Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>K=ситуації організованого соціального досвіду<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(08)/А 43
Автор(и) : Федько В. В.
Назва : Соціальна компетентність учнів: поняття, структура, функції
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2019. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 33. - С. 235-247 (Шифр 15(08)/А 43-334113969)
Примітки : Бібліогр.: с. 245-246 (12 назв)
УДК : 159.923.2
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія навчання
Генетична психологія
Медична психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітній простір--соціальна компетентність--ситуації організованого соціального досвіду--особистісний розвиток учня
Анотація: Представлено аналіз теоретичної бази та наукових підходів до визначення сутності, структури і функцій соціальної компетентності. Вивчена багатогранна палітра розуміння соціальної компетентності, яка спричиняє певні розбіжності у поглядах учених щодо її сутності. Розглянуто різні підходи на структуру соціальної компетентності, яка не є чимось сталим, а змінюється залежно від поглядів учених щодо розуміння її сутності та тих складових, які утворюють її якісне наповнення. Підкреслено, що ці чи інші складові надають можливість вважати соціальну компетентність саме інтегративним особистісним утворенням, яке розгортається у відповідності до певних вікових закономірностей розвитку особистості. Схарактеризовано вікові особливості школярів молодшого шкільного, підліткового та старшого шкільного віку. Встановлено, що джерелом розвитку соціальної компетентності учнів виступає освітній простір школи як соціального інституту, який моделює суспільні взаємини. Розкрито можливості її розвитку в умовах загальної середньої освіти; зазначені основні педагогічні стратегії щодо розвитку соціальної компетентності учня.
Знайти схожі

 
Статистика
за 13.07.2024
Кількість запитів 98548
Кількість відвідувачів 906
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя