Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (222)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (7)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=символ<.>
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.943+159.925.8/Х 64-043427461 рукописний текст
Автор(и) : Хміляр, Олег Федорович
Назва : Психологія символічної регуляції поведінки особистості : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :562 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
Примітки : Библиогр.: с. 452-488
УДК : 159.943+159.925.8]:81'221(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- История психологии
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): символ--особистість--психомоторний символ--символічна регуляція--поведінка--жест--міміка--проксеміка
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі символічної регуляції поведінки особистості. Установлено, що символ, відкриваючи людині багатозначну смислову перспективу предметів і явищ, впливає на проникливість мислення та є опосередкованою формою відображення дійсності. Розкрито символічно-мовленнєві моделі, що забезпечують кодування, передачу та декодування вербальних і психомоторних повідомлень.Обгрунтовано роль мімічних жестів у процесі символічної регуляції поведінки особистості.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.943+159.925.8/Х 64-402235477 рукописний текст
Автор(и) : Хміляр, Олег Федорович
Назва : Психологія символічної регуляції поведінки особистості : автореф. дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :40 с.: табл.
Колективи : Институт психологии им. Г. С. Костюка (Киев)
УДК : 159.943+159.925.8]:81'221(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Общая психология-- История психологии
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): символ--особистість--психомоторний символ--символічна регуляція--поведінка--жест--міміка--проксеміка
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячено проблемі символічної регуляції поведінки особистості. Установлено, що символ, відкриваючи людині багатозначну смислову перспективу предметів і явищ, впливає на проникливість мислення та є опосередкованою формою відображення дійсності. Розкрито символічно-мовленнєві моделі, що забезпечують кодування, передачу та декодування вербальних і психомоторних повідомлень.Обгрунтовано роль мімічних жестів у процесі символічної регуляції поведінки особистості.
Примірники : всього : ЧЗ(2)
Вільні : ЧЗ(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : [159.925+159.964]/Т 36-492632 рукописний текст
Автор(и) : Теслюк, Павло Васильович
Назва : Полівалентність змісту символіки тематичних психомалюнків (на матеріалі професійної підготовки психологів-практиків) : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Черкаси, 1999
Кільк.характеристики :234 с.: табл., рис., кольор. іл.
Колективи : Черкаський державний університет ім. Б. Хмельницького (Черкаси)
Примітки : Бібліогр.: с. 161-174.
УДК : [159.925+159.964](048)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Зміст психомалюнків
Педагогічна психологія-- Психолог-практик
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): психомалюнок--символ--феноменологічний підхід--психодіагностика--несвідоме--психологічний захист--підготовка психологів-практиків
Анотація: У роботі висвітлюється проблема вираження цілісного змісту психіки в єдності свідомого й несвідомого у символічній формі тематичних психомалюнків. Виявлено сутність феномену полівалентності змісту тематичних психомалюнків, його психологічні передумови. Обґрунтовано необхідність врахування зазначеного феномену у професійній підготовці психологів-практиків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Січка В.І.
Назва : Вплив особистостей відносин в сім'ї на сприйняття сучасної картини світу у підлітковому віці
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2016. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 22. - С. 2276-287: табл. (Шифр 151.51/А 43-958793)
Примітки : Бібліогр.: с. 286-287 (8 назв)
УДК : 159.92+172.42+378.169.14
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сприйняття--картина світу--образ світу--символ країни--підлітковий вік--розвиток --самосвідомість--візуалізація
Анотація: В статті надається аналіз результатів дослідження психологічних особливостей візуалізації сучасної картини світу у підлітків з повних і неповних сімей, а саме розуміння сенсу життя, найбільш важливого, позитивного та негативного в житті, осмислення подій та цінностей сучасного світу. Навіть при відсутності хоча б одного з батьків цей багатогранний світ буде не повний. Це призводить до того, що у підлітків в їх структурі смисложиттєвих та ціннісних орієнтацій постійно присутня орієнтація та нестабільність.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.928/Н 59
Автор(и) : Нечаєва, Ольга Сергіївна
Назва : Психологічні умови побудови шкільного освітнього середовища для обдарованих підлітків
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2015. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 10. - С. 199-207 (Шифр 153.6/А 43-667396603)
Примітки : Бібліогр.: с. 205-206 (17 назв)
УДК : 159.928
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): обдарована особистість--інтелектуальна обдарованість--освітнє середовище--обдаровані підлітки
Зміст : Київська школа психології творчості : трансформація ідейних праобразів в системі конструктології/ В. О. Моляко. Методологічне підгрунтя феномена віри у філософських наукових джерелах/ Ю. А. Алексєєва. Особливості стратегій розв'язування студентами конструктивно-технічних задач/ Л. В. Березова. Активізація творчого сприймання на етапі дитинства/ І. М. Біла. Особливості сприймання та інтерпретації сюжетних картин дітьми дошкільного віку/ Н. А. Ваганова. Аналіз застосування методів психокорекції у спортивній діяльності/ Н. Л. Височіна. Готовність кандидатів у водії до управління автомобілем/ М. В. Гаража. Методологічні засади реконструкції міжсуб'єктної інтеракції в командах/ В. В. Горбунова. Протонаративи як ціннісно-смислові регулятори проектування життєвих реалій/ І. Л. Гудінова. Дослідження розвитку професійно-психологічних якостей та творчих здібностей працівників спецпідрозділів МВС України/ В. Є. Гурський. Абнотивність як здатність до творчої діяльності викладача вищої школи/ Т. І. Доцевич. Інтернет-спілкування як чинник когнітивних перетворень підлітків/ О. В. Зінченко. У пошуках людської душі/ В. В. Кириченко. Сприймання релігійної інформації через символ, образ, знак/ Е. В. Кіричевська. Мотиваційна грамотність особистості як предмет психологічного дослідження/ В. О. Климчук. Тренінг "Профілактика професійного вигорання персоналу оперативно-рятувальної служби ДСНС України"/ Ю. Г. Ковровський. Психологічна характеристика психосоціотипу творчої особистості юнацького віку/ О. А. Кривопишина. Психологічний механізм парадоксалізації понять як способу мислення в творчій конструктології/ О. С. Кущ. Елементи творчості у професійній діяльності машиніста локомотива/ О. В. Лещенко. Вплив мисленнєвого стилю на характер перебігу процесу розуміння творчої математичної задачі/ Л. А. Мойсеєнко. Особливості змістовних характеристик структурних компонентів уявлень студентів про соціально успішну людину/ В. В. Москаленко. Спостережливість як індикатор творчого сприймання/ Н. В. Медведева. Взаємодія потреб і здібностей у розвитку творчо обдарованої особистості/ О. Л. Музика. Психологічна модель готовності офіцера-прикордонника до професійної діяльності/ С. А. Мул. До проблеми оцінкових ставлень у психологічній теорії самосвідомості П. Р. Чамати/ Н. І. Мусіяка. Психологічні особливості сприймання екранної інформації/ Л. М. Найдьонова. Теоретико-емпіричний аналіз взаємозв'язку складових ЕQ в старшокласників/ І. В. Опанасюк. Психодіагностика та психокорекція емоційного вигорання у соціальних працівників/ О. А. Панченко [и др.]. Темпоральний параметр психологічної готовності до екстренних дій/ В. В. Плохіх. Співвідношення мотивації досягнення успіху і мотивації уникнення невдач : від біполярності в теорії до квадріполярності на практиці/ Ф. М. Подшивайлов. Психологічні особливості професійної самодетермінації майбутніх фахівців економічного профілю/ Н. І. Радченко. Інтуїція у процесі формування гіпотези розв'язку політичних задач/ Т. М. Траверсе. Творче сприймання інформації учнями за умов її дефіциту/ Т. Н. Третяк. Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності/ І. О. Філенко. Креативність як особистісна характеристика студента-дизайнера/ Я. В. Чеботова. Теоретичні засади дослідження етнічної самосвідомості в зарубіжній соціальній психології/ Ю. В. Шапаренко. Результати впровадження комплексної програми розвитку полікультурної компетенції особистості в процесі оволодіння навиками іноземної мови/ С. Ф. Шаркова. Діагностика комунікативних навичок ведення переговорів у студентів-міжнародників/ Ю. П. Шатило.
Анотація: Стаття присвячена проблемам дослідження психологічних характеристик розвивального освітнього середовища в контексті розвитку обдарованої особистості. Описуються психологічні умови моделювання шкільного освітнього середовища для обдарованих учнів підліткового віку, основні та специфічні принципи побудови розвивального освітнього середовища для обдарованих.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.4+159.922/М 39-499300 рукописний текст
Автор(и) : Маякова, Ірина Володимирівна
Назва : Етнопсихологічні особливості картини світу дітей молодшого шкільного віку : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :200 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-194.
УДК : 159.922.4+159.922.75]-053.5
Предметні рубрики (Галузі знань): Вікова психологія-- Молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): картина світу--висвоювання--світобудова--символ--етнічні відмінності--культурні відмінності
Анотація: Дисертаційне дослідження присвячене вивченню картини світу дітей молодшого шкільного віку, що належать до різних етнічних груп. Теоретично обгрунтовані й практично виявлені специфічні елементи, що використовуються дітьми різніх етнічних груп для передачі змісту картини світу. У дисертації відображено ступень розробленості проблеми у філософії, психолого-педагогічній, соціальній літературі. Аналізуються ключові поняття "картина світу", "висвоювання", "символ", "світобудова". Також описуються особливості змісту картини світу дітей молодшого шкільного віку, залежно від етнічної належності і статі. Також дається характеристика використання дітьми моделей світу міфологічних та умовних. Розроблена програма дослідження з даної проблематики містить у собі методики, спрямовані на діагностику особистісних особливостей дитини, її когнітивні сфери, а також на вивчення картини світу дитини з урахіванням етнічних особливостей. Реалізація даних, стриманих у ході проведеного дослідження, може сприяти розробці навчальних програм з урахуванням етнічних особливостей, використовуватися в роботі засобів масової інформації. а також при складанні коригувальних програм для роботи з дітьми молодшого шкільного віку, що належать до різних культур.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 615.34/Л 17
Автор(и) : Лазос, Гелена Петрівна
Назва : Соціокультурні особливості застосування катативно-імагінативної психотерапії в психокорекційній роботі з підлітками
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Логос, 2014. - Т. 3: Консультативна психологія і психотерапія, Вип. 10. - С. 20-42 (Шифр 615.34/А 43-919544307)
Примітки : Бібліогр.: с. 39-41 (32 назви)
УДК : 615.34
Предметні рубрики (Галузі знань): Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): підлітки--емоційна сфера--психотерапія--малюнкові тести--інтерпретація--символ
Анотація: Наведено результати дослідження особливостей застосування кататимно-імагінативної психотерапії в психокорекційній роботі вітчизняних фахівців із підлітками. Проаналізовано характерні тенденції образних репрезентацій вітчизняних підлітків, пов'язаних із дитячо-батьківськими стосунками та виявлено їх специфіку.
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Лісойван О. В.
Назва : Концептуальні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 29. - С. 106-114 (Шифр 371.015/А 43-277749)
Примітки : Бібліогр.: с. 112-113 (14 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): символ--реконструкція символів--візуальна реконструкція--активна уява--візуалізація--дезадаптація
Анотація: У статті розглядаються різні теоретичні підходи до візуальної реконструкції системи символів особистості. Здійснено огляд та узагальнення концепцій щодо застосування візуальної реконструкції символів. Систематизовано та узагальнено методи роботи з візуальною реконструкцією символів, визначено особливості їхнього застосування.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.946.3:81'23+8/К 82-669114 рукописний текст
Автор(и) : Крилова-Грек, Юлія Михайлівна
Назва : Психолінгвістичні особливості перекладу семантичних одиниць іншомовних текстів : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01
Вихідні дані : Київ, 2007
Кільк.характеристики :196 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 180-188.
УДК : 159.946.3:81'23+81'243 (043.3) + 159.946.3:81'23 + 81'243 (043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Психолінгвістика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): семантичні одиниці--слово--поняття--символ--адекватний переклад--відтворення смислу--психолінгвістичні здібності--аналіз тексту
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психолінгвістичних особливостей перекладу семантичних одиниць іншомовних текстів. В роботі розглянуто різні підходи до проблеми перекладу - лінгвістичні, психологічні, психолінгвістичні. Виділено основні семантичні одиниці тексту, розкрито їх функціональну роль у тексті, показано залежність стилю тексту від функцій семантичних одиниць. Запропоновано спосіб визначення функціонального стилю тексту через його семантичні одиниці. Розроблено новий підхід до практики перекладу, що полягає у виявленні психолінгвістичних особливостей основних семантичних одиниць тексту. Розроблено алгоритм перекладу семантичних одиниць для відтворення смислового навантаження тексту.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 615.34/К 29
Автор(и) : Кісарчук, Зоя Григорівна, Омельченко, Яніна Миколаївна, Гребінь, Людмила Олександрівна, Лазос, Гелена Петрівна
Назва : Кататимно-імагінативна психотерапія у вітчизняному соціокультурному контексті (теоретико-методологічні та практичні асректи) : збірник вибраних праць
Вихідні дані : Вінниця: ФОП Рогальська І.О., 2018
Кільк.характеристики :504 с.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України (Київ), Українське нац. співтовариство дослідження і розвитку кататимно-імагінативної психотерапії
ISBN, Ціна 978-617-7556-46-5: 80.00 грн.
УДК : 159.98:615.851:159.964.28(477)(082)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психотерапія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кататимно-імагінативна психотерапія--соціокультурний аспект
Зміст : Модель психотерапевтической работы с внутренним временем в символдраме и техника создания символа/ Л. О. Гребінь. Теоретико-медологические предпосылки выделений трех ступеней в символдраме/ З. Г. Кісарчук. Модель корекції негативних переживань підлітків засобами кататимно-імагінативної психотерапії як глибинно зорієнтановано методу/ З. Г. Кісарчук, Г. П. Лазос. Кататимно-імагінативна психотерапія:теоретичні та технологічні аспекти застосування у вітчизняному психотерапевтичному просторі/ З. Г. Кісарчук, Г. П. Лазос. Соціокультурна специфіка у використанні в роботі з підлітками символдраматичного тесту-мотиву "Три дерева"/ Г. П. Лазос. Технології застосування групової кататимно-імагінативної психотерапії (ГКІП) у роботі з підлітками/ Г. П. Лазос. Метод кататимно-імагінативної психотерапії в контексті особливостей його викладання/ З. Г. Кісарчук, Л. О. Гребінь. Случай быстрого излечения энуреза у девочки восьми лет методом символ-драмы в сочетании с методом активной метафоры/ Л. А. Гребень. Особливості корекції дезадаптивної форми тривожних станів молодших школярів у рамках глибинно зорієнтаваної психотерапії/ Я. М. Омельченко. Аналіз результатів застосування програми психокорекції дезадаптованої форми тривожних станів молодших школярів засобами кататимно-імагінативної психотерапії/ Я. М. Омельченко. Випадок психотерапії 9-ти річної дівчинки з патологічним розвитком фальшивого Self/ Я. М. Омельченко. Використання символдрами для діагностики причин жіночого безпліддя/ З. Г. Кісарчук, О. Ю. Сидоренко. Аналіз результатів апробації програми психокорекційної допомоги підліткам у подоланні негативних переживань на прикладі групової форми роботи/ Г. П. Лазос. Значення стосунків у ранньому дитинстві для формування стресостійкості/ Я. М. Омельченко. Кататимно-імагінативна психотерапія як метод допомоги постраждалим дітям/ З. Г. Кісарчук, Я. М. Омельченко, Л. О. Гребінь. Формування надійних стосунків психотерапевта з дітьми із внутрішньо переміщених родин як базова умова подолання наслідків травмування/ Я. М. Омельченко.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
Статистика
за 24.07.2024
Кількість запитів 4377
Кількість відвідувачів 284
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя