософський, культурно-історичний аспекти / Л. В. Тищенко. - С .379-388. - Бібліогр.: с. 386-387 (10 назв)
Турбан, Вікторія Вікторівна. Суб'єктність викладача як чинник становлення професійної культури фахівця педагогічного профілю / В. В. Турбан. - С .389-401. - Бібліогр.: с. 399 (11 назв)
Чала, Катерина Олександрівна. Простір соціальної взаємодії в репрезентаціях студентської молоді: регіональний аспект / К. О. Чала, С. І. Позняк. - С .402-412. - Бібліогр.: с. 410 (8 назв)
Чухрій, І. В. Особливості соціально-психологічної дезадаптованості матерів, які виховують дітей з функціональними обмеженнями в умовах соціальної кризи в суспільстві / І. В. Чухрій. - С .413-422. - Бібліогр.: с. 420 (9 назв)
Швалб, Антон Юрійович. Еколого-орієнтоване моделювання стратегій взаємодії постраждалих в умовах надзвичайних ситуацій / А. Ю. Швалб. - С .423-430. - Бібліогр.: с. 429 (6 назв)
Швалб, Юрій Михайлович. Проектування форм організації та технологій соціальної і психологічної допомоги постраждалому населенню / Ю. М. Швалб. - С .431-440. - Бібліогр.: нет : табл.
Шостак, Уляна Вікторівна. Особливості розробки психолого-педагогічної технології ефективної взаємодії сім'ї / У. В. Шостак. - С .441-449. - Бібліогр.: с. 447-448 (7 назв)
Грановська, Олена Яківна. Міфологічне уявлення про час / О. Я. Грановська. - С .450-459. - Бібліогр.: с. 458 (5 назв)
Шандрук, Сергій Констянтинович. Теоретичні основи дослідження професійних творчих здібностей майбутніх психологів / С. К. Шандрук. - С .460-466. - Бібліогр.: с. 464-465 (7 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Монастирська, А. Ю.
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

4.
159.9:316.6
В 29


    Венгер, Ганна Сергіївна.
    Досвід сімейних стосунків у дистантній і традиційній сім'ях [Текст] / Г. С. Венгер // Проблеми сучасної психології : Збірник наукових праць / Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський : Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 125-137 : рис. - Бібліогр.: с. 136 (3 назви)
УДК
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
рольові стосунки -- дистантна сім'я -- адаптаційні можливості -- психологічний супровід -- соціальне середовище -- внутрішньосімейні взаємини -- рольова взаємодія -- сімейні ролі
Анотація: У статті описано вибірку дослідження, співвідношення між статтю і досвідом сімейних стосунків, співвідношення між типом сім'ї і рівнем освіти. Досліджено розподіл сімейних ролей у традиційній і дистантній сім'ях. Розглянуто зміни традиційних соціальних ролей у дистантних сім'ях. На основі аналізу наукових джерел визначено ієрархічну структуру сімейних ролей - взаємодій у традиційних і дистантних сім'ях.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \наук. ред.\; Онуфрієва, Ліана Анатоліївна \наук. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

5.
155.9
Б 24


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Барабаш, О. Ю.
    Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків [Текст] / О. Ю. Барабаш // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 7-14. - Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
соціально-психологічна адаптація -- освітнє середовище -- збагачене освітнє середовище -- креативність -- підліток -- умови навчання
Анотація: У статті надано стан розробленості в психологічній і педагогічній літературі проблеми умов і можливостей розвитку креативності в підлітковому віці в контексті їх зв'язку з процесом адаптації до нових або змінюваних умов навчання. Визначено поняття "збагачене освітнє середовище". Представлені результати дослідження впливу різних аспектів збагаченого освітнього середовища на розвиток креативності підлітків.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

6.
159.923
П 25


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Пенькова, Олена Іванівна.
    Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості [Текст] / О. І. Пенькова // Проблеми загальної та педагогічної психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 176-184 : табл. - Бібліогр.: с. 183 (15 назв)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
самовдосконалення -- духовність -- соціальне середовище -- цінності -- ціннісні орієнтації
Анотація: У статті розглядається проблема становлення процесу самовдосконалення і простежується його взаємозв'язок з ціннісними орієнтаціями особистості. Аналізуються концептуальні підходи до визначення психологічного змісту даного феномену.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

7.
159.928
Н 59


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Нечаєва, Ольга Сергіївна.
    Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків [Текст] / О. С. Нечаєва // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207. - Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв). - Зміст: Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології / В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах / Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач / Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства / І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку / Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності / Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем / М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах / В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій / І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України / В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи / Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків / О. В. Зінченко. У пошуках людської душі / В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак / Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження / В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України" / Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку / О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології / О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива / О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі / Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину / В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання / Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості / О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності / С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати / Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації / Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників / І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників / О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій / В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці / Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю / Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач / Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту / Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності / І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера / Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології / Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови / С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників / Ю. П. Шатило.
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарована особистість -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- обдаровані підлітки
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Мінакова, О. М.; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

8.
159.928
К 66


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Корольов, Д. К.
    Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ [Текст] / Д. К. Корольов // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 50-63 : рис. - Бібліогр.: с. 62 (4 назви)
УДК

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- вища освіта -- інтелектуальна обдарованість -- освітнє середовище -- розвивальний потенціал -- методика оцінювання
Анотація: Висвітлюються результати розробки та апробації методики оцінювання освітнього середовища ВНЗ, здійсненого на прикладі КНУ імені Тараса Шевченка.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

9.
159.922
В 18


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Варга, Вікторія Степанівна.
    Аналіз результатів оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі [Текст] / В. С. Варга // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 57-66 : рис. - Бібліогр.: с. 65 (1 назва)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
емоційно-вольова сфера -- психічні процеси -- сімейна дисфункція -- сімейне виховання -- етнопсихологічна адаптація -- дитячо-батьківські стосунки -- психологічна адаптація -- соціальна адаптація -- шкільне середовище
Анотація: Висвітлено основний практичний зміст програми корекції емоційно-вольової сфери молодших школярів через дитячо-батьківські стосунки у контексті оптимізації адаптації дітей угорської та української етнічних груп у шкільному середовищі. Розкрито окремі фактори,які впливають на адаптацію на психологічному і соціальному рівні у молодшому шкільному віці.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

10.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Янковчук, Марина Миколаївна.
    Семантична сутність "освітнього простору" та "освітнього середовища" в міжгалузевому контексті освітньої термінології [Текст] / М. М. Янковчук // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2012. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 7. - С. 268-280. - Бібліогр.: с. 278-280 (21 назва)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Загальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
освітній простір -- освітнє середовище -- суб'єкт освіти
Анотація: Розглянуто поняття "освіта", "освітній простір", "освітнє середовище" з точки зору законодавства, педагогічної та психологічної науки. Визначено поняття "освітній простір" та "освітнє середовище", які будуть використовуватися для моделювання освітнього середовища для обдарованих.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

11.
15(08)
А 43


    Крицька, А. М.
    Професійна креативність в освітньому середовищі вищого навчального закладу [Текст] / А. М. Крицька // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2019. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 19. - С. 111-119. - Бібліогр.: с. 117-118 (13 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
вищий навчальний заклад -- креативність -- освітнє середовище -- професійна креативність -- творча навчальна діяльність
Анотація: У статті викладено результати теоретичного аналізу проблеми професійної креативності в освітньому середовищі вищого навчального закладу. Проаналізовані поняття "креативність", "прфоесійна креативність" і "творча навчальна діяльність". Визначено, що професійна креативність є необхідною умовою професійної підготовки фахівців у вищому навчальному закладі.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Замовлені прим-ки для відділів: ЧЗ

Знайти схожі

12.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мельник, Мирослава Олексіївна.
    Ціннісна взаємодія з соціальним середовищем як чинник становлення обдарованої особистості [Текст] / М. О. Мельник // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2016. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 12. - С. 281-290. - Бібліогр.: с. 288 (16 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- інтелектуальна обдарованість -- цінності -- особистісні цінності -- соціальне середовище
Анотація: Розглянуто вплив системи ціннісних пріоритетів макро- та мікросередовища, ціннісних характеристик типу освітнього середовища та стилю сімейного виховання на особливості прояву та розвитку обдарованості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

13.
153.6
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Семенова, Римма Олександрівна.
    Психологічні засади становлення обдарованості як психічної реальності [Текст] / Р. О. Семенова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2011. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 6. - Ст. 1. - С. 5-14. - Бібліогр.: с. 13 (11 назв)
УДК
РУБ 153.6
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- психічна реальність -- освітнє середовище -- освітні технології -- творчий акт -- проблемно-розвивальна ситуація
Анотація: Визначено психологічні засади які сприяють розкриттю і оптимальному прояву обдарованості як творчої природи психіки.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)

Знайти схожі

14.
159.923.2:316.775.4
В 67


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Волинець, Наталія Валентинівна.
    Мовне середовище учнівської та студентської молоді Хмельниччини [Текст] / Н. В. Волинець // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 98-103. - Бібліогр.: с. 102 (3 назви)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мовне середовище -- спілкування -- мовленнєва компетентність -- професійна компетенція -- мовленнєві здібності -- суржик
Анотація: Представлено результати фокус-групового дослідження особливостей мовного середовища учнівської та студентської молоді Хмельниччини. Показано особливості використання учнями та студентами суржику як мови спілкування, особливості вживання слів-паразитів та матерних висловлювань у спілкуванні.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

15.
159.922
В 61


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Вовчик-Блакитна, Олена Олександрівна.
    Сучасна сім'я в умовах мегаполісу: простір сили для слабкості [Текст] / О. О. Вовчик-Блакитна // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 7 : Екологічна психологія., Вип. 39. - С. 89-97. - Бібліогр.: с. 95-96 (6 назв)
УДК
Рубрики: Екологічна психологія
Кл.слова (ненормовані):
мегаполіс -- сімейне середовище -- сім'я -- глобалізація
Анотація: Представлено результати теоретичного аналізу проблем, пов'язаних з соціально-психологічними особливостями функціонування інституту сім'ї, що зазнає значної трансформації в період глобалізаційних змін, зокрема утворення мегаполісів. Визначено сім'ю як соціоекологічну систему, в котрій відбувається співдетермінація розвитку всіх її членів. Розглянуто позитивні та негативні сторони способу життя сучасної сім'ї в умовах мегаполісу, варіанти захисних тактик самозбереження та окреслені основні лінії здійснення психологічного супроводу та підтримки сім'ї.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

16.
159.923.5
М 70


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Мицько, В. М.
    Семантико-статистичний аналіз вживання лексеми "насилля" користувачами веб-сайтів [Текст] / В. М. Мицько // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Гнозіс, 2015. - Т. 11 : Психологія ососбистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 13. - С. 143-151 : табл. - Бібліогр.: с. 149-150 (12 назв)
УДК
Рубрики: Психологія особистості
Кл.слова (ненормовані):
НАСИЛЛЯ -- ВІРТУАЛЬНЕ комунікативне СЕРЕДОВИЩЕ -- контент-аналіз -- ІНТЕРНЕТ-ресурси -- ВЕБ-форуми -- СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ -- блоги
Анотація: У статті представлені результати контент-аналізу семантичної категорії "насилля" у віртуальному комунікативному середовищі за частотою її використання у деяких типах Інтерент-ресурсів та в площині загального переважання за окремими веб-сайтами. Стаття містить результати трьох етапів емпіричного дослідження, проведеного у різні часові проміжки (2013,2014,2015 рр.).


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

17.
159.928.22
С 60


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Соловей, Яніна Григорівна.
    Психологічні особливості ціннісного становлення музично обдарованої особистості [Текст] / Я. Г. Соловей // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Житомир : Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6 : Психологія обдарованості, Вип. 11. - С. 254-262. - Бібліогр.: с. 260-261 (15 назв)
УДК
Рубрики: Психологія обдарованості
Кл.слова (ненормовані):
особистість -- цінності -- ціннісне становлення -- музична обдарованість -- самоактуалізація -- соціокультурне середовище -- професійна спрямованість -- професійна мотивація -- особистісне самовизначення
Анотація: Висвітлено цінності майбутніх музикантів та психологічні особливості їх професійного становлення. Визначено вплив соціокультурного середовища на систему цінностей музично обдарованої особистості та розвиток її смисложиттєвих орієнтацій. З'ясовано роль мотиваційної спрямованості особистості як однієї з особливостей становлення та розвитку цінностей.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗ (1)
Вільні: ЧЗ (1)

Знайти схожі

18.
15(08)
А 43


    Чудакова, О. М.
    Психолого-педагогічна підтримка вчителем розвитку обдарованої дитини [Текст] / О. М. Чудакова // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ : Інформ.-аналіт. агентство, 2020. - Т. 5 : Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія., Вип. 20. - С. 148-161. - Бібліогр.: с. 158-161 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Психофізіологія
   Психологія праці

   Експериментальна психологія

Кл.слова (ненормовані):
обдарованість -- обдарована дитина -- психолого-педагогічні умови розвитку -- освітнє предметно-розвивальне середовище -- педагогічна взаємодія -- психолого-педагогічна підтримка
Анотація: У статті показано провідну роль педагога у створенні психолого-педагогічних умов для виявлення обдарованих дітей і розвитку їх здібностей, в організації освітньо-розвивального середовища для забезпечення їх творчої діяльності в майбутньому. Охарактеризовано вчителя як ключову постать у виході за межі стереотипів у педагогічному спілкуванні з творчо обдарованими дітьми та подоланні їх негативних поведінкових проявів у шкільному житті, у наданні їм психолого-педагогічної підтримки у професійної взаємодії


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

19.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Дерев'янко, Н. З.
    Допомога іншому в контексті про соціальності підлітка в умовах інклюзивного освітнього середовища [Текст] / Н. З. Дерев'янко // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 89-97. - Бібліогр.: с. 95-97 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне освітнє середовище -- просоціальна поведінка -- просоціальна спрямованість -- допомога Іншому -- підлітковий вік
Анотація: У статті з'ясовано сутність поняття інклюзивне освітнє середовище, визначено його роль в інклюзивному навчанні, вихованні і розвитку особистості; проаналізовано основні підходи зарубіжних і вітчизняних учених до розуміння просоціальної спрямованості особистості та просоціальної поведінки; розкрито розуміння сутність поняття "допомога Іншому" як розвиток у підлітка особистісних просоціальних якостей: емпатійності, доброзичливості, довірливості, терпимості, рефлексивності, чуйності, гуманності, альтруїзму, які забезпечать здатність і готовність діяти на створення благополуччя іншому без очікування отримати винагороду. Дано трактування поняття "допомога Іншому" як дію спрямовану на створення благополуччя іншим завдяки зовнішнім і внутрішнім факторам, спрямованості позитивних якостей просоціальної особистості.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

20.
15(08)
А 43


Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ)

    Вернік, О. Л.
    Середовище розвитку особистості в поглядах вітчизняних науковців ХХ століття [Текст] / О. Л. Вернік // Актуальні проблеми психології : Збірник наукових праць / За ред. С. Д. Максименка. - Київ,[Ніжин] : [ПП Лисенко М. М.], 2020. - Т. 9 : Загальна психологія. Історична психологія. Етнічна психологія., Вип. 13. - С. 60-69. - Бібліогр.: с. 67-69 (16 назв)
УДК
РУБ 15(08)
Рубрики: Загальна психологія
   Історична психологія

   Етнічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
індивід -- особистість -- середовище -- українська психологія
Анотація: Здійснено історико-психологічний аналіз становлення уявлень про середовище в національній психологічній науці принагідно до вивчення особистості. Виділяється п'ять умовних психологічних етапів даного процесу. На першому передовище являє собою об'єктивну даність, що виявляється на матеріально-природному і культурно-духовному рівнях. Другий етап пов'язаний зі стрімким розвитком педології, характеризовано насамперед суб'єктивізацією середовища як суспільно-соціального і повсякденно-предметного рівнів життя індивіда. На третьому відбувається певна регресія - свідоме уникання або заміщення психологічного змісту об'єктивно-матеріалістичним в рамках пануючої ідеології. Четвертий етап становлення поглядів на середовище пов'язується з відходом від класичного детермінізму. Воно перестає усвідомлюватимся зовнішнім по відношенню до індивіда, але стає складовою його психічного життя. З іншого боку, й сам індивід усвідомлюється активною складовою середовища. Починаючи з останнього десятиліття ХХ століття проблема середовища виходить на провідні місця в українській психологічній практиці, що обумовлене значними соціальними трансформаціями у суспільстві.


Дод.точки доступу:
Максименко , Сергій Дмитрович \голов. ред.\; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України(Київ)

Є примірники у відділах: всього 2 : ЧЗ (2)
Вільні: ЧЗ (2)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-113 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 78913
Кількість відвідувачів 996
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя