Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (840)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (46)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=середовище<.>
Загальна кількість знайдених документів : 113
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-113 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/К 89-731340 рукописний текст
Автор(и) : Кузнєцова , Інга Валентинівна
Назва : Розвиток ментальної моделі світу в ранній юності засобами інтернет-середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :228 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 174-191.
УДК : 159.922.73-053.6:004.738.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Ментальність
Вікова психологія-- Рання юність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-середовище--віртуальний тренінг--користувачі інтернету--сучасні юнаки--ментальна модель
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню можливостей розвитку ментальноїх моделі світу засобами Інтернет-середовища у ранньому юнацькому віці. У роботі висвітлено сутність, ст руктуру та фактори розвитку ментальної моделі світу, а також особливості її розвитку у ранній юності. Розглянута проблема впливу на ментальну модель світу людини діяльність у штучному середовищі Інтернет, а також досліджено розвивальні можливості цього середовища. Запропоновано методику дослідження ментальної моделі світу у ранній юності: для якої розроблено систему характеристик та основних елементівментальноїх моделі, що є актуальними для раннього юнацького віку. Згідно з цієї методики, досліджено особливості ментальної моделі світу активних користувачів раннього юнацького віку та доведений зв"язок з властивостями середовища Інтернет. В дисертації описано принципи психологічної роботи з юнаками у віртуальному тренінговому середовищі. Проаналізовано такі аспекти віртуального тренінгу, як зміст тренінгового сайту, мережева спільнота та норми мережевого етикету. Розглянуто основні методи роботи у віртуальному тренінгу та шляхи їх втілення з урахуванням специфіки діяльності у середовищі Інтернет. Емпірично доведено ефективність застосування вищеописаних методів роботи для розвитку ментальної моделі світу активних користувачів Інтернет раннього юнацького віку.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-056.49/Л 87-775954 рукописний текст
Автор(и) : Лучинкіна, Анжеліка Іллівна
Назва : Соціально-психологічні засоби корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2008
Кільк.характеристики :225 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-196.
УДК : 159.922.73-056.49+316.624 + 159.922.73-056.49 + 316.624
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціально-дезадаптована поведінка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація--соціальна адаптація--соціальна дезадаптація--референтна група--самооцінка--тривожність--шкільне середовище--динаміка розвитку
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню впливу рівня розвитку шкільного соціального середовища на процес корекції особистості школярів з соціально дезадаптованою поведінкою.Уточнено поняття "соціального середовища школи" як сукупність взаємовпливів учнів, педагогів, батьків у ході навчально-виховного процесу, що передбачає поширення соціального досвіду всіх зазначених груп на основі взаємопроникнення їхніх субкультур. Наявність дітей з соціально дезадаптованою поведінкою безпосередньо пов"язана з рівнем розвитку соціального середовища классу: найбільша кількість учнів з соціально дезадаптованою поведінкою спостерігається на рівні розвитку "розпад на групи", найменьша-на рівні "об"єднання". Ступінь дезорієнтації найбільше посилюється на рівні розвитку "розпад на групи". соціальна дезадаптація учнів достовірно пов"язана з їх низькім соціаметричним статусом та високим рівнем тривожності, а також низьким соціаметричним статусом та неадекватною (заниженою або завищеною) самооцінкою. Показано, що системна соціально-психологічна корекція особистості учнів із соціально дезадаптованою поведінкою передбачає організацію шкільного соціального середовища, як цілісної системи, що забезпечує групову згуртованість всіх учасників навчально-виховного процесу за умови задоволення базових соціальних потреб дитини.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923.2:331.54:/П 13-251891 рукописний текст
Автор(и) : Павлюк , Марія Михайлівна
Назва : Психологічні особливості становлення професійної ідентичності вчителя основної школи : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :262 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-206.
УДК : 159.923.2:331.54:37.011.3-051
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вчитель
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентичність особистості--професійна ідентичність--вчитель--позиціонування--професійне середовище
Анотація: У роботі проаналізовано досвід вивчення феноменів ідентичності у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях. Розкрито сутність поняття професійної ідентичності вчителя. Охарактеризовано структурні компоненти професійної ідентичності вчителя: когнітивний, емоційно-ціннісний та поведінковий. На їх основі виявлено особливості професійної ідентичності вчителя. З"ясовано, що зміст професійної ідентичності вчителя основної школи визначається характером позиціонування вчителя у професійному середовищі. Виявлено, що у вчителів із позитивним характером позиціонування професійного середовища рівень сформованості професійної ідентичності менше залежить від стажу педагогічної діяльності ніж у групі із негативним позиціонуванням. Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного супроводу процесу становлення професійної ідентичності вчителя та доведено її ефективність. Визначено послідовність становлення професійної ідентичності вчителя за компонентами: емоційно-ціннісний-актуалізація переживань та їх усвідомлення, гармонізація емоційних станів; пізнавальний-поповнення системи знань про себе, усвідомлення їх значущості у процесі професійної діяльності; поведінковий-моделювання адекватних стратегій поведінки; особистісна та професійна орієнтованість.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6:/Є 15-263273 рукописний текст
Автор(и) : Євдокимова, Тетяна Олексіївна
Назва : Розвиток екологічної свідомості підлітків - учасників скаутського руху : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :208 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 194-215.
УДК : 159.922.73-053.6:502/504+37.015.3:504.75 + 159.922.73-053.6:502/504 + 37.015.3:504.75
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Екологічна свідомість
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологічна свідомість--екорозвиваюче середовище--природоцентричне самоусвідомлення--відповідальність--самореалізація--скаутський рух
Анотація: Дисертацію присвячено дослідженню структури екологічної свідомості та визначенню психолого-педагогічних засобів ефективності її розвитку у підлітків - учасників скаутського руху. Виокремлено й узагальнено у відповідній моделі структурні компоненти екологічної свідомості особистості. Виявлено критерії та рівні розвитку екологічної свідомості підлітків. Вказано на наобхідність розвитку зазначеного феномена засобами екорозвивального середовища скаутського руху, що сприяє активізації екологіної активності особистості, її самореалізації, відповідальному ставленню до власного та суспільного розвитку, творчого роз'язанню екологіних проблем.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+37.015./В 18-740191 рукописний текст
Автор(и) : Варга, Вікторія Степанівна
Назва : Етнопсихологічні чинники адаптації дитини до шкільного середовища : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :197,[49] с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 177-197.
УДК : 159.922.4+37.015.3:159.922.73-053.5 + 159.922.4 + 37.015.3:159.922.73-053.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Шкільна адаптація
Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): адаптація--шкільне середовище--симптомокомплекси--молодші школярі--стилі виховання--етнопсихологічні фактори
Анотація: В дисертації розглядаються психологічні особливості адаптації дітей різних (українського та угорського) етносів до шкільного середовища. В роботі показано основні етнопсихологічні чинники, здатні істотно впливати на цей процес у дітей з різних етносів та з'ясовано статеві особливості адаптації в молодшому шкільному віці даних етнічних груп. Розроблено, науково обґрунтовано та апробовано програму корекції адаптації дитини до шкільного середовища, спрямованої на розвиток молодших школярів з українського і угорського етносів, у контексті дитячо-батьківських стосунків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/П 12-652085 рукописний текст
Автор(и) : Павелків, Віталій Романович
Назва : Психологічні засоби корекції міжособистісних стосунків у підлітків з агресивною поведінкою : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :277 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-204.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49:316.472.3+159.964.3 + 159.922.73-053.6-056.49:316.472.3 + 159.964.3
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Міжособистісні стосунки-- Агресія
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресія--агресивна поведінка--самооцінка--міжособистісні відносини--соціометричний статус--продуктивне середовище
Анотація: Роботу присвячено проблемі психологічних чинників агресивної поведінки підлітків та шляхів її корекції в умовах освітнього закладу. Одержано нові дані стосовно специфічних рис агресивної поведінки у підлітковому віці. Показано вплив самоставлення, мотивів та соціально-моральних цінностей на агресивну поведінку підлітків. Виявлено зумовленість агресивної поведінки підлітків їхніми стосунками з однолітками, вчителями та батьками. Створено й апробовано програму корекції агресивної поведінки підлітків в умовах продуктивного розвивального середовища.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.8+159.922/С 40-349192 рукописний текст
Автор(и) : Сірко, Роксолана Іванівна
Назва : Психічне здоров'я у старшому юнацькому віці як предмет психологічного аналізу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Львів, 2002
Кільк.характеристики :282 с.: табл., рис.
Колективи : Львівський національний університет ім. І. Франка (Львів)
Примітки : Бібліогр.: с. 160-181.
УДК : 159.922.8+159.922.8:616.8 + 159.922.8 + 159.922.8:616.8
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психічне здоров'я
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психічне здоров'я--міжособистісна взаємодія--саморегуляція--нейролінгвістичне програмування--пізній юнацький вік--мікросоціальне середовище
Анотація: Дисертація присвячена проблемі психічного здоров'я молоді та факторам, що його зумовлюють. Розроблено комплексний критерій визначення стану визначення стану психічного здоров'я. Зафіксовано два рівні психічного здоров'я - високий і низький та розкриті їх показники. Впроваджено комплекс спеціальних вправ з нейролінгвістичного програмування та психорегуляції, спрямованих на удосконалення комунікативних здібностей юнаків та дівчат та засвоєння методів управління емоційними станами.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922./Т 35-898195 рукописний текст
Автор(и) : Терновик, Наталія Анатоліївна
Назва : Психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності (на матеріалі курсу "Світова література") : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2006
Кільк.характеристики :354 с.: табл., рис.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 204-224.
УДК : 37.015.3:159.922.7
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Пізнавальна діяльність
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пізнавальна діяльність--підлітки--проблемна ситуація--рефлексивне середовище--пізнавальна активність--педагогічний вплив
Анотація: У роботі розроблено концептуальну модель формування суб'єктних якостей у школярів на уроках світової літератури. Показано, що педагогічні впливи вчителя на підлітків сприяють їх розвитку як суб'єктів пізнавальної діяльності. Визначено основні фактори, які впливають на активізацію пізнавальної діяльності підлітків. Розроблено способи стимуляції розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності на уроках світової літератури. Розроблено систему характеристик, які дозволяють аналізувати психологічні умови розвитку підлітка як суб'єкта пізнавальної діяльності та розкрито значення цих характеристик на уроках світової літератури.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.454.52:004.73/Ф 27-963003 рукописний текст
Автор(и) : Фатурова, Віра Миколаївна
Назва : Інтернет-середовище як фактор психологічного розвитку комунікативного потенціалу особистості : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :209,[15] с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 186-209.
УДК : 316.454.52:004.738.5+81'233 + 316.454.52:004.738.5 + 81'233
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Комунікативний потенціал
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтернет-комунікація--комунікативний потенціал--спілкування--комунікативна компетентність--пізнавальний потенціал
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено вивченню психологічних умов розвитку комунікативного потенціалу особистості засобами Інтернет-технологій. Підтверджено залежність розвитку комунікативного потенціалу користувачів Інтернету від підвищення їх інформаційної та загальної культури, від появи у них умінь диференціювати й адекватно сприймати різнопланову інформацію. Доведено, що розвиток комунікативного потенціалу молодої особи в процесі застосування Інтернету відбувається більш ефективно за умов спеціально організованого психолого-педагогічного цілеспрямованого керування цим процесом у форматі студентського Інтернет-клубу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.015.3:005.32/С 32 рукописний текст
Автор(и) : Сердюк, Людмила Захарівна
Назва : Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців в інтегрованому освітньому середовищі : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :432 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 367-418.
УДК : 378.015.3:005.32
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Мотивація учіння
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мотивація учіння--синергії мотивації--самореалізація--психологічне благополуччя--майбутні фахівці--професійне становлення--інтегроване освітнє середовище--ціннісне середовище особистості--самоставлення особистості--професійна ідентифікація
Анотація: В роботі здійснено теоретичне узагальнення і нове розв'язання проблеми мотивації учіння майбутніх фахівців в руслі системно-синергетичного підходу. Представлено концепцію цілісної організації мотивації учіння як самодетермінованої системита методичного забезпечення її діагностики й оптимізації. Запропоновано модель мотивації учіння особистості як самодетермінованого феномена. Викладено структуру та динаміку системно-рівневої організації мотивації учіння студентів, а також емпіричне розкриття мотивації учіння як холістичного та синергетичного феноменів.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.33:001.895/Г 57-752107 рукописний текст
Автор(и) : Гокунь, Олексій Олександрович
Назва : Психологічні особливості навчання школярів писемного мовлення із застосуванням комп'ютера : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :213 с.: рис., табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 182-195.
УДК : 37.091.33:001.895+159.953.5 + 37.091.33:001.895 + 159.953.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Навчання письма
Вікова психологія-- Школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): писемне мовлення--творення тексту--моделювання процесу мислення--сприймання гіпертексту--комп'ютерне середовище--гіпертекстова система--мовленнєва діяльність
Анотація: Дисертацію присвячено аналізу і проектуванню діяльності учнів по творенню текстів із застосуванням гіпертекстової системи. Розроблено гіпертекстову систему, орієнтовану на допомогу учням у творенні тексту, з урахуванням основних вимог до спроектованої діяльності. Експериментально перевірено ефективність підходу до навчання учнів творенню текстів із використанням гіпертекстової системи.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-054.57-/С 54-678733 рукописний текст
Автор(и) : Собкова, Світлана Іванівна
Назва : Психологічні особливості соціалізації студентів-представників національних меншин в умовах вищого навчального закладу : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2013
Кільк.характеристики :312 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 200-229.
УДК : 316.614.6-054.57-057.875
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація студентів--поліетнічне середовище--національні меншини--студенти
Анотація: В роботі виокремлено базові психологічні параметри, що впливають на ефективність процесу соціалізації особистості. Визначено критерії успішності соціалізації. Визначено сукупності значень параметрів, що засвідчують успішність процесу соціалізації. Розкрито особливості реалізації цих значень успішної соціалізації у різних категорій студентів на початку і наприкінці навчання. Запропоновано соціально-психологічні заходи цілеспрямованого впливу вищого навчального закладу на успішність соціалізації студентів - представників етнічних меншин.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.72+159.95/С 52-694586 рукописний текст
Автор(и) : Смульсон, Марина Лазарівна
Назва : Психологія розвитку інтелекту в ранній юності : дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07
Вихідні дані : Киев, 2002
Кільк.характеристики :461 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 387-427.
УДК : 159.922.72+159.955(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія-- Інтелект
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтелект--діагностика інтелекту--мислення--уява--рефлексія--рання юність--інтелектуальний тренінг--інтелектуально-насичене середовище--професійний інтелект--майбутні програмісти--інтелектуально-творча діяльність
Анотація: В дисертації проведено теоретичний аналіз сутності, структури та функцій інтелекту. З'ясовано психологічні особливості інтелекту та інтелектуальної діяльності в ранній юності як об'єкта проектування. Здійснено психологічний аналіз тренінгу як форми навчання, з'ясовано теоретичні засади і особливості проектування інтелектуального тренінгу. Досліджено основні психологічні чинники, які сприяють розвитку інтелекту юнаків в умовах спроектованого тренінгу.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.922/Т 48 рукописний текст
Автор(и) : Ткач, Тамара Володимирівна
Назва : Психологічні засади проектування освітнього простору особистості : дис. ... д-ра. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :452 с.: табл., рис. + 1( додатки)
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 410-452.
УДК : 37.015.3:159.922
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--освітнє середовище--психологічний простір--неперервність освіти--життєвий простір--суб'єкт освітньої діяльності
Анотація: В роботі проаналізовано сучасні підходи й теоретичні моделі розвитку системи освіти. Досліджено структуру й функціональні можливості психолого-педагогічного проектування освітнього простору як умови самовиявлення, самовизначення та самореалізації особистості. Визначено зміст і структуру неперервної освіти як поєднання різних інституційних форм задоволення потреби людини в набутті й застосуванні знань упродовж усього життя. Розроблено інституційну та функціональну моделі освітнього простору особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4/О-72 рукописний текст
Автор(и) : Османова, Алімє Маметівна
Назва : Міфолого-релігійні чинники становлення етнічної свідомості кримських татар (кримців) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :190 с.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 168-190.
УДК : 159.922.4
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Етнічна свідомість
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): етнічна свідомість--етнопсихогенеза--ідентичність--міфологічні уявлення--етнокультурні стереотипи--ісламізоване середовище--світотворчі уявлення--світоглядно-ціннісні орієнтації--обрядовість
Анотація: У дисертації здійснено аналіз основних теоретико-експериментальних досліджень проблеми етнічної свідомості і визначено на цій основі загальну стратегію цього дослідження. Виявлено визначальні компоненти формування етнічної свідомості кримських татар. З"ясовано психологічні особливості впливу міфолого-релігійних чинників на процес становлення етнічної свідомості кримських татар. Розкрито засоби самоструктурування кримськотатарського народу у кризовій ситуації. Дана психологічна характеристика традиційно-обрядової культури кримських татар.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.955.4:316.64/Н 12 рукописний текст
Автор(и) : Найдьонова, Любов Михайлівна
Назва : Групова рефлексія як механізм реконструкції соціальних настановлень : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :245 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 170-198.
УДК : 159.955.4:316.64
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціальне настановлення
Соціальна психологія-- Групова рефлексія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальне настановлення--групова рефлексія--рефлексивні механізми--реконструкція--метакогніції--регіональні соціальні настановлення--рефлексія--рефлексивний творчий тренінг--груп-рефлексивне середовище
Анотація: В роботі проаналізовано концепції функціонування та розвитку соціальних настановлень, визначено метакогнітивні механізми їх реконструкції. Виявлено імпліцитні та експліцитні соціальні настановлення представників різних регіонів щодо єдності України (упережденості проти Сходу чи Заходу) та соціальної самоповаги. Виявлено імпліцитні та експліцитні соціальні настановлення регіональної упередженості та соціальної самоповаги при різному потенціалі групової рефлексії у найближчих середовищах спілкування. Досліджено вплив активізації групової рефлексії за допомогою процедур рефлексивного творчого тренінгу-практикуму на реконструкцію соціальних настановлень самоповаги та групового фаворитизму на різних рівнях (організаційний, регіональний, національний).
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614:004/Л 87 рукописний текст
Автор(и) : Лучинкіна, Анжеліка Іллівна
Назва : Психологічні закономірності соціалізації особистості у віртуальному просторі : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :439 с.: табл.
Колективи : Ін-т психології ім. Г.С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 344-402.
УДК : 316.614:004
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Соціалізація особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціалізація особистості--віртуальне середовище--інтернет-простір--інтернет-соціалізація--віртуальна особистість--розвиток особистості--психологічний супровід інтернет-соціалізації
Анотація: У дисертації визначено теоретико-методологічні підходи до розгляду процесу соціалізації в інтернет-середовищі та розроблено концептуальну модель соціалізації особистості в інтернет-середовищі. Проаналізовано специфіку Інтернету як інституту соціалізації особистості, емпірично визначено його місце в ієрархії інститутів соціалізації особистості , описано його впливи на особистість в залежності від її інтернет-активності. Визначено критерії нормативної соціалізації особистості в інтернет-середовищі. Розроблено систему психологічного супроводу користувачів інтернету, проаналізовано її ефективність на кожному етапі інтернет-соціалізації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.923/П 25
Автор(и) : Пенькова, Олена Іванівна
Назва : Цінності як регулятор процесу самовдосконалення особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 15, ч. 2. - С. 176-184: табл. (Шифр 371.015/П 78-852660)
Примітки : Бібліогр.: с. 183 (15 назв)
УДК : 159.923
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самовдосконалення--духовність--соціальне середовище--цінності--ціннісні орієнтації
Анотація: У статті розглядається проблема становлення процесу самовдосконалення і простежується його взаємозв'язок з ціннісними орієнтаціями особистості. Аналізуються концептуальні підходи до визначення психологічного змісту даного феномену.
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 155.9/Б 24
Автор(и) : Барабаш О. Ю.
Назва : Роль креативного освітнього середовища в соціально-психологічній адаптації підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Гнозіс, 2013. - Т. 16, ч. 1, 2. - С. 7-14 (Шифр 371.015/П 78-462471799)
Примітки : Бібліогр.: с. 14 (6 назв)
УДК : 155.9
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціально-психологічна адаптація--освітнє середовище--збагачене освітнє середовище--креативність--підліток--умови навчання
Анотація: У статті надано стан розробленості в психологічній і педагогічній літературі проблеми умов і можливостей розвитку креативності в підлітковому віці в контексті їх зв'язку з процесом адаптації до нових або змінюваних умов навчання. Визначено поняття "збагачене освітнє середовище". Представлені результати дослідження впливу різних аспектів збагаченого освітнього середовища на розвиток креативності підлітків.
Знайти схожі

20.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928/К 66
Автор(и) : Корольов Д. К.
Назва : Методика оцінювання розвивального потенціалу освітнього середовища ВНЗ
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 50-63: рис. (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 62 (4 назви)
УДК : 159.928
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарованість--вища освіта --інтелектуальна обдарованість --освітнє середовище--розвивальний потенціал--методика оцінювання
Анотація: Висвітлюються результати розробки та апробації методики оцінювання освітнього середовища ВНЗ, здійсненого на прикладі КНУ імені Тараса Шевченка.
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-113 
 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 765
Кількість відвідувачів 333
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя