Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальне научіння<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 159.922.73-053.6-/М 74-485641 рукописний текст
Автор(и) : Мойсеєва, Олена Євгенівна
Назва : Психологія агресивності підлітків : дис. ... д-ра психол. наук: 19.00.07
Вихідні дані : Київ, 2011
Кільк.характеристики :395 с.: табл., рис.
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка НАПН України (Київ)
Примітки : Бібліогр.: с. 357-390.
УДК : 159.922.73-053.6-056.49+316.613.434-053.6 + 159.922.73-053.6-056.49 + 316.613.434-053.6
Предметні рубрики (Галузі знань): Педагогічна психологія-- Агресивність
Вікова психологія-- Підлітки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): агресивність--агресивна поведінка--ворожість--соціальне научіння--мотив--деліквентність--переживання--самоактуалізація
Анотація: Наведено теоретичне узагальнення і сучасний аналіз проблеми агресивності, результати різнобічного емпіричного вивчення агресивних проявів особистості підлітків та їх чинників, запропоновано комплексну програму профілактики та корекції проявів агресивності підлітків. Встановлено, що агресія є складною структурною динамічною формою організації поведінки, яка змінюється в процесі соціалізації і може виступати одним із показників поведінки, яка спрямована на створення власних поведінкових норм. Агресивність являє собою прояв деформації особистості, як індивідуально-патологічний варіант загальноособистісного прагнення людини до саморозвитку, самовдосконалення і самоствердження. Розроблено концепцію виникнення і розвитку агресивності підлітків як системи переживань, пов`язаних зі стратегією особистісного становлення. Виявлено, що психологічними чинниками виникнення і розвитку агресивності особистості є специфічні переживання-комплекси, які впливають із закономірностей проходження життєвого шляху. Доведено, що агресивність підлітків має вираженний емоційний характер. При цьому, одним із головних чинників виникнення та розвитку агресивності є механізм емоційного відчудження, який бере участь у виникненні похідних переживань і може зайняти місце іншої ланки в емоційному процесі, аж до рівня поровідного переживання, відображаючи тим самим тимчасовий або досить постійний зміст індивідуальних переживань. Запропоновану систему психологічних умов і засобів психопрофілактики та психокорекції агресивності підлітків.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття зі збірника (том многотомника)
Шифр видання : 153.6/А 43
Автор(и) : Москаленко В.В., Сила Т.І.
Назва : Особливості соціальної творчості спільнот: теоретико методологічний аспект
Колективи : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України
Місце публікування : Інститут психології ім. Г. С. Костюка Національної академії педагогічних наук України. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць/ За ред. С. Д. Максименка. - Житомир: Вид-во ЖДУ імені І. Франка, 2018. - Т. 6: Психологія обдарованості, Вип. 14. - С. 31-41 (Шифр 153.6/А 43-341418230)
УДК : 159.923
Предметні рубрики (Галузі знань): Психологія обдарованості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальна творчість--спільнота--міжособистісна взаємодія--конструктивістська парадигма--соціальне научіння--соціальна інновація
Анотація: В статті соціальна творчість спільнот розглядається в парадигмі методології конструктивістського напряму в соціальній психології. Соціальну творчість визначено як діяльність спільноти, результатом якої є створення "нового" у соціальних відносинах, яке породжується міжособистісній взаємодії членів спільноти і є таким, що якісно змінює життєдіяльність спільноти. Інновації, які виникають в результаті соціальної творчості, розглядаються як нова сумісно створена система характеристик відносин між індивідами, що інтегрується ними у процес їх спільної взаємодії. Розглянуто механізми генерації соціальних інновацій. Акцентовано увагу на продуктивності методології конструктивізму у досліджені механізму генерації соціальних інновацій. "Соціальне научіння" розглянуто як технологію моделюючих впливів на суб'єктів спільнот з метою модифікації їх поведінки, зміни якості життєдіяльності спільноти
Знайти схожі

 
Статистика
за 25.07.2024
Кількість запитів 37405
Кількість відвідувачів 695
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя