Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (10)Електронна бібліотека НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальна сфера<.>
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015.3:159.955-/В 31-442706 рукописний текст
Автор(и) : Верьовкіна, Олена Євгенівна
Назва : Психологічні чинники формування мисленнєвої культури підлітків : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Рівне, 2010
Кільк.характеристики :297 с.: табл., рис.
Колективи : Рівенський державний гуманітарний університет (Рівне)
Примітки : Бібліогр.: с. 191-210.
УДК : 37.015.3:159.955-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Вікова психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): мисленнєва культура--мотиваційна сфера--когнітивна сфера--соціальна сфера--психолого-педагогічний вплив--мисленнєва культура--психологічні чинники
Анотація: Дисертацію присвячено вивченню психологічних чинників та умов ефективного формування мисленнєвої культури підлітків на уроках зарубіжної літератури. У роботі розроблено модель мисленнєвої культури підлітка. Зазначено, що мисленнєва культура вміщує мотиваційну, когнітивну та соціальну сфери, кожна з яких складається зі змістового, операційного, особистісно-смислового шарів та компонентів. Запропоновано систему психолого-педагогічних впливів вчителя на учнів на уроках зарубіжної літератури з метою формування мисленнєвої культури школярів.Доведено, що психологічними чинниками формування мисленнєвої культури є: підготовленність вчителя до організації ефективної суб"єкт-суб"єктної взаємодії підлітків на уроках зарубіжної літератури; підготовленність підлітків до адекватного сприймання та розуміння літературних творів з метою їх інтерпритації та аналізу; позитивна мотивація діяльності учнів, сформованість мотивації досягнення; здатність учнів до соціальної саморегуляції, до управління власною діяльністю; оволодіння учнями прийомами мисленнєвої діяльності; здатність підлітків до реалізації творчих здібностей, особистісних якостей, що сприяють здійсненню успішної творчої діяльності; оволодіння учнями стратегіями ефективної комунікації.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.614.6-057.875/Л 37-985239720 рукописний текст
Автор(и) : Левицька, Надія Сергіївна
Назва : Особливості економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05
Вихідні дані : Київ, 2015
Кільк.характеристики :242 с.: табл.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 189-208.
УДК : 316.614.6-057.875:33](043.5)
Предметні рубрики (Галузі знань): Соціальна психологія-- Економічна соціалізація
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): економічна соціалізація--майбутні фахівці--соціальна сфера--соціальні працівники--професіоналізація--професійна компетентність--соціально-психологічний тренінг
Анотація: У дослідженні розроблено теоретичну модель економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери. Виявлено зміст та конфігурацію структурних компонентів (когнітивного, афективного та конативного) економічної соціалізації майбутнього фахівця соціальної сфери. З'ясовано взаємозв'язок індивідуально-психологічних характеристик майбутніх фахівців соціальної сфери з показниками економічної соціалізованості особистості.Розроблено та апробовано програму соціально-психологічного забезпечення рнозвитку економічної соціалізації майбутніх фахівців соціальної сфери під час отримання професійної освіти.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153/А 43
Автор(и) : Раєвська Я.М.
Назва : Сучасний стан професійної підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії
Місце публікування : Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Київ: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2018. - Т. 11: Психологія особистості. Психологічна допомога особистості, Вип. 17. - С. 197-211 (Шифр 153/А 43-439307777)
УДК : 378.011.3-051:364.43
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна сфера--фахівець соціальної сфери--взаємодія--міжпрофесійна взаємодія--теоретична підготовка--практична підготовка --професійна підготовка--міжпрофесійна взаємодія майбутніх фахівців соціальної сфери
Анотація: У статті здійснено аналіз сучасного стану професійної підготовки фахівців соціальної сфери у ВНЗ України. Сьогодення реформування професійної освіти висуває нові вимоги до фахівців, які мають володіти глибокими професійними знаннями, що визначаються специфікою майбутньої професії, мати сформовані практичні навички та вміння для ефективного виконання функцій в професійній діяльності. Серед проблем професійної підготовки таких фахівців в України виокремлено: труднощі в адаптації до умов професійної діяльності; низький рівень конкурентноспроможності майбутніх фахівців на ринку праці; недосконалість системи професійної підготовки майбутніх фахівців соціальної сфери; труднощі працевлаштування випускників тощо. Зміст підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії повинен включати такі компоненти: глибокий аналіз сучасного соціального розвитку і формування вміння дати об'єктивну оцінку соціальній політиця, запропонувати альтернативні варіанти; чітке уявлення і класифікацію сучасних моделей, форм і методів самої практики соціальної роботи; власне педагогічний процес підготовки фахівців соціальної сфери до міжпрофесійної взаємодії; розробку теорій, концепцій, моделей і технологій, спрямованих на ефективне функціонування фахівців соціальної сфери у міжпрофесійній взаємодії; розробку і реалізацію програм, що підвищують компетентність міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери. Підготовка фахівців соціальної роботи в Україні має орієнтуватися на забезпечення умов для їх професійного самовизначення, професійноособистісного формування, готовності до здійснення професійної діяльності й професійного самовдосконалення, тобто на підготовку висококваліфікованих фахівців соціальної роботи з високим рівнем культури, мобільності, творчости, адаптивності до соціально-економічних змін, здатних забезпечувати невпинний прогресивний розвиток суспільства. Актуальність обраної теми визначається кількома характерними для цієї ситуації тенденціями. По-перше, особливими соціальними очікуваннями щодо міжпрофесійної взаємодії в соціальній сфері та пов'язаною з цими очікуваннями необхідністю значно підвищити рівень професійної діяльності сучасного фахівця. По-друге, комплексним характером досліджуваної проблеми: в галузі гуманітарних наук практично немає дисциплін, для якої проблема взаємодії не посідала б центрального місця. По-третє, посиленням інтегративних процесів у науці, професійній діяльності, а також проникненням ідеї синтезу в суспільну практику. Ситуації міжпрофесійної взаємодії складають невід'ємну частину новітніх форм організації освітнього процесу.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Р 33
Автор(и) : Раєвська Я.М.
Назва : Теорія і практика психологічного забезпечення міжпрофесійної взаємодії фахівців соціальної сфери : монографія
Вихідні дані : Б.м., 2020
Кільк.характеристики :344 с.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка (Київ)
Ціна : 80.00 грн.
УДК : 378.147:364-43+364-43
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фахівець соціальної сфери--міжпрофесійна взаємодія--соціальна сфера
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

 
Статистика
за 04.07.2024
Кількість запитів 33166
Кількість відвідувачів 676
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя