Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=система КАРУС<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Моляко, Валентин Олексійович
Назва : Робоча концепція стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2017. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 23. - С. 6-13 (Шифр 151.51/А 43-623684313)
УДК : 159.9
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): основні проблеми сучасності--психологічна готовність--система карус
Анотація: В статті викладені положення робочої концепції стратегічного та тактичного подолання кризових науково-освітніх проблем, розглядаються найбільш пріоритетні напрямки в розвитку сучасної науки, освіти та культури з врахуванням конкретних соціально-економічних умов, морального стану населення та психологічної готовності до суттєвого подолання негативних викликів сьогодення. Показано, що основною суттєвою проблемою постає проблема психологічної неготовності окремих людей, колективів та й суспільства в цілому до швидких змін, до творчої діяльності в нових ускладнених умовах, до раціональних дій. Викладено основні цілі, що стоять перед наукою. Головна з них – підтримувати такий рівень розвитку науки, який би дозволяв з випередженням передбачати й вирішувати завдання розвитку країни, суспільства, людей в умовах науково-технічного прогресу та всього, що з ним пов’язане. Принципово важливим аспектом запропонованої програми є те, що вона націлена на розвиток творчості на всіх вікових рівнях, в усіх галузях. Обґрунтована необхідність у спеціальному інституті проблем творчості, інноваційної діяльності – по розробці наднових технологій розумової діяльності, розв’язанню нестандартних проблем, мистецтву подолання криз та ін. Вищим учбовим закладам пропонується працювати над проектуванням нових професій у сферах інженерії, біології, медицини, міжособистісних відносин, мистецтва терапії та ряду інших. Основним наголосом є спрямування діяльності на формування творчих стратегій та тактик, розвиток творчого конструкторського мислення, що передбачається розробленою системою діагностики творчого потенціалу та творчого тренінгу КАРУС. Широке залучення системи КАРУС в учбово-виховну роботу шкіл, ВНЗ гарантовано сприятиме формуванню високого рівня психологічної готовності особистості до творчої діяльності у всіх її різновидах.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Ваганова, Наталія Аркадіївна
Назва : Проблема формування стратегій пошуків аналогій у старших дошкільників
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2018. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 24. - С. 34-42 (Шифр 151.51/А 43-243195007)
Примітки : Бібліогр.: С. 41-42 (7 назв)
УДК : 159.954.4(06)
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творча діяльність--стратегія--пошук аналогії--система карус--творчий тренінг--старший дошкільний вік
Анотація: У статті подано загальну характеристику творчій системі КАРУС та описано етапи формування стратегій пошуку аналогій у процесі здійснення творчого тренінгу на основі КАРУСу для дітей старшого дошкільного віку. Зокрема, проаналізовано варіант творчого перцептивно-розумового тренінгу на оволодіння дітьми стратегією аналогізування, тобто порівняння певних об’єктів і знаходження в них чогось спільного, однакового або використання відомого в нових умовах і по-новому та подано розширену його характеристику на всіх етапах здійснення (загальна схема тренінгу, поточні інструкції, опитувальники та ін.). Також у статті розглядаються спеціальні методи ускладнення процесів розв’язання, які моделюють різноманітні перешкоди в реальних процесах ігрової або навчально-творчої діяльності дітей, а саме: метод інформаційного дефіциту або інформаційної насиченості, метод часових обмежень, метод раптових заборон та методичні прийоми (прийом абсурду, прийом ситуативної драматизації та ін.) і підказки (вербальні, малюнки, жести, комбіновані тощо), які можуть використовуватись на будь-якому етапі розв’язання дітьми нових завдань.
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.06.2024
Кількість запитів 123317
Кількість відвідувачів 1802
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя