Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальна креативність<.>
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.954.4:373.011/А 72-327966 рукописний текст
Автор(и) : Антюхова, Наталія Ігорівна
Назва : Психологічні умови розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Рівне, 2017
Кільк.характеристики :276 с.: табл.
Примітки : Бібліогр.: с. 185-244.
УДК : 159.954.4:373.011.3-051(043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогіічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчий потенціал--мотиваційний--інтелектуальний--вольовий та соціально-комунікативний компоненти творчого потенціалу--соціальна креативність--соціальна мотивація
Анотація: У роботі розроблено структуру творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови. Зазначено, що творчий потенціал складається із певних компонентів, які, в свою чергу, вміщують окремі субкомпоненти та їхні складові. З урахуванням теоретичного аналізу наукової літератури побудовано програму фасилітації розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземної мови. Остання складається з трьох етапів: підготовчого; змістовного; контрольно-діагностувального. В емпіричному дослідженні гіпотеза, яку було висунуто на початку проведення експерименту, знайшла своє повне підтвердження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 15(06)/П 86
Автор(и) : Антюхова, Наталія Ігорівна
Назва : Рецепція проблеми творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов
Місце публікування : Психологічний часопис: Збірник наукових праць/ Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Київ: Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, 2015. - № 2 (2). - С. 4-9. - ISBN 978-966-189-358-9 (Шифр 15(06)/П 86-725883). - ISBN 978-966-189-358-9
Примітки : Бібліогр.: с. 9 (12 назв)
УДК : 159.922.8:[968-34]
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчий потенціал--структура особистості--соціальна креативність--комунікативна компетентність
Анотація: Обґрунтовано актуальність вивчення проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх фахівців. Охарактеризовано пізнавальний, морально-етичний, комунікативний, естетичний та творчий потенціали людини, описано компоненти структури особистості, яким ці зазначені потенціали відповідають. Обґрунтовано доцільність введення до структури творчого потенціалу вчителя іноземних мов соціального компонента, описано його складові.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 151.51/А 43
Автор(и) : Антюхова, Наталія Ігорівна
Назва : Творчий потенціал майбутнього вчителя іноземних мов як психологічна проблема
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2015. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 21. - С. 28-39 (Шифр 151.51/А 43-277493)
Примітки : Бібліогр.: с. 37-39 (12 назв)
УДК : 159.922.8:[968-34]
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія творчості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчий потенціал--структура особистості--соціальний компонент--соціальна креативність--комунікативна компетентність
Анотація: В статті описано та охарактеризовано напрямки наукового дослідження психології творчості в цілому та психології творчого потенціалу зокрема. Обгрунтовано доцільність введення до структури творчого потенціалу вчителя іноземних мов соціального компонента, описано його складові.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання :
Автор(и) : Антюхова, Наталія Ігорівна
Назва : Фасилітація становлення творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов
Місце публікування : Проблеми сучасної психології: Збірник наукових праць/ Кам'янець-Подільський нац. ун-т ім. І. Огієнка; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України. - Кам'янець-Подільський: Аксіома, 2015. - Вип. 29. - С. 19-32: табл. (Шифр 15(06)/П 78-053396811)
Примітки : Бібліогр.: с. 31 (7 назв)
УДК : 159.922.8:[968-34]
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчий потенціал--структура особистості--соціальний компонент--соціальна креативність--комунікативна компетентність
Анотація: У статті структуровано компоненти виокремлені В.О. Моляко та Н.В. Кузьміною в структурі творчого потенціалу особистості стосовно вчителя іноземних мов. До соціального компонента творчого потенціалу віднесено складову "соціальна креативність". Уточнено структуру комунікативної компетентності вчителя іноземної мови. Змодельовано психолого-педагогічну технологію розвитку творчого потенціалу майбутнього вчителя іноземних мов.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 371.015/А 43
Автор(и) : Антюхова, Наталія Ігорівна
Назва : Характеристика творчої особистості та структура творчого потенціалу вчителя іноземної мови
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: ДП "Інформаційно-аналітичне агенство", 2016. - Т. 10: Психологія навчання. Генетична психологія. Медична психологія., Вип. 28. - С. 6-17 (Шифр 371.015/А 43-748386)
Примітки : Бібліогр.: с. 14-15 (11 назв)
УДК : 159.922.8:[968-34]
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творчість--творчий потенціал--структура особистості--соціальна креативність--комунікативна компетентність
Анотація: Окреслено особистісні якості майбутнього спеціаліста, які фасилітують становлення творчого потенціалу фахівця. Описано елементи творчого потенціалу спеціаліста. Охарактеризовано систему творчих якостей особистості.
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 159.922.6/Ф 53
Автор(и) : Філенко І. О.
Назва : Від адаптації до життєтворчості : дослідження конструкту соціальної креативності
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Фенікс, 2014. - Т. 12: Психологія творчості, Вип. 20. - С. 323-335 (Шифр 151.51/А 43-702790992)
Примітки : Бібліогр.: с. 332-334 (26 назв)
УДК : 159.922.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна креативність--життєстійкість--залученість--внутрішній контроль--інсайт--автотелічна особистість
Анотація: Проведено вивчення феномену соціальної креативності у осіб середнього дорослого віку. Визначено показники, що характеризують аспекти творчої поведінки суб'єктів в процесі подолання складних соціальних ситуацій. Досліджено зв'язки між компонентами креативності та психологічними характеристиками осіб, які пов'язані з особливостями їх соціально-психологічної адаптації.
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.923:922.63(04/Ф 79-723113220 рукописний текст
Автор(и) : Форманюк, Юлія Валеріївна
Назва : Психологічні особливості інфантильного радикалу особистості : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.01
Вихідні дані : Одеса, 2017
Кільк.характеристики :18 с.
Колективи : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова (Одеса)
УДК : 159.923:922.63(043.3)
Предметні рубрики (Галузі знань): Загальна психологія-- Історія психології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особистість--структура особистості--інфантильність--інфантильний радикал--особистісні компетенції--локус контролю--соціальна креативність--онтогенетична рефлексія
Анотація: Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 19.00.01 «Загальна психологія, історія психології». – Одеський національний університет імені І.І.Мечникова, 2017. У дисертації представлений теоретичний та емпіричний аналіз проблеми інфантильності, визначено головні підходи до її дослідження. Як наукова категорія в психології інфантильність розглядається як прояв соціальної незрілості, егоцентризм дорослої людини. В сучасній науці виділяються клінічний, кримінальний та психологічний підходи до вивчення інфантильності. На основі розробленої п’ятифакторної моделі в структурі індивідно- особистісних рис виокремлено радикали (аутичний, абсорбційний, ананкастичний, інфантильний та невротичний), визначення яких дозволило дослідити інфантильні компоненти у складі особистості. Конструкт інфантильного радикалу визначається рівноважним впливом довірливості та неадекватної самооцінки, що викриває відчуття власної незначущості та безпорадності у наслідок чого, зростає потреба у надмірній увазі та ставленні до себе, завищеній самооцінці, потребі у пошуку симпатії, схваленні та прагненні до заступництва. Виявлено статистично значущий взаємовплив інфантильного радикалу, рівню онтогенетичної рефлексії, соціальної креативності та показників ектернальності - інтернальності. Виділено основні особистісні компетенції та визначено характер взаємодії інфантильного радикалу і особистісних властивостей за ними. Визначено основні зовнішні та внутрішні компетенції: внутрішньосімейних взаємовідносин, матеріального і соціального статусу, валеологічної сфери та професійної діяльності. Виявлено структуру інфантильної поведінки особистості, яка визначається співвідношенням факторів ставлення особистості щодо інших та світу в цілому (фактор N), формами прояву власної поведінки, ставленням до власного життя та врівноваженості нервових процесів (група факторів С, Е, F), екстернальним локусом контролю та особливостями соціальної креативності. Розроблено методичні рекомендації з корекції інфантильності особистості, які спираються на припущення, що жодна людина не може претендувати на роль повністю розвиненої і зрілої особистості, а саморозвиток–безперервний процес.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 28.08.2024
Кількість запитів 27508
Кількість відвідувачів 812
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя