Головна Спрощенний режим Опис
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки Інституту психології імені Г.С.Костюка НАПН України- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Електронний каталог бібліотеки НДУ ім. Миколи Гоголя (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>K=соціальний вплив<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.
316.647.5:373.011.3-051:305](043.5)
П 54


    Полякова, Віталія Іванівна.
    Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / В. І. Полякова ; наук. керів. О. О. Нежинська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДВНЗ "Університет менеджменту освіти". - Київ, 2018. - 342 с. - Бібліогр.: с. 208-253 (375 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендерна толерантність -- вчителі -- гендерна рівність -- соціальний вплив -- соціально-психологічні механізми
Анотація: У дисертації здій снено теоретичне обґрунтування й експериментально вивчено соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, запропоновано програму з її розвитку із урахуванням виявлених особливостей та умов. У роб оті представлено аналіз основних теоретичних підходів до дослідження проблеми гендерної толерантності особистості. Теоретично обґрунтовано зміст, компоненти, критерії та показники гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Проан алізовано соціально - психологічні проблеми та обґрунтовано соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівні гендерної толерантності (низький, нижче за середній, середній, вище за с ередній та високий); констатовано недостатній рівень її розвитку у значної частини вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як у цілому, так і за окремими компонентами, особливо ціннісно - смисловим. Виявлено соціально -демографічні, організаційно - профес ійні та особистісні чинники гендерної толерантності освітян. Розроблено й апробовано програму розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Нежинська, Олена Олександрівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДВНЗ "Університет менеджменту освіти"
Примірників всього: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Знайти схожі

2.
316.647.5:373.011.3-051:305](043.5)
П 54


    Полякова, Віталія Іванівна.
    Соціально-психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителя загальноосвітніх навчальних закладів [Рукопис] : автореф. дис. ... канд. психол. наук: 19.00.05 / В. І. Полякова ; наук. керів. О. О. Нежинська ; Ін-т психології ім. Г. С. Костюка НАПН України, ДВНЗ "Університет менеджменту освіти". - Київ, 2018. - 19 с. - Бібліогр.: с. 15-17 (17 назв). -
УДК
Рубрики: Соціальна психологія
Кл.слова (ненормовані):
гендерна толерантність -- вчителі -- гендерна рівність -- соціальний вплив -- соціально-психологічні механізми
Анотація: У дисертації здій снено теоретичне обґрунтування й експериментально вивчено соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів, запропоновано програму з її розвитку із урахуванням виявлених особливостей та умов. У роб оті представлено аналіз основних теоретичних підходів до дослідження проблеми гендерної толерантності особистості. Теоретично обґрунтовано зміст, компоненти, критерії та показники гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Проан алізовано соціально - психологічні проблеми та обґрунтовано соціально - психологічні умови розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів. Досліджено рівні гендерної толерантності (низький, нижче за середній, середній, вище за с ередній та високий); констатовано недостатній рівень її розвитку у значної частини вчителів загальноосвітніх навчальних закладів як у цілому, так і за окремими компонентами, особливо ціннісно - смисловим. Виявлено соціально -демографічні, організаційно - профес ійні та особистісні чинники гендерної толерантності освітян. Розроблено й апробовано програму розвитку гендерної толерантності вчителів загальноосвітніх навчальних закладів та доведено її ефективність.

Утримувачі документа:
Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України. Бібліотека : Україна, 01033, м. Київ, вул. Паньківська, 2, тел.: +38(044)288-27-23

Дод.точки доступу:
Нежинська, Олена Олександрівна \наук. керів.\; Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (Київ)ДВНЗ "Університет менеджменту освіти"
Примірників всього: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Знайти схожі

 
Статистика
за 26.06.2024
Кількість запитів 69082
Кількість відвідувачів 1430
Кількість замовлень 0
© Бібліотека імені академіка М.О. Лавровського
НДУ імені Миколи Гоголя